Kingime maski Meie Maa tellijale
[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Kolmapäev, 28. juuli 2021  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Arhiiv
eelmine kuu
juuli 2021
järgmine kuu
E T K N R L P
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031




Kommentaarid

Kuressaare ametikool jagab komposiidikogemusi Lõuna-Euroopasse
12.01.2021. Autor: MM
Kuressaare ametikool osaleb uues rahvusvahelises projektis CompoWIN, mille eesmärk on jagada mitme Lõuna-Euroopa riigiga oskust õpetada komposiitmaterjalide töötlemist ja neist toodete valmistamist.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad

12.01.21, 01:17
Inimesed on siis terved kui nende elukeskkond on looduses,metsade keskel ja nad toituvad umbrohust jms. metsataimedest,metsaandidest.

Eestlased on metsa-;ja maarahvas.
Eesti rahvuse ja kultuuri säilimise läbi aegade tagamiseks tuleb Eesti elukeskkond viia maale loodusesse,metsade keskele.

Eesti elukeskkonna viib tagasi maale looduse keskele tasuta elekter ja kütus,robotid, Eesti Veksel, ühistuline liikumine, ühistuline pangandus.

Kütust saab tasuta piiramatus koguses HHO generatori abil.

Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit eurot, mis teeb 7500 eurot iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitas Jarmo Tuisk küsimuse.
Eesti raiskab 10 miljardit eurot vene bensiini ja diisli ning maagaasi peale igal aastal.

Vene bensiini ja diisli ning maagaasi asemel saab kasutada vesiniku mida saab tasuta piiramatus koguses HHO generatori abil.
HHO generator ehk elektrolüüsi aparaat lahutab veest vesiniku mida kasutatakse sisepõlemis mootoreis bensiini ja diisli asemel ning hoonete kütmiseks.
HHO generator on müügil internetis 50 euro eest.

A.
Vesinik kolbmootori kütusena
Kolbmootoris kasutatakse kütusena nii puhast vesinikku kui ka paukgaasi. Selleks et neid
gaasilisi kütuseid oleks võimalik mootori kütusena kasutada, tuleb ümber ehitada mootori
toitesüsteem. Kuna paukgaas ja vesinik lastakse mootorisse gaasina siis esimese asjana on
vaja teistsuguseid pihusteid, millega oleks võimalik gaasi pihustada. Tavalised kütusele
mõeldud pihustid selleks ei sobi. Lisaks on vaja eraldi paaki, kus paukgaasi või vesinikku
hoida. Üks oluline komponent on ka kütuseelement millega veeldatud vesinikust saaks
gaas. Samas ei tohi unustada korralikku doseerimissüsteemi, läbi mille gaas jõuab pihusti￾teni. Doseerimissüsteem on vajalik mootori korralikuks tööks, liiga väikese gaasi kogusega
ei tööta mootor korralikult ning liiga suure kogusega võib mootorit kahjustada. Selle kütu￾se puhul on probleemiks kütuse saamine ja hoiustamine. Paukgaasi saab toota erineval
moel, kuid veest elektrolüüsi teel tootmisega oleks seda võimalik teha ka sõidukis vesinik￾generaatori abil. Elektrolüüs on elektrivooluga toimuv keemiline protsess [11], kus antud
juhul lõhustatakse vee molekul kaheks osaks vesinikuks ja üheks osaks hapnikuks. Sellega
saaks toota vajaliku gaasi ka koguaeg masina töötades, selleks on vaja paigaldada masinale
vesinikgeneraator. See protsess aga nõuab palju energiat ning mootori tööks ainult pauk￾gaasiga oleks vaja väga suurt vesinikgeneraatorit. BMW on maailmas üks autotootjatest,
kes on valmis ehitanud vesinikul töötava kolbmootoriga auto. Selle tarbeks ehitas BMW
ühe oma sisepõlemis kolbmootori põhjalikult ümber, et seda saaks kasutada vesinik kütu￾sega. BMW vesinik kolbmootoriga auto on näha joonisel 2.3 [12].
Joonis 2.3 BMW vesinik kolbmootoriga auto (Diesel Station).

A.1.
Selliseid veemootoriga autosid ehitas Stanley Meyer USA-s kes võttis patendi nendele.
YouTube’s on tema intervjuud saadaval.

A.2.
BMW toodab selliseid.

BMW Hydrogen 7 on piiratud tootmisega vesiniku sisepõlemismootoriga sõiduk, mis on ehitatud aastatel 2005-2007 [1] Saksa autotootja BMW poolt. Auto põhineb BMW traditsioonilisel bensiinimootoriga BMW 7. seeria (E65) sõidukitel ja täpsemalt 760Li. See kasutab sama 6-liitrist V-12 mootorit nagu 760i ja 760Li; seda on aga muudetud, et võimaldada ka vesiniku ja bensiini põlemist, muutes selle kahevalentseks mootoriks. Erinevalt paljudest teistest praegustest vesinikkütusega sõidukitest, näiteks Hyundai, Honda, General Motors ja Daimler AG toodetud sõidukitest, mis kasutavad kütuseelementide tehnoloogiat ja vesinikku, et toota sõidukit, töötab BMW Hydrogen 7 vesinikku sisepõlemismootoris .

B.
Vesinik lisakütusena
Lisakütusena kasutatakse samuti paukgaasi. Kuid lisakütusena kasutamise eeliseks on see,
et mootor ei vaja ümber ehitust. Lisaks on plussiks see, et vajalik gaasi kogus on väiksem
kuna mootor ei tööta ainult paukgaasiga, vaid gaas aitab põhikütust paremini põletada.
Seega saab seda toota masinal asuva vesinikgeneraatoriga, mis võib olla palju väiksem kui
ainult paukgaasil töötava mootori vesinikgeneraator. Paukgaasi saab toota ka väljaspool
sõidukit, kuid siis tuleb võib tekkida probleeme selle tankimise ning hoiustamisega. Liht￾sam on seda toota vesinikgeneraatoriga sõidukis, sest siis kaob ära vajadus seda eraldi ma￾huti hoiustada. Kuna paukgaasi ei ole vaja mootori töös hoidmiseks, selleks et põletada
efektiivsemalt fossiilseid kütuseid ning vähendada kahjulike ühendite keskkonda sattumist.
Sel juhul piisab sellest, kui paukgaasi toodetakse sõidukis asuva vesinikgeneraatoriga.
Paukgaas juhitakse mootorisse läbi õhuvõtu süsteemi. Ühendus, kust paukgaas õhuvõtu
süsteemi juhitakse asub tavaliselt õhufiltri ja kollektori vahelisel ühendusel. Sealt kaudu
jõuab paukgaas tänu mootori tekitatud hõrendusele koos mootori tööks vajaliku õhuga si￾lindritesse. Vesiniku lisakütusena kasutamise skeem on näha joonisel 2.4.
Joonis 2.4 Vesiniku lisakütusena kasutamise skeem (Magnation Water Technologies)
Paukgaas on vesiniku ja hapniku segu, koosnedes kahest osast vesinikust ja ühest osast
hapnikust. Paukgaas on väga kergesti süttiv gaas mis aitab paremini süüdata ja põletada.

C.
Elektrolüüsi aparaati ise meisterdada kodus,garaazis on lihtne. Ehitamise juhised on veebis http://www.instructables.com. vaata selle veebi otsingust ” Dry Cell Electrolyzer “.
Lisaks elektrolüüsi aparaadile on tarvis gaasilukku,publerit ,voolikuid,pumpa,maandust,veepaaki,tsiklile paigaldatakse auto aku, autole lisa elektri generaator sest elektrolüüsi aparaat vajab 20 Amprit,miskit veel. Veepaagis olevale veele lisatakse tsipake soodat.

-1  +0

12.01.21, 13:27
Homoseksualism levib nakkuse kaudu ja on ravitav toore Võilille juurika abil.

Oh kooliaeg oh kooliaeg millal sina tuled
Koolimaja peldikus lastest saavad peded

Koolimaja peldikus homoaktivistid kraabivad poiste peenisesse bakterid ja siis mittehomodest saavad homoseksualistid 48 tunni jooksul.

Koolimaja peldikus homoaktivistid vägistavad mittehomosid homopandeemia levitamise otstarbel.


-1  +0

12.01.21, 16:17
Homoseksualismi probleem on tõstatatud valesti.

Homoseksualism levib nakkuse kaudu.

Homoseksualism on ravitav toore Võilille taime abil.

Homoaktivistid kraabivad mittehomode peenisesse bakterid ja siis mittehomodest saavad homoseksualistid 48 tunni jooksul.

Homoaktivistid koolimaja toaletis vägistavad noori poisse homopandeemia levitamise otstarbel.

Miks homode huuled on lillat värvi ?
Homopandeemiast.

Miks homode lihaste toonus on madal ?
Homopandeemiast.

Miks homod ei tohi anda verd ?
Vere kaudu kannavad edasi homopandeemiat bakterieid.

Milline on homode käepigistus ?
Homode käepigistus on vedel,vastik,tülgastav,masendav.

Millised on suguelundid ?
Homode suguelundeid ei eksisteeri.
On olemas mees-ja naissuguelundid aga homosuguelundeid pole olemas.

Mis otstarve on pärasoolel ?
Eraldada fekaale.

Kas pärasool on suguelund ?
Pärasool ei ole suguelund.
Pärasoole ebaotstarbeline kasutamine suguiha rahuldamiseks on perversne.

Mis otstarve on peenisel ?
Teha sugu.

Kas peenise otstarve on sonkida fekaalides ?
Ei ole.

Karistusseadistiku paragrahvid 151 ja 152 on õigustühised sest pärasool ei ole suguelund.
Seksuaalset sättumust ei eksisteeri.

Homopandeemia bakterid tekitavad naisteviha ja tekib selline ükskõiksuse tunne,et pole vahet millises augus rahuldad oma seksuaaliha.

-0  +0
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Eelmüügist ostetud bussipilet tekitas tüli  (6)
Vald palkas ettevõtjaga vaidluses advokaadibüroo (6)
Raadiot kruttinud juht põhjustas autode kokkupõrke (5)
Jalgrattur pääses napilt auto alla jäämisest (3)
Hertta disainibutiik avas Kauba tänavas uksed (1)
Motoringraja asukoht ei ole veel kindel (10)
Reeder vangerdab praamidega (4)
Haiglas algas laste vaktsineerimine
JUHTKIRI - Õigus ja kaitse (lisatud valla täpsustus) (2)
Astes avati tantsujuht Valve Tederi auks mälestuspink
Valik ilma üleskutseteta
Rütmi- ja improlaager kulmineerub kontserdiga
Ainulaadne ajastut koondav autobiograafia
Tiidrek Nurme võidutses Viljandis hooaja tippmargiga
Ruhnu saab sügisel spordiplatsi
Nädala loetavuse top 5
Eelmüügist ostetud bussipilet tekitas tüli  (6)
Vald palkas ettevõtjaga vaidluses advokaadibüroo (6)
Tõll peaks olema liinil taas augusti keskel (13)
Hanno Pevkur: Ivar Alt kinnitab jätkamist (11)
Haigla kutsub kasutama korralikku varustust (4)
Kommentaarid
Motoringraja asukoht ei ole veel kindel (10)
Reeder vangerdab praamidega (4)
Eelmüügist ostetud bussipilet tekitas tüli  (6)
Raadiot kruttinud juht põhjustas autode kokkupõrke (5)
Vald palkas ettevõtjaga vaidluses advokaadibüroo (6)
Hanno Pevkur: Ivar Alt kinnitab jätkamist (11)
Vennad Haamerid said mälestustahvli (2)
Jalgrattur pääses napilt auto alla jäämisest (3)
JUHTKIRI - Õigus ja kaitse (lisatud valla täpsustus) (2)
Vald tippklubide toetust suurendama ei torma (6)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2021. Kõik õigused kaitstud