[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Pühapäev, 08. detsember 2019  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
november 2019
järgmine kuu
E T K N R L P
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930




Kommentaarid

Üleskutse noortele
08.11.2019. Autor: NL
Lastekaitse Liit kutsub lapse õiguste kuu tähistamiseks lapsi ja noori osalema loovkonkursil. Tööde hulgast valitakse parimad plakatid, mida esitletakse 20. novembril liidu aastakonverentsil ja mis leiavad 2020 oma koha ka linnaruumis.Plakateid oodatakse 10. novembriks.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
 2

08.11.19, 00:26
Juudid kodustasid inimkonna, vaata dok.filmi "97% owned ".

Selle vastu aitab tasuta energia mida saab taastuvenergia seadmetest.


Faraday leiutas elektrolüüsi juba 200 aastat tagasi aga siiani inimkonda petetakse bensiini ja diisliga. Autod,traktorid ei vaja bensiini ja diisliit, piisab vesinikust ja seda saab tasuta.

Tasuta kütus majadele ja autodele. Peter Salocher,Stanley Meyer jt.
https://www.greenfuelh2o.com

https://youtu.be/qRZY_R1fdHI

https://youtu.be/ThgwvIzaikc

https://youtu.be/CrShsQjvqAY

https://youtu.be/qdDoxQEwMxU

https://youtu.be/WkEX5cToTaw


Eesti kingib Venemaale tanklate ja gaasitorude kaudu igal aastal 10 miljardit eurot, selle asemel saab hooneid kütta ja sisepolemismootoreis kütusena kasutada vesiniku mida saab tasuta vesiniku hho ge.ne.ka abil



HHO genekas toodab vesiniku koguses
mis kohe tarvitatakse,siis ei saa tekkida õnnetust.
HHO genekas paigaldatakse sisepolemismootorile, see asendab bensiini ja diisli vesinikuga. Ka hooneid saab kütta tasuta vesiniku hho geneka abil.

Oluliseim oskus on veest lahutada vesinikku. See on lihtne.
Omavahel ühendatud anumates olevale
veele paned anoodi ja katoodi,veele lisad toidu soodat,katoodi ja anoodi ühendad 9V akuga. Toimub elektrolüüs mis jagab vee vesinikuks ja hapnikuks. Vesinikku kasutatakse hoonete kütmiseks ja vesiniku autodes. Vesiniku autod erinevad elektriautodest akude poolest. Vesiniku autol on akude asemel vesiniku element.
Elektri ja vesiniku autode tootmise omahind on madalam bensiini-diisli autode omast. Paraku jaehind on kallim sest poliitika on vale.
Vesinik ei ole ohtlikum kui bensiin,ohutusnõuetest tuleb kinni pidada.
Kui teete elektrolüüsi siis vesinik ise ei plahvata aga kui süütad siis toimub tugev plahvatus mis teeb kurdiks,kaotad kuulmise terveks eluks. Tuleb kasutada kõrvaklappe ja süüdatava
vesiniku kogus ei tohi olla suur sest muidu tapab,purustab maja seinad. Muideks,bensiiniga on peaagu sama lugu kui tuba kattub bensiini aurudega ja toimub pisike elektrisäde,keegi lülitab lambitule
põlema,lülitis toimub elektrisäde siis toimub plahvatus ja maja lendab vastu taevast. HHO genekas toodab vesiniku koguses
mis kohe tarvitatakse,siis ei saa tekkida õnnetust.
Raketid lendavad kosmosesse vesiniku abil.
Filmis "Kiired ja vihased" NOX gaas on vesinik.
Veest vesiniku eraldamiseks on parim variant see kui kasutada kuiva
elektrolüüsi aparaati. Internetis nimetatakse seda hho generator.
Vaata www.instructables.com seal kirjeldavad kuidas ehitada hho genekat. HHO genekas toodab vesiniku koguses
mis kohe tarvitatakse,siis ei saa tekkida õnnetust.
Elektri tootmiseks ehita enda maja katusele tuulik ja päikesepaneel
sest siis saad elektrit tasuta ja selle abil elektrolüüsi tehes saad ka vesiniku tasuta-nii saad maja kütet tasuta. Vesinikuga kütmiseks on vaja katelt jne. Vesinik annab kuumust mitu tuhat celsiust,sulatab metalli. Bensiin annab kuumust 700 celsiust.
Vesiniku oktaanarv on 110.

P.S. Saksa tsepeliin ameerikas ise ei plahvatanud. Ta lendas yle ookeani euroopast ameerikasse ja seal vaenlased süütasid tsepeliini. Naftakompaniid soovivad,et ainult nende kütust ostetaks ja sestap likvideerisid alternatiivi.

-0  +1
elektritsaabtasutablogspotcom
08.11.19, 01:22
Trollibusside liinidegat uleb katta kogu Eestimaa maanteed ja kolgaste teed.
Tuleb ehitada kolm tuuleparki milledes tuulikud on 200 meetri pikkused sest seal on tuult alati,nendega katab Eestimaa energia vajaduse. Tuulikud peale tasuvusaega annavad elektrit tasuta.


Akudeta elektritraktorid olid juba ammu.
Akudeta elektritraktori ehitas Lembit Merila.

Vedagem elektriliinid haritavatele maadele

Elektritraktorid ei pea ilmtingimata olema akudega,vanasti toideti neid kaabli kaudu nagu tolmuimejaid.
Tuleb ehitada kolm tuuleparki milledes tuulikud on 200 meetri pikkuste tuulikutega sest seal on tuult alati,nendega katab Eestimaa energia vajaduse. Tuulikud peale tasuvusaega annavad elektrit tasuta.

-0  +1
elektritsaabtasutablogspotcom
08.11.19, 01:24
Lembit Merila Elektritraktor
see on imeline faktor

Kütet ta ei vaja
mootori mürina asemel saadab laste hõisete kaja

Hooldiskulusid ta ei tunne
aga küladesse toob 6nne

Pagendatud eestlased toob kodumaale
kus Teeme Ära rajab kodusid metsa servale vaiksesse laande

viib võõrpangad Eestist välja
kustutab meie laste nälja

-0  +1

08.11.19, 01:20
Paari tuhande euro eest saab osta roboti mis pidavat katma tervele perele toidulaua. Ma ise seda ei usu sest pindala millel robot toodab juurikaid on imetilluke. Kuid selle roboti tootjad annavad infot tasuta ja sellest robotist saab arendada roboti mis toodab juurikaid suurel pindalal. Vaata www.farmbot.io



"Mul on raske mõista neid, kes kurdavad, et perele pole midagi lauale panna. Looduses leidub toitu küllalt! Tuleb vaid avada silmad ja õppida pakkuma kõike seda, mis süüa kõlbab,” lausus Mercedes Merimaa.

Rahvameditsiini peamiseks rolliks on haiguste vältimine : Milleks on siis mets ? Paljud hädad sellest algavadki,et eemaldutakse loodusest,hakatakse jändama igasuguste tablettidega selle asemel,et tundma õppida metsataimi.

Naksitrallid.
Muhv: " Need rotid lõid mind hingelisest tasakaalust täitsa välja !".

Sammalhabe :" No,siis võib keeta rahustavat teed. Võtame üks osa köömneid,kaks osa ubalehti,kolm osa palderjani ja hingeline tasakaal ongi käes."

Kingpool :" Kas on see kraam su habemes või ?."

Sammalhabe :" Ei. Milleks on siis mets ? Paljud hädad sellest algavadki,et eemaldutakse loodusest ja hakatakse jändama igasuguste tablettidega selle asemel,et tundma õppida metsataimi."

-0  +1

08.11.19, 01:26
Tasuta kütusega transport
Tasuta transport
Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja.




Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja.

https://majandus24.postimees.ee/6706245/milline-on-ootamatult-tallinna-vaisav-maailma-esimene-vesinikkutusel-laev?_ga

Päikese- ja tuuleenergiat kasutatakse vesiniku tootmiseks (s.o. veest vesiniku eraldamine elektri abil millega saab hakkama iga koolilaps

https://www.instructables.com/id/Dry-Cell-Electrolyser/

,

vesinikust omakorda tehakse kütuseelemendis
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fuel_cellular
energiat(elektrienergiat), mida vajavad laeva jõuseadmed (elektrimootorid)või pardatehnika. Seni on Energy Observer oma peatuste ajal 1496 töötunni jooksul tootnud kokku 488 kg vesinikku. Energiavajadusest (elektrivoolu)merel annab vesinik(mereveest eraldatud vesinik) kuni 60%, ülejäänu(elekter) saadakse päikeseenergiast ja tuulest. Vesinikkütuseelementi on 48-protsendilise efektiivsusega kasutatud keskmiselt 6 tundi iga 24-tunnise navigatsiooniperioodi jooksul. Sellest on selgunud vesiniku eelised: võrdse kaalu puhul saab energiat vesinikku salvestada 7,3 korda rohkem kui akudesse(s.o. vesiniku kütuseelement on peaaegu sama mis aku kuid toodab elektrit).
Posted by elektritsaabtasuta.blogspot.com at 9:02 AM
2 comments:
elektritsaabtasuta.blogspot.com said...
Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja külastas Tallinna.

Päikese- ja tuuleenergiat kasutatakse vesiniku tootmiseks (s.o. veest vesiniku eraldamine elektri abil millega saab hakkama iga koolilaps),

vesinikust omakorda tehakse kütuseelemendis

energiat(elektrienergiat), mida vajavad elektrimootorid mis veavad laeva.
Seega,laev liigub tasuta kütusega.

September 13, 2019 at 6:43 AM
elektritsaabtasuta.blogspot.com said...
Tuulikute ja PV paneelide abil toodetakse vesinikku millest tehakse kütuseelemendis
energiat(elektrienergiat), mida vajavad laeva jõuseadmed (elektrimootorid)või pardatehnika. Seni on Energy Observer oma peatuste ajal 1496 töötunni jooksul tootnud kokku 488 kg vesinikku. Energiavajadusest (elektrivoolu)merel annab vesinik(mereveest eraldatud vesinik) kuni 60%, ülejäänu(elekter) saadakse päikeseenergiast ja tuulest. Vesinikkütuseelementi on 48-protsendilise efektiivsusega kasutatud keskmiselt 6 tundi iga 24-tunnise navigatsiooniperioodi jooksul. Sellest on selgunud vesiniku eelised: võrds

-0  +1

08.11.19, 01:32
Tartu Maaülikooli tudengid ehitasid kütuseta sõitva
auto.

Auto kasutab kütusena suruõhku s.o. bensiini ja diisliit pole vaja ja suruõhku saabtasuta.
EPL-i või Delfi artikkel :

KULLO KABONE

Viimastel päevadel meedias tähelepanu pälvinud "õhkmootoriga" sõiduk on tõepoolest võimeline kasutama liikumiseks 300-baarise surve alla komprimeeritud õhku.

Suruõhumootori tehnoloogia töötas välja prantsuse insener Guy Negre.

Auto tootmiseks vajalike litsentside (nt mootori juures on mootori arendusega tegelev MDI patendiga kaitsnud enam kui 20 lahendust) omanik Zero Pollution Motors väidab oma Interneti koduleheküljel, et sõiduk on ideaalne linnatranspordivahend, reklaamides minibussi meenutavat sõidukit loosungiga "Lihtne, säästlik, puhas".

Pisibussi pikkus on 3,84 m, teljevahe 2,92 m, kõrgus 1,75 meetrit ja kaal ligi 700 kilo.

Mootorist on teada, et see on ka tavalist kütust (bensiin, gaas jne) kasutav kolbmootor, kuid erinevalt tavalisest neljataktilisest, kus kõik taktid toimuvad põlemiskambris, on uuel mootoril kaks kolbi: 230 cm3 mahuga sisselaske ja survetakti ning 500 cm3 mahuga töö- ja väljalasketakti tarvis ning kolm eraldi kambrit gaaside/õhu liikumise korraldamiseks. Mootori kontseptsioon tagavat palju puhtama põlemise ka tavakütusel töötades, rääkimata suruõhu kasutamisel väljuvast puhtast õhust.

Tagaasetusega mootori võimsuseks antakse 25 hj 3000/pjm ja pöördemomendiks töömahu kohta arvestatavad 61,7 Nm pööretevahemikus 500–2500 pjm.

Kiirenduseks 0–50 km/h on antud seitse sekundit, maksimaalkiiruseks 60 miili tunnis (bensiinil töötades).

Viiekohalise sõidukiga on linnatingimustes võimalik liigelda kuni kümme tundi või 180 km, kulutades selle ajaga 300 liitrit suruõhku.

Balloone saab laadida sõiduki varustusse kuuluva 5,5 kW kompressoriga tavalisest elektrikontaktist, paraku võtab see aega umbes neli tundi. Põhi-mõtteliselt saab balloone täita ka kompressorjaamades, kus mahuti täitmiseks kuluks vaid kolm minutit.

e.Volution prototüübid on väljas Auto Africa Expol 2000 Johannesburgis ja seda reklaamitakse kui esimest tõsist alternatiivi tavakütusega sõitvatele autodele.

Auto hinnaks plaanitakse 188 000 krooni, mis vastab üldjoontes keskklassi auto hinnale.

-0  +1

08.11.19, 01:37
Kütuseta lendavad
tsepeliinud on lennukitest kiiremad sest tsepeliinidega saad igale poole aga lennukiga vaid lennujaamast lennujaama ja
ei vaja maandumisrada, maanduvad isegi maja katusele,ning ei tarvita kütust. Vaata otsingust Nabila ja Wolverines.
Kusagil sajand tagasi tsepeliin lendas Pärnust Tallinna poole tunniga.
Tsepeliine on tillukesi pere tarbeks nagu on seda autod ja on suuri nagu on seda bussid mida pere tarbeks ei osta.

Vesinik on ohutu
gaas. Ilma süütamata ei plahvata. Uutemates kasutatakse heeliumi.


Tsepeliine kasutatakse
Saksamaal,USA -s,Kanadas,Jaapanis,Venemaal.
Tsepeliini
hoiab sõhus heelium,juhitakse teda elektrimootoritest millede tarbeks saab elektrit katusel olevatest päikesepaneelidest. Seega,lendab kütuseta sest elektrit ostma ei pea ja heeliumi kogus on konstantne.

Kütuseta lendavad

tsepeliinid
on lennukitest kiiremad sest ei vaja maandumisrada ja maanduvad isegi maja katusele,ning ei tarvita kütust. Vaata otsingust Nabila ja Wolverines.
Kusagil sajand tagasi tsepeliin lendas Pärnust Tallinna poole tunniga.
Tsepeliine on tillukesi pere tarbeks nagu on seda autod ja on suuri nagu on seda bussid mida pere tarbeks ei osta


Vesinik on ohutu
gaas. Ilma süütamata ei plahvata. Uutemates kasutatakse heeliumi.


Kütuseta lendavat
Tsepeliini hoiab sõhus heelium,juhitakse teda elektrimootoritest millede tarbeks saab elektrit katusel olevatest päikesepaneelidest. Seega,lendab kütuseta sest elektrit ostma ei pea ja heeliumi kogus on konstantne
Kütuseta lendavate

tsepeliinidega saad igale poole aga lennukiga vaid lennujaamast lennujaama.


Kütuseta lendav tsepeliin

Tsepeliini hoiab sõhus heelium,juhitakse teda elektrimootoritest millede tarbeks saab elektrit katusel olevatest päikesepaneelidest. Seega,lendab kütuseta sest elektrit ostma ei pea ja heeliumi kogus on konstantne


Oluliseim oskus on veest lahutada vesinikku. See on lihtne.
Omavahel ühendatud anumates olevale
veele paned anoodi ja katoodi,veele lisad toidu soodat,katoodi ja anoodi ühendad 9V akuga. Toimub elektrolüüs mis jagab vee vesinikuks ja hapnikuks. Vesinikku kasutatakse hoonete kütmiseks ja vesiniku autodes. Vesiniku autod erinevad elektriautodest akude poolest. Vesiniku autol on akude asemel vesiniku element.
Elektri ja vesiniku autode tootmise omahind on madalam bensiini-diisli autode omast. Paraku jaehind on kallim sest poliitika on vale.
Vesinik ei ole ohtlikum kui bensiin,ohutusnõuetest tuleb kinni pidada.
Kui teete elektrolüüsi siis vesinik ise ei plahvata aga kui süütad siis toimub tugev plahvatus mis teeb kurdiks,kaotad kuulmise terveks eluks. Tuleb kasutada kõrvaklappe ja süüdatava
vesiniku kogus ei tohi olla suur sest muidu tapab,purustab maja seinad. Muideks,bensiiniga on peaagu sama lugu kui tuba kattub bensiini aurudega ja toimub pisike elektrisäde,keegi lülitab lambitule
põlema,lülitis toimub elektrisäde siis toimub plahvatus ja maja lendab vastu taevast.
Raketid lendavad kosmosesse vesiniku abil.
Filmis "Kiired ja vihased" NOX gaas on vesinik.
Veest vesiniku eraldamiseks on parim variant see kui kasutada kuiva
elektrolüüsi aparaati. Internetis nimetatakse seda hho generator.
Vaata www.instructables.com seal kirjeldavad kuidas ehitada hho genekat.
Elektri tootmiseks ehita enda maja katusele tuulik ja päikesepaneel
sest siis saad elektrit tasuta ja selle abil elektrolüüsi tehes saad ka vesiniku tasuta-nii saad maja kütet tasuta. Vesinikuga kütmiseks on vaja katelt jne. Vesinik annab kuumust mitu tuhat celsiust,sulatab metalli. Bensiin annab kuumust 700 celsiust.
Vesiniku oktaanarv on 110.

P.S. Saksa tsepeliin ameerikas ise ei plahvatanud. Ta lendas yle ookeani euroopast ameerikasse ja seal vaenlased süütasid tsepeliini. Naftakompaniid soovivad,et ainult nende kütust ostetaks ja sestap likvideerisid alternatiivi.


Ele.ktriau.tod pä.ästaks Eesti n.aft.atoru o.tsas vir.elemis.est.


E.estis kul.ub i.gal aa.stal au.toküt.usele um.bes 10 mil.jar.dit kro.oni, m.is te.eb 75.0.0 kro.oni i.ga inim.ese koh.ta (rinn.alap.sest ra.ugani). „Se.e ra.ha läh.eb naftaš.eikide task.us.se. Mill.eks m.e ne.ile s.eda küm.nist maks.ame, k.ui nu.tika plan.eerim.ise ab.il sa.aksim.e k.õik o.ma sõid.ud teh.tud kodu.maal to.odetud ener.giaga?” püs
titas Ja.rmo Tu.isk küs.imus.e


Peatagem Venemaale andami maksmine siis jagub raha igale poole.
Delfi artiklis "
Elektriautod päästaks Eesti naftatoru otsas virelemisest"

on kirjas "
Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit krooni, mis teeb 7500 krooni iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Tuisk küsimuse."

Kui arvestada inflatsiooni ja seda,et rahakurssi pandi lambist,ning hinnad pandi laest siis selle aja 10 miljardit krooni on praegused 10 miljardit eurot.
Kui riik toodaks elektriautosid ja ( või) vesiniku autosid ,ning jagaks neid omahinnaga kodanikele siis Eesti igal aastal saaks rikkamaks 10 miljardi euro võrra. Vesiniku autosid toodab Ford,Toyota,mingid firmad Koreas,Inglismaal ja mujal. Vesiniku auto erineb elektriautost vaid akude poolest,akude asemel on kütuseelement.
Vesiniku saab tasuta tuulikute ja päikesepaneelide abil.
Elektriautosid toodeti(toodetakse ?) Eestis,firma ZEV.ee Krooni ajal auto jaehind oli kusagil 10 000 krooni,kaubikul 20 000.
Elektriautode ja vesiniku autode tootmine on odavam bensiini ja diisli autodest..

Külavaheteedele trollibusside liinid
Trollibusside liinidegat uleb katta kogu Eestimaa maanteed ja kolgaste teed.
Tuleb ehitada kolm tuuleparki milledes tuulikud on 200 meetri pikkused sest seal on tuult alati,nendega katab Eestimaa energia vajaduse. Tuulikud peale tasuvusaega annavad elektrit tasuta.


Akudeta elektritraktorid olid juba ammu.
Akudeta elektritraktori ehitas Lembit Merila.

Vedagem elektriliinid haritavatele maadele

Elektritraktorid ei pea ilmtingimata olema akudega,vanasti toideti neid kaabli kaudu nagu tolmuimejaid.
Tuleb ehitada kolm tuuleparki milledes tuulikud on 200 meetri pikkuste tuulikutega sest seal on tuult alati,nendega katab Eestimaa energia vajaduse. Tuulikud peale tasuvusaega annavad elektrit tasuta.


Kriise tekitatakse panganduse kasumi tarbeks sisendhindade kergitamise abil ja see tekitab tohutu okoloogilise jalajalje mis hoiab Eestit vaesuses.
Elektri müümine hoiab Eestit vaesuses.
Tasuta elekter ei ole kommunismi tunnus. Tasuta elekter aitab viia Eesti elukeskkonda tagasi maale looduse keskele.
Pangandus paneb toime kommunismi kuritegusid, vaata dok.filmi "97% owned ".


Naftasaaduste ostmine hoiab Eestit vaesuses.
Naftasaaduste asemel saab kasutada vesiniku ja selle abil saab hooneid kütta ja kasutada vesiniku autodes. Vesiniku saab tasuta.
Ka sisepolemismootoreis saab kasutada vesiniku hho geneka abil.
Kui riik toodaks vesiniku autosid ja jagaks neid kodanikele omahinnaga siis Eesti igal aastal saaks rikkamaks miljardeid eurosid.

-0  +1

08.11.19, 01:40
Pension tuulepargist
Harry Raudvere maksab pensioni oma energiaühistu liikmetele sest tema aktiivus viis kokku 500 inimest kes panid rahad kokku ja ostsid tuulepargi. Kes panustas 10 eurot,kes sada,kes kaks tuhat,kes sadatuhat -sedasi koguti raha kokku ja osteti tuulepark,ning kindlustati endile pension. Taanis on see populaarne moodus endile pensioni tagamiseks.
Tartu Hoiu-Laenu ühistu energiaühistu liikmed pensionile minnes muud ei tee kui vaid sügavad mune.

-0  +1

08.11.19, 02:23
Noored ehitasid õllepurkidest päikesepaneeli( vaata näidist www.cansolair.com ) õhu kütmiseks: Lauri Leis, Madis Tisler, Margus Sammelsaar ja Ardi Teder
http://www.meiemaa.ee/index.php?content=artiklid&sub=1&artid=41525

-0  +1

08.11.19, 02:38
Kuidas saab elektrit tasuta ? https://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2016/11/kuidas-saab-elektrit-tasuta.html Isegi lapsed meisterdavad endile elektrituulikuid ja päikesepaneele sest peale tasuvusaega annavad nood elektrit ja kütet tasuta jpms: http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/06/polve-peal-meisterdatud-elektrituulikud.html

-0  +1
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Perekondlik
Thule Kojal on oma kuusk (15)
Vald vaidlustas monumendi rahata jätmise (28)
Mida edukam mees, seda rohkem lapsi (4)
Läätsa külas hukkus korteripõlengus mees
Liivale poodi sõitis üle kolmesaja inimese (1)
Pensionärid tähistasid külamaja soojakssaamist peoga
Muhus võisteldakse esmakordselt Eestis legoautode kiirenduses
Maakonnast saavad Europeade’ile kõik soovijad
JUHTKIRI - Kui läheb liiga hästi
Kuidas vaigistada valu ja alandada palavikku
Följeton „Aaviku tund Hariduse tänaval”
Jõulutäht on aastavahetuse lemmiklill
Indrek Hargla ei oska kirjutada igavat tavalist teatrit
Johannes Aavik õpilase ja õpetajana Kuressaares ja mandril
Nädala loetavuse top 5
Tanklatöötaja röövlitest: üks vehkis suure noaga! (70)
Kuuel Luce erakooli õpetajal puudub kvalifikatsioon (36)
Purjus naine sõitis autoga kraavi (6)
Monika Sarapuu lahkub vallavalitsusest (14)
Eesti timukkond tunneb end kindla ja tugevana... (9)
Kommentaarid
Thule Kojal on oma kuusk (15)
Tanklatöötaja röövlitest: üks vehkis suure noaga! (70)
Ohvri tuttav: teipijad olid hoopis mulle võlgu (69)
Vald vaidlustas monumendi rahata jätmise (28)
Liivale poodi sõitis üle kolmesaja inimese (1)
Kaarma esindajad soovivad kogukonnakogu laiali saata (18)
Mida edukam mees, seda rohkem lapsi (4)
Autod põrkasid kokku (6)
Kuressaare turu ja hoonete saatus on endiselt õhus (5)
Kuuel Luce erakooli õpetajal puudub kvalifikatsioon (36)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2019. Kõik õigused kaitstud