[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Laupäev, 14. detsember 2019  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
september 2019
järgmine kuu
E T K N R L P
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30




Kommentaarid

Saaremaa noored Tartu vaimu otsimas
08.11.2019. Autor: Tea Metsa
Lõbusaid ja vähem lõbusaid lugusid ja meenutusi õpingute päevilt Tartus-
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
 6

08.11.19, 00:24
Koolides lapsi sombistatakse.


Faraday leiutas elektrolüüsi juba 200 aastat tagasi aga siiani inimkonda petetakse bensiini ja diisliga. Autod,traktorid ei vaja bensiini ja diisliit, piisab vesinikust ja seda saab tasuta.

Tasuta kütus majadele ja autodele. Peter Salocher,Stanley Meyer jt.
https://www.greenfuelh2o.com

https://youtu.be/qRZY_R1fdHI

https://youtu.be/ThgwvIzaikc

https://youtu.be/CrShsQjvqAY

https://youtu.be/qdDoxQEwMxU

https://youtu.be/WkEX5cToTaw


Eesti kingib Venemaale tanklate ja gaasitorude kaudu igal aastal 10 miljardit eurot, selle asemel saab hooneid kütta ja sisepolemismootoreis kütusena kasutada vesiniku mida saab tasuta vesiniku hho ge.ne.ka abil



HHO genekas toodab vesiniku koguses
mis kohe tarvitatakse,siis ei saa tekkida õnnetust.
HHO genekas paigaldatakse sisepolemismootorile, see asendab bensiini ja diisli vesinikuga. Ka hooneid saab kütta tasuta vesiniku hho geneka abil.

Oluliseim oskus on veest lahutada vesinikku. See on lihtne.
Omavahel ühendatud anumates olevale
veele paned anoodi ja katoodi,veele lisad toidu soodat,katoodi ja anoodi ühendad 9V akuga. Toimub elektrolüüs mis jagab vee vesinikuks ja hapnikuks. Vesinikku kasutatakse hoonete kütmiseks ja vesiniku autodes. Vesiniku autod erinevad elektriautodest akude poolest. Vesiniku autol on akude asemel vesiniku element.
Elektri ja vesiniku autode tootmise omahind on madalam bensiini-diisli autode omast. Paraku jaehind on kallim sest poliitika on vale.
Vesinik ei ole ohtlikum kui bensiin,ohutusnõuetest tuleb kinni pidada.
Kui teete elektrolüüsi siis vesinik ise ei plahvata aga kui süütad siis toimub tugev plahvatus mis teeb kurdiks,kaotad kuulmise terveks eluks. Tuleb kasutada kõrvaklappe ja süüdatava
vesiniku kogus ei tohi olla suur sest muidu tapab,purustab maja seinad. Muideks,bensiiniga on peaagu sama lugu kui tuba kattub bensiini aurudega ja toimub pisike elektrisäde,keegi lülitab lambitule
põlema,lülitis toimub elektrisäde siis toimub plahvatus ja maja lendab vastu taevast. HHO genekas toodab vesiniku koguses
mis kohe tarvitatakse,siis ei saa tekkida õnnetust.
Raketid lendavad kosmosesse vesiniku abil.
Filmis "Kiired ja vihased" NOX gaas on vesinik.
Veest vesiniku eraldamiseks on parim variant see kui kasutada kuiva
elektrolüüsi aparaati. Internetis nimetatakse seda hho generator.
Vaata www.instructables.com seal kirjeldavad kuidas ehitada hho genekat. HHO genekas toodab vesiniku koguses
mis kohe tarvitatakse,siis ei saa tekkida õnnetust.
Elektri tootmiseks ehita enda maja katusele tuulik ja päikesepaneel
sest siis saad elektrit tasuta ja selle abil elektrolüüsi tehes saad ka vesiniku tasuta-nii saad maja kütet tasuta. Vesinikuga kütmiseks on vaja katelt jne. Vesinik annab kuumust mitu tuhat celsiust,sulatab metalli. Bensiin annab kuumust 700 celsiust.
Vesiniku oktaanarv on 110.

P.S. Saksa tsepeliin ameerikas ise ei plahvatanud. Ta lendas yle ookeani euroopast ameerikasse ja seal vaenlased süütasid tsepeliini. Naftakompaniid soovivad,et ainult nende kütust ostetaks ja sestap likvideerisid alternatiivi.

-0  +1
elektritsaabtasutablogspotcom
08.11.19, 01:12
Inflatsioon ongi olnud meie majanduskasv?

Einar Eiland, EMÜ majandusmagister
30. november 2011, 06:57

Kui panna graafikule kõrvuti inflatsiooni ja sisemajanduse kogutoodangu kõverad, selgub, et kümne viimase aasta jooksul pole tavakodanik mitte mingit majanduskasvu tunda saanudki.
Lähtudes Eesti Panga soovitatud statistikaameti andmetest, jõuame hämmastavale järeldusele: majanduskasv ületab inflatsiooni kümne aasta lõikes vaid 1,3 protsendiga. Võib öelda, et sisuliselt nullib inflatsioon majanduskasvu.
Kui arvestada majandustsükli pikkuseks kümme aastat, see on eelmisest langusest praeguse kriisini, siis on meie majanduskasv tavakodanikule osutunud nullilähedaseks, sest nii palju kui on tõusnud majandus, on kasvanud hinnadki. Tavatarbija pole saadud raha eest rohkem osta saanud. Headel aegadel kogutu on halbadel aegadel kohe kasutusse läinud.
Meie taasiseseisvumise perioodi viimased kümme aastat pole olnud mitte majanduskasv, vaid meeleheitlik Euroopa hindade tagaajamine. Kõige rängemalt on inflatsiooni läbi kannatanud tavatarbija ehk kõige nõrgem lüli ühiskonnas. Just tema on sunnitud tarbima kõige enam kallinevaid tooteid, näiteks toitu. Ta ei osta kinnisvara ega kulda, mida hiljem kallimalt müüa.
Naudi roosasid prille
Seega on valitsuspoliitika osaks kujunenud raha äravõtmine või äravõtmise organiseerimine nendelt, kellest jõud üle käib ja vastava informatiivse seisundi loomine. Selline käitumine on iseloomulik feodaalkorrale, mitte demokraatlikule riigile. Vastuolu ilmneb ka euroopalike tavadega, mille kohaselt riik peaks toimima rahva huvides, mitte looma tingimusi inimeste vaesumiseks. Viimati nimetatud protsessist räägime, sest lõhe Eesti ja Euroopa Liidu sissetulekute vahel suureneb.
Eesti kõrget inflatsiooni on probleemina käsitlenud ka rahvusvahelised reitinguagentuurid. Ilmselt oli ka nende mure seotud rahva vaesumisega. Ent selle jutu ees on siinse maakamara valitsejad oma kõrvad lihtsalt sulgenud. Seega on pimekurdi mängimisest saanud meie poliitika osa.
Rahvale valeandmete ja pooltõdede esitamine või olukorra tõlgendamine omakasupüüdlikult on kuritegelik nii valimistel valitsejate poolt hääletanute kui ka ühiskonna suhtes.
Kreeka laenude puhul oleme valeandmete esitamise julgelt hukka mõistnud. Kuid kahjuks on valelike pooltõdede esitamisest Eesti Panga ja statistikaameti andmetele tuginedes saanud kohaliku poliitika lahutamatu osa. Tegeliku seisundi varjamine meenutab olukorda arstipraksisest, kus patsiendile pakutakse kõhuvalu raviks roosade prillide kandmist ja lõbusate meelelahutuslike multifilmide vaatamist.
Mõne aja pärast aga selgub, et patsient on surnud või riigist lahkunud. Nii laheneb olukord ise ega vajagi riiklikku sekkumist.
http://www.ohtuleht.ee/454137


Inflatsioon ei teki enesest aga TEKITATAKSE inimeste poolt!!!
Isegi loodusnähtused ei teki iseenesest teadmata põhjustel.
Merel mõõna ja tõusu tekitab kuu.
Pilvekesed tekitab päikene mis aurustab vett.
Äiksekese tekitavad pilvekesed mis teineteise vastu hõõrudes tekitavad laenguid.
Maavärinaid ja vulkaanipurskeid tekitab maapõues olev kuumus.
jne.

Majandus on puhas matemaatika,lihtne ja labane,igati inimese poolt juhitav ja kontrollitav.
Kapitalistlik majandus põhineb kokkuleppe hindadel ja majanduse vundamendiks-alustalaks on olemas baashinnad millele rajaneb terve majandus:nendeks on toormehinnad-elektri-, ja kütusehinnad.
Nii kui tõstetakse elektri või kütuse hindu siis kõik muud hinnad kerkivad automaatselt.
Kui ei tõstetaks elektri või kütuse hindu siis inflatsiooni ei tekiks.


Pessimistlik stsenaarium: Eesti firmad kaotaks energiahindade tõusul üle 600 miljoni euro - Majandus
http://majandus.delfi.ee/news/uudised/pessimistlik-stsenaarium-eesti-firmad-kaotaks-energiahindade-tousul-ule-600-miljoni-euro.d?id=64393726

Inflatsioon ei ole loodusõnnetus või UFO mis tekib iseenesest s.o. inflatsioon ei ole inimkonna poolt kontrollimatu nähtus,inflatsiooni tekitatakse aeg ajalt ELEKTRI HINNA TÕSTMISEGA,KÜTUSTE HINNA TÕSTMISEGA.

Inflatsioon ei teki enesest aga TEKITATAKSE inimeste poolt!!!
Isegi loodusnähtused ei teki iseenesest teadmata põhjustel.
Merel mõõna ja tõusu tekitab kuu.
Pilvekesed tekitab päikene mis aurustab vett.
Äiksekese tekitavad pilvekesed mis teineteise vastu hõõrudes tekitavad laenguid.
Maavärinaid ja vulkaanipurskeid tekitab maapõues olev kuumus.
jne.

Majandus on puhas matemaatika,lihtne ja labane,igati inimese poolt juhitav ja kontrollitav.
Kapitalistlik majandus põhineb kokkuleppe hindadel ja majanduse vundamendiks-alustalaks on olemas baashinnad millele rajaneb terve majandus:nendeks on toormehinnad-elektri-, ja kütusehinnad.
Nii kui tõstetakse elektri või kütuse hindu siis kõik muud hinnad kerkivad automaatselt.
Kui ei tõstetaks elektri või kütuse hindu siis inflatsiooni ei tekiks.

Eesti põhiseadusesse tuleb kinnistada järgnev lause :

Eesti rahvuse püsimajäämiseks ja kosumiseks olgu elekter tasuta kõigile eestlastele tänasest ja igavesti.

See lause võib kõlada ka nii : Eesti rahvuse püsimajäämiseks ja kosumiseks olgu elekter tasuta kõigile eestlastele ja Eesti kodanikele tänasest ja igavesti.

Eesti Siseministeeriumi andmeil Eesti-sisese energia vajaduse katab mõne suure tuulepargiga ära.
http://www.sirp.ee/s1-artiklid/arhitektuur/ueleriigiline-planeering-kellele-ja-milleks/

120m kõrgusel on tuulevaikust harva - tuuleteadlase Ain Kulli järgi on tuul Läänemerel ja Peipsil üheaegselt nõrk 28 päeva aastas.
Rohelise Eesti energiakavast
http://www.elfond.ee/et/teemad/teised-teemad/saeaestev-areng/taastuvenergia/rohelise-eesti-energiakava-2020

Maalehe teadmisveerg „Tuna & täna“ vaatleb valguseaasta puhul mõnd fakti valgusest.
- Kui palju päikesepaneele tuleks üles seada, et kogu Eestit elektriga varustada? 7,33 TWh tootmiseks (nagu 2013. aastal) pole neid rohkem vajagi kui 50 km2 ehk umbes Sirtsu soo jagu.
- Tervele maailmale elektri tootmisega saaks aga nt Sahara kõrbes hakkama enam-vähem Eesti-suurune päikesepaneel, mis kogu Sahara pindalast kataks ainult 0,5%.
Eesti-suurune päikesepatarei suudaks elektrit toota kogu maailma jaoks


Mõiste:Tasuvusaeg on periood, mis näitab, kui kaua läheb aega projekti esialgsete kulude tagasisaamiseni.
Peale tasuvusaega päikesepaneelid ja tuulikud annavad elektrit ja kütet tasuta.
Mida enam tõstetakse kütuse ja müüdava elektri hinda seda rutem tasuvad ära päikesepaneelid ja väiketuulikud,ning elektriautod.
Kuidas saab elektrit tasuta ?:
https://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2016/11/kuidas-saab-elektrit-tasuta.html

Isegi lapsed meisterdavad endile elektrituulikuid ja päikesepaneele sest peale tasuvusaega annavad nood elektrit ja kütet tasuta :

http://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2012/04/lapsed-on-vanemaist-nutikamad.html

-0  +1
elektritsaabtasutablogspotcom
08.11.19, 01:13
Inglismaal puudus inflatsioon ja see toetas majanduse jätkuvat kasvu.
Andro Roos :” Mõtteid parteidele maksukoorumuse radikaalse vähendamise elluviimiseks (aga ärge lootkegi, parteidel ei jätku mõistust ja mune):

Alates aastast 973 toimus Inglismaal raha ümbermüntimine iga kuue aasta tagant. See toimus järgnevalt: kuninglik rahapada muutis iga kuue aasta järel olemasolevad vaegväärtuslikud mündid maksevahendina kehtetuks, kogus need kokku ja müntis uue välimusega müntideks. Seda aga nii, et iga nelja vana mündi vastu andis välja ainult kolm uut münti ehk 25% vähem. Iga kuue aasta tagant korrigeeris kuninglik rahapada ka ringlusse lastavate müntide koguarvu, lähtudes otsuse tegemisel järgmise kuus-aastaku planeeritavast riigi üldisest rahavajadusest reaalmajanduse käitamisel. Sellel ümbermüntimisel oli kaks peamist mõtet. Esiteks toimis ümbermüntimine riigi alamatele ühe ja ainsa maksuna. Maksumääraks oli seega 25% kogurahamassist 6 aasta peale ehk 4,17% aastas ehk 0,35% kuus. Teiseks positiivseks nähtuseks ümbermüntimise juures oli see, et kuni münte ümber vermiti, ei kaotanud valuuta ise väärtust, st puudus inflatsioon ja see toetas majanduse jätkuvat kasvu. Selline ümbermüntimisel põhinev süsteem kattis õige pea lisaks Inglismaale terve Lääne-Euroopa."

Kas leidsite Andro Roosi tekstist need laused ?:

puudus inflatsioon ja see toetas majanduse jätkuvat kasvu.

toimis ümbermüntimine riigi alamatele ühe ja ainsa maksuna. Maksumääraks oli seega 25% kogurahamassist 6 aasta peale ehk 4,17% aastas ehk 0,35% kuus.


Andro Roos : " Niikaua kuni eksisteerib riigiväline intressiga keskpank ja tema raha, seni ei saa olla ka vaba turumajandust ega tõhusust."

-0  +1
elektritsaabtasutablogspotcom
08.11.19, 01:15
Pension tuulepargist
Harry Raudvere maksab pensioni oma energiaühistu liikmetele sest tema aktiivus viis kokku 500 inimest kes panid rahad kokku ja ostsid tuulepargi. Kes panustas 10 eurot,kes sada,kes kaks tuhat,kes sadatuhat -sedasi koguti raha kokku ja osteti tuulepark,ning kindlustati endile pension. Taanis on see populaarne moodus endile pensioni tagamiseks.
Tartu Hoiu-Laenu ühistu energiaühistu liikmed pensionile minnes muud ei tee kui vaid sügavad mune.

-0  +1
elektritsaabtasutablogspotcom
08.11.19, 01:19
Paari tuhande euro eest saab osta roboti mis pidavat katma tervele perele toidulaua. Ma ise seda ei usu sest pindala millel robot toodab juurikaid on imetilluke. Kuid selle roboti tootjad annavad infot tasuta ja sellest robotist saab arendada roboti mis toodab juurikaid suurel pindalal. Vaata www.farmbot.io



"Mul on raske mõista neid, kes kurdavad, et perele pole midagi lauale panna. Looduses leidub toitu küllalt! Tuleb vaid avada silmad ja õppida pakkuma kõike seda, mis süüa kõlbab,” lausus Mercedes Merimaa.

Rahvameditsiini peamiseks rolliks on haiguste vältimine : Milleks on siis mets ? Paljud hädad sellest algavadki,et eemaldutakse loodusest,hakatakse jändama igasuguste tablettidega selle asemel,et tundma õppida metsataimi.

Naksitrallid.
Muhv: " Need rotid lõid mind hingelisest tasakaalust täitsa välja !".

Sammalhabe :" No,siis võib keeta rahustavat teed. Võtame üks osa köömneid,kaks osa ubalehti,kolm osa palderjani ja hingeline tasakaal ongi käes."

Kingpool :" Kas on see kraam su habemes või ?."

Sammalhabe :" Ei. Milleks on siis mets ? Paljud hädad sellest algavadki,et eemaldutakse loodusest ja hakatakse jändama igasuguste tablettidega selle asemel,et tundma õppida metsataimi."

-0  +1
elektritsaabtasutablogspotcom
08.11.19, 01:23
Lembit Merila Elektritraktor
see on imeline faktor

Kütet ta ei vaja
mootori mürina asemel saadab laste hõisete kaja

Hooldiskulusid ta ei tunne
aga küladesse toob 6nne

Pagendatud eestlased toob kodumaale
kus Teeme Ära rajab kodusid metsa servale vaiksesse laande

viib võõrpangad Eestist välja
kustutab meie laste nälja

-0  +1
elektritsaabtasutablogspotcom
08.11.19, 01:25
Trollibusside liinidegat uleb katta kogu Eestimaa maanteed ja kolgaste teed.
Tuleb ehitada kolm tuuleparki milledes tuulikud on 200 meetri pikkused sest seal on tuult alati,nendega katab Eestimaa energia vajaduse. Tuulikud peale tasuvusaega annavad elektrit tasuta.


Akudeta elektritraktorid olid juba ammu.
Akudeta elektritraktori ehitas Lembit Merila.

Vedagem elektriliinid haritavatele maadele

Elektritraktorid ei pea ilmtingimata olema akudega,vanasti toideti neid kaabli kaudu nagu tolmuimejaid.
Tuleb ehitada kolm tuuleparki milledes tuulikud on 200 meetri pikkuste tuulikutega sest seal on tuult alati,nendega katab Eestimaa energia vajaduse. Tuulikud peale tasuvusaega annavad elektrit tasuta.

-0  +1

08.11.19, 01:27
Tasuta kütusega transport
Tasuta transport
Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja.




Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja.

https://majandus24.postimees.ee/6706245/milline-on-ootamatult-tallinna-vaisav-maailma-esimene-vesinikkutusel-laev?_ga

Päikese- ja tuuleenergiat kasutatakse vesiniku tootmiseks (s.o. veest vesiniku eraldamine elektri abil millega saab hakkama iga koolilaps

https://www.instructables.com/id/Dry-Cell-Electrolyser/

,

vesinikust omakorda tehakse kütuseelemendis
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fuel_cellular
energiat(elektrienergiat), mida vajavad laeva jõuseadmed (elektrimootorid)või pardatehnika. Seni on Energy Observer oma peatuste ajal 1496 töötunni jooksul tootnud kokku 488 kg vesinikku. Energiavajadusest (elektrivoolu)merel annab vesinik(mereveest eraldatud vesinik) kuni 60%, ülejäänu(elekter) saadakse päikeseenergiast ja tuulest. Vesinikkütuseelementi on 48-protsendilise efektiivsusega kasutatud keskmiselt 6 tundi iga 24-tunnise navigatsiooniperioodi jooksul. Sellest on selgunud vesiniku eelised: võrdse kaalu puhul saab energiat vesinikku salvestada 7,3 korda rohkem kui akudesse(s.o. vesiniku kütuseelement on peaaegu sama mis aku kuid toodab elektrit).
Posted by elektritsaabtasuta.blogspot.com at 9:02 AM
2 comments:
elektritsaabtasuta.blogspot.com said...
Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja külastas Tallinna.

Päikese- ja tuuleenergiat kasutatakse vesiniku tootmiseks (s.o. veest vesiniku eraldamine elektri abil millega saab hakkama iga koolilaps),

vesinikust omakorda tehakse kütuseelemendis

energiat(elektrienergiat), mida vajavad elektrimootorid mis veavad laeva.
Seega,laev liigub tasuta kütusega.

September 13, 2019 at 6:43 AM
elektritsaabtasuta.blogspot.com said...
Tuulikute ja PV paneelide abil toodetakse vesinikku millest tehakse kütuseelemendis
energiat(elektrienergiat), mida vajavad laeva jõuseadmed (elektrimootorid)või pardatehnika. Seni on Energy Observer oma peatuste ajal 1496 töötunni jooksul tootnud kokku 488 kg vesinikku. Energiavajadusest (elektrivoolu)merel annab vesinik(mereveest eraldatud vesinik) kuni 60%, ülejäänu(elekter) saadakse päikeseenergiast ja tuulest. Vesinikkütuseelementi on 48-protsendilise efektiivsusega kasutatud keskmiselt 6 tundi iga 24-tunnise navigatsiooniperioodi jooksul. Sellest on selgunud vesiniku eelised: võrds

-0  +1

08.11.19, 01:33
Tartu Maaülikooli tudengid ehitasid kütuseta sõitva
auto.

Auto kasutab kütusena suruõhku s.o. bensiini ja diisliit pole vaja ja suruõhku saabtasuta.
EPL-i või Delfi artikkel :

KULLO KABONE

Viimastel päevadel meedias tähelepanu pälvinud "õhkmootoriga" sõiduk on tõepoolest võimeline kasutama liikumiseks 300-baarise surve alla komprimeeritud õhku.

Suruõhumootori tehnoloogia töötas välja prantsuse insener Guy Negre.

Auto tootmiseks vajalike litsentside (nt mootori juures on mootori arendusega tegelev MDI patendiga kaitsnud enam kui 20 lahendust) omanik Zero Pollution Motors väidab oma Interneti koduleheküljel, et sõiduk on ideaalne linnatranspordivahend, reklaamides minibussi meenutavat sõidukit loosungiga "Lihtne, säästlik, puhas".

Pisibussi pikkus on 3,84 m, teljevahe 2,92 m, kõrgus 1,75 meetrit ja kaal ligi 700 kilo.

Mootorist on teada, et see on ka tavalist kütust (bensiin, gaas jne) kasutav kolbmootor, kuid erinevalt tavalisest neljataktilisest, kus kõik taktid toimuvad põlemiskambris, on uuel mootoril kaks kolbi: 230 cm3 mahuga sisselaske ja survetakti ning 500 cm3 mahuga töö- ja väljalasketakti tarvis ning kolm eraldi kambrit gaaside/õhu liikumise korraldamiseks. Mootori kontseptsioon tagavat palju puhtama põlemise ka tavakütusel töötades, rääkimata suruõhu kasutamisel väljuvast puhtast õhust.

Tagaasetusega mootori võimsuseks antakse 25 hj 3000/pjm ja pöördemomendiks töömahu kohta arvestatavad 61,7 Nm pööretevahemikus 500–2500 pjm.

Kiirenduseks 0–50 km/h on antud seitse sekundit, maksimaalkiiruseks 60 miili tunnis (bensiinil töötades).

Viiekohalise sõidukiga on linnatingimustes võimalik liigelda kuni kümme tundi või 180 km, kulutades selle ajaga 300 liitrit suruõhku.

Balloone saab laadida sõiduki varustusse kuuluva 5,5 kW kompressoriga tavalisest elektrikontaktist, paraku võtab see aega umbes neli tundi. Põhi-mõtteliselt saab balloone täita ka kompressorjaamades, kus mahuti täitmiseks kuluks vaid kolm minutit.

e.Volution prototüübid on väljas Auto Africa Expol 2000 Johannesburgis ja seda reklaamitakse kui esimest tõsist alternatiivi tavakütusega sõitvatele autodele.

Auto hinnaks plaanitakse 188 000 krooni, mis vastab üldjoontes keskklassi auto hinnale.

-0  +1

08.11.19, 01:39
Kütuseta lendavad
tsepeliinud on lennukitest kiiremad sest tsepeliinidega saad igale poole aga lennukiga vaid lennujaamast lennujaama ja
ei vaja maandumisrada, maanduvad isegi maja katusele,ning ei tarvita kütust. Vaata otsingust Nabila ja Wolverines.
Kusagil sajand tagasi tsepeliin lendas Pärnust Tallinna poole tunniga.
Tsepeliine on tillukesi pere tarbeks nagu on seda autod ja on suuri nagu on seda bussid mida pere tarbeks ei osta.

Vesinik on ohutu
gaas. Ilma süütamata ei plahvata. Uutemates kasutatakse heeliumi.


Tsepeliine kasutatakse
Saksamaal,USA -s,Kanadas,Jaapanis,Venemaal.
Tsepeliini
hoiab sõhus heelium,juhitakse teda elektrimootoritest millede tarbeks saab elektrit katusel olevatest päikesepaneelidest. Seega,lendab kütuseta sest elektrit ostma ei pea ja heeliumi kogus on konstantne.

Kütuseta lendavad

tsepeliinid
on lennukitest kiiremad sest ei vaja maandumisrada ja maanduvad isegi maja katusele,ning ei tarvita kütust. Vaata otsingust Nabila ja Wolverines.
Kusagil sajand tagasi tsepeliin lendas Pärnust Tallinna poole tunniga.
Tsepeliine on tillukesi pere tarbeks nagu on seda autod ja on suuri nagu on seda bussid mida pere tarbeks ei osta


Vesinik on ohutu
gaas. Ilma süütamata ei plahvata. Uutemates kasutatakse heeliumi.


Kütuseta lendavat
Tsepeliini hoiab sõhus heelium,juhitakse teda elektrimootoritest millede tarbeks saab elektrit katusel olevatest päikesepaneelidest. Seega,lendab kütuseta sest elektrit ostma ei pea ja heeliumi kogus on konstantne
Kütuseta lendavate

tsepeliinidega saad igale poole aga lennukiga vaid lennujaamast lennujaama.


Kütuseta lendav tsepeliin

Tsepeliini hoiab sõhus heelium,juhitakse teda elektrimootoritest millede tarbeks saab elektrit katusel olevatest päikesepaneelidest. Seega,lendab kütuseta sest elektrit ostma ei pea ja heeliumi kogus on konstantne


Oluliseim oskus on veest lahutada vesinikku. See on lihtne.
Omavahel ühendatud anumates olevale
veele paned anoodi ja katoodi,veele lisad toidu soodat,katoodi ja anoodi ühendad 9V akuga. Toimub elektrolüüs mis jagab vee vesinikuks ja hapnikuks. Vesinikku kasutatakse hoonete kütmiseks ja vesiniku autodes. Vesiniku autod erinevad elektriautodest akude poolest. Vesiniku autol on akude asemel vesiniku element.
Elektri ja vesiniku autode tootmise omahind on madalam bensiini-diisli autode omast. Paraku jaehind on kallim sest poliitika on vale.
Vesinik ei ole ohtlikum kui bensiin,ohutusnõuetest tuleb kinni pidada.
Kui teete elektrolüüsi siis vesinik ise ei plahvata aga kui süütad siis toimub tugev plahvatus mis teeb kurdiks,kaotad kuulmise terveks eluks. Tuleb kasutada kõrvaklappe ja süüdatava
vesiniku kogus ei tohi olla suur sest muidu tapab,purustab maja seinad. Muideks,bensiiniga on peaagu sama lugu kui tuba kattub bensiini aurudega ja toimub pisike elektrisäde,keegi lülitab lambitule
põlema,lülitis toimub elektrisäde siis toimub plahvatus ja maja lendab vastu taevast.
Raketid lendavad kosmosesse vesiniku abil.
Filmis "Kiired ja vihased" NOX gaas on vesinik.
Veest vesiniku eraldamiseks on parim variant see kui kasutada kuiva
elektrolüüsi aparaati. Internetis nimetatakse seda hho generator.
Vaata www.instructables.com seal kirjeldavad kuidas ehitada hho genekat.
Elektri tootmiseks ehita enda maja katusele tuulik ja päikesepaneel
sest siis saad elektrit tasuta ja selle abil elektrolüüsi tehes saad ka vesiniku tasuta-nii saad maja kütet tasuta. Vesinikuga kütmiseks on vaja katelt jne. Vesinik annab kuumust mitu tuhat celsiust,sulatab metalli. Bensiin annab kuumust 700 celsiust.
Vesiniku oktaanarv on 110.

P.S. Saksa tsepeliin ameerikas ise ei plahvatanud. Ta lendas yle ookeani euroopast ameerikasse ja seal vaenlased süütasid tsepeliini. Naftakompaniid soovivad,et ainult nende kütust ostetaks ja sestap likvideerisid alternatiivi.


Ele.ktriau.tod pä.ästaks Eesti n.aft.atoru o.tsas vir.elemis.est.


E.estis kul.ub i.gal aa.stal au.toküt.usele um.bes 10 mil.jar.dit kro.oni, m.is te.eb 75.0.0 kro.oni i.ga inim.ese koh.ta (rinn.alap.sest ra.ugani). „Se.e ra.ha läh.eb naftaš.eikide task.us.se. Mill.eks m.e ne.ile s.eda küm.nist maks.ame, k.ui nu.tika plan.eerim.ise ab.il sa.aksim.e k.õik o.ma sõid.ud teh.tud kodu.maal to.odetud ener.giaga?” püs
titas Ja.rmo Tu.isk küs.imus.e


Peatagem Venemaale andami maksmine siis jagub raha igale poole.
Delfi artiklis "
Elektriautod päästaks Eesti naftatoru otsas virelemisest"

on kirjas "
Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit krooni, mis teeb 7500 krooni iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Tuisk küsimuse."

Kui arvestada inflatsiooni ja seda,et rahakurssi pandi lambist,ning hinnad pandi laest siis selle aja 10 miljardit krooni on praegused 10 miljardit eurot.
Kui riik toodaks elektriautosid ja ( või) vesiniku autosid ,ning jagaks neid omahinnaga kodanikele siis Eesti igal aastal saaks rikkamaks 10 miljardi euro võrra. Vesiniku autosid toodab Ford,Toyota,mingid firmad Koreas,Inglismaal ja mujal. Vesiniku auto erineb elektriautost vaid akude poolest,akude asemel on kütuseelement.
Vesiniku saab tasuta tuulikute ja päikesepaneelide abil.
Elektriautosid toodeti(toodetakse ?) Eestis,firma ZEV.ee Krooni ajal auto jaehind oli kusagil 10 000 krooni,kaubikul 20 000.
Elektriautode ja vesiniku autode tootmine on odavam bensiini ja diisli autodest..

Külavaheteedele trollibusside liinid
Trollibusside liinidegat uleb katta kogu Eestimaa maanteed ja kolgaste teed.
Tuleb ehitada kolm tuuleparki milledes tuulikud on 200 meetri pikkused sest seal on tuult alati,nendega katab Eestimaa energia vajaduse. Tuulikud peale tasuvusaega annavad elektrit tasuta.


Akudeta elektritraktorid olid juba ammu.
Akudeta elektritraktori ehitas Lembit Merila.

Vedagem elektriliinid haritavatele maadele

Elektritraktorid ei pea ilmtingimata olema akudega,vanasti toideti neid kaabli kaudu nagu tolmuimejaid.
Tuleb ehitada kolm tuuleparki milledes tuulikud on 200 meetri pikkuste tuulikutega sest seal on tuult alati,nendega katab Eestimaa energia vajaduse. Tuulikud peale tasuvusaega annavad elektrit tasuta.


Kriise tekitatakse panganduse kasumi tarbeks sisendhindade kergitamise abil ja see tekitab tohutu okoloogilise jalajalje mis hoiab Eestit vaesuses.
Elektri müümine hoiab Eestit vaesuses.
Tasuta elekter ei ole kommunismi tunnus. Tasuta elekter aitab viia Eesti elukeskkonda tagasi maale looduse keskele.
Pangandus paneb toime kommunismi kuritegusid, vaata dok.filmi "97% owned ".


Naftasaaduste ostmine hoiab Eestit vaesuses.
Naftasaaduste asemel saab kasutada vesiniku ja selle abil saab hooneid kütta ja kasutada vesiniku autodes. Vesiniku saab tasuta.
Ka sisepolemismootoreis saab kasutada vesiniku hho geneka abil.
Kui riik toodaks vesiniku autosid ja jagaks neid kodanikele omahinnaga siis Eesti igal aastal saaks rikkamaks miljardeid eurosid.

-0  +1

08.11.19, 02:22
Noored ehitasid õllepurkidest päikesepaneeli( vaata näidist www.cansolair.com ) õhu kütmiseks: Lauri Leis, Madis Tisler, Margus Sammelsaar ja Ardi Teder
http://www.meiemaa.ee/index.php?content=artiklid&sub=1&artid=41525

-0  +1

08.11.19, 02:39
Kuidas saab elektrit tasuta ? https://elektritsaabtasuta.blogspot.com/2016/11/kuidas-saab-elektrit-tasuta.html Isegi lapsed meisterdavad endile elektrituulikuid ja päikesepaneele sest peale tasuvusaega annavad nood elektrit ja kütet tasuta jpms: http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/06/polve-peal-meisterdatud-elektrituulikud.html

-0  +1
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Perekondlik
Vald hakkab kevadest parkimist kontrollima (23)
Teelt välja sõitnud autos sai naine viga
Thule Koja alternatiivkuusk paigaldati kooskõlastuseta (7)
Hoolekogu nõuab aru kõnnitee kohta (6)
Laoküla rahvas on alates oktoobrist hädas joogiveega
Aaro ja Liisa Nursi: saare peal on mõnus elada
Pakiautomaadid on jõulude eel üle koormatud
SÜG-i õpilane võitis rahvusvahelisel olümpiaadil pronksi
Lastevanemate päkapikkude dilemma
Kes ei tahaks hea välja näha
Lasteaialastele tutvustati muusikapisikuid
JUHTKIRI - Parim kingitus
Milliste ettepanekutega läheb riik vastu eelarveläbirääkimistele linnade ja valdade liiduga
Nädala loetavuse top 5
Saaremaa Halduse haldusjuhiks sai Silvester Hamann  (8)
Noortaluniku toetust said kuus Saaremaa ettevõtet (6)
Valla lastekaitsespetsialist suundub teisele tööle (15)
Rehe tänava saunamaja vahetas omanikku
Purjus mees sõitis autoga katusele  (8)
Kommentaarid
Vald hakkab kevadest parkimist kontrollima (23)
Hoolekogu nõuab aru kõnnitee kohta (6)
Thule Koja alternatiivkuusk paigaldati kooskõlastuseta (7)
Tartusse bussiga edaspidi Tallinna kaudu? (60)
Tuuli Pärtel: uskugem Saaremaa helgesse tulevikku (21)
JUHTKIRI - Ääremaastumise nüansid (24)
Valla lastekaitsespetsialist suundub teisele tööle (15)
Noortaluniku toetust said kuus Saaremaa ettevõtet (6)
Kuressaarele anti üle Euroopa spordilinn 2020 tiitel (7)
JUHTKIRI - Turvatunne on tähtis (1)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2019. Kõik õigused kaitstud