Kingime maski Meie Maa tellijale
[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Pühapäev, 25. juuli 2021  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Arhiiv
eelmine kuu
juuli 2021
järgmine kuu
E T K N R L P
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031




Kommentaarid

Väärtuslik põllumajandusmaa vajab kaitset
07.06.2021. Autor: MM
Riigikogus on menetlemisel eelnõu maaelu ja põllumajandusturu korraldamise seaduse muutmise ning sellega seonduvalt teiste seaduste muutmise seadus (309 SE), millega soovitakse kaitsta väärtuslikku põllumajandusmaad selle täis ehitamise eest. Siin üks oluline punkt.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Mnjaa
 1

07.06.21, 21:20
Ja nüüd kõik lameajulised Eesti maad autodega vabaks sõitma!

-3  +0
Paukgaasi aparaat annab kütust tasuta
08.06.21, 12:47
Eesti Põhiseaduses kirja pandu on siis tagatud kui Eesti elukeskkond on viidud looduse keskele.
Eesti elukeskkonna viib tagasi maale looduse keskele tasuta kütus ja elekter.
Tasuta kütust saab paukgaasi aparaadi abil.
A.
Vesinik kolbmootori kütusena
Kolbmootoris kasutatakse kütusena nii puhast vesinikku kui ka paukgaasi. Selleks et neid
gaasilisi kütuseid oleks võimalik mootori kütusena kasutada, tuleb ümber ehitada mootori
toitesüsteem. Kuna paukgaas ja vesinik lastakse mootorisse gaasina siis esimese asjana on
vaja teistsuguseid pihusteid, millega oleks võimalik gaasi pihustada. Tavalised kütusele
mõeldud pihustid selleks ei sobi. Lisaks on vaja eraldi paaki, kus paukgaasi või vesinikku
hoida. Üks oluline komponent on ka kütuseelement millega veeldatud vesinikust saaks
gaas. Samas ei tohi unustada korralikku doseerimissüsteemi, läbi mille gaas jõuab pihusti￾teni. Doseerimissüsteem on vajalik mootori korralikuks tööks, liiga väikese gaasi kogusega
ei tööta mootor korralikult ning liiga suure kogusega võib mootorit kahjustada. Selle kütu￾se puhul on probleemiks kütuse saamine ja hoiustamine. Paukgaasi saab toota erineval
moel, kuid veest elektrolüüsi teel tootmisega oleks seda võimalik teha ka sõidukis vesinik￾generaatori abil. Elektrolüüs on elektrivooluga toimuv keemiline protsess [11], kus antud
juhul lõhustatakse vee molekul kaheks osaks vesinikuks ja üheks osaks hapnikuks. Sellega
saaks toota vajaliku gaasi ka koguaeg masina töötades, selleks on vaja paigaldada masinale
vesinikgeneraator. See protsess aga nõuab palju energiat ning mootori tööks ainult pauk￾gaasiga oleks vaja väga suurt vesinikgeneraatorit. BMW on maailmas üks autotootjatest,
kes on valmis ehitanud vesinikul töötava kolbmootoriga auto. Selle tarbeks ehitas BMW
ühe oma sisepõlemis kolbmootori põhjalikult ümber, et seda saaks kasutada vesinik kütu￾sega. BMW vesinik kolbmootoriga auto on näha joonisel 2.3 [12].
Joonis 2.3 BMW vesinik kolbmootoriga auto (Diesel Station).

A.1.
Selliseid veemootoriga autosid ehitas Stanley Meyer USA-s kes võttis patendi nendele.
YouTube’s on tema intervjuud saadaval.

A.2.
BMW toodab selliseid.

BMW Hydrogen 7 on piiratud tootmisega vesiniku sisepõlemismootoriga sõiduk, mis on ehitatud aastatel 2005-2007 [1] Saksa autotootja BMW poolt. Auto põhineb BMW traditsioonilisel bensiinimootoriga BMW 7. seeria (E65) sõidukitel ja täpsemalt 760Li. See kasutab sama 6-liitrist V-12 mootorit nagu 760i ja 760Li; seda on aga muudetud, et võimaldada ka vesiniku ja bensiini põlemist, muutes selle kahevalentseks mootoriks. Erinevalt paljudest teistest praegustest vesinikkütusega sõidukitest, näiteks Hyundai, Honda, General Motors ja Daimler AG toodetud sõidukitest, mis kasutavad kütuseelementide tehnoloogiat ja vesinikku, et toota sõidukit, töötab BMW Hydrogen 7 vesinikku sisepõlemismootoris .

B.
Vesinik lisakütusena
Lisakütusena kasutatakse samuti paukgaasi. Kuid lisakütusena kasutamise eeliseks on see,
et mootor ei vaja ümber ehitust. Lisaks on plussiks see, et vajalik gaasi kogus on väiksem
kuna mootor ei tööta ainult paukgaasiga, vaid gaas aitab põhikütust paremini põletada.
Seega saab seda toota masinal asuva vesinikgeneraatoriga, mis võib olla palju väiksem kui
ainult paukgaasil töötava mootori vesinikgeneraator. Paukgaasi saab toota ka väljaspool
sõidukit, kuid siis tuleb võib tekkida probleeme selle tankimise ning hoiustamisega. Liht￾sam on seda toota vesinikgeneraatoriga sõidukis, sest siis kaob ära vajadus seda eraldi ma￾huti hoiustada. Kuna paukgaasi ei ole vaja mootori töös hoidmiseks, selleks et põletada
efektiivsemalt fossiilseid kütuseid ning vähendada kahjulike ühendite keskkonda sattumist.
Sel juhul piisab sellest, kui paukgaasi toodetakse sõidukis asuva vesinikgeneraatoriga.
Paukgaas juhitakse mootorisse läbi õhuvõtu süsteemi. Ühendus, kust paukgaas õhuvõtu
süsteemi juhitakse asub tavaliselt õhufiltri ja kollektori vahelisel ühendusel. Sealt kaudu
jõuab paukgaas tänu mootori tekitatud hõrendusele koos mootori tööks vajaliku õhuga si￾lindritesse. Vesiniku lisakütusena kasutamise skeem on näha joonisel 2.4.
Joonis 2.4 Vesiniku lisakütusena kasutamise skeem (Magnation Water Technologies)
Paukgaas on vesiniku ja hapniku segu, koosnedes kahest osast vesinikust ja ühest osast
hapnikust. Paukgaas on väga kergesti süttiv gaas mis aitab paremini süüdata ja põletada.

C.
Elektrolüüsi aparaati ise meisterdada kodus,garaazis on lihtne. Ehitamise juhised on veebis ht tp:/ /ww w.instr uctables.co m. vaata selle veebi otsingust ” Dry Cell Electrolyzer “.
Lisaks elektrolüüsi aparaadile on tarvis gaasilukku,publerit ,voolikuid,pumpa,maandust,veepaaki,tsiklile paigaldatakse auto aku, autole lisa elektri generaator sest elektrolüüsi aparaat vajab 20 Amprit,miskit veel. Veepaagis olevale veele lisatakse tsipake soodat.

Tema seletab kuidas saab sisepõlemis mootort panna tööle pruungaasiga :
htt ps:/ /yo utu.be/KCIUv24XIeo

Vesi koosneb kahest osast vesinikust ja ühest osast hapnikust.
Paukgaas koosneb kahest osast vesinikust gaasilises olekus ja ühest osast hapnikust gaasilises olekus.
Paukgaasi süütamisel tuleleegiga toimub plahvatus ja need gaasid ühinevad veeks.

-0  +0
anonüümne

07.06.21, 21:52
Ammu oleks vaja maad ja loodust kaitsta!

-0  +2
saarlane

08.06.21, 04:22
Eestlast peab ka kaitsma (peale venelaste ja neegrite)

-0  +1
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Tagant otsasõit Ringteel (26)
Tsiklisõitjad kogunevad Karujärvele (13)
Tehumardi elanikud on hädas hingematva teetolmuga (8)
Maakonnas on avatud 25 talu (8)
Ettevõtja Boris Lehtjärv: tuleb elada nii nagu oskame
Karja kihelkonna kohvikud (1)
Muhu volikogu suureneb (4)
Kalmistupüha Vilsandil (1)
JUHTKIRI - Kiirus, vaid kiirus (3)
Mustjala festival kustutas Saaremaal kontserdijanu (1)
Konrad Mägi maalimispaik Kuressaares sai stendi (1)
Transpordiamet tellis suursaartele lisalennud (5)
MoNo ehk ratastel noortekeskus
Asva Viikingiküla linnusehoovis toimuvad Meistripäevad (1)
Kirikuteated
Nädala loetavuse top 5
Praam sõitis Kuivastus rambi kõveraks (NB! oluliselt täiendatud) (44)
Tagant otsasõit Ringteel (26)
Saaremaa vallavolikogu pöördumine Saaremaa elanike poole seoses COVID-19 vastase vaktsineerimisega (36)
Politsei avastas festivalil uimastitarvitajad (10)
Raskes seisus seakasvatusel üks mure taas juures (21)
Kommentaarid
Maakonnas on avatud 25 talu (8)
Praam sõitis Kuivastus rambi kõveraks (NB! oluliselt täiendatud) (44)
UUS! Ooperipäevade külastajad peaksid hakkama mandrilt varem tulema (4)
Algasid kauaoodatud Saaremaa ooperipäevad (16)
Tsiklisõitjad kogunevad Karujärvele (13)
Transpordiamet tellis suursaartele lisalennud (5)
Tagant otsasõit Ringteel (26)
Tehumardi elanikud on hädas hingematva teetolmuga (8)
Sõrve sääre elanikud saavad tasuta autoga sõita (4)
Konrad Mägi maalimispaik Kuressaares sai stendi (1)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2021. Kõik õigused kaitstud