[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Esmaspäev, 18. november 2019  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
september 2019
järgmine kuu
E T K N R L P
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30




Kommentaarid

Lennuliinile kaks lisalendu nädalas
13.06.2019. Autor: MM
Maanteeamet tellib juunist augustini Tallinna-Kuressaare liinile täiendavalt lisalennu igaks reedeks ja pühapäevaks.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Volli
 5

13.06.19, 00:57
Huvitav, et alles nüüd taibatakse, et väiksem lennuk ja potensiaalsed lisalennud on kordades mõistlikum variant kui suur lennuk ja kord, kaks päevas.

Väikest lennukit saab ju kohaldada vastavalt vajadusele ja soovi korral kasvõi 6 lendu päevast Kuressaare väljumisega teha.

-6  +15
Kuues Lendur.
13.06.19, 19:15
Mingi kalkulatsiooni ka lisad või paned oma tavalist pska?

-6  +4
Kuues Lendur.
13.06.19, 20:14
Niisiis. Tavaline psk ja miinused mulle.
Ei mingeid kalkulatsioone.
Oligi arvata.

-4  +3
Volli
13.06.19, 20:39
Mis kalkulatsioone sul vaja on? Erinevalt exceli tabeli jõmmidest olen mina reaalselt kohal käinud ja väga hästi näinud, mis seis on. Oktoober, november, jaanuar, veebruar on teisipäeviti, kolmapäeviti ja neljapäeviti kohati 2-3 inimest lennukis.

Miinuseid pannakse sulle lolli jutu eest, mina ei ürita tähelepanu otsida nagu sina. Võta paar tilka palderjani ja rahune!

-3  +5
Kuues Lendur.
13.06.19, 20:52
Tänan väga.
Over and out.

-3  +2
Gunnar
13.06.19, 22:22
Vollifoobia, mittenakkav haigus. Kergesti ravitav. Üld juhul möödub paari kuu jooksul. Vajadusel manustada ka kergemaid ravimeid ja rahusteid. Tuleks pöörduda konsultandi juurde, kellega psüühika lahti rääkida.

-0  +4
Kiitus
 2

13.06.19, 10:08
Tublid... Alles praegu saadakse aru. Tahetakse iga aasta vähemalt kümne istekoha pärast 4 miljonit eurot rohkem maksta, sest ATR42 kulud on pea 2 korda suuremad kui Saabi omad. Kasutan argipäeviti vähemalt korra kuus lennuliini ning suurem lennuk pole üldse talvel õigustatud kuna Väga tihti on 3-4-5 reisijat. Jah, nädalavahetustel ja suvel jäävad vahel reisijad maha ja piletid on välja müüdud, aga see keskmine arv 12 reisijat on arvestades tervet aastat ja nädalavahetusi seega kui on vaja kindla peale suurem siis 33 kohaline sobiks Kuressaare liinile. Seepärast loogiliselt mõeldes on mõistlikum panna 33kohaline lennuk üle kahe korra päevas lendama. Milleks üldse siis põletada nii palju maksumaksja raha kui Eestis jäävad paljud valdkonnad rahast ilma. Seega pole mõtet panna üle 37 kohalist lennukit. Ja veel mängitakse võit riigiettevõtele, et panna samasugune lennuk mis käib näiteks Tallinnast Leedu või Rootsi vahet,mille maksumus 5a peale on 31 miljonit. Palun pange võimalus osaleda ka NyxAiril ja FlyEstil. Aprillis võitis Leedu firma aga lennuki vanus meile ei sobinud kuna järsku pidi hanget otsustama lennuki vanus. Hiljem riigiettevõte pakkumine ka ei sobi, sest selle hind on liiga soolane. Kuidas seda mõista ning mismoodi saaks üldse keegi selliste kriteeriumitega hanget võita?

-7  +3
Suurus loeb
13.06.19, 19:52
Aga mina jällegi ei lenda eriti enam, sest kui see vahepeal olnud 33kohaline Saab oli veel enam-vähem talutav, siis praegune pisike on ikka eriti ebamugav ja värisev. Kui tuleks veel Regional Jeti korralik lennuk, lendaksin kindlasti alati, kui Tallinnasse asja.

-5  +1
Volli
13.06.19, 20:40
Mis asi sul väriseb? Vaevalt see lennuk väriseb, pigem sa ise.

-2  +5
anonüümne
 1

13.06.19, 10:58
Nüüd jõuti otsusele, millest juba räägiti aasta tagasi, et suurema lennuki asemel oleks mõistlikum kohaldada olemasolev ja anda valikuvõimalus inimestele. Transpordivahendi suurus polegi esmatähtis. Kvaliteeditunnus on graafiku intervall ja reiside täpsus (reise ei jäeta ära, ei tühistata). Samas võiks ka hommikuse väljumise veidi varasemaks muuta. Miks ka mitte teha pilet paar eurot soodsamaks,et rohkem inimesi valiks lennutranspordi kasuks. Tulu jääb ju ikkagi. (Nagu vana fraas ütleb, mõistlikum on väikese lusikaga aga tihti, mitte suure ja üks kord.)

-6  +4
Volli
13.06.19, 20:41
Üks asi, mille puhul saab selgelt öelda, et suurus ei loe. :) Mida väiksem, seda parem.

-1  +4
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Fotopäev tõi kokku fotograafiahuvilised
Olgem kriisiks valmis
Ajalooüritusel räägiti vaikivast ajastust
18. novembri suurpealetung Sõrves
Kus lõpeb nali?
JUHTKIRI - Fotograafia ja ajamasin
Tulekul on helmeskeede töötuba
Kodukindlustuse juhtumite arv tõuseb kütteperioodil
Öun Drinks käis Rootsimaal Malmös mahemessil
Kuressaare linnuses saab taas pulmaplaane pidada
Ott Tänak Austraalias Toyotat aidata ei saanud
Viikingid tegid Pärnule tuule alla
Haiglas räägitakse naha vananemisest
Nädala loetavuse top 5
Fotopäev tõi kokku fotograafiahuvilised
Olgem kriisiks valmis
Ajalooüritusel räägiti vaikivast ajastust
18. novembri suurpealetung Sõrves
Kus lõpeb nali?
Kommentaarid
Prokurör: laste väärkohtlemise tõendamine on keeruline (4)
Ohvri tuttav: teipijad olid hoopis mulle võlgu (69)
Torgu tahab teenuskeskuse juhi väljavahetamist (17)
Endine hooldustöötaja süüdistab juhtkonda töökiusus (23)
Suurem osa raha valla eelarvest läheb haridusse (13)
Prügiveo hinna tõusu saab leevendada jäätmeid liigiti kogudes (40)
SÜG-i uue nime lõpphääletusele jõudnud ettepanekud teada (5)
Ministeerium nõustus Sandla sadama detailplaneeringuga (1)
Hambaravihüvitis on aidanud (6)
Käib kampaania “Teeküünla ümbris pole prügi!” (2)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2019. Kõik õigused kaitstud