Kingime maski Meie Maa tellijale
[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Reede, 25. juuni 2021  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Arhiiv
eelmine kuu
juuni 2021
järgmine kuu
E T K N R L P
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930




Kommentaarid

Autod vingerdavad “lamavast politseinikust” mööda
12.05.2021. Autor: Ahto Jakson
Autojuhid kasutavad Kuressaares Lossi tänavale paigaldatud “lamavast politseinikust” mööda sõitmiseks jalakäijate ja jalgratturite ala.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Vahur
 6

12.05.21, 00:23
𝐊ü𝐥𝐥 𝐀𝐡𝐭𝐨 𝐨𝐧 𝐭𝐞𝐢𝐧𝐮𝐝 𝐭õ𝐬𝐢𝐬𝐞 𝐚𝐯𝐚𝐬𝐭𝐮𝐬𝐞. 𝐌𝐢𝐧𝐝 𝐩𝐚𝐧𝐞𝐯𝐚𝐝 𝐡𝐨𝐨𝐩𝐢𝐬 𝐢𝐦𝐞𝐬𝐭𝐚𝐦𝐚 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐣𝐮𝐡𝐢𝐝, 𝐤𝐞𝐬 𝐬𝐞𝐝𝐚 𝐭𝐞𝐞𝐝 𝐄𝐈 𝐤𝐚𝐬𝐮𝐭𝐚, 𝐤𝐮𝐢 𝐬𝐞𝐚𝐥 𝐣𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐚𝐫𝐤𝐢𝐯𝐚𝐭 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐭 𝐯õ𝐢 𝐣𝐚𝐥𝐚𝐤ä𝐢𝐣𝐚𝐭 𝐞𝐞𝐬 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞. 𝐊𝐮𝐢 𝐥𝐨𝐥𝐥 𝐩𝐞𝐚𝐛 𝐨𝐥𝐞𝐦𝐚, 𝐞𝐭 𝐯𝐚𝐛𝐚𝐭𝐚𝐡𝐭𝐥𝐢𝐤𝐮𝐥𝐭 𝐨𝐦𝐚 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐭 𝐫𝐢𝐤𝐤𝐮𝐝𝐚?

𝐀𝐡𝐭𝐨, 𝐤𝐚𝐬 𝐬𝐞𝐞 𝐨𝐧 𝐭õ𝐞𝐬𝐭𝐢 𝐓𝐞𝐢𝐞 𝐌𝐚𝐚 𝐣𝐚𝐨𝐤𝐬 𝐧üü𝐝 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐞𝐦? 𝐌𝐚 𝐚𝐧𝐧𝐚𝐧 𝐭𝐞𝐢𝐥𝐞 ü𝐡𝐞 𝐬𝐨𝐨𝐯𝐢𝐭𝐮𝐬𝐞. 𝐓𝐞𝐠𝐞𝐥𝐢𝐤𝐤𝐮𝐬𝐞𝐬 𝐨𝐧 𝐦𝐞𝐢𝐥 𝐭õ𝐬𝐢𝐬𝐞𝐦𝐚𝐢𝐝 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐞𝐦𝐞. 𝐀𝐥𝐮𝐬𝐭𝐚𝐦𝐞 𝐧ä𝐢𝐭𝐞𝐤𝐬 𝐥𝐢𝐢𝐤𝐥𝐮𝐬𝐞𝐠𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐤𝐥𝐚𝐭𝐞𝐬. 𝐕õ𝐭𝐚𝐦𝐞 𝐀𝐮𝐫𝐢𝐠𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐤𝐥𝐚. 𝐊𝐮𝐢 𝐦𝐢𝐭𝐮 𝐣𝐮𝐡𝐭𝐢 𝐬𝐞𝐚𝐥 𝟏𝟎𝐬𝐭 𝐬õ𝐢𝐭𝐚 𝐨𝐬𝐤𝐚𝐛? 𝐇𝐞𝐚𝐥 𝐣𝐮𝐡𝐮𝐥 𝟏. 𝐏𝐚𝐫𝐞𝐦𝐚 𝐤ä𝐞 𝐫𝐞𝐞𝐠𝐥𝐢𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐞𝐢 𝐭𝐞𝐚𝐭𝐚 𝐦𝐢𝐭𝐭𝐞 𝐦𝐢𝐝𝐚𝐠𝐢. 𝐕ä𝐥𝐣𝐚 𝐭𝐚𝐠𝐮𝐫𝐝𝐚𝐣𝐚 𝐭𝐞𝐞 𝐚𝐧𝐝𝐦𝐢𝐬𝐞𝐬𝐭, 𝐦𝐢𝐭𝐭𝐞 𝐦𝐢𝐝𝐚𝐠𝐢. 𝐀𝐮𝐭𝐨𝐝 𝐬õ𝐢𝐝𝐚𝐯𝐚𝐝 𝐫𝐢𝐬𝐭𝐢-𝐫ä𝐬𝐭𝐢, 𝐤𝐮𝐢𝐠𝐢 𝐭𝐞𝐠𝐞𝐥𝐢𝐤𝐤𝐮𝐬𝐞𝐬 𝐨𝐧 𝐩𝐚𝐫𝐤𝐢𝐦𝐢𝐬𝐫𝐚𝐣𝐚𝐝 𝐭𝐞𝐡𝐭𝐮𝐝 𝐣𝐮𝐬𝐭𝐤𝐮𝐢 ü𝐡𝐞𝐬𝐮𝐮𝐧𝐚𝐥𝐢𝐬𝐞𝐧𝐚. 𝐕𝐨𝐭 𝐬𝐞𝐚𝐥 𝐨𝐧 𝐫𝐞𝐚𝐚𝐥𝐬𝐞𝐝 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐞𝐦𝐢𝐝. 𝐊𝐚𝐣𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐧𝐞𝐢𝐝, 𝐀𝐡𝐭𝐨𝐤𝐞𝐧𝐞.

𝐍𝐞𝐢𝐝 𝐒𝐚𝐚𝐫𝐞𝐦𝐚𝐚 𝐯𝐚𝐥𝐥𝐚𝐯𝐢𝐥𝐞𝐭𝐬𝐮𝐬𝐞 𝐥𝐨𝐥𝐥𝐮𝐬𝐞𝐢𝐝 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐛𝐤𝐢 𝐞𝐢𝐫𝐚𝐭𝐚.

-12  +59
albert
12.05.21, 07:05
Auriga parklassse sisse keerates lasevad paljud diagonaalis üle parkla joonte kohe peasisse pääsu ette. Seal peab taskusse tagurades nagu segane 360 kraadi korraga vaatama, et sul keegi tagant üle joonte üle ei lase või eest üle joonte tulles nina ära ei vii :D

-5  +7
Vahur
12.05.21, 09:10
𝐒𝐞𝐥𝐥𝐞𝐬 𝐨𝐬𝐚𝐬 𝐨𝐧 𝐬𝐮𝐥 𝐤𝐚 õ𝐢𝐠𝐮𝐬 𝐣𝐚𝐡. Õ𝐧𝐧𝐞𝐤𝐬 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐭 𝐭𝐞𝐠𝐮𝐯𝐢𝐢𝐬𝐢 𝐯ä𝐠𝐚 𝐭𝐢𝐡𝐭𝐢 𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐞𝐢 𝐭𝐮𝐥𝐞, 𝐬𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐣𝐚𝐨𝐤𝐬 𝐨𝐧 𝐯𝐚𝐣𝐚 𝐩𝐞𝐚 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐭ü𝐡𝐣𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐤𝐥𝐚𝐭, 𝐦𝐢𝐝𝐚 𝐀𝐮𝐫𝐢𝐠𝐚𝐬 𝐢𝐤𝐤𝐚 𝐭𝐢𝐩𝐩𝐭𝐮𝐧𝐧𝐢 𝐚𝐣𝐚𝐥 𝐞𝐢 𝐧ä𝐞.

𝐇𝐨𝐨𝐩𝐢𝐬𝐭ü𝐤𝐢𝐬 𝐡𝐮𝐥𝐥𝐞𝐦𝐚𝐥𝐭 𝐩𝐚𝐧𝐞𝐛 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐢𝐦𝐞𝐬𝐭𝐚𝐦𝐚 𝐬𝐞𝐞, 𝐤𝐮𝐢 𝐦õ𝐧𝐢 𝐨𝐦𝐚 𝐬𝐮𝐮𝐫𝐞 𝐀𝐦𝐞𝐞𝐫𝐢𝐤𝐥𝐚𝐬𝐞𝐠𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐤𝐥𝐚𝐯𝐨𝐨𝐬𝐭 𝐯𝐚𝐬𝐭𝐮𝐤𝐚𝐫𝐯𝐚 𝐯ä𝐥𝐣𝐮𝐝𝐚 ü𝐫𝐢𝐭𝐚𝐛 𝐣𝐚 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐤𝐮𝐢 𝐦𝐢𝐧𝐚 õ𝐢𝐠𝐞 𝐬õ𝐢𝐝𝐮𝐬𝐮𝐮𝐧𝐚𝐠𝐚 𝐭𝐚𝐥𝐥𝐞 𝐯𝐚𝐬𝐭𝐮 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐧, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐤𝐢𝐩𝐮𝐛 𝐯𝐞𝐞𝐥 õ𝐥𝐠𝐮 𝐤𝐞𝐡𝐢𝐭𝐚𝐦𝐚, 𝐞𝐭 𝐤𝐮𝐬𝐭 𝐭𝐚 𝐨𝐦𝐚 𝐯𝐞𝐦𝐦𝐚𝐩𝐢𝐤𝐞𝐧𝐝𝐮𝐬𝐞𝐠𝐚 𝐯𝐚𝐡𝐞𝐥𝐭 𝐥ä𝐛𝐢 𝐬𝐮𝐫𝐮𝐦𝐚 𝐩𝐞𝐚𝐤𝐬. 𝐄𝐤𝐬 𝐬𝐞𝐞 𝐀𝐮𝐫𝐢𝐠𝐚 𝐈𝐧𝐝𝐢𝐚 𝐥𝐢𝐢𝐤𝐥𝐮𝐬𝐤𝐨𝐫𝐫𝐚𝐥𝐝𝐮𝐬 𝐨𝐥𝐞 𝐞𝐞𝐬𝐤ä𝐭𝐭 𝐤𝐚 𝐩𝐞𝐫𝐞𝐦𝐞𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐬üü, 𝐤𝐞𝐬 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐯õ𝐭𝐧𝐮𝐝 𝐯𝐚𝐞𝐯𝐚𝐤𝐬 𝐬𝐢𝐧𝐧𝐚 𝐯𝐚𝐬𝐭𝐚𝐯𝐚𝐢𝐝 𝐣𝐨𝐨𝐧𝐢 𝐯õ𝐢 𝐦ä𝐫𝐤𝐞 𝐦𝐚𝐡𝐚 𝐩𝐚𝐧𝐧𝐚. 𝐎𝐧 𝐣𝐮 𝐢𝐥𝐦𝐬𝐞𝐥𝐠𝐞, 𝐞𝐭 𝐀𝐮𝐫𝐢𝐠𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐤𝐥𝐚 𝐫𝐞𝐚𝐝 𝐨𝐧 ü𝐡𝐞 𝐬õ𝐢𝐝𝐮𝐬𝐮𝐮𝐧𝐚 𝐥𝐚𝐢𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐣𝐚 ü𝐥𝐥𝐚𝐭𝐮𝐬-ü𝐥𝐥𝐚𝐭𝐮𝐬 𝐤𝐚 ü𝐡𝐞 𝐬õ𝐢𝐝𝐮𝐬𝐮𝐮𝐧𝐚𝐠𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐤𝐢𝐦𝐢𝐬𝐞𝐤𝐬 𝐦õ𝐞𝐥𝐝𝐮𝐝. 𝐕𝐚𝐡𝐞𝐬𝐭 𝐧ä𝐞𝐧 𝐣𝐚 𝐧𝐚𝐞𝐫𝐚𝐧 𝐤𝐮𝐢𝐝𝐚𝐬 𝐦õ𝐧𝐢, 𝐭𝐚𝐚𝐬𝐤𝐨𝐫𝐝 𝐯𝐚𝐬𝐭𝐮𝐤𝐚𝐫𝐯𝐚 𝐬𝐢𝐬𝐬𝐞 𝐬õ𝐢𝐭𝐧𝐮𝐝, 𝐨𝐦𝐚 𝐯ä𝐠𝐞𝐯𝐚 𝐩𝐚𝐧𝐠𝐚𝐥𝐚𝐞𝐧𝐮 𝐞𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐚𝐝𝐮𝐝 𝐦𝐚𝐬𝐢𝐧𝐚𝐠𝐚 𝐬𝐞𝐚𝐥 𝐭𝐚𝐠𝐮𝐫𝐩𝐢𝐝𝐢 𝐞𝐧𝐝 𝐝𝐢𝐚𝐠𝐨𝐧𝐚𝐚𝐥𝐢 𝐚𝐣𝐚𝐝𝐚 ü𝐫𝐢𝐭𝐚𝐛.

𝐊𝐚𝐮𝐚 𝐬𝐞𝐞 𝐀𝐮𝐫𝐢𝐠𝐚 𝐦𝐞𝐢𝐥 𝐨𝐥𝐧𝐮𝐝 𝐨𝐧 𝐧üü𝐝? 𝐕𝐚𝐫𝐬𝐭𝐢 𝟏𝟓 𝐚𝐚𝐬𝐭𝐚𝐭 𝐣𝐚 𝐦õ𝐧𝐢 𝐩𝐨𝐥𝐞 𝐬𝐢𝐢𝐚𝐧𝐢 ä𝐫𝐚 𝐭𝐚𝐛𝐚𝐧𝐮𝐝, 𝐞𝐭 𝐣ä𝐫𝐠𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐤𝐨𝐫𝐝 𝐯õ𝐢𝐤𝐬 𝐢𝐤𝐤𝐚 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐠𝐚 𝐥𝐢𝐢𝐤𝐮𝐝𝐚 𝐩ä𝐫𝐢𝐬𝐮𝐮𝐧𝐚𝐬.

-10  +15
anonüümne
13.05.21, 08:26
Missugune on Auriga parklas õige sõidusuund?

-6  +4
Vahur
13.05.21, 08:59
𝐉𝐮𝐛𝐚 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞 𝐚𝐬𝐣𝐚 𝐤ü𝐬𝐢𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐧ä𝐢𝐭𝐚𝐛, 𝐞𝐭 𝐬𝐮𝐥 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐥𝐢𝐢𝐤𝐥𝐮𝐬𝐞𝐬 𝐦𝐢𝐧𝐠𝐢𝐭 𝐥𝐨𝐨𝐠𝐢𝐤𝐚𝐭.

𝐉ä𝐫𝐠𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐤𝐨𝐫𝐝 𝐤𝐮𝐢 𝐬𝐚 𝐀𝐮𝐫𝐢𝐠𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐤𝐥𝐚𝐬 𝐞𝐦𝐦𝐚 𝐤𝐮𝐦𝐦𝐚 𝐯𝐨𝐨 𝐯𝐚𝐡𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐢𝐬𝐬𝐞 𝐤𝐞𝐞𝐫𝐚𝐝, 𝐯𝐚𝐚𝐭𝐚 𝐤𝐨𝐫𝐫𝐚 𝐧𝐞𝐢𝐝 𝐩𝐚𝐫𝐤𝐢𝐦𝐢𝐬𝐬𝐮𝐮𝐧𝐝𝐢 𝐣𝐚 𝐦õ𝐭𝐥𝐞 𝐋𝐎𝐎𝐆𝐈𝐋𝐈𝐒𝐄𝐋𝐓, 𝐤𝐚𝐬 𝐨𝐥𝐞𝐝 𝐬𝐚𝐭𝐭𝐮𝐧𝐮𝐝 õ𝐢𝐠𝐞𝐬𝐬𝐞 "𝐬𝐮𝐮𝐧𝐝𝐚". 𝐊𝐮𝐢 𝐬𝐚𝐚𝐝 𝐨𝐦𝐚 𝐚𝐮𝐭𝐨 𝐤𝐞𝐫𝐠𝐞 𝐦𝐚𝐧öö𝐯𝐫𝐢𝐠𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐦𝐚𝐥𝐞 𝐯õ𝐢 𝐯𝐚𝐬𝐚𝐤𝐮𝐥𝐞 𝐬𝐢𝐬𝐬𝐞 𝐩𝐚𝐫𝐤𝐢𝐝𝐚, 𝐨𝐧 𝐤õ𝐢𝐤 𝐡ä𝐬𝐭𝐢, 𝐨𝐥𝐞𝐝 õ𝐢𝐠𝐞𝐬 "𝐬õ𝐢𝐝𝐮𝐬𝐮𝐮𝐧𝐚𝐬". 𝐊𝐮𝐢 𝐚𝐠𝐚 𝐩𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐚𝐠𝐮𝐫𝐝𝐚𝐦𝐚 𝐣𝐚 𝐯𝐞𝐞𝐥 𝐢𝐦𝐞𝐤𝐮𝐦𝐦𝐚𝐥𝐢𝐬𝐢 𝐦𝐚𝐧öö𝐯𝐫𝐞𝐢𝐝 𝐭𝐞𝐠𝐞𝐦𝐚, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐨𝐥𝐞𝐝 𝐢𝐥𝐦𝐬𝐞𝐥𝐠𝐞𝐥𝐭 𝐯𝐚𝐥𝐞𝐬 "𝐬õ𝐢𝐝𝐮𝐬𝐮𝐮𝐧𝐚𝐬".

𝐀𝐠𝐚 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞𝐩ä𝐫𝐚𝐬𝐭 𝐦𝐚 𝐫ää𝐠𝐢𝐧𝐠𝐢, 𝐞𝐭 𝐬𝐞𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐞𝐠𝐞𝐥𝐢𝐤𝐤𝐮𝐬𝐞𝐬 𝐀𝐮𝐫𝐢𝐠𝐚 𝐤𝐞𝐬𝐤𝐮𝐬𝐞 𝐤𝐚𝐩𝐬𝐚𝐚𝐞𝐝, 𝐤𝐞𝐬 𝐯𝐚𝐬𝐭𝐚𝐯𝐚𝐢𝐝 𝐣𝐨𝐨𝐧𝐢 𝐦𝐚𝐡𝐚 𝐯𝐢𝐬𝐚𝐧𝐝𝐚𝐝𝐚 𝐞𝐢 𝐯𝐢𝐢𝐭𝐬𝐢, 𝐬𝐞𝐬𝐭𝐚𝐩 𝐬𝐞𝐚𝐥 𝐨𝐧𝐠𝐢 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐈𝐧𝐝𝐢𝐚 𝐥𝐢𝐢𝐤𝐥𝐮𝐬𝐤𝐮𝐥𝐭𝐮𝐮𝐫. 𝐓𝐮𝐥𝐞𝐭𝐚𝐧 𝐯𝐞𝐞𝐥 𝐦𝐞𝐞𝐥𝐝𝐞 𝐤𝐚, 𝐞𝐭 𝐢𝐠𝐚 𝐭𝐞𝐢𝐧𝐞 𝐥𝐢𝐢𝐤𝐮𝐬õ𝐧𝐧𝐞𝐭𝐮𝐬 𝐣𝐮𝐡𝐭𝐮𝐛 𝐄𝐞𝐬𝐭𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐤𝐥𝐚𝐬. 𝐎𝐧 𝐯ä𝐠𝐚 𝐬𝐮𝐮𝐫 𝐭õ𝐞𝐧ä𝐨𝐬𝐮𝐬 𝐬𝐚𝐚𝐝𝐚 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞 𝐥𝐢𝐢𝐤𝐥𝐮𝐬𝐤𝐮𝐥𝐭𝐮𝐮𝐫𝐢𝐠𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐤𝐥𝐚𝐬 𝐨𝐦𝐚𝐥𝐞 𝐬𝐭𝐚𝐧𝐠𝐞𝐬𝐬𝐞 𝐯õ𝐢 𝐤𝐚𝐩𝐨𝐭𝐭𝐢 𝐯ä𝐢𝐤𝐞 𝐦õ𝐥𝐤.

-6  +9
anonüümne
13.05.21, 16:44
See ei tähenda, et on õige ja vale sõidusuund. Vale on sõidusuund, kus ma ei tohi sõita. Kui satun Auriga parklas valesse vahesse, siis sõidangi sealt läbi ja keeran ennast õigesse vahesse. See pole keelatud. Tihti tuleb ka otsida sedasi vaba kohta. Siiani olen viisakate inimestega kokku sattunud, oleme kõik kenasti hakkama saanud. Kui leian sobiva parkimiskoha näitan suunda ja teine saab mu kavatsusest aru. Ei ole sügavalt suur probleem. Kuid parkimiskohad ise võiksid küll laiemad olla.

-6  +5
Vahur
17.05.21, 21:05
𝐀𝐧𝐨𝐧üü𝐦𝐧𝐞, 𝐬𝐢𝐧𝐮 𝐥𝐨𝐥𝐥𝐢 𝐣𝐮𝐭𝐮 𝐣ä𝐫𝐠𝐢 𝐯õ𝐢𝐛 𝐣𝐮 𝐚𝐬𝐮𝐥𝐚𝐬𝐢𝐬𝐞𝐬𝐞𝐥 𝐭𝐞𝐞𝐥, 𝐤𝐮𝐬 𝐩𝐢𝐢𝐫𝐚𝐭𝐮𝐝 𝐧ä𝐡𝐭𝐚𝐯𝐮𝐬, 𝐤𝐞𝐡𝐯 𝐩𝐢𝐧𝐧𝐚𝐬𝐞𝐤𝐚𝐭𝐞 𝐣𝐚 𝐨𝐡𝐭𝐥𝐢𝐤𝐮𝐝 ü𝐥𝐞𝐤ä𝐢𝐠𝐮𝐤𝐨𝐡𝐚𝐝 𝐞𝐧𝐭 𝐚𝐞𝐠𝐥𝐮𝐬𝐭𝐚𝐯 𝐦ä𝐫𝐤 𝐩𝐮𝐮𝐝𝐮𝐛, 𝐞𝐧𝐝𝐢𝐬𝐞𝐥𝐭 𝟓𝟎𝐠𝐚 𝐤𝐢𝐡𝐮𝐭𝐚𝐝𝐚. 𝐎𝐧 𝐬𝐞𝐝𝐚𝐬𝐢 𝐯õ𝐢? 𝐀𝐮𝐫𝐢𝐠𝐚𝐬 𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐚𝐬𝐢. 𝐊𝐮𝐢 𝐬𝐞𝐚𝐥𝐧𝐞 𝐣𝐮𝐡𝐭𝐤𝐨𝐧𝐝 𝐨𝐧 𝐩𝐢𝐢𝐬𝐚𝐯𝐚𝐥𝐭 𝐬𝐚𝐚𝐦𝐚𝐭𝐮, 𝐞𝐭 𝐞𝐢 𝐬𝐮𝐮𝐝𝐚 𝐯õ𝐢 𝐞𝐢 𝐭𝐚𝐡𝐚 𝐬𝐢𝐧𝐧𝐚 𝐯𝐚𝐬𝐭𝐚𝐯𝐚𝐢𝐝 𝐦ä𝐫𝐤𝐞 𝐦𝐚𝐡𝐚 𝐩𝐚𝐧𝐧𝐚, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐣ää𝐛𝐤𝐢 ü𝐥𝐝𝐣𝐮𝐡𝐮𝐥 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐞𝐧𝐝𝐢 𝐥𝐨𝐨𝐠𝐢𝐥𝐢𝐬𝐞 𝐭𝐞𝐫𝐯𝐞 𝐦õ𝐢𝐬𝐭𝐮𝐬𝐞 𝐩𝐞𝐚𝐥𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐭𝐦𝐚 𝐣ää𝐝𝐚. 𝐒𝐞𝐧𝐢𝐤𝐚𝐮𝐚 𝐤𝐮𝐧𝐢𝐤𝐬 𝐬𝐞𝐚𝐥 𝐨𝐧 𝐬𝐢𝐧𝐮𝐬𝐮𝐠𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐮𝐤𝐞𝐫𝐝𝐚𝐣𝐚𝐝, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐞𝐢 𝐦𝐮𝐮𝐭𝐮𝐠𝐢 𝐬𝐞𝐚𝐥𝐬𝐞𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐤𝐥𝐚𝐤𝐮𝐥𝐭𝐮𝐮𝐫𝐢𝐬 𝐦𝐢𝐭𝐭𝐞 𝐦𝐮𝐡𝐯𝐢𝐠𝐢. 𝐊𝐚𝐬𝐮𝐭𝐚 𝐚𝐣𝐮𝐬𝐢𝐝 𝐭𝐞𝐢𝐧𝐞 𝐤𝐨𝐫𝐝, 𝐢𝐠𝐚 𝐚𝐬𝐣𝐚 𝐣𝐚𝐨𝐤𝐬 𝐩𝐨𝐥𝐞 𝐦ä𝐫𝐤𝐢 𝐯𝐚𝐣𝐚!

-0  +3
Kuressaare kurerssaarlastele
 4

12.05.21, 06:51
Kuressaare kesklinn on absurd. Eriti jube on Lossi tänav päevasel ajal. Seinte äärde ehitatud kohvikuterasside ja pargitud autode vahel laveerivad jalakäijad, kes on sunnitud liikumiseks kasutama autodele mõeldud tänavaosa. Saatuse irooniana on tänava kõige siledam ja seega kõige liikumissõbralikum ala just nn autode sõidutee. Praegu see asi mingil moel tänu koroonale toimib (turiste praktiliselt ei ole) aga kui ühel päeval taastub tavapärane olukord siis on vaid kaks valikut - kas kesklinn üldse autode jaoks sulgeda või taastada endine olukord. Endine tähendab seda, et kõnnitee tõstetaks üldisest teepinnast kõrgemaks ning keelatakse seal autode parkimine. Maha tuleb märkida jalakäiate jaoks sõidutee ületamiseks mõeldud vöötrajad. Kuressaare linn peab olema elamis- ja liikumisõbralik eelkõige kuressaarlaste jaoks, küll ta siis muutub atraktiivseks ka külaliste jaoks. Praegune lahendus on koostatud vastupidisest mõttelaadist lähtuvalt ja sellest ka see absurd, milline on kokku klopsitud. Terve mõistus võiks taastuda.

-10  +48
EKRE
12.05.21, 07:49
Sallivate poolt peesse keeratud keskus ja liikluskorraldus, pole näha, et see lollus veel lõppeks, sest suur osa inimestest hääletavad kesikute ja rehvide ja sotside poolt.

-13  +38
selgeltnägija
12.05.21, 07:55
Eks ole ju ühiskonda üksjagu idiootegi vaja ning seepärast hääletavad mõned poolepäevalised nende reformikate, sotside ja kesikiute poolt.

-8  +25
to EKRE
13.05.21, 21:13
Et siis kummardame kõik ekre poole ,no tule taevas appi. Las inimestel jääda ikka oma valik

-4  +0
to to EKRE
16.05.21, 19:14
Kas keegi on keelanud sul oma valikut teha?

-0  +1
David Wodduck

12.05.21, 07:09
See kesklinn on ikka väärtus omaette, isegi kui millestki muust kirjutada pole, siis sealt saab ikka mingi jura välja pigistada.
Nüüd kui piirangud lõdvenevad ja ~10 turisti siia kanti juhtuvad, hakatakse kohe kesklinna sulgemisest kirjutama.

-7  +30
vana mees
 2

12.05.21, 08:16
Miks seda mõistust meie valitsejatele nii vähe on antud, rahvas kirub ja vannub kui jube see on, aga võta näpust, kõrgetel ametikohtadel ametnikud sellest aru ei saa. Tänavakivi laguneb, lainetab, ääred ära vajunud, liiklussuunad absurdseks muudetud, paigaldatud kiirustabloo, no mida veel annab välja mõelda! Võin väita, et see Aia tänava pikendus, mingit paremat liikluspilti kesklinna ei too, nagu loodetakse, see jääb ikka nagu pudru ja kapsad. Ainus loogiline variant oleks autoliiklus kesklinnas suveperioodiks sulgeda, seda aga ei juleta, sest kes siis ilma autota kohvikusse sõidab, ettevõtjatel viu kohe lahti.

-8  +26
Carel Kasevits
12.05.21, 08:24
Vabandust väljenduse pärast aga need tänavakivid on tõepoolest täielik pask ja töö kvaliteet allapoole igasugust arvestust.

-6  +32
5B
12.05.21, 12:08
Vanadus ja seniilsus käib mõne puhul käsikäes, antud juhul on olnud vist nii, et viimane nähtus on pikalt ette tormanud!

-21  +4
Muff
 1

12.05.21, 08:51
Pseudoprobleemide kõrgeim tase!
Kes see loll sealt kesklinnast üldse enam läbi sõita tahab?
Nüüd sõidetakse läbi Uue tänava või üldse Smuulist elanike akemse alt läbi!
Minge küsige seletust parem Merko käest juba selle kohta, miks Aia tn läbimurde jaoks oli vaja Ranna tn viieks kuuks fooriga kinni panna? Tori jõgi on puhastamata, silda ei ole veel olemaski, aga nemad panevad kõigepealt foori üles! Kas seda tööd ei oleks võinud kõige viimaseks jätta? Selline 100 meetrine teelõik peaks olema tehtud ca kuu ajaga, aga no tõesti! Arvestades Merko kesklinna ehitust, siis....

-4  +37
Vahur
12.05.21, 09:04
𝐌𝐮𝐟𝐟, 𝐤𝐮𝐢 𝐡𝐢𝐧𝐧𝐚𝐩𝐚𝐤𝐤𝐮𝐦𝐢𝐬𝐢 𝐯õ𝐭𝐭𝐞𝐬 𝐯𝐚𝐚𝐝𝐚𝐤𝐬𝐞 𝐤𝐨𝐥𝐦𝐞 𝐚𝐬𝐣𝐚- 𝐨𝐝𝐚𝐯𝐮𝐬𝐭, 𝐨𝐝𝐚𝐯𝐮𝐬𝐭 𝐣𝐚 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐞𝐥 𝐨𝐝𝐚𝐯𝐮𝐬, 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞𝐥 𝐣𝐮𝐡𝐮𝐥 𝐩𝐨𝐥𝐞 𝐢𝐦𝐞, 𝐞𝐭 𝐬𝐞𝐞 𝐭𝐞𝐞𝐥õ𝐢𝐤 𝐢𝐬𝐞𝐠𝐢 𝐚𝐚𝐬𝐭𝐚𝐭𝐞𝐤𝐬 𝐟𝐨𝐨𝐫𝐢𝐝𝐞𝐠𝐚 𝐤𝐢𝐧𝐧𝐢 𝐤𝐚𝐞𝐭𝐮𝐝 𝐩𝐨𝐥𝐞.

𝐌𝐢𝐬 𝐚𝐠𝐚 𝐩𝐮𝐮𝐝𝐮𝐭𝐚𝐛 𝐤𝐞𝐬𝐤𝐥𝐢𝐧𝐧𝐚 𝐤𝐚𝐬𝐮𝐭𝐮𝐬𝐭, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐚𝐤𝐮 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐬𝐢𝐢𝐚𝐧𝐢 𝐥𝐞𝐢𝐮𝐭𝐚𝐭𝐮𝐝 𝐦õ𝐧𝐝𝐚 𝐚𝐥𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐭𝐢𝐢𝐯𝐢 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐣𝐚𝐨𝐤𝐬. 𝐌𝐚𝐢𝐧𝐢𝐝 𝐔𝐮𝐭 𝐭ä𝐧𝐚𝐯𝐚𝐭 𝐚𝐠𝐚 𝐤𝐞𝐬 𝐬𝐞𝐞 𝐬𝐨𝐨𝐯𝐢𝐛 𝐬𝐞𝐚𝐥 𝐦𝐮𝐧𝐚𝐤𝐢𝐯𝐢𝐬𝐢𝐥𝐥𝐮𝐭𝐢𝐬𝐞 𝐩𝐞𝐚𝐥 𝐨𝐦𝐚 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐭 𝐥õ𝐡𝐤𝐮𝐝𝐚? 𝐒𝐞𝐞 𝐨𝐧 𝐣𝐮 ü𝐥𝐢𝐤𝐨𝐥𝐞 𝐣𝐚 𝐯ä𝐠𝐚 𝐡𝐚𝐥𝐯𝐚𝐬𝐭𝐢 𝐬𝐞𝐢𝐬𝐧𝐮𝐝 𝐬𝐢𝐥𝐥𝐮𝐭𝐢𝐬. 𝐕õ𝐢 𝐭𝐞𝐢𝐧𝐞 𝐚𝐬𝐢 𝐨𝐧 𝐣𝐮 𝐬𝐞𝐞, 𝐤𝐮𝐢 𝐬𝐚 𝐧𝐢𝐢𝐤𝐮𝐢𝐧𝐢𝐢 𝐀𝐥𝐥𝐞𝐞 𝐯õ𝐢 𝐊𝐢𝐭𝐳𝐛𝐞𝐫𝐠𝐢 𝐭ä𝐧𝐚𝐯𝐚𝐥𝐭 𝐏𝐚𝐫𝐠𝐢 𝐭ä𝐧𝐚𝐯𝐚𝐥𝐞 𝐤𝐞𝐞𝐫𝐚𝐝, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐨𝐧 𝐬𝐞𝐞 𝐥𝐢𝐢𝐠𝐧𝐞 𝐫𝐢𝐬𝐭𝐦𝐢𝐤𝐞 𝐯𝐚𝐡𝐞𝐥 𝐧ü𝐤𝐞𝐫𝐝𝐚𝐦𝐢𝐧𝐞 ü𝐡𝐞𝐬 𝐊Ü𝐋𝐀𝐔𝐑𝐊𝐀𝐒 𝐬𝐮𝐡𝐭𝐞𝐥𝐢𝐬𝐞𝐥𝐭 𝐧𝐚𝐞𝐫𝐮𝐯ää𝐫𝐧𝐞.

𝐊𝐚𝐫𝐭𝐚 𝐨𝐧, 𝐞𝐭 𝐓𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐧𝐚 𝐣𝐚 𝐋𝐨𝐬𝐬𝐢 𝐭ä𝐧𝐚𝐯 𝐨𝐧 𝐚𝐢𝐧𝐬𝐚𝐝 𝐦𝐚𝐠𝐢𝐬𝐭𝐫𝐚𝐥𝐢𝐝 𝐊𝐮𝐫𝐞𝐬𝐬𝐚𝐚𝐫𝐞𝐬 𝐣𝐚 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞𝐤𝐬 𝐧𝐚𝐝 𝐤𝐚 𝐣ää𝐯𝐚𝐝. 𝐔𝐮𝐞𝐧𝐞𝐧𝐮𝐝 𝐤𝐞𝐬𝐤𝐯ä𝐥𝐣𝐚𝐤𝐮𝐠𝐚 𝐬𝐨𝐨𝐯𝐢𝐭𝐢 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐝 𝐤𝐞𝐬𝐤𝐥𝐢𝐧𝐧𝐚𝐬𝐭 𝐯ä𝐥𝐣𝐚 𝐬𝐚𝐚𝐝𝐚. 𝐊𝐮𝐢 𝐡ä𝐬𝐭𝐢 𝐬𝐞𝐞 𝐧𝐞𝐢𝐥 õ𝐧𝐧𝐞𝐬𝐭𝐮𝐧𝐮𝐝 𝐨𝐧? 𝐕ä𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞𝐬𝐭, 𝐡𝐞𝐚 𝐭𝐚𝐛𝐚𝐦𝐮𝐬𝐞 𝐤𝐨𝐫𝐫𝐚𝐥 𝐧ä𝐞𝐛 𝐢𝐬𝐞𝐠𝐢 𝐫𝐞𝐤𝐤𝐚𝐢𝐝 𝐣𝐚 𝐬𝐮𝐮𝐫𝐢 𝐛𝐮𝐬𝐬𝐞 𝐤𝐞𝐬𝐤𝐯ä𝐥𝐣𝐚𝐤𝐮𝐭 𝐤𝐚𝐬𝐮𝐭𝐚𝐦𝐚𝐬, 𝐢𝐬𝐞𝐠𝐢 𝐧𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐣𝐚𝐨𝐤𝐬 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐬𝐞𝐞 𝐚𝐬𝐢 𝐦õ𝐣𝐮𝐧𝐮𝐝.

𝐏𝐫𝐚𝐞𝐠𝐮 𝐫ää𝐠𝐢𝐭𝐚𝐤𝐬𝐞 𝐀𝐢𝐚 𝐭𝐧 𝐩𝐢𝐤𝐞𝐧𝐝𝐮𝐬𝐞𝐬𝐭 𝐣𝐚 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐯õ𝐢𝐦𝐚𝐥𝐢𝐤𝐮𝐬𝐭 𝐥𝐚𝐡𝐞𝐧𝐝𝐮𝐬𝐞𝐬𝐭 𝐚𝐠𝐚 𝐦𝐚 𝐚𝐫𝐯𝐚𝐧, 𝐞𝐭 𝐬𝐞𝐞 𝐥𝐚𝐡𝐞𝐧𝐝𝐚𝐛 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐞𝐦𝐢 𝐤õ𝐢𝐠𝐞𝐬𝐭 𝐨𝐬𝐚𝐥𝐢𝐬𝐞𝐥𝐭. 𝐀𝐢𝐚 𝐭ä𝐧𝐚𝐯 𝐨𝐧 𝐢𝐤𝐤𝐚𝐠𝐢 𝐥𝐢𝐧𝐧𝐚 𝐭𝐞𝐢𝐬𝐞𝐬 𝐨𝐭𝐬𝐚𝐬 𝐣𝐚 𝐦𝐚 𝐭õ𝐞𝐬𝐭𝐢 𝐞𝐢 𝐮𝐬𝐮, 𝐞𝐭 𝐤𝐞𝐞𝐠𝐢 𝐧ä𝐢𝐭𝐞𝐤𝐬 𝐈𝐝𝐚-𝐍𝐢𝐢𝐝𝐮 𝐤𝐚𝐧𝐝𝐢𝐬𝐭 𝐧üü𝐝 𝐀𝐢𝐚 𝐭ä𝐧𝐚𝐯𝐚 𝐩𝐢𝐤𝐞𝐧𝐝𝐮𝐬𝐭 𝐧𝐢𝐢 𝐦𝐞𝐞𝐥𝐞𝐥𝐝𝐢 𝐤𝐚𝐬𝐮𝐭𝐚𝐦𝐚 𝐡𝐚𝐤𝐤𝐚𝐯𝐚𝐝 𝐤𝐮𝐢 𝐒õ𝐫𝐯𝐞 𝐩𝐨𝐨𝐥𝐞 𝐬õ𝐢𝐭𝐚 𝐬𝐨𝐨𝐯𝐢𝐯𝐚𝐝. 𝐕𝐚𝐧𝐚𝐝 𝐡𝐚𝐫𝐣𝐮𝐦𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐣ää𝐯𝐚𝐝 𝐢𝐤𝐤𝐚 𝐬𝐢𝐬𝐬𝐞. 𝐍𝐞𝐢𝐝 𝐞𝐢 𝐦𝐮𝐮𝐝𝐚 𝐧𝐢𝐢 𝐤𝐞𝐫𝐠𝐞𝐬𝐭𝐢. 𝐉ää𝐛 𝐯𝐚𝐢𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐭𝐚, 𝐞𝐭 𝐣ä𝐫𝐠𝐦𝐢𝐬𝐞 𝐯𝐚𝐥𝐥𝐚 𝐤𝐨𝐨𝐬𝐬𝐞𝐢𝐬𝐮 𝐤𝐮𝐮𝐥𝐮𝐯𝐚𝐝 𝐚𝐣𝐮𝐝𝐞𝐠𝐚 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐞𝐬𝐞𝐝, 𝐤𝐞𝐬 𝐊𝐮𝐫𝐞𝐬𝐬𝐚𝐚𝐫𝐞 𝐤𝐞𝐬𝐤𝐥𝐢𝐧𝐧𝐚 𝐤𝐚 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐣𝐮𝐡𝐢𝐬õ𝐛𝐫𝐚𝐥𝐢𝐤𝐮𝐤𝐬 𝐭𝐞𝐞𝐯𝐚𝐝.

-5  +23
anonüümne
 1

12.05.21, 08:53
See oli ennem teda, et need graniidist tänavakivid hakkavad meie ilmastikuoludes lagunema. Vanasti pandi tänavatele ikka raudkivid ja seda liivapadjale. Mõne projekteerija arvates nägi see kõik arvutiekraanil ilus välja, kuid praktilises elus on see materjal pask ja seda mingi seguga paika panna on nonsenss. Idiootsuse tipp on toppida igale poole betoonist valatud plaate, mis lagunevad juba mõne aasta möödudes. Hea näide on võtta eelmisest aastakümnest, kus Raekoja äärsed raudkivist äärekivid asendati betoonist junnidega. Minge vaadake neid kive, eriti kultuurikeskuse parklasse keerates.

-5  +10
Vahur
12.05.21, 09:05
𝐒ü𝐦𝐛𝐨𝐥𝐢𝐬𝐞𝐞𝐫𝐢𝐦𝐚𝐤𝐬 𝐫𝐞𝐟𝐨𝐫𝐦𝐢𝐝𝐞 𝐣𝐚 𝐬𝐨𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐬𝐚𝐚𝐦𝐚𝐭𝐮𝐬𝐭 𝐯õ𝐢𝐤𝐬 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐭ä𝐧𝐚𝐯𝐚𝐤𝐢𝐯𝐢𝐬𝐢𝐥𝐥𝐮𝐭𝐢𝐬𝐞 𝐚𝐬𝐞𝐧𝐝𝐚𝐝𝐚 𝐡𝐚𝐮𝐚𝐤𝐢𝐯𝐢𝐝𝐞𝐠𝐚.

-9  +22
liiklusseadus
 2

12.05.21, 09:38
Ajakirjanikul on siin täiesti vale väide. Kust autojuht peaks aru saama kus see jalakäijatele ja jalgratturitele mõeldud ala algab või lõppeb? Miite ühtegi liiklusseaduses kirjeldatud vahendit seda piiri seal tähistamas ei ole ju.

-5  +38
Artur
12.05.21, 13:47
Just. Seaduse järgi ei saa keegi keelata mul minna sinna pinkide vahele autoga ukerdama.
Eelmine aasta sõitis keegi autoga läbi purkkaevu. Mis sellest vennast sai?

-3  +20
Vahur
12.05.21, 14:13
Õ𝐢𝐠𝐞, 𝐀𝐫𝐭𝐮𝐫! 𝐊𝐮𝐢 𝐢𝐝𝐢𝐨𝐨𝐭𝐤𝐞𝐬𝐤𝐥𝐢𝐧𝐧𝐚𝐠𝐚 𝐭𝐨𝐨𝐝𝐢 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐦õ𝐢𝐬𝐭𝐞 𝐧𝐚𝐠𝐮 "𝐣𝐚𝐠𝐚𝐭𝐮𝐝 𝐫𝐮𝐮𝐦" (𝐦𝐢𝐥𝐥𝐞 𝐭ä𝐡𝐞𝐧𝐝𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐢𝐢𝐚𝐧𝐢 𝐞𝐢 𝐭𝐞𝐚𝐭𝐚), 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐦𝐢𝐤𝐬 𝐞𝐢 𝐯õ𝐢𝐤𝐬 𝐤𝐚 𝐩𝐮𝐫𝐬𝐤𝐤𝐚𝐞𝐯 𝐨𝐥𝐥𝐚 𝐣𝐚𝐠𝐚𝐭𝐮𝐝 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐣𝐮𝐡𝐭𝐢𝐝𝐞, 𝐣𝐚𝐥𝐠𝐫𝐚𝐭𝐭𝐮𝐫𝐢𝐭𝐞 𝐣𝐚 𝐣ää𝐭𝐢𝐬𝐭 𝐧𝐚𝐮𝐭𝐢𝐯𝐚𝐭𝐞 𝐬𝐨𝐨𝐦𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐮𝐚𝐝𝐞 𝐯𝐚𝐡𝐞𝐥? 𝐊𝐮𝐢 𝐣𝐚𝐠𝐚𝐭𝐮𝐝 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐣𝐚𝐠𝐚𝐭𝐮𝐝.

-8  +25
Sass
 2

12.05.21, 09:59
Kui nüüd vaadata Tallinna tänavat, kesklinna ja Aia tänavat on see pilt ikka eriti jabur. Turistina Kuivastu poolt tulles sooviga teisele poole linna minna on ilmselge valik suur uhke värskelt ehitatud Tallinna tänav. Magistraal nagu Vahurgi ütles. Sõidad siis edasi ja äkki oled silmitsi mingi lilleväljakuga (kesklinn). Magistraal nagu plaksti kadunud. Meie linnaisade arvates peaks olema lahendus Aia tänav. Kui nüüd kesklinn kinni ka panna, siis jääb üle ainult nikerdada ennast läbi kitsaste tänavate Aia tänava pikenduse kaudu teisele poole linna.
Sisuliselt on kaks magistraali ühendatud kitsaste linnatänavatega. No tule taevas appi. Mis lahendus see selline on?

-4  +29
Vahur
12.05.21, 11:46
𝐒𝐚𝐬𝐬 𝐣𝐚 𝐭𝐞𝐠𝐞𝐥𝐢𝐤𝐤𝐮𝐬𝐞𝐬 𝐨𝐧 𝐩𝐚𝐥𝐣𝐮𝐬𝐤𝐢 𝐚𝐬𝐢 𝐡𝐚𝐫𝐣𝐮𝐦𝐮𝐬𝐞𝐬. 𝐒𝐚𝐦𝐚 𝐤𝐞𝐡𝐭𝐢𝐛 𝐤𝐨𝐡𝐚𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐚𝐠𝐚 𝐤𝐚 𝐭𝐮𝐫𝐢𝐬𝐭𝐢𝐝𝐞 𝐤𝐨𝐡𝐭𝐚. 𝐉𝐮𝐛𝐚 𝐞𝐞𝐥𝐦𝐢𝐬𝐞𝐥 𝐬𝐮𝐯𝐞𝐥 𝐧ä𝐠𝐢𝐧 𝐧𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐬𝐨𝐨𝐦𝐥𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐬𝐮𝐢𝐝 𝐚𝐦𝐦𝐮𝐥𝐢 𝐨𝐥𝐞𝐯𝐚𝐭 𝐤𝐮𝐢 𝐧𝐚𝐝 𝐯𝐚𝐧𝐚 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐭𝐞𝐞𝐝𝐩𝐢𝐝𝐢 𝐬𝐩𝐚𝐚𝐝𝐞𝐬𝐬𝐞 𝐣õ𝐮𝐝𝐚 𝐭𝐚𝐡𝐭𝐬𝐢𝐝. 𝐍𝐚𝐠𝐮 𝐬𝐚 𝐤𝐚 𝐢𝐬𝐞 ü𝐭𝐥𝐞𝐝, 𝐣ä𝐫𝐬𝐤𝐮 𝐨𝐥𝐞𝐝 𝐤𝐮𝐬𝐚𝐠𝐢𝐥 𝐤𝐞𝐬𝐞𝐭 𝐥𝐢𝐥𝐥𝐞𝐯ä𝐥𝐣𝐚𝐤𝐮𝐭. 𝐒𝐞𝐠𝐚𝐝𝐮𝐬 𝐦𝐢𝐬𝐬𝐮𝐠𝐮𝐧𝐞. 𝐏𝐚𝐥𝐣𝐮𝐝 𝐞𝐡𝐦𝐚𝐭𝐚𝐯𝐚𝐝 𝐞𝐬𝐢𝐚𝐥𝐠𝐮 ä𝐫𝐚, 𝐞𝐭 𝐤𝐚𝐬 𝐧𝐚𝐝 𝐬õ𝐢𝐭𝐬𝐢𝐝 𝐤𝐮𝐡𝐮 𝐬𝐢𝐧𝐧𝐚, 𝐤𝐮𝐡𝐮 ü𝐥𝐝𝐬𝐞𝐠𝐢 𝐬õ𝐢𝐭𝐚 𝐞𝐢 𝐭𝐨𝐡𝐢𝐤𝐬. 𝐒𝐞𝐞 𝐞𝐢 𝐬𝐨𝐛𝐢 𝐚𝐛𝐬𝐨𝐥𝐮𝐮𝐭𝐬𝐞𝐥𝐭 𝐤𝐨𝐤𝐤𝐮. 𝐉𝐚 𝐤𝐮𝐢 𝐧üü𝐝 𝐚𝐫𝐯𝐚𝐭𝐚𝐤𝐬𝐞, 𝐞𝐭 𝐀𝐢𝐚 𝐭ä𝐧𝐚𝐯 𝐩𝐚𝐤𝐮𝐛 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐯𝐚𝐬𝐭𝐮 𝐚𝐥𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐭𝐢𝐢𝐯𝐢, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐤𝐮𝐢 𝐩𝐚𝐥𝐣𝐮 𝐧𝐞𝐧𝐝𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐨𝐨𝐦𝐥𝐚𝐬𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐣𝐚 𝐥ä𝐭𝐥𝐚𝐬𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐞𝐝𝐚 𝐀𝐢𝐚 𝐭ä𝐧𝐚𝐯𝐚 𝐤𝐚𝐧𝐭𝐢 ü𝐥𝐝𝐬𝐞 𝐭𝐮𝐧𝐧𝐞𝐛? 𝐍𝐞𝐦𝐚𝐝 𝐨𝐧 𝐣𝐮 𝐡𝐚𝐫𝐣𝐮𝐧𝐮𝐝 𝐬𝐞𝐝𝐚 𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐭𝐞𝐞𝐝 𝐬õ𝐢𝐭𝐦𝐚, 𝐤𝐞𝐬 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐤ä𝐢𝐯𝐚𝐝. 𝐒𝐚𝐦𝐚 𝐤𝐞𝐡𝐭𝐢𝐛 𝐤𝐨𝐡𝐚𝐥𝐢𝐤𝐞 𝐤𝐨𝐡𝐭𝐚.

-6  +22
Sass
12.05.21, 12:00
Ka võõra turisti vaatevinklist on loogiline, et spaasse saab mööda Tallinna tänavat. Ringi pealt vaadates on Tallinna tänav ilmselge valik. Pikk sirge tee, läheb õiges suunas, terve tänava äär ärisid täis jne.

-2  +20
Rikkis tabloo
 1

12.05.21, 10:14
Tüdrukute projekteeritud väljak ja see uus liikluskorraldus on loomulikult loodusõnnetus.

Kiiruse tabloo näitab mulle alati mingi 22 km/h, kui sealt läbi sõidan...DD

-4  +21
Mauno
13.05.21, 15:45
mingil arusaamatul põhjusel hakkab see pgna tabloo kiirust mõõtma ja nägusid tegema kusagilt eemalt, 30-alast alates. Mis peaks selle eesmärk olema?
Supperleiutised on ka need Tallinna tn äärde tekkinud jalgratta-peatee huinjaa omaloomingulised liiklusmärgid, milliseid seadus ettegi ei näe. Pole mina viitsinud peatuda, et sellesse kunsti süveneda. Liiklusmärgi ülesanne on olla selge ja konkreetne, mitte mingi kritseldus.

-0  +11
5B
 1

12.05.21, 16:49
Kuradi pööbel ei ole nad millegagi rahul,paremat väljakut ei oska mina tahtagi ja pole neil kividel midagi viga, aitab mölisemisest juba.

-25  +4
Vahur
13.05.21, 09:00
𝐉𝐚 𝐬𝐚 𝐥õ𝐩𝐞𝐭𝐚 𝐬𝐚𝐯𝐮 𝐬𝐮𝐢𝐭𝐬𝐞𝐭𝐚𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐣𝐚 𝐤𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐞𝐫𝐢𝐦𝐢𝐧𝐞, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐩𝐨𝐥𝐞 𝐤𝐚 𝐬𝐞𝐞 𝐦𝐚𝐚𝐢𝐥𝐦 𝐬𝐮 𝐣𝐚𝐨𝐤𝐬 𝐞𝐧𝐚𝐦 𝐧𝐢𝐢 𝐫𝐨𝐨𝐬𝐚.

-5  +9
...

12.05.21, 20:48
Liba 5B on paras pööbel!

-0  +2

13.05.21, 08:50
Üle reguleerimine on ka tabu. Keskväljaku läbimiseks on veel puudu tõkkepuu ja läbimismaksu kokku korjava inimese putka. Soovitaks kohe juba e pileti kasutajatele oma rada teha saaks kiiremini edasi. Muidugi ka oleks vaja dzott ehitada millest saaks kohe võimalikule liiklusrikkujale tuli peale anda.
Pariisi linnas pole ühtegi stopp märki, Kuressaares seevastu on 90% Eestis asuvatest stopp märkidest Tallinna tänaval.

-3  +19
nimi
 1

13.05.21, 11:50
nüüd siis ka jälle see Raudtee tänava kiun. Linnas elate ju, mitte metsas.
Koristage oma romud tänavalt, saavad kõik rahulikult sõita. Parkimist keelavad märgid tuleks mõlemale poole teed paigaldada.

-6  +18
eksole
13.05.21, 21:00
Kiunuvad illmselt need, kelle aia tagant nüüd mööda sõidetakse. Ennem oli ju elu nagu llill, tupiktänav ja pargin auto nagu tahan

-0  +4
Eedu

13.05.21, 22:25
Raudtee tänav on nii halvas seisus, et seal ei ole võimalik üle 30 sõitagi..

-0  +8

17.05.21, 23:35
Tere tulemast 24-tunnise laenuteenuse juurde

Kas olete proovinud pankadest laenu saada edutult? Võlgadest vabanemiseks on vaja kiiresti raha? Kas vajate raha oma ettevõtte laiendamiseks või asutamiseks? Hankige laenu ühelt Suurbritannia juhtivalt laenufirmalt. 24Hour Laenuteenus on üks Suurbritannia suurimaid tagatud laene pakkuvaid ettevõtteid ning meie sõbralikud ja kogenud töötajad suudavad teie taotlust kiiresti ja tõhusalt töödelda. Võite laenata mis tahes tähtajaga 1 kuni 25 aastat ja laenata mis tahes eesmärgil summas 2000–100 000 000,00 naela.

Madala 3% intressimääraga kõikjal maailmas. Taotlus on saadaval taotlejatele, kes on vähemalt 18-aastased. Kandideerida saate whatsappi kaudu: +447451283532 või e-posti aadressil: larryfox2017@hotmail.com

-0  +0
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Nasva laevatehasel vahetub juht (3)
Nädal tõi politseile autode lõhkumisi ja peksmiseid
Mart Maastik valiti Isamaa eestseisusesse (6)
Kuressaares avatakse Norra-Eesti suhetele pühendatud välinäitus (2)
Veesõidukeid saab vaadata e-teenindusest
Saaremaa pälvis hõbedase märgi
Homsest kaob ruumitäitumuse piirang  (2)
Nädala loetavuse top 5
Jaanituled 2021 (6)
Nasva laevatehasel vahetub juht (3)
Nädal tõi politseile autode lõhkumisi ja peksmiseid
Vormis nuhk ja väsinud poliitik
Valla kultuuri- ja spordiosakonna juhatajaks valiti Kristel Peel (12)
Kommentaarid
Kauba tänava remont toodab äridele miinust (34)
Nasva laevatehasel vahetub juht (3)
JUHTKIRI - Lasteaia hind (27)
MTÜ Saarte Kalandus sai uue juhatuse (22)
Salme Konsum avati kaks korda (9)
Ohvri tuttav: teipijad olid hoopis mulle võlgu (144)
Ringkonnakohus vaeb Saaremaa surmaavarii süüasja juuni lõpus (5)
Valla kultuuri- ja spordiosakonna juhatajaks valiti Kristel Peel (12)
Mart Maastik valiti Isamaa eestseisusesse (6)
Ott Tänak jätkab MM-i jaanipäeval Aafrikas (3)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2021. Kõik õigused kaitstud