19.01.2021. Autor: Ahto Jakson Traspordiamet tegi majandus-ja kommunikatsiooniministeeriumile ettepaneku hakata parvlaevu saartega ühenduse pidamiseks ristkasutama.
19.01.21, 11:17 Riigiinstantsid vahest šokeerivad mind oma idiootsete ettepanekutega ja reeglitega. Vaja näidata et teeme tööd? Nagu muid probleeme transpordis poleks,
see on normaalne et suvel ja enne pühe peab mitu tundi järjekorras olema kui ei tea kindla peale millisele jõuab. Kus on uus lubatud praam? Küsin sama lollilt vastu, miks tallinlane saab Tartus v Pärnus tasuta käia, aga mina pean tööeesmärkide pärast raha välja käima? Regula oli kunagi lemmiklaev aga imelik kui kisame pidevalt kliimast, rahasäästust üle 50a laevaga sõita. Mis on selle idee vähemalt paar väärikat agumenti? Vabandust, aga Hiiumaa laevad näevad visuaalselt inetumad välja.
Leiger on olnud legendi järgi Hiiumaa kangelane, Tõll saarlaste Saare oma. Tuletame meelde et Virtsu liini sõidavad praamid poole kuuest hommikust keskööni välja ja töötajate puhkeaja austamise eesmärgil, liigse kilometraaži vältimiseks mis toob raha- kui ka ajakadu on see arusaamatu.
Räägin teisest artiklist. Eks seda ongi näha liiklusstiili ning oskuste järgi et paljudel tuleks tagasi autokooli minna. Samas jällegi teedepuhastajate tegemata töö, isegi suurtel teedel pole puhastusest haisugi. Siin võib soovi korral sada muud vabandust leida, aga ennekõike segab ikka koristust kehv logistika, hiljem autod jne. Kindlasti on lume tulek jaanuaris ime, sest prognoosi pole keegi vaatanud. Teeme jah kõik jagatud ruumiks ja ühesuunaliseks. Siin ju ei võeta teistest riikidest eeskuju.
Saaremaa transpordist veel rääkides näiteks Nyxi v Airesti 33-kohaline Saab mis on ka endisest lennukist suurem ja võimaldaks rahuldada ka tulevikus tipp-perioodi suuremat nõudlust, säästaks päevas 4-5 tuhat meie riigi raha mis teeb pikas perspektiivis hea kokkuhoiu. Ka transpordis vajavad mõned valdkonnad rohkem raha, ei ole mõistlik paari kuu pärast tuua aastaringselt 3 korda suuremat lennukit.
Küll aga on Kallutatud ajalehe kriitika ettevõtte aadressil ebavajalik, sest vaevalt nad selles süüdi. See ei ole katastroof kui hilinemisi on ainult paar tükki, firma ju pakkus lennata üks lend ära väiksema masinaga. Said firma kulul veel mugavama lennuki, keegi ei jäänud lendamata, keegi ju ei tahaks katkisega lendama minna. Kõikidel on rikkeid ja antud hetkel tegu hooldusega, küll aga kuluks reserv marjaks ära, samas see hinnalt kopsakas.
-0+3
Ants
20.01.21, 15:58 Ennem tegi üks teine tegelane nii,nüüd Transpordiamet ja ikka selleks,et mitte jääteed eituleks ja raha kõrvalt mööda eisõidaks.
20.01.21, 18:18 Huvitav kes see spetsialist seal ministeeriumis oli. Kas praamide nn asjatundja ehk uus juht, kes ei osanud öelda paar kuud enne laevade eestisse saabumist seda kes on kõtusetarnija ja selle hinda. Tegelikult las kasutavad risti. Aga sel juhul võiks praam sõita virtsust ülemisele liinile Kura kurgu kaudu. Siis jääks jäätee terveks. Praegu ei näe muud põhjust tsirkuleerida kui ametlikult võimalik jäätee lõhkuda.
-2+5
Irw 21.01.21, 13:56 No jäätee võid juba praegu unustada , selleks oleks külmad juba okroobris algama
22.01.21, 06:58 Kas mõni lehte ka loeb, või ainult pealkirju!
-2+0
Vahur Neljapäev 22.01.21, 07:00 Mis sest jamast ikka lugeda, täiesti piisab pealkirjadestki.
-1+2
Muidud! 22.01.21, 07:02 Siis kommipiirkond suurem!
-0+0
Lisa kommentaar
NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.
21.01.21, 13:56
No jäätee võid juba praegu unustada , selleks oleks külmad juba okroobris algama