Kingime maski Meie Maa tellijale
[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Teisipäev, 26. jaanuar 2021  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Arhiiv
eelmine kuu
jaanuar 2021
järgmine kuu
E T K N R L P
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




Kommentaarid

Laste vaktsineerimine Saaremaal väheneb
30.11.2020. Autor: Alver Kivi
Maailma terviseorganisatsiooni (WHO) soovituse kohaselt peaks kaheaastaste laste vaktsineerimise hõlmatus olema 95 protsenti. Saaremaal on see nõue esialgu täidetud, kuid tendents on vähenemise suunas.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Vahur Neljapäev
 3

30.11.20, 09:37
𝐄𝐤𝐬 𝐬𝐞𝐞 𝐨𝐥𝐞 𝐢𝐤𝐤𝐚 𝐩õ𝐡𝐣𝐞𝐧𝐝𝐚𝐭𝐮𝐝 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞𝐠𝐚, 𝐞𝐭 𝐥𝐚𝐩𝐢𝐤𝐮𝐦𝐚𝐚 𝐭𝐞𝐨𝐫𝐞𝐞𝐭𝐢𝐤𝐮𝐢𝐝 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐛 𝐚𝐢𝐧𝐚 𝐣𝐮𝐮𝐫𝐝𝐞. 𝐈𝐧𝐭𝐞𝐫𝐧𝐞𝐭𝐢 𝐤ä𝐭𝐭𝐞𝐬𝐚𝐚𝐝𝐚𝐯𝐮𝐬 𝐨𝐧 𝐬𝐚𝐦𝐚 𝐩õ𝐡𝐢õ𝐢𝐠𝐮𝐬 𝐤𝐮𝐢 𝐯𝐞𝐞 𝐣𝐨𝐨𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐯õ𝐢 𝐤𝐞𝐦𝐦𝐞𝐫𝐠𝐮𝐬 𝐤ä𝐢𝐦𝐢𝐧𝐞. 𝐀𝐬𝐢 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐦õ𝐧𝐞 𝐯𝐚𝐧𝐝𝐞𝐧õ𝐮𝐭𝐞𝐨𝐫𝐞𝐞𝐭𝐢𝐤𝐮 𝐤𝐥𝐮𝐛𝐢𝐠𝐚 𝐥𝐢𝐢𝐭𝐮𝐝𝐚 𝐣𝐚 𝐬𝐞𝐚𝐥𝐭 𝐢𝐠𝐚𝐬𝐮𝐠𝐮𝐬𝐞 𝐬𝐚𝐚𝐬𝐭𝐚𝐠𝐚 𝐚𝐣𝐮 𝐩𝐞𝐬𝐞𝐦𝐢𝐧𝐞.

𝐌𝐚𝐬𝐤𝐢𝐯𝐚𝐬𝐭𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐓𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐧𝐚𝐬 𝐨𝐥𝐢 𝐣𝐮 𝐡𝐞𝐚 𝐧ä𝐢𝐭𝐚𝐣𝐚. 𝐒𝐮𝐢𝐭𝐬𝐮 𝐭𝐞𝐠𝐞𝐯 𝐦𝐞𝐞𝐬 ü𝐭𝐥𝐞𝐬, 𝐞𝐭 𝐭𝐚 𝐡𝐨𝐢𝐚𝐛 𝐨𝐦𝐚 𝐓𝐄𝐑𝐕𝐈𝐒𝐓 𝐣𝐚 𝐬𝐞𝐞𝐥ä𝐛𝐢 𝐤𝐨𝐫𝐨𝐨𝐧𝐚𝐯𝐢𝐢𝐫𝐮𝐬𝐞𝐬𝐬𝐞 𝐞𝐢 𝐧𝐚𝐤𝐚𝐭𝐮. 𝐊𝐚 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐢𝐧𝐢𝐯𝐚𝐬𝐭𝐚𝐬𝐞𝐝 𝐥𝐞𝐢𝐚𝐯𝐚𝐝, 𝐞𝐭 𝐨𝐦𝐚 𝐭𝐞𝐫𝐯𝐢𝐬𝐞 𝐩𝐢𝐢𝐬𝐚𝐯 𝐡𝐨𝐢𝐝𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐭ä𝐡𝐞𝐧𝐝𝐚𝐛𝐤𝐢 𝐬𝐞𝐝𝐚, 𝐞𝐭 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐢 𝐞𝐢 𝐭𝐮𝐥𝐞 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐧𝐞𝐞𝐫𝐢𝐝𝐚.

𝐎𝐞𝐡, 𝐤ü𝐥𝐥 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐚𝐚𝐬𝐭𝐚𝐢𝐝 õ𝐩𝐩𝐢𝐧𝐮𝐝 𝐣𝐚 𝐚𝐚𝐬𝐭𝐚𝐤ü𝐦𝐧𝐞𝐢𝐝 𝐭öö𝐭𝐚𝐧𝐮𝐝 𝐚𝐫𝐬𝐭𝐢𝐝 𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐩𝐫𝐨𝐟𝐞𝐬𝐬𝐨𝐫𝐢𝐝 𝐨𝐧 𝐤õ𝐢𝐤 𝐧𝐢𝐢 𝐫𝐮𝐦𝐚𝐥𝐚𝐝 𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐚𝐣𝐮𝐩𝐞𝐬𝐭𝐮𝐝. 𝐀𝐠𝐚 𝐢𝐤𝐤𝐚𝐠𝐢, 𝐤𝐮𝐢 𝐦𝐮𝐥 𝐭𝐞𝐤𝐢𝐛 𝐦𝐢𝐧𝐠𝐢 𝐯𝐚𝐞𝐠𝐮𝐬 𝐯õ𝐢 𝐭𝐞𝐫𝐯𝐢𝐬𝐞𝐡ä𝐝𝐚, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐦𝐚 𝐣𝐨𝐨𝐤𝐬𝐞𝐧 𝐧𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐣𝐮𝐮𝐫𝐝𝐞 𝐣𝐚 𝐞𝐧𝐧ä𝐞, 𝐬𝐮𝐡𝐭𝐞𝐥𝐢𝐬𝐞𝐥𝐭 𝐭𝐢𝐡𝐭𝐢 𝐬𝐚𝐚𝐧 𝐤𝐚 𝐦𝐮𝐫𝐞𝐥𝐞 𝐥𝐚𝐡𝐞𝐧𝐝𝐮𝐬𝐞...

-8  +32
vikat
30.11.20, 21:14
Vaktsineerimine ei ole ohutu. Mõne väikelapse võib vaktsiin looja-karja viia.

-11  +9
Sirp
30.11.20, 22:06
Looja karjas on miljoneid lapsi ajast, kui vaktsineerimist veel ei tuntud aga vaktsineerinine on päästnud veel rohkem miljoneid elusid.

-8  +16
Vahur Neljapäev
01.12.20, 09:32
𝐕𝐢𝐤𝐚𝐭, 𝐨𝐡𝐮𝐭𝐮 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐤𝐚 𝐬𝐞𝐞, 𝐤𝐮𝐢 𝐬𝐢𝐧𝐚 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐞𝐯𝐚𝐧𝐞𝐦𝐚𝐤𝐬 𝐬𝐚𝐚𝐝 𝐯õ𝐢 𝐚𝐧𝐝𝐤𝐮 𝐭𝐚𝐞𝐯𝐚𝐬, 𝐨𝐥𝐞𝐝 𝐣𝐮𝐛𝐚 𝐬𝐚𝐚𝐧𝐮𝐝. 𝐋𝐨𝐩𝐮𝐭𝐮𝐬𝐯𝐞𝐝𝐞𝐥𝐢𝐤𝐮𝐬 𝐩𝐞𝐬𝐭𝐮𝐝 𝐚𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐞 𝐤𝐚𝐬𝐯𝐚𝐭𝐚𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐨𝐧 𝐯ä𝐠𝐚 𝐨𝐡𝐭𝐥𝐢𝐤, 𝐬𝐞𝐬𝐭 𝐥𝐚𝐩𝐬 𝐤𝐮𝐮𝐥𝐚𝐛 𝐣𝐮 𝐨𝐦𝐚 𝐯𝐚𝐧𝐞𝐦𝐚𝐭. 𝐄𝐤𝐬 𝐥𝐨𝐨𝐣𝐚 𝐤𝐚𝐫𝐣𝐚 𝐯õ𝐢𝐛 𝐢𝐠𝐚 𝐚𝐬𝐢 𝐯𝐢𝐢𝐚, 𝐤𝐚 𝐢𝐝𝐢𝐨𝐨𝐭𝐧𝐞 𝐤𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐞𝐫𝐢𝐦𝐢𝐧𝐞. Ü𝐭𝐥𝐞𝐝 𝐦𝐢𝐝𝐚𝐠𝐢 𝐥𝐨𝐥𝐥𝐢, 𝐬𝐢𝐧𝐝 𝐥𝐞𝐢𝐭𝐚𝐤𝐬𝐞 ü𝐥𝐞𝐬 𝐣𝐚 𝐩𝐚𝐧𝐧𝐚𝐤𝐬𝐞𝐠𝐢 𝐫𝐮𝐬𝐢𝐤𝐚𝐬 𝐬𝐢𝐥𝐦𝐚𝐚𝐮𝐤𝐮. Ü𝐭𝐥𝐞 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐯𝐞𝐞𝐥, 𝐞𝐭 𝐤𝐞𝐞𝐠𝐢 𝐨𝐧 𝐦𝐢𝐥𝐥𝐞𝐠𝐢 𝐞𝐞𝐬𝐭 𝐤𝐚𝐢𝐭𝐬𝐭𝐮𝐝.

-6  +15
Metsavend
 1

30.11.20, 13:28
Kõiki lapsi ei pea vaktsineerima, piisab neist, keda soovime alles jätta. Oksanen, 2017.

-11  +11
Metsavend
30.11.20, 13:33
Lisan veel oma kommentaarile, et mina vaktsineerin oma lapsi ikka ehtsa puskariga. Sünnist saati tuleb panna viin lutipudelisse. Aaa, mainisin ka et mu lapsed on ühtlasi mo naised?

-7  +8
ajaloost

30.11.20, 13:32
Haiguste vastu vaktsineeriti koolides ka 60 aastat tagasi. Sellel oli ka sõjaline mõõde, kuna käsivarrele jäid armid. Espioonidel need puudusid ja nii eraldati terad sõkaldest.

-3  +3
Kudjape Kusti
 2

30.11.20, 15:35
Parim vaktsiin koosneb kolmest komponendist: tubakasuits, küüslauk ja vana hää hundijalavesi! Isegi jääkeeglit ei saa ja sihukesed pisemad vidinad, nagu piljard ja koroona käivad verstade kauguselt mööda :-)

-4  +4
Paraku
30.11.20, 15:38
Üle korraliku hoora ja metsakohina ei käi ükski asi siin ilmas.

-5  +11
5B
30.11.20, 17:08
Põhjakiht jääb põhjakihiks!

-11  +10
seeme
 1

30.11.20, 21:19
vaktsiinid sisaldavad igasugu metalle ja saasta, nende süstimine lastele on vastutustundetu, kõigehullem et arstid ise teavad seda et mingid lapsed surevad.....aga ikka süstivad rõõmsalt edasi.....mis on käsitletav tahtliku tapmisena.....

-17  +14
Vahur Neljapäev
01.12.20, 09:35
𝐌𝐢𝐤𝐬 𝐬𝐚 𝐚𝐣𝐚𝐝 𝐥𝐨𝐥𝐥𝐢 𝐣𝐮𝐭𝐭𝐮? 𝐒𝐢𝐧𝐮 𝐢𝐧𝐟𝐨 𝐨𝐧 𝐩ä𝐫𝐢𝐭 𝐦𝐢𝐧𝐠𝐢𝐬𝐭 𝐯𝐚𝐧𝐝𝐞𝐧õ𝐮𝐣𝐨𝐫𝐬𝐬𝐢𝐝𝐞 𝐛𝐚𝐧𝐝𝐞𝐬𝐭. 𝐒𝐚 𝐢𝐬𝐞𝐠𝐢 𝐫𝐞𝐚𝐚𝐥𝐬𝐞𝐥𝐭 𝐞𝐢 𝐭𝐞𝐚, 𝐦𝐢𝐬 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐢𝐧𝐢 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐥𝐞𝐡𝐭𝐞𝐝𝐞𝐥 𝐤𝐢𝐫𝐣𝐚𝐬 𝐨𝐧. 𝐒𝐚 𝐤𝐮𝐮𝐥𝐚𝐝 𝐧𝐞𝐢𝐝, 𝐤𝐞𝐬 𝐢𝐬𝐞 𝐤𝐚 𝐤𝐞𝐝𝐚𝐠𝐢 𝐤𝐮𝐧𝐚𝐠𝐢 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐧𝐞𝐞𝐫𝐢𝐧𝐮𝐝 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐣𝐚 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐩𝐞𝐚𝐯𝐚𝐝 𝐞𝐧𝐝 𝐦𝐚𝐚𝐢𝐥𝐦𝐚 𝐧𝐚𝐛𝐚𝐤𝐬 𝐭ä𝐧𝐮 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞𝐥𝐞. 𝐊ü𝐥𝐥 𝐧𝐚𝐝 𝐨𝐧 𝐭𝐚𝐫𝐠𝐞𝐦𝐚𝐝 𝐤𝐮𝐢 𝐚𝐫𝐬𝐭𝐢𝐝, 𝐤𝐞𝐬 𝐭𝐞𝐞𝐯𝐚𝐝 𝐬𝐚𝐝𝐮 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐢𝐧𝐞. 𝐍𝐨 𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐚𝐧𝐝𝐞𝐤𝐬, 𝐬𝐚 𝐯õ𝐢𝐝 𝐨𝐦𝐚 𝐝𝐞𝐨𝐝𝐨𝐫𝐚𝐧𝐝𝐢𝐭𝐨𝐨𝐭𝐣𝐚𝐥𝐭 𝐩𝐚𝐠𝐚𝐫𝐢𝐭𝐨𝐨𝐭𝐞𝐢𝐝 𝐞𝐝𝐚𝐬𝐢 𝐨𝐬𝐭𝐚. 𝐌𝐢𝐧𝐚 𝐞𝐞𝐥𝐢𝐬𝐭𝐚𝐤𝐬 𝐢𝐤𝐤𝐚 𝐞𝐥𝐮𝐤𝐮𝐭𝐬𝐞𝐥𝐢𝐬𝐭 𝐤𝐨𝐧𝐝𝐢𝐢𝐭𝐫𝐢𝐭 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐣𝐚𝐨𝐤𝐬.

-7  +15
Vahur Neljapäev
 2

01.12.20, 07:35
Mind ei ole mitte iialgi mitte millegi vastu vaktsineeritud ja vaadake kui tark, asjalik ja tubli ma praegu olen.

-8  +9
sanitar
01.12.20, 08:00
Oled tubli küll, aga seda ainult Sõmera taraga piiratud territooriumil.

-8  +7
sanitarile
01.12.20, 08:04
Ära tule siin mind pilkama ja halvustama. Mis Sõmera taratagusesse alasse puutub, eks seal tule meil kõigil elu jooksul vähemalt üks kord viibida.

-4  +8
seeme
 2

01.12.20, 13:05
ma ajan seda juttu sest inimesed mõtleks natuke ja ei kahjustaks ise oma lapsi!! Ohvrid on need kes selle vaktsineerimise müügiagentide juttu kuulavad. Tee endale asi selgeks, uuri statistikat millest arstid ei ole huvitatud sulle rääkimast.

-15  +9
arvamus
01.12.20, 13:59
Ei pea alati lugema vaid vandenõuteooriaid. Samuti võiks piirata igasuguste soolapuhujate üllitiste tarbimist.

-4  +10
Vahur Neljapäev
01.12.20, 17:04
𝐕𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐢𝐧𝐢𝐝𝐞𝐠𝐚 𝐞𝐢 𝐭𝐞𝐠𝐞𝐥𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐠𝐢𝐬𝐮𝐠𝐮𝐬𝐞𝐝 𝐤𝐚𝐮𝐩𝐥𝐮𝐬𝐭𝐞 𝐞𝐞𝐬 𝐨𝐥𝐞𝐯𝐚𝐝 𝐦üü𝐠𝐢𝐦𝐞𝐡𝐞𝐝 𝐯𝐚𝐢𝐝 𝐬𝐞𝐚𝐥 𝐭𝐚𝐠𝐚 𝐨𝐧 𝐩𝐫𝐨𝐟𝐞𝐬𝐬𝐨𝐫𝐢𝐝, 𝐚𝐫𝐬𝐭𝐢𝐝 𝐣𝐚 𝐭𝐞𝐚𝐝𝐥𝐚𝐬𝐞𝐝. 𝐒𝐮𝐥 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐥𝐥𝐢 𝐚𝐢𝐦𝐮 𝐤𝐚 𝐤𝐮𝐢 𝐩𝐚𝐥𝐣𝐮 𝐯𝐚𝐞𝐯𝐚 𝐣𝐚 𝐚𝐫𝐮 𝐩𝐞𝐚𝐛 𝐨𝐥𝐞𝐦𝐚, 𝐞𝐭 𝐧𝐞𝐧𝐝𝐞𝐬𝐭 𝐤𝐨𝐥𝐦𝐞𝐬𝐭 ü𝐤𝐬 𝐭𝐢𝐢𝐭𝐞𝐥 𝐨𝐦𝐚𝐥𝐞 𝐬𝐚𝐚𝐝𝐚.

𝐒𝐚 𝐨𝐥𝐞𝐝 𝐡𝐞𝐚𝐥 𝐣𝐮𝐡𝐮𝐥 𝐦𝐢𝐧𝐠𝐢 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐦𝐞𝐡𝐚𝐚𝐧𝐢𝐤 𝐯õ𝐢 𝐤𝐨𝐧𝐭𝐨𝐫𝐢𝐫𝐨𝐭𝐭 𝐣𝐚 𝐬𝐚𝐦𝐚𝐬 𝐦õ𝐢𝐬𝐭𝐮𝐬𝐭 𝐨𝐧 𝐬𝐮𝐥 𝐫𝐨𝐡𝐤𝐞𝐦 𝐤𝐮𝐢 𝐧𝐞𝐧𝐝𝐞𝐥 𝐤𝐨𝐥𝐦𝐞𝐥 𝐞𝐫𝐢𝐚𝐥𝐚𝐥 𝐤𝐨𝐤𝐤𝐮. Ä𝐫𝐚 𝐭𝐮𝐥𝐞 𝐬𝐢𝐢𝐚 𝐦𝐢𝐧𝐠𝐢𝐬𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐢𝐬𝐭𝐢𝐤𝐚𝐬𝐭 𝐫ää𝐤𝐢𝐦𝐚 𝐤𝐮𝐢 𝐬𝐮 𝐚𝐧𝐝𝐦𝐞𝐝 𝐞𝐢 𝐯𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐫𝐞𝐚𝐚𝐥𝐬𝐮𝐬𝐞𝐥𝐞.

𝐌𝐚 𝐯õ𝐢𝐧 𝐤𝐚 𝐯𝐚𝐛𝐚𝐥𝐭 𝐭𝐮𝐧𝐧𝐢𝐤𝐞𝐬𝐞𝐠𝐚 𝐯𝐞𝐞𝐛𝐢𝐥𝐞𝐡𝐞 𝐥𝐮𝐮𝐚, 𝐩𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐧𝐢𝐦𝐞𝐤𝐬 𝐢𝐝𝐢𝐨𝐨𝐭𝐢𝐝𝐞𝐥𝐞.𝐞𝐞 𝐣𝐚 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐤𝐢𝐫𝐣𝐮𝐭𝐚𝐝𝐚 𝐬𝐢𝐧𝐧𝐚 𝐞𝐬𝐢𝐦𝐞𝐬𝐞 𝐫𝐞𝐚𝐧𝐚 𝐬𝐢𝐬𝐬𝐞: 𝐊𝐎𝐑𝐎𝐎𝐍𝐀𝐓 𝐏𝐎𝐋𝐄 𝐎𝐋𝐄𝐌𝐀𝐒. 𝐈𝐤𝐤𝐚 𝐦õ𝐧𝐢 𝐥𝐨𝐥𝐥 (𝐬𝐞𝐞𝐦𝐞) 𝐡ü𝐩𝐩𝐚𝐛 𝐬𝐞𝐞 𝐩𝐞𝐚𝐥𝐞 𝐩ü𝐬𝐭𝐢 𝐣𝐚 ü𝐭𝐥𝐞𝐛 𝐞𝐧𝐝𝐚𝐦𝐢𝐬𝐢 "𝐀𝐡𝐬𝐨𝐨, 𝐤𝐨𝐫𝐨𝐨𝐧𝐚𝐭 𝐩𝐨𝐥𝐞𝐠𝐢 𝐨𝐥𝐞𝐦𝐚𝐬, 𝐧ä𝐞 𝐞𝐦𝐚, 𝐧ä𝐞 𝐯𝐞𝐧𝐝, 𝐧ä𝐞 𝐬õ𝐛𝐞𝐫, 𝐯𝐚𝐚𝐭𝐚 --- 𝐤𝐨𝐫𝐨𝐨𝐧𝐚𝐭 𝐩𝐨𝐥𝐞 𝐣𝐮 𝐨𝐥𝐞𝐦𝐚𝐬. 𝐒𝐞𝐚𝐥 𝐨𝐥𝐢 𝐣𝐮 𝐤𝐢𝐫𝐣𝐚𝐬!"

𝐉ä𝐭𝐚 𝐨𝐦𝐚 𝐤𝐮𝐢𝐯𝐤ä𝐢𝐦𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐯ä𝐥𝐣𝐚 õ𝐧𝐠𝐢𝐭𝐬𝐞𝐭𝐮𝐝 𝐭𝐞𝐚𝐝𝐦𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐞𝐧𝐝𝐚𝐥𝐞 𝐣𝐚 𝐦õ𝐭𝐥𝐞, 𝐞𝐭 𝐬𝐢𝐧𝐮 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐞𝐝 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐬üü𝐝𝐢, 𝐞𝐭 𝐧𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐯𝐚𝐧𝐞𝐦 𝐧𝐢𝐢𝐯õ𝐫𝐝 𝐚𝐣𝐮𝐯𝐚𝐛𝐚 𝐭𝐞𝐠𝐞𝐥𝐚𝐧𝐞 𝐨𝐧.

-7  +16
seeme
 2

01.12.20, 13:09
arstid ja ravimid on top killer inglismaal (oli vist kolmas kohe veresoonkonna ja südamehaiguste järel) ja see on teaduslikult tõestatud

-17  +7
saarlane
01.12.20, 13:56
Kas kukkusid lapsena pidevalt peaga vastu maad?
Mitte väga ammu surid pea pooled lapsed enne kümnendat eluaastat, sest puudusid nii vaktsiinid kui ka normaalne arstiabi.

-7  +12
Vahur Neljapäev
01.12.20, 17:00
𝐏𝐢𝐠𝐞𝐦 𝐥𝐞𝐢𝐚𝐧 𝐦𝐢𝐧𝐚, 𝐞𝐭 𝐭𝐞𝐚𝐭𝐮𝐝 𝐚𝐬𝐣𝐚𝐝𝐞 (𝐦õ𝐢𝐬𝐭𝐮𝐬) 𝐫𝐚𝐯𝐢𝐦𝐚𝐭𝐚 𝐣ä𝐭𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐨𝐧 𝐤õ𝐢𝐠𝐞 𝐬𝐮𝐮𝐫𝐞𝐦𝐚𝐤𝐬 𝐨𝐡𝐮𝐤𝐬 𝐦𝐞𝐢𝐞 ü𝐦𝐛𝐞𝐫. 𝐊𝐮𝐦𝐦𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞, 𝐞𝐭 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐬𝐚𝐦𝐚𝐝 𝐚𝐫𝐬𝐭𝐢𝐝, 𝐤𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐣𝐮𝐮𝐫𝐝𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐚 𝐞𝐬𝐢𝐦𝐞𝐬𝐞𝐧𝐚 𝐤ü𝐥𝐦𝐞𝐭𝐮𝐬𝐞, 𝐚𝐧𝐠𝐢𝐢𝐧𝐢, 𝐬ü𝐝𝐚𝐦𝐞𝐯𝐞𝐫𝐞𝐬𝐨𝐨𝐧𝐤𝐨𝐧𝐧𝐚𝐡𝐚𝐢𝐠𝐮𝐬𝐭𝐞, 𝐥𝐢𝐢𝐠𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐡𝐚𝐢𝐠𝐮𝐬𝐭𝐞 𝐣𝐚 𝐦𝐮𝐮𝐝𝐞 𝐦𝐮𝐫𝐞𝐝𝐞𝐠𝐚 𝐡𝐚𝐥𝐚𝐦𝐚 𝐥ä𝐡𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐤𝐚 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐬𝐚𝐦𝐚𝐝, 𝐤𝐞𝐬 𝐬𝐢𝐧𝐮 𝐚𝐫𝐯𝐚𝐭𝐞𝐬 𝐫𝐚𝐯𝐢𝐦𝐢𝐭𝐞𝐠𝐚 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐞𝐬𝐢 𝐭𝐚𝐩𝐚𝐯𝐚𝐝? 𝐒𝐮 𝐣𝐮𝐭𝐭 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 ü𝐥𝐝𝐬𝐞 𝐥𝐨𝐨𝐠𝐢𝐥𝐢𝐧𝐞. 𝐒𝐢𝐧𝐮 𝐥𝐨𝐨𝐠𝐢𝐤𝐚 𝐣ä𝐫𝐠𝐢 𝐬𝐚𝐚𝐛 𝐥𝐢𝐭𝐬𝐢𝐦𝐚𝐣𝐚𝐬𝐭 ü𝐡𝐞𝐥 𝐩ä𝐞𝐯𝐚𝐥 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐤𝐞𝐩𝐩𝐢 𝐣𝐚 𝐭𝐞𝐢𝐬𝐞𝐥 𝐩ä𝐞𝐯𝐚𝐥 𝐀𝐈𝐃𝐒𝐈.

"𝐭𝐞𝐚𝐝𝐮𝐬𝐥𝐢𝐤𝐮𝐥𝐭 𝐭õ𝐞𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐝..." 𝐇𝐮𝐯𝐢𝐭𝐚𝐯, 𝐬𝐚 𝐞𝐢 𝐩𝐢𝐝𝐚𝐧𝐮𝐝 𝐣𝐮 𝐭𝐞𝐚𝐝𝐮𝐬𝐭 𝐮𝐬𝐤𝐮𝐦𝐚. 𝐑ää𝐠𝐢𝐝 𝐢𝐬𝐞 𝐞𝐧𝐝𝐚𝐥𝐞 𝐤𝐚 𝐯𝐚𝐬𝐭𝐮. 𝐏𝐞𝐚𝐥𝐞𝐠𝐢 𝐨𝐧 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐬𝐢𝐧𝐮 "𝐭𝐞𝐚𝐝𝐮𝐬𝐥𝐢𝐤𝐮𝐥𝐭" 𝐭õ𝐞𝐬𝐭𝐚𝐭𝐮𝐝 𝐟𝐚𝐤𝐭𝐢𝐝 𝐥𝐢𝐡𝐭𝐬𝐚𝐥𝐭 𝐬𝐮𝐯𝐚𝐥𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐭ä𝐡𝐞𝐝 𝐣𝐚 𝐧𝐮𝐦𝐛𝐫𝐢𝐝 ü𝐤𝐬𝐭𝐞𝐢𝐬𝐞 𝐫𝐢𝐭𝐭𝐚 𝐬ä𝐭𝐢𝐭𝐮𝐝. 𝐑𝐞𝐚𝐚𝐥𝐬𝐮𝐬𝐞𝐠𝐚 𝐩𝐨𝐥𝐞 𝐬𝐞𝐚𝐥 𝐩𝐢𝐬𝐭𝐦𝐢𝐬𝐭 𝐦𝐢𝐝𝐚𝐠𝐢.

-5  +16
Saarlane

01.12.20, 21:29
See ,kui inimene kiitleb sellega,et ta pole kunagi vaktsineeritud ja siiani pole midagi juhtunud,siis siinkohal peab ta tänama neid,kes on vatsineeritud! Teaduslikku juttu ei viitsi siin kirjutada aga mõelge ka selle peale,et mõnda last päästab ka vaktsineerimine! See ei ole päris nii,et vaktsineerimine tapab kõiki ja vastupidi! Pole mõtet sel teemal diskuteerida ja hullult vaielda, igaüks teeb oma tarkuse ja uskumuse järgi!

-6  +8
seeme
 1

07.12.20, 17:44
kahjuks on vaktsineerimine ainult pisnis, ja teadmatud inimesed riskivad oma lapse eluga.

-15  +7
Vahur Neljapäev
08.12.20, 10:45
𝐎𝐧𝐠𝐢 𝐛𝐢𝐬𝐧𝐢𝐬 𝐚𝐠𝐚 𝐦𝐢𝐬 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞? 𝐒𝐞𝐞 𝐦𝐞𝐢𝐞𝐦𝐚𝐚.𝐞𝐞 𝐯𝐞𝐞𝐛𝐢𝐥𝐞𝐡𝐭, 𝐤𝐮𝐬 𝐬𝐚 𝐩𝐫𝐚𝐞𝐠𝐮 𝐥𝐨𝐥𝐥𝐢 𝐦ö𝐥𝐚 𝐚𝐣𝐚𝐝 𝐨𝐧 𝐤𝐚 𝐛𝐢𝐬𝐧𝐢𝐬. 𝐈𝐦𝐞𝐥𝐢𝐤 𝐤𝐚 𝐤𝐮𝐢 𝐫𝐚𝐯𝐢𝐦𝐢𝐟𝐢𝐫𝐦𝐚𝐝 𝐣𝐚 𝐚𝐫𝐬𝐭𝐢𝐝 𝐩𝐮𝐡𝐭𝐚 õ𝐡𝐮 𝐣𝐚 𝐚𝐫𝐦𝐚𝐬𝐭𝐮𝐬𝐞 𝐧𝐢𝐦𝐞𝐥 𝐨𝐦𝐚 𝐭öö𝐝 𝐭𝐞𝐞𝐤𝐬𝐢𝐝. 𝐋𝐨𝐨𝐠𝐢𝐥𝐢𝐧𝐞, 𝐞𝐭 𝐤õ𝐢𝐤 𝐭𝐚𝐡𝐚𝐯𝐚𝐝 𝐥𝐮𝐤𝐬𝐡ää𝐫𝐛𝐞𝐫𝐢𝐭𝐞𝐬 𝐞𝐥𝐚𝐝𝐚 𝐣𝐚 𝐩𝐚𝐫𝐢𝐦𝐚𝐭 𝐤𝐚𝐥𝐚𝐦𝐚𝐫𝐣𝐚 𝐬üü𝐚.

-3  +7
seeme
 3

07.12.20, 18:07
Kuule Vahur Neljapäev ja Saarlane, mis see minu isiklik elu siia puutub :), ei käi ma garaazis tööl, tunnipalk on kõrgem kui advokaadil, rääkimata arstidest :)), Meditsiiniteenuseid ma ka ei tarbi, toitun toorelt ja tervislikult, liigun, päevitan.....haigekassakaarti mul pole :)) pole vaja. On aga kogemust, et isegi Eesti arstid ei tea, mida kahjulikku sisaldab vaktsiin......praktiliselt .kõik vaktsiinid sisaldavad metalle, uuri mis mõju see sinu ajuga või närvidega teha võib, kui see koguneb vales kohas.....

ja seda müügijuttu et "vaktsiinid päästsid maailma", pole mõtet ajama hakata. Seda et tulid vannitoad ja wcd, on kaval enda müügitööks ära kasutada. SEE ON teaduslikult tõestamata müüt, lisaks on kõik need vaktsiinid, mis pidid meile 50+ aastat tagasi "parema elu" tooma, täna keelatud ja karmid ühiskonnakahjud on kahjuks lihtsalt statistika. Tahad sa olla oma lapsega see statistika 20 aasta pärast? Loe, uuri, vaata mustreid! Mõtle ise!!!


-15  +6
Vahur Neljapäev
08.12.20, 10:42
𝐍ä𝐝𝐚𝐥 𝐚𝐞𝐠𝐚 𝐦õ𝐭𝐥𝐞𝐬𝐢𝐝 𝐣𝐚 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐤𝐨𝐨𝐬𝐭𝐚𝐬𝐢𝐝 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞 𝐣𝐚𝐦𝐚 𝐬𝐢𝐢𝐚? 𝐏ä𝐫𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐥𝐞, 𝐤𝐨𝐡𝐞 𝐧ä𝐡𝐚, 𝐞𝐭 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐧𝐞𝐞𝐫𝐢𝐦𝐚𝐭𝐚 𝐣ä𝐭𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐦õ𝐣𝐮𝐭𝐚𝐛 𝐤õ𝐯𝐚𝐬𝐭𝐢 𝐚𝐣𝐮𝐭𝐞𝐠𝐞𝐯𝐮𝐬𝐭.
𝐓𝐮𝐧𝐧𝐢𝐩𝐚𝐥𝐤 𝐬𝐮𝐮𝐫𝐞𝐦 𝐤𝐮𝐢 𝐚𝐝𝐯𝐨𝐤𝐚𝐚𝐝𝐢𝐥. 𝐇𝐚-𝐡𝐚-𝐡𝐚. 𝐉ä𝐫𝐠𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐮𝐮𝐫𝐞𝐯𝐞𝐦𝐛𝐥𝐚𝐦𝐞𝐞𝐬 𝐬𝐢𝐢𝐚 𝐭𝐞𝐤𝐤𝐢𝐧𝐮𝐝. 𝐈𝐬𝐞 𝐤𝐚 𝐮𝐬𝐮𝐝 𝐨𝐦𝐚 𝐥𝐨𝐫𝐚? 𝐒𝐚 ü𝐥𝐝𝐬𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐝 𝐤𝐚 𝐦𝐢𝐬 𝐣𝐮𝐫𝐢𝐬𝐭𝐢 𝐩𝐚𝐥𝐤 𝐨𝐧, 𝐩𝐨𝐞𝐦üü𝐣𝐚𝐤𝐞𝐧𝐞? Ä𝐫𝐚 𝐥𝐚𝐡𝐦𝐢!

𝐓𝐨𝐢𝐭𝐮𝐝 𝐭𝐨𝐨𝐫𝐞𝐥𝐭? 𝐓𝐨𝐨𝐫𝐦õ𝐢𝐬𝐭𝐮𝐬𝐞𝐠𝐚? 𝐇𝐚𝐢𝐠𝐞𝐤𝐚𝐬𝐬𝐚𝐤𝐚𝐚𝐫𝐭𝐢? 𝐊𝐮𝐮𝐥𝐞, 𝐦𝐢𝐬 𝐚𝐣𝐚𝐬 𝐬𝐚 𝐞𝐥𝐚𝐝? 𝐒𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐭 𝐚𝐬𝐣𝐚 𝐞𝐢 𝐞𝐤𝐬𝐢𝐬𝐭𝐞𝐞𝐫𝐢 𝐞𝐧𝐚𝐦 𝐚𝐚𝐬𝐭𝐚𝐢𝐝 𝐣𝐚 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐞𝐧𝐞 𝐨𝐧 𝐬𝐮𝐮𝐫𝐞𝐦𝐚 𝐡𝐚𝐫𝐢𝐝𝐮𝐬𝐞 𝐣𝐚 𝐩𝐚𝐥𝐠𝐚𝐠𝐚 𝐤𝐮𝐢 𝐣𝐮𝐫𝐢𝐬𝐭. 𝐓𝐮𝐥𝐞 𝐭𝐚𝐞𝐯𝐚𝐬 𝐚𝐩𝐩𝐢!

𝐍𝐨 𝐦𝐢𝐝𝐚 𝐤𝐚𝐡𝐣𝐮𝐥𝐢𝐤𝐤𝐮 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐬𝐢𝐬𝐚𝐥𝐝𝐚𝐛? 𝐕𝐚𝐥𝐠𝐮𝐬𝐭𝐚 𝐦𝐞𝐢𝐝. 𝐒𝐚 𝐞𝐢 𝐬𝐚𝐚 𝐣𝐮 𝐯𝐚𝐥𝐠𝐮𝐬𝐭𝐚𝐝𝐚, 𝐬𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐢𝐧𝐮 𝐢𝐧𝐟𝐨 𝐩ä𝐫𝐢𝐧𝐞𝐛 𝐤õ𝐢𝐤 𝐤𝐮𝐬𝐤𝐢𝐥𝐭 𝐯𝐚𝐧𝐠𝐥𝐚𝐬𝐭 𝐩õ𝐠𝐞𝐧𝐞𝐧𝐮𝐝 𝐚𝐫𝐬𝐭𝐢𝐝𝐞 𝐤ä𝐞𝐬𝐭, 𝐤𝐞𝐬 𝐨𝐧 𝐢𝐠𝐚𝐬𝐮𝐠𝐮 𝐣𝐚𝐦𝐚 𝐤𝐨𝐤𝐤𝐮 𝐦𝐚𝐚𝐥𝐢𝐧𝐮𝐝. 𝐍𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐭𝐚𝐮𝐬𝐭𝐚 𝐮𝐮𝐫𝐢𝐝𝐞𝐬 𝐬𝐞𝐥𝐠𝐮𝐛, 𝐦𝐢𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐩ä𝐭𝐢𝐝 𝐣𝐚 𝐦õ𝐫𝐯𝐚𝐫𝐢𝐝 𝐧𝐞𝐦𝐚𝐝 𝐭𝐞𝐠𝐞𝐥𝐢𝐤𝐮𝐥𝐭 𝐨𝐧. 𝐌𝐢𝐬 𝐦𝐞𝐭𝐚𝐥𝐥𝐞 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐢𝐧𝐢𝐝 𝐬𝐢𝐬𝐚𝐥𝐝𝐚𝐯𝐚𝐝? 𝐎𝐥𝐞𝐝 𝐬𝐚 𝐤𝐚 𝐦õ𝐧𝐞 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐥𝐞𝐡𝐞 𝐥ä𝐛𝐢 𝐥𝐮𝐠𝐞𝐧𝐮𝐝? 𝐎𝐬𝐤𝐚𝐝 𝐬𝐚 𝐬𝐞𝐝𝐚 ü𝐥𝐝𝐬𝐞 𝐭𝐞𝐡𝐚 𝐯õ𝐢 𝐬𝐮𝐮𝐝𝐚𝐝 𝐚𝐢𝐧𝐮𝐥𝐭 𝐯𝐚𝐧𝐝𝐞𝐧õ𝐮𝐭𝐞𝐨𝐫𝐞𝐞𝐭𝐢𝐤𝐮𝐭𝐞 𝐤𝐨𝐥𝐦𝐞 𝐥𝐚𝐮𝐬𝐞𝐭 𝐥𝐮𝐠𝐞𝐝𝐚? Ä𝐫𝐚 𝐚𝐣𝐚 𝐮𝐝𝐮 𝐣𝐚 𝐯𝐚𝐥𝐞𝐢𝐧𝐟𝐨𝐭! 𝐒𝐚 𝐨𝐥𝐞𝐝 𝐦𝐚𝐬𝐬𝐢𝐦õ𝐫𝐯𝐚𝐫 𝐨𝐦𝐚 𝐚𝐣𝐮𝐥𝐨𝐩𝐮𝐭𝐮𝐬𝐞𝐠𝐚.

𝐊𝐞𝐞𝐠𝐢 𝐩𝐨𝐥𝐞𝐠𝐢 𝐯ä𝐢𝐭𝐧𝐮𝐝, 𝐞𝐭 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐢𝐧𝐢𝐝 𝐦𝐚𝐚𝐢𝐥𝐦𝐚 𝐩ää𝐬𝐭𝐚𝐯𝐚𝐝. 𝐕ä𝐡𝐢𝐫𝐚𝐯𝐢 𝐞𝐢 𝐩ää𝐬𝐭𝐚 𝐤𝐚 𝐦𝐚𝐚𝐢𝐥𝐦𝐚, 𝐬𝐞𝐞 𝐚𝐢𝐭𝐚𝐛 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐞𝐬𝐭𝐞𝐥 𝐤𝐚𝐮𝐞𝐦 𝐞𝐥𝐚𝐝𝐚. 𝐕𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐢𝐧𝐢𝐝𝐞 𝐤𝐨𝐡𝐭𝐚 𝐯õ𝐢𝐛 𝐬𝐚𝐦𝐚 ö𝐞𝐥𝐝𝐚. 𝟓𝟎 𝐚𝐚𝐬𝐭𝐚𝐭 𝐭𝐚𝐠𝐚𝐬𝐢 𝐨𝐥𝐞𝐯 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐭𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐨𝐧 𝐚𝐣𝐚𝐥𝐮𝐠𝐮. 𝐒𝐚 𝐭𝐞𝐚𝐝 𝐦𝐢𝐬 𝐚𝐬𝐢 𝐨𝐧 𝐚𝐣𝐚𝐥𝐮𝐠𝐮? 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐭𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐧𝐚𝐠𝐮 𝐤𝐚 𝐦𝐮𝐮𝐝 𝐭𝐞𝐚𝐝𝐮𝐬𝐞𝐝/𝐭𝐞𝐡𝐧𝐢𝐤𝐚 𝐚𝐫𝐞𝐧𝐞𝐛 𝐢𝐠𝐚 𝐏Ä𝐄𝐕 𝐣𝐚 𝐬𝐚 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐝 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝟓𝟎-𝐚𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐭𝐚𝐠𝐮𝐬𝐞𝐢𝐝 𝐚𝐞𝐠𝐮 𝐦𝐞𝐞𝐧𝐮𝐭𝐚𝐦𝐚, 𝐤𝐮𝐢 𝐭öö𝐥 𝐩𝐢𝐝𝐢 𝐡𝐨𝐛𝐮𝐬𝐞𝐠𝐚 𝐤ä𝐢𝐦𝐚 𝐣𝐚 𝐩𝐨𝐥𝐧𝐮𝐝𝐤𝐢 𝐯ä𝐠𝐞𝐯𝐚𝐭 𝐢𝐧𝐭𝐞𝐫𝐧𝐞𝐭𝐭𝐢, 𝐤𝐮𝐬 𝐨𝐦𝐚 𝐚𝐣𝐮𝐬𝐢𝐝 𝐥𝐨𝐩𝐮𝐭𝐚𝐝𝐚.

𝐌𝐢𝐧𝐮 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐚𝐦𝐦𝐮𝐢𝐥𝐦𝐚 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐧𝐞𝐞𝐫𝐢𝐭𝐮𝐝, 𝐬𝐮𝐮𝐫𝐞𝐤𝐬 𝐤𝐚𝐬𝐯𝐚𝐧𝐮𝐝, 𝐞𝐝𝐮𝐤𝐚𝐝 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐞𝐬𝐞𝐝, 𝐧üü𝐝 𝐢𝐬𝐞 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐞𝐯𝐚𝐧𝐞𝐦𝐚𝐝. 𝐒𝐞𝐝𝐚 𝐡ü𝐥𝐠𝐞𝐦ö𝐥𝐚 "𝐯𝐚𝐚𝐭𝐚 𝐣𝐚 𝐨𝐨𝐭𝐚 𝟐𝟎 𝐚𝐚𝐬𝐭𝐚𝐭" 𝐯õ𝐢𝐝 𝐦õ𝐧𝐞𝐥𝐞 𝐨𝐦𝐚𝐬𝐮𝐠𝐮𝐬𝐞𝐥𝐞 𝐚𝐣𝐮𝐩𝐮𝐮𝐝𝐮𝐥𝐢𝐤𝐤𝐮𝐬𝐞𝐠𝐚 𝐣𝐨𝐫𝐬𝐢𝐥𝐞 𝐫ää𝐤𝐢𝐝𝐚.

-3  +13
jee rait
08.12.20, 13:58
Advokaadipalgaga teadlane ei kirjuta kohe kindlasti sellise algklassiõpilase kirjastiili, vigade ning mõtlematusega nagu seeme siin demonstreerib.

-3  +8
Pilv
18.12.20, 16:20
Saaremaa advokaadid ei teeni mitte s.ttagi.

-0  +1
seeme
 2

08.12.20, 02:24
....ja ega arstid ammu enam ise ei mõtle, nii kui hakkad ise mõtlema, oled leivast ja paberist homme ilma.

-12  +4
Vahur Neljapäev
08.12.20, 10:44
𝐀𝐛𝐬𝐨𝐥𝐮𝐮𝐭𝐬𝐞𝐥𝐭 𝐞𝐢 𝐦õ𝐭𝐥𝐞. 𝐄𝐢 𝐦õ𝐭𝐥𝐞 𝐧𝐚𝐝 𝐤𝐚 𝐬𝐢𝐢𝐬, 𝐤𝐮𝐢 𝐬𝐚 𝐨𝐥𝐞𝐝 𝐡ä𝐝𝐚𝐬 𝐨𝐦𝐚 𝐡𝐚𝐢𝐠𝐮𝐬𝐞𝐠𝐚 𝐣𝐚 𝐧𝐞𝐦𝐚𝐝 𝐩𝐞𝐚𝐯𝐚𝐝 𝐬𝐮𝐥𝐥𝐞 𝐦𝐢𝐧𝐠𝐢 𝐥𝐚𝐡𝐞𝐧𝐝𝐮𝐬𝐞 𝐩𝐚𝐤𝐤𝐮𝐦𝐚, 𝐞𝐢 𝐦õ𝐭𝐥𝐞 𝐧𝐚𝐝 𝐤𝐚 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐤𝐮𝐢 𝐬𝐮𝐥𝐥𝐞 𝐫𝐚𝐯𝐢𝐦𝐞𝐢𝐝 𝐯ä𝐥𝐣𝐚 𝐤𝐢𝐫𝐣𝐮𝐭𝐚𝐯𝐚𝐝, 𝐞𝐢 𝐦õ𝐭𝐥𝐞 ü𝐥𝐝𝐬𝐞 𝐧𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐩𝐞𝐚𝐥𝐞, 𝐤𝐞𝐬 𝐤𝐢𝐢𝐫𝐚𝐛𝐢𝐠𝐚 𝐡𝐚𝐢𝐠𝐥𝐚𝐬𝐬𝐞 𝐭𝐮𝐮𝐚𝐤𝐬𝐞 𝐣𝐚 𝐬𝐮𝐫𝐞𝐦𝐚𝐬 𝐨𝐧. Ä𝐫𝐚 𝐚𝐣𝐚 𝐥𝐨𝐥𝐥𝐢 𝐡ü𝐥𝐠𝐞𝐦ö𝐥𝐚, 𝐯𝐚𝐬𝐭𝐢𝐤 𝐡𝐚𝐤𝐤𝐚𝐛 𝐥𝐚𝐮𝐬𝐚!

-2  +11
Vahur Neljapäev
08.12.20, 10:46
𝐇𝐚𝐥𝐞 𝐩𝐨𝐥𝐞 𝐞𝐧𝐝𝐚𝐥 𝐚𝐣𝐚𝐯𝐚𝐡𝐞𝐦𝐢𝐤𝐮𝐥 𝟏𝟕:𝟒𝟒 𝐤𝐮𝐧𝐢 𝐩𝐨𝐨𝐥𝐞 𝐤𝐨𝐥𝐦𝐞𝐧𝐢 öö𝐬𝐞𝐥 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐦𝐢𝐧𝐠𝐢𝐭 𝐚𝐣𝐮𝐩𝐞𝐬𝐮 𝐤𝐨𝐫𝐫𝐚𝐥𝐝𝐚𝐝𝐚? 𝐉𝐚 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐞𝐧𝐞 𝐩𝐞𝐚𝐛 𝐞𝐧𝐝 𝐭𝐞𝐫𝐯𝐞𝐤𝐬, 𝐞𝐝𝐮𝐤𝐚𝐤𝐬 𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐚𝐥𝐬𝐞𝐤𝐬.. 𝐓𝐮𝐥𝐞 𝐭𝐚𝐞𝐯𝐚𝐬 𝐯𝐞𝐞𝐥𝐤𝐨𝐫𝐝 𝐚𝐩𝐩𝐢!!

-2  +9
to seeme

08.12.20, 12:17
Oeh, masendav kui totakat juttu keegi ajada võib. Ma küsiksin sult ühte asja. Kui su lapsel tekib mingi tervisealane probleem, siis mida sa teed? Lähed mingite soolapuhujate ja kristallimüüjate juurde? Tilgutad oma lapsele MMSi? Või lähed arsti juurde?
Jällegi see MMSi tilgutamine ja soolapuhujate juures käimine on täiesti uus reaalsus tänapäeva Eesti maastikus. Masendav aga on. MMSi ei tilguta need vanemad, kes usaldavad arste, seda teevad ikka need, kes arvavad, et arstid soovivad inimkonna lõpetamist. Ometi võid vaadata, kumma lapsed kannatavad? Arsti juurde minejad saavad suure tõenäosusega terveks, samal ajal MMSi tilgutajatel on hea meel kui nende laps üldse ellu jääb. Milleks leiutada midagi sellist, mis on ammu juba leiutatud? Mõtlen meditsiini. Huvitav, et paarkümmend aastat tagasi ei olnud vaktsineerimine mingi probleem, nüüd nutiajastu mõllul aga väga suur. Pane ise pusle kokku. Pealegi võin sulle öelda, et just siis kui internetiajastu ei mõllanud oli nende vaktsiinide sees just needsamad metallid, mida sa loetlesid. Konservadina. Olgugi, et nende kogus oli imeväike, et üldse midagi mõjutada, siis tol ajastul need olid ja nüüd enam ei ole.

-2  +12
to seeme

08.12.20, 12:24
Vaktsiinivastased ei ole suutnud tõestada mitte midagi selle kohta, et tänapäeva meditsiini valdkonnas tehakse midagi valesti. See on ainult nende enda keskis välja mõeldud numbrite ning tabelitega mängimine. Facebooki grupis "vaktsiinide kõrvaltoimed" on väga palju näiteid sellest, kus inimesed jagavad väärinfot ja siis väiksemagi kontrollita seda kohe tõepähe võetakse. Mitte keegi ei vaevu süvenema, sest kogu jutt tundub väga loogiline. Pole ka ime, sest kui sa juba oled selle alternatiivmeditsiini seene oma sees vohama lasknud, siis pole palju vaja, et talle uut jõudu ja energiat anda. Vaktsiinivastased on ühes väikeses kastis kinni olevad inimesed. Nad ei suudagi enam teisi argumente kaaluda, see tundub nende jaoks vale, nemad usuvad ju omi teooriaid. Usun, et selline mõtteviis on haiglaslik ja äärmuslike nähtude juures peaks ka mingi spetsialist inimese pähe sekkuma. Kõige hullem on see, et inimesed ei otsusta enese elude eest vaid oma laste omade eest. Heakene küll, enesele tõmbad vee peale aga mis pilguga sa seda olukorda vaatad, kui sinu laps halvatuna su haual käib ja mõtleb, et miks sa sedasi talle tegid. See on mõtlemapanev asi. Vaktsiinid ei põhjusta selliseid asju. Vaktsiinide kõrvaltoimetega kaasnevad tihti palavikud ja kerged külmetuse süptomid, mis ajaga kaovad. Vaktsineerimata jätmisel on aga tüsistused, mis saadavad last kogu elu, rääkimata surmast.Ei ole ilma asjata need haigused kadunud, mille vastu vaktsineeritakse.

-2  +12
seeme
 1

09.12.20, 23:12
ilmselgelt ei saa saa ilmaasjadest aru! eile ilmus delfis artikkel, et corona vaktsiiniga suri 6 inimest, tänaseks võeti see maha.....miks, sest delfi omanik on ravimimüüa. usu seda vandenõud mida metallivedeliku müüad - arstid sulle räägivad, aga kahjuks oled sina ja sinu lapsed rumal ohver. kellest võibolla kirjutatakse lehes kunagi 20 aasta pärast.

-8  +3
Vahur Neljapäev
10.12.20, 10:06
𝐌𝐢𝐬 𝟐𝟎 𝐚𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐩ä𝐫𝐚𝐬𝐭? 𝐊𝐮𝐢 𝐯𝐚𝐧𝐚𝐤𝐬 𝐦𝐚 𝐬𝐢𝐧𝐮 𝐣𝐮𝐭𝐮 𝐣ä𝐫𝐠𝐢 𝐞𝐥𝐚𝐦𝐚 𝐩𝐞𝐚𝐤𝐬𝐢𝐧, 𝐞𝐭 𝐬𝐞𝐝𝐚 𝐧ä𝐡𝐚 𝐬𝐢𝐢𝐬? 𝐌𝐢𝐧𝐮 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐚𝐦𝐦𝐮 𝐯𝐚𝐧𝐞𝐦𝐚𝐝 𝐤𝐮𝐢 𝟐𝟎-𝐚𝐚𝐬𝐭𝐚𝐬𝐞𝐝. 𝐊õ𝐢𝐤 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐧𝐞𝐞𝐫𝐢𝐭𝐮𝐝, 𝐭𝐞𝐫𝐯𝐞𝐝 𝐧𝐚𝐠𝐮 𝐩𝐮𝐫𝐢𝐤𝐚𝐝. 𝐍𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐞𝐝 𝐡𝐚𝐤𝐤𝐚𝐯𝐚𝐝 𝐣𝐮𝐛𝐚 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞𝐬𝐬𝐞 𝐯𝐚𝐧𝐮𝐬𝐞𝐬𝐬𝐞 𝐤üü𝐧𝐝𝐢𝐦𝐚. 𝐊𝐚 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐧𝐞𝐞𝐫𝐢𝐭𝐮𝐝, 𝐭𝐞𝐫𝐯𝐞𝐝 𝐧𝐚𝐠𝐮 𝐩𝐮𝐫𝐢𝐤𝐚𝐝. 𝐋õ𝐩𝐞𝐭𝐚 𝐤𝐨𝐫𝐝 𝐬𝐞𝐞 𝐥𝐨𝐥𝐥𝐢 𝐡ü𝐥𝐠𝐞𝐦ö𝐥𝐚 𝐚𝐣𝐚𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐣𝐚 𝐤𝐮𝐢 𝐬𝐚 𝐦𝐢𝐝𝐚𝐠𝐢 𝐫ää𝐤𝐢𝐝𝐚 𝐬𝐨𝐨𝐯𝐢𝐝, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐭𝐞𝐞 𝐬𝐞𝐝𝐚 𝐚𝐝𝐞𝐤𝐯𝐚𝐚𝐭𝐬𝐞𝐭𝐞 𝐟𝐚𝐤𝐭𝐢𝐝𝐞𝐠𝐚, 𝐡ä𝐫𝐫𝐚 𝐬𝐮𝐮𝐫𝐞𝐦𝐚 𝐯𝐞𝐦𝐦𝐚 𝐣𝐚 𝐩𝐚𝐥𝐠𝐚𝐠𝐚 𝐤𝐮𝐢 𝐚𝐝𝐯𝐨𝐤𝐚𝐚𝐭.

-1  +6
seeme
 1

09.12.20, 23:16
Kuule Vahur Neljapäev :), saame kokku ja arutame sinu rumalaid teooriaid? ??? :))))

-6  +3
Vahur Neljapäev
10.12.20, 09:57
𝐌𝐢𝐝𝐚 𝐬𝐚 ä𝐫𝐩𝐥𝐞𝐝 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐨𝐦𝐚 𝐤𝐨𝐤𝐤𝐮 𝐬𝐚𝐚𝐦𝐢𝐬𝐞𝐠𝐚? 𝐒𝐚 𝐞𝐢 𝐣𝐮𝐥𝐠𝐞 𝐧𝐞𝐭𝐢𝐚𝐯𝐚𝐫𝐮𝐬𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐯ä𝐥𝐣𝐚 𝐭𝐮𝐥𝐥𝐚𝐠𝐢. 𝐒𝐢𝐢𝐧 𝐨𝐧 𝐤𝐞𝐧𝐚 𝐭𝐮𝐫𝐯𝐚𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐮𝐬𝐮𝐠𝐮𝐬𝐞𝐥𝐞 𝐚𝐣𝐮𝐡ä𝐥𝐯𝐢𝐤𝐮𝐥𝐞. Ä𝐫𝐚 ä𝐫𝐩𝐥𝐞 𝐭õ𝐞𝐬𝐭𝐢!

-0  +7
seeme
 1

09.12.20, 23:18
ma kahtlustan sinu puhul kahte asja:

1. naine jättis maha?
2. tehti laotöötajate koondamine corona piirangutega seoses.

-7  +3
Vahur Neljapäev
10.12.20, 10:02
𝐕𝐚𝐚𝐭𝐚, 𝐞𝐥𝐮𝐭𝐮 𝐬𝐞𝐞𝐦𝐞. 𝐍𝐚𝐢𝐬𝐢 𝐨𝐧 𝐩𝐚𝐥𝐣𝐮, ü𝐤𝐬 𝐣ä𝐭𝐚𝐛 𝐦𝐚𝐡𝐚, 𝐬𝐞𝐞 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐤𝐚𝐭𝐚𝐬𝐭𝐫𝐨𝐨𝐟, 𝐥𝐞𝐢𝐚𝐝 𝐮𝐮𝐞 𝐧𝐚𝐢𝐬𝐞. 𝐓öö𝐠𝐚 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐤𝐚 𝐦𝐚𝐚𝐢𝐥𝐦𝐚𝐥õ𝐩𝐩 𝐤ä𝐞𝐬. 𝐀𝐠𝐚 𝐤𝐮𝐢 𝐬𝐮 𝐦õ𝐢𝐬𝐭𝐮𝐬 𝐨𝐧 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐧𝐞, 𝐦𝐢𝐬 ü𝐥𝐝𝐬𝐞 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐚𝐥𝐬𝐮𝐬𝐞𝐥𝐞 𝐞𝐢 𝐚𝐥𝐥𝐮, 𝐫𝐞𝐬𝐭𝐚𝐫𝐭 𝐤𝐚 𝐞𝐢 𝐚𝐢𝐭𝐚, 𝐯𝐚𝐭 𝐬𝐞𝐞 𝐨𝐧 𝐭õ𝐬𝐢𝐧𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐞𝐦, 𝐦𝐞𝐞𝐬. 𝐌õ𝐢𝐬𝐭𝐮𝐬 𝐨𝐧 𝐦𝐞𝐢𝐞 𝐤𝐞𝐡𝐚 𝐞𝐧𝐞𝐫𝐠𝐢𝐚𝐚𝐥𝐥𝐢𝐤𝐚𝐬. 𝐊𝐮𝐢 𝐬𝐞𝐞 𝐞𝐢 𝐭öö𝐭𝐚, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐩𝐨𝐥𝐞 𝐬𝐮𝐥 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐧𝐚𝐢𝐬𝐞 𝐣𝐚 𝐭𝐨𝐫𝐮𝐦𝐞𝐡𝐞𝐭öö𝐠𝐚 𝐦𝐢𝐭𝐭𝐞 𝐦𝐢𝐝𝐚𝐠𝐢 𝐩𝐞𝐚𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐤𝐚𝐭𝐚. 𝐌𝐢𝐧𝐞 𝐩𝐚𝐥𝐮𝐧 𝐫𝐚𝐯𝐢𝐥𝐞.

-1  +9
seeme
 1

09.12.20, 23:33
need teaduslikud uuringud , et vaktsineerimata lapsed on tervemad kui vaktsineeritud, on terve internet täis. vaadake uurige! rõhutan - teaduslikud uuringud, kõik vaba ja saadaval.

-9  +3
Vahur Neljapäev
10.12.20, 09:59
𝐒𝐚 𝐥𝐨𝐥𝐥 𝐯õ𝐢𝐤𝐬𝐢𝐝 𝐚𝐫𝐮 𝐬𝐚𝐚𝐝𝐚, 𝐞𝐭 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐧𝐞𝐞𝐫𝐢𝐦𝐚𝐭𝐚 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐢 𝐨𝐧 𝐥𝐢𝐡𝐭𝐬𝐚𝐥𝐭 𝐥ää𝐧𝐞𝐥𝐢𝐤𝐮𝐥 𝐦𝐚𝐚𝐦𝐮𝐧𝐚𝐥 𝐧𝐢𝐢 𝐯ä𝐡𝐞, 𝐞𝐭 𝐤𝐮𝐢 𝐤𝐞𝐝𝐚𝐠𝐢 𝐡𝐚𝐢𝐠𝐮𝐬 𝐭𝐚𝐛𝐚𝐛, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐨𝐧 𝐬𝐞𝐞 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐧𝐞𝐞𝐫𝐢𝐭𝐮𝐝 𝐥𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐦𝐮𝐧𝐚𝐤𝐚𝐫𝐩 𝐩𝐚𝐥𝐣𝐮 𝐬𝐮𝐮𝐫𝐞𝐦, 𝐤𝐮𝐡𝐮 𝐦𝐚𝐚𝐧𝐝𝐮𝐝𝐚. 𝐊𝐚𝐬𝐮𝐭𝐚 𝐯𝐚𝐡𝐞𝐥𝐝𝐮𝐬𝐞𝐤𝐬 𝐚𝐣𝐮𝐬𝐢𝐝 𝐤𝐚, ä𝐫𝐚 𝐥𝐚𝐡𝐦𝐢 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐨𝐦𝐚 𝐢𝐝𝐢𝐨𝐨𝐭𝐬𝐮𝐬𝐭𝐞𝐠𝐚. 𝐏𝐚𝐥𝐮𝐧 𝐥𝐨𝐞 𝐤𝐚 𝐧𝐞𝐢𝐝 𝐢𝐧𝐟𝐨𝐬𝐢𝐝, 𝐤𝐮𝐬 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐧𝐞𝐞𝐫𝐢𝐦𝐚𝐭𝐚 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐞𝐝 𝐤𝐚𝐧üü𝐥𝐢𝐝𝐞 𝐤ü𝐥𝐣𝐞𝐬 𝐫𝐢𝐩𝐮𝐯𝐚𝐝, 𝐞𝐥𝐮 𝐨𝐧 𝐧𝐢𝐢𝐝𝐢 𝐨𝐭𝐬𝐚𝐬. 𝐕𝐚𝐚𝐭𝐚 𝐤𝐨𝐫𝐫𝐚 𝐦𝐮𝐣𝐚𝐥𝐞 𝐤𝐚, 𝐯õ𝐭𝐚 𝐨𝐦𝐚 𝐬𝐢𝐥𝐦𝐚𝐝 𝐬𝐞𝐚𝐥𝐭 𝐩𝐞𝐞𝐚𝐮𝐠𝐮𝐬𝐭 𝐯ä𝐥𝐣𝐚 𝐣𝐚 𝐚𝐯𝐚𝐫𝐝𝐚 𝐨𝐦𝐚 𝐦𝐚𝐚𝐢𝐥𝐦𝐚𝐯𝐚𝐚𝐝𝐞𝐭.

-1  +10
seeme
 1

10.12.20, 00:00
esiteks mõelge mis on vahekord ja huvid, ravimitootjad miljarditega vs. üksikemad kelle laps on invaliid pärast vaktsineerimist. mis tõestamist sa sellelt üksikemalt ootad, kes püüab ellu jàäda.

-7  +3
Vahur Neljapäev
10.12.20, 10:04
𝐌𝐢𝐬 𝐢𝐧𝐯𝐚𝐥𝐢𝐢𝐝𝐢𝐝𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐚 𝐫ää𝐠𝐢𝐝, 𝐚𝐣𝐮𝐢𝐧𝐯𝐚𝐥𝐢𝐢𝐝? 𝐓𝐞𝐫𝐯𝐞 𝐄𝐞𝐬𝐭𝐢 𝐨𝐧 ü𝐤𝐬𝐢𝐤𝐯𝐚𝐧𝐞𝐦𝐚𝐢𝐝 𝐭ä𝐢𝐬. 𝐊𝐮𝐢 𝐩𝐚𝐥𝐣𝐮 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐢𝐧𝐯𝐚𝐥𝐢𝐢𝐝𝐞 𝐦𝐞𝐢𝐥 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐨𝐧? 𝐉𝐚 𝐧𝐞𝐞𝐝, 𝐤𝐞𝐥 𝐤𝐚 𝐨𝐧 𝐢𝐧𝐯𝐚𝐥𝐢𝐢𝐝𝐬𝐞𝐝 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐞𝐝, 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐤𝐚𝐬 𝐦𝐢𝐧𝐠𝐢𝐬𝐮𝐠𝐮𝐬𝐞 𝐬ü𝐧𝐧𝐢𝐭𝐫𝐚𝐮𝐦𝐚 𝐯õ𝐢 õ𝐧𝐧𝐞𝐭𝐮𝐬𝐞 𝐥ä𝐛𝐢𝐥 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞𝐝. Ä𝐫𝐚 𝐚𝐣𝐚 𝐦𝐢𝐧𝐠𝐞𝐢𝐝 𝐡𝐮𝐢𝐧𝐚𝐦𝐮𝐢𝐧𝐚𝐣𝐮𝐭𝐭𝐞! 𝐒𝐞𝐞, 𝐞𝐭 𝐬𝐮𝐥𝐥𝐞 ü𝐤𝐬 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐞𝐧𝐨𝐤𝐮𝐬𝐢𝐝 𝐚𝐫𝐦𝐚𝐬𝐭𝐚𝐯 𝐄𝐍𝐃𝐈𝐍𝐄 𝐚𝐫𝐬𝐭 𝐦𝐢𝐝𝐚𝐠𝐢 𝐫ää𝐤𝐢𝐬, 𝐞𝐢 𝐭𝐞𝐞 𝐯𝐞𝐞𝐥 𝐬𝐢𝐧𝐮𝐬𝐭 𝐞𝐧𝐝𝐚𝐬𝐭 𝐚𝐫𝐬𝐭𝐢.

-1  +9
seeme
 1

10.12.20, 00:01
ja kolmandaks, kes teisele loll ütleb see ise on :))))

-5  +3
Vahur Neljapäev
10.12.20, 10:00
𝐒𝐚 𝐨𝐥𝐞𝐝 𝐢𝐤𝐤𝐚 𝐩ä𝐫𝐢𝐬 𝐡𝐚𝐥𝐞𝐝𝐚𝐥𝐭 𝐨𝐦𝐚 𝐦õ𝐢𝐬𝐭𝐮𝐬𝐞𝐠𝐚 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐞𝐤𝐢𝐧𝐠𝐚𝐝𝐞𝐬𝐬𝐞 𝐤𝐢𝐧𝐧𝐢 𝐣ää𝐧𝐮𝐝. 𝐏ä𝐫𝐢𝐬 𝐤𝐮𝐫𝐛 𝐡𝐚𝐤𝐤𝐚𝐛 𝐬𝐢𝐧𝐮𝐬𝐭. 𝐒𝐢𝐢𝐫𝐚𝐥𝐭 𝐥𝐨𝐨𝐝𝐚𝐧, 𝐞𝐭 𝐬𝐚 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐢 𝐞𝐢 𝐬𝐚𝐚 𝐞𝐠𝐚 𝐬𝐮𝐥 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐢 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞, 𝐤𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐞𝐥𝐮𝐬𝐢𝐝 ä𝐫𝐚 𝐫𝐢𝐤𝐤𝐮𝐝𝐚. 𝐌𝐢𝐧𝐞 𝐣𝐚 𝐯õ𝐭𝐚 𝐧üü𝐝 𝐬ä𝐡𝐦𝐚𝐤𝐚𝐬 𝐌𝐌𝐒𝐢.

-1  +7
seeme
 1

10.12.20, 00:03
ma olen 100% nõus kohtuma ja arutama selle torujüriga vaktsineerimist, ütle koht ja aeg!!!!!

-6  +3
Vahur Neljapäev
10.12.20, 09:57
𝐇𝐚𝐥𝐞 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐦𝐢𝐭𝐦𝐞𝐢𝐝 𝐩ä𝐞𝐯𝐢 𝐡𝐢𝐥𝐣𝐞𝐦 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐤ä𝐢𝐚, 𝐭𝐮𝐧𝐧𝐢𝐤𝐞 𝐢𝐬𝐭𝐮𝐝𝐚 𝐣𝐚 𝐬𝐞𝐢𝐭𝐬𝐞 𝐭ä𝐢𝐞𝐬𝐭𝐢 𝐦õ𝐭𝐭𝐞𝐭𝐮𝐭 𝐤𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐚𝐫𝐢 𝐥𝐚𝐮𝐬𝐮𝐝𝐚?

-2  +7
seemnele

10.12.20, 12:30
Oeh, päris masendav on lugeda kui ära ostetud mõni on. Küsimus, kes sulle selle alternatiivteabe levitamise eest maksab?

-3  +6
seeme
 2

11.12.20, 16:18
mis sa siis teisiti teed, tuled ju ka päevi hiljem siia kommima? :)) kle kas sinu suust midagi muud ka tuleb, peale selle et kõik teised on lollid :) Päris raske elu sul :)) Statistikast ilmselgelt ei tea sa midagi. Ma võiks selliste torujüridega vabalt kohtuda ja sind valgustada, 21.dets 17:00 villemis?

-5  +2
Vahur Neljapäev
11.12.20, 18:48
𝐌𝐢𝐧𝐚 𝐨𝐥𝐞𝐧 𝐥𝐞𝐡𝐭𝐞𝐝𝐞 𝐤𝐨𝐦𝐦𝐢𝐦𝐢𝐬𝐞 𝐤𝐮𝐧𝐧, 𝐬𝐢𝐧𝐚 𝐚𝐠𝐚 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐮𝐬𝐞 ****, 𝐯õ𝐢𝐝 𝐢𝐬𝐞 𝐫𝐢𝐢𝐦𝐢𝐭𝐚𝐝𝐚, 𝐦𝐢𝐬 𝐬𝐮𝐥𝐥𝐞 𝐤õ𝐢𝐠𝐞 𝐞𝐧𝐚𝐦 𝐬𝐨𝐛𝐢𝐛. 𝐒𝐚 ä𝐫𝐚 𝐚𝐣𝐚 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐦𝐢𝐧𝐠𝐢𝐭 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐢𝐬𝐭𝐢𝐤𝐚𝐭. 𝐊𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐞𝐞 𝐬𝐮 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐢𝐬𝐭𝐢𝐤𝐚 𝐩ä𝐫𝐢𝐭 𝐨𝐧? 𝐌𝐢𝐧𝐠𝐢 𝐯𝐚𝐧𝐝𝐞𝐧õ𝐮 𝐣𝐨𝐫𝐬𝐢 𝐭𝐚𝐠𝐮𝐦𝐞𝐧𝐝𝐢𝐬𝐭? 𝐒𝐚 𝐭𝐞𝐞 𝐞𝐧𝐝𝐚𝐥𝐞 𝐤õ𝐢𝐠𝐞𝐩𝐞𝐚𝐥𝐭 𝐨𝐦𝐚 𝐚𝐥𝐥𝐢𝐤𝐚𝐝 𝐬𝐞𝐥𝐠𝐞𝐤𝐬, 𝐦𝐢𝐭𝐭𝐞 ä𝐫𝐚 𝐮𝐬𝐮 𝐤õ𝐢𝐤𝐞, 𝐦𝐢𝐝𝐚 𝐚𝐥𝐭𝐞𝐫𝐧𝐚𝐭𝐢𝐢𝐯𝐭𝐞𝐚𝐝𝐮𝐬 𝐬𝐮𝐥𝐥𝐞 𝐦𝐚𝐚𝐥𝐢𝐛.

𝐄𝐫𝐢𝐧𝐞𝐯𝐚𝐥𝐭 𝐬𝐢𝐧𝐮𝐬𝐭 𝐫ää𝐠𝐢𝐧 𝐦𝐚 𝐬𝐮𝐥𝐥𝐞 𝐚𝐦𝐦𝐮, 𝐦𝐢𝐝𝐚 𝐭𝐞𝐚𝐝𝐥𝐚𝐬𝐞𝐝 𝐣𝐚 𝐚𝐫𝐬𝐭𝐢𝐝 𝐫ää𝐠𝐢𝐯𝐚𝐝. 𝐉𝐚𝐡, 𝐭𝐞𝐚𝐝 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐞𝐠𝐞𝐥𝐚𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐤𝐚 𝐨𝐥𝐞𝐦𝐚𝐬. 𝐒𝐮𝐥𝐥𝐞 𝐭𝐮𝐧𝐝𝐮𝐛 𝐬𝐞𝐞 𝐧𝐢𝐢 𝐮𝐬𝐤𝐮𝐦𝐚𝐭𝐮, 𝐬𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐚 𝐨𝐥𝐞𝐝 𝐨𝐦𝐚 𝐣𝐮𝐮𝐤𝐬𝐮𝐫𝐢𝐭𝐞𝐬𝐭-𝐞𝐡𝐢𝐭𝐚𝐣𝐚𝐭𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐩𝐞𝐭𝐬𝐢𝐚𝐥𝐢𝐬𝐭𝐢𝐝 𝐤𝐨𝐤𝐤𝐮 𝐩𝐚𝐧𝐧𝐮𝐝 𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐞𝐧𝐝𝐞 𝐦𝐚𝐚𝐢𝐥𝐦𝐚𝐯𝐚𝐚𝐭𝐞𝐢𝐝 𝐣𝐚𝐠𝐚𝐧𝐮𝐝.

𝐌𝐢𝐧𝐚 𝐞𝐢 ü𝐭𝐥𝐞, 𝐞𝐭 𝐤õ𝐢𝐤 𝐭𝐞𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝐥𝐨𝐥𝐥𝐢𝐝. 𝐌𝐚 ü𝐭𝐥𝐞𝐧, 𝐞𝐭 𝐬𝐢𝐧𝐚 𝐨𝐥𝐞𝐝 𝐥𝐨𝐥𝐥. 𝐕ä𝐡𝐞 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞𝐬𝐭, 𝐩𝐢𝐠𝐞𝐦 𝐥𝐚𝐮𝐬𝐚 𝐥𝐚𝐮𝐬𝐝𝐞𝐛𝐢𝐢𝐥𝐢𝐤, 𝐞𝐭 𝐬𝐮𝐥 𝐞𝐧𝐝𝐚𝐥 𝐯𝐞𝐞𝐥 𝐣𝐚𝐤𝐬𝐮 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐭 𝐥𝐨𝐥𝐥𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐚𝐣𝐚𝐝𝐚 𝐨𝐧.

𝐊𝐮𝐢𝐝𝐚𝐬 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐚𝐝𝐯𝐨𝐤𝐚𝐚𝐝𝐢𝐩𝐚𝐥𝐠𝐚𝐠𝐚 𝐚𝐫𝐬𝐭𝐭𝐞𝐚𝐝𝐥𝐚𝐧𝐞 𝐕𝐢𝐥𝐥𝐞𝐦𝐢𝐬 𝐞𝐢𝐧𝐞𝐬𝐭𝐚𝐛? 𝐒𝐞𝐞 𝐧𝐚𝐭𝐮𝐤𝐞𝐧𝐞 𝐥𝐢𝐢𝐠𝐚 𝐩𝐫𝐨𝐬𝐭𝐚 𝐤𝐨𝐡𝐭 𝐬𝐮 𝐣𝐚𝐨𝐤𝐬 𝐩𝐨𝐥𝐞? 𝐍𝐢𝐢 𝐥𝐚𝐦𝐛𝐚𝐚𝐣𝐮𝐠𝐚 𝐣𝐮𝐭𝐭𝐮 𝐚𝐧𝐧𝐚𝐛 𝐚𝐣𝐚𝐝𝐚, 𝐦𝐢𝐝𝐚 𝐬𝐚 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐤𝐨𝐫𝐫𝐚𝐥𝐝𝐚𝐝. 𝐄𝐧𝐝𝐚𝐥 𝐞𝐢 𝐡𝐚𝐤𝐤𝐚 𝐩𝐢𝐢𝐧𝐥𝐢𝐤 𝐣𝐮𝐛𝐚? 𝐒ä𝐢𝐥𝐢𝐭𝐚 𝐧üü𝐝 𝐯ä𝐡𝐞𝐤𝐞𝐧𝐞𝐠𝐢 𝐞𝐧𝐞𝐬𝐞𝐯ää𝐫𝐢𝐤𝐮𝐬𝐭 𝐣𝐚 𝐡𝐨𝐢𝐚 𝐨𝐦𝐚 𝐩𝐨𝐫𝐢𝐧𝐞 𝐬𝐮𝐮𝐦𝐮𝐥𝐤 𝐤𝐢𝐧𝐧𝐢.

-3  +7
Issand, kui
12.12.20, 06:47
kultuurne jutt Vahuril on! Mis oleks MM ilma säärase kaastööliseta!

-2  +2
seeme
 1

11.12.20, 20:38
villemi valisin sinu järgi, võibolla alahindasin, kus sa kunn siis söömas käid? :)

-1  +4
Vahur Neljapäev
12.12.20, 23:25
𝐒𝐚 𝐤ä𝐢𝐝 𝐢𝐤𝐤𝐚 𝐫𝐚𝐯𝐢𝐦𝐢𝐚𝐬𝐮𝐭𝐮𝐬𝐭𝐞𝐬 𝐭𝐚𝐛𝐥𝐞𝐭𝐭𝐞 𝐬öö𝐦𝐚𝐬. 𝐌𝐢𝐬 𝐕𝐢𝐥𝐥𝐞𝐦𝐢𝐠𝐚 𝐬𝐚 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐣𝐚𝐮𝐫𝐚𝐝 𝐚𝐣𝐮𝐤ää𝐛𝐢𝐤?

-3  +4
seeme
 1

11.12.20, 20:40
kena oleks ju sinu probleemid ära lahendada siin jõuluajal :))

-1  +4
Vahur Neljapäev
12.12.20, 23:27
𝐌𝐢𝐧𝐮𝐥 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐞𝐦 𝐚𝐧𝐭𝐮𝐝 𝐭𝐞𝐞𝐦𝐚𝐭 𝐯𝐞𝐞𝐥 𝐞𝐝𝐚𝐬𝐢 𝐯𝐞𝐧𝐢𝐭𝐚𝐝𝐚. 𝐒𝐞𝐞 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐞𝐦 𝐨𝐧 𝐣𝐮 𝐬𝐮𝐥. 𝐒𝐮𝐥 𝐨𝐧 𝐦õ𝐥𝐚𝐩𝐢𝐝𝐚𝐦𝐚𝐭𝐮𝐬 ä𝐤𝐤𝐢? 𝐄𝐧𝐚𝐦 𝐚𝐦𝐦𝐮 𝐞𝐢 𝐬𝐮𝐮𝐝𝐚 𝐨𝐦𝐚 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐧𝐞𝐞𝐫𝐢𝐦𝐚𝐭𝐮𝐬𝐞 𝐭𝐞𝐞𝐦𝐚𝐭 𝐤𝐚𝐢𝐭𝐬𝐭𝐚 𝐣𝐚 𝐧üü𝐝 𝐣𝐚𝐮𝐫𝐚𝐝 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐦𝐢𝐧𝐠𝐢𝐬𝐭 𝐕𝐢𝐥𝐥𝐞𝐦𝐢𝐬𝐭 𝐣𝐚 𝐣õ𝐮𝐥𝐮𝐚𝐣𝐚𝐬𝐭? 𝐊𝐚𝐬 𝐭õ𝐞𝐬𝐭𝐢 𝐨𝐧 𝐬𝐮𝐥 𝐞𝐥𝐮 𝐧𝐢𝐢 𝐤𝐮𝐫𝐛, 𝐞𝐭 𝐬𝐢𝐧𝐝 𝐩𝐞𝐫𝐞𝐤𝐞𝐬𝐤𝐢𝐬 𝐣𝐚 𝐬õ𝐩𝐫𝐚𝐝𝐞𝐠𝐚 𝐤𝐨𝐨𝐬 𝐨𝐥𝐥𝐞𝐬 𝐥𝐢𝐡𝐭𝐬𝐚𝐥𝐭 𝐦𝐚𝐚𝐭𝐚𝐬𝐚 𝐭𝐞𝐡𝐚𝐤𝐬𝐞? 𝐌𝐞𝐢𝐞 𝐌𝐚𝐚 𝐨𝐧 𝐯𝐢𝐢𝐦𝐚𝐧𝐞 𝐤𝐨𝐡𝐭, 𝐤𝐮𝐬 𝐞𝐧𝐝 𝐦𝐞𝐡𝐢𝐬𝐞𝐥𝐭 𝐭𝐮𝐧𝐧𝐞𝐝? 𝐍𝐨 𝐭õ𝐞𝐬𝐭𝐢, 𝐭ä𝐢𝐭𝐬𝐚 𝐡𝐚𝐥𝐞 𝐡𝐚𝐤𝐤𝐚𝐛 𝐬𝐢𝐧𝐮𝐬𝐭. 𝐒𝐚𝐦𝐚𝐬 𝐩𝐨𝐥𝐞 𝐤𝐚 𝐢𝐦𝐞, 𝐞𝐭 𝐬𝐮𝐥 ü𝐤𝐬 𝐚𝐣𝐮𝐩𝐨𝐨𝐥𝐤𝐞𝐫𝐚 𝐞𝐢 𝐭öö𝐭𝐚. 𝐊𝐮𝐢 𝐚𝐣𝐚𝐝 𝐧𝐢𝐢 𝐡𝐚𝐢𝐠𝐞𝐭 𝐣𝐮𝐭𝐭𝐮 𝐣𝐮𝐛𝐚 𝐦𝐞𝐝𝐢𝐭𝐬𝐢𝐢𝐧𝐢 𝐤𝐨𝐡𝐭𝐚, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐩𝐨𝐥𝐞 𝐤𝐚 𝐢𝐦𝐞 𝐞𝐭 ü𝐤𝐬𝐤𝐢 𝐧𝐨𝐫𝐦𝐚𝐚𝐥𝐧𝐞 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐞𝐧𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐮𝐠𝐚 𝐤𝐨𝐨𝐬 𝐨𝐥𝐥𝐚 𝐞𝐢 𝐭𝐚𝐡𝐚. 𝐋𝐚𝐡𝐞𝐧𝐝𝐚 𝐨𝐦𝐚 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐞𝐦𝐢𝐝 𝐮𝐮𝐞𝐤𝐬 𝐚𝐚𝐬𝐭𝐚𝐤𝐬 ä𝐫𝐚!

-2  +5
Metsavend seemnele
 1

11.12.20, 21:38
Palun viidet Delfi omaniku seosest ravimimüügiga.

-1  +0
Vahur Neljapäev
12.12.20, 23:28
𝐌𝐮𝐭𝐬𝐚𝐯𝐞𝐧𝐝, ä𝐫𝐚 𝐩𝐚𝐧𝐞 𝐭ä𝐡𝐞𝐥𝐞 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐥𝐚𝐩𝐢𝐤𝐦𝐚𝐚𝐭𝐞𝐨𝐫𝐞𝐞𝐭𝐢𝐤𝐮 ü𝐭𝐥𝐮𝐬𝐢. 𝐒𝐞𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐢𝐩𝐩𝐤𝐥𝐚𝐬𝐬𝐢 𝐡𝐚𝐢𝐠𝐞 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐞𝐧𝐞, 𝐤𝐞𝐬 𝐨𝐧 õ𝐢𝐠𝐞𝐥 𝐚𝐣𝐚𝐥 𝐫𝐚𝐯𝐢𝐭𝐚 𝐣ää𝐧𝐮𝐝. 𝐌𝐌𝐒𝐢 𝐭𝐢𝐥𝐠𝐮𝐭𝐚𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐭𝐞𝐞𝐛 𝐬𝐞𝐝𝐚 𝐚𝐢𝐧𝐮𝐥𝐭 𝐡𝐮𝐥𝐥𝐞𝐦𝐚𝐤𝐬. 𝐊ü𝐥𝐥 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐦𝐢𝐝 𝐚𝐥𝐥𝐞𝐬 𝐚𝐚𝐬𝐭𝐚𝐤ü𝐦𝐧𝐞𝐭𝐞 𝐩ä𝐫𝐚𝐬𝐭 𝐧ä𝐡𝐚 𝐨𝐥𝐞, 𝐦𝐢𝐝𝐚 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐝𝐞𝐛𝐢𝐢𝐥𝐢𝐤𝐮𝐝 𝐭𝐞𝐠𝐞𝐥𝐢𝐤𝐮𝐥𝐭 𝐨𝐦𝐚 𝐥𝐚𝐬𝐭𝐞𝐠𝐚 𝐭𝐞𝐢𝐧𝐮𝐝 𝐨𝐧.

-2  +4
seeme

13.12.20, 23:40
ärge pange mu haiget mula tähele. kui end kiiresti ära ei vaktsineeri, siis on lootus et kõiksugu maailma haigused ja hädad löövad löpuks pähe. :) saa siis hakkama nende rohtudega, vahest unub ikka üks või teine võtmata :)

-0  +1

14.12.20, 01:44
Oh kooliaeg oh kooliaeg millal sina tuled
Koolimaja peldikus lastest saavad peded


Homoaktivistid kraatsivad mittehomode peenisesse bakterid ja siis mittehomodest saavad homoseksualistid 48 tunni jooksul.
Huuled muutuvad lillat värvi, lihaste toonus muutub viletsaks jpms.

-1  +2
seeme
 1

15.12.20, 19:51
.....kogu tase on, et teistel rohud võtmata :) aga mida sa ise tarbid? ilmselt midagi kanget ärevushäirete vastu :))

miks siukest räuskamist ära ei kustutata meie maa toimetuse poolt?

-3  +3
Vahur Neljapäev
18.12.20, 09:22
𝐌𝐚 𝐣𝐮 𝐮𝐧𝐮𝐬𝐭𝐚𝐬𝐢𝐧, 𝐞𝐭 𝐬𝐚 𝐨𝐥𝐞𝐝 𝐚𝐫𝐬𝐭𝐢𝐝𝐞 𝐚𝐫𝐬𝐭 𝐣𝐚 𝐭𝐞𝐚𝐝𝐥𝐚𝐬𝐭𝐞 𝐭𝐞𝐚𝐝𝐥𝐚𝐧𝐞. 𝐒𝐞𝐞𝐠𝐚 𝐩𝐨𝐥𝐞 𝐤𝐚 𝐢𝐦𝐞, 𝐤𝐮𝐢 𝐬𝐚 𝐚𝐢𝐧𝐮𝐥𝐭 𝐡𝐚𝐢𝐬𝐮 𝐩𝐞𝐚𝐥𝐞 𝐯õ𝐢 𝐯𝐞𝐞𝐥 𝐡𝐮𝐥𝐥𝐞𝐦 –– 𝐤𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭𝐚𝐚𝐫𝐢𝐮𝐦𝐢𝐬 𝐥𝐚𝐥𝐢𝐬𝐞𝐝𝐞𝐬 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐞𝐬𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐝𝐢𝐚𝐠𝐧𝐨𝐨𝐬𝐞 𝐩𝐚𝐧𝐧𝐚 𝐬𝐮𝐮𝐝𝐚𝐝. 𝐊𝐚𝐬 𝐬𝐚 𝐞𝐢 𝐬𝐨𝐨𝐯𝐢𝐤𝐬 𝐨𝐦𝐚 𝐤𝐮𝐩𝐥𝐢𝐚𝐥𝐮𝐬𝐭 ü𝐥𝐞 𝐥𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐯𝐚𝐚𝐝𝐚𝐭𝐚? 𝐊𝐮𝐢 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐦𝐢𝐝𝐚𝐠𝐢 𝐤𝐮𝐬𝐭𝐮𝐭𝐚𝐦𝐚 𝐩𝐞𝐚𝐤𝐬, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐨𝐧 𝐬𝐞𝐞 𝐯𝐚𝐥𝐞𝐢𝐧𝐟𝐨, 𝐦𝐢𝐝𝐚 𝐬𝐢𝐧𝐚 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐦𝐚𝐚𝐥𝐢𝐝. 𝐄𝐧𝐝𝐚𝐥 𝐞𝐢 𝐡𝐚𝐤𝐤𝐚 𝐩𝐢𝐢𝐧𝐥𝐢𝐤 𝐧ä𝐝𝐚𝐥𝐚𝐢𝐝 𝐯𝐚𝐧𝐚 𝐭𝐞𝐞𝐦𝐚 𝐤𝐚𝐥𝐥𝐚𝐥 𝐢𝐤𝐤𝐚 𝐢𝐥𝐤𝐮𝐝𝐚? 𝐌𝐚 𝐞𝐢 𝐬𝐚𝐚 𝐭õ𝐞𝐬𝐭𝐢 𝐚𝐫𝐮, 𝐦𝐢𝐥𝐥𝐞𝐬 𝐬𝐮 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐞𝐦 𝐨𝐧 𝐚𝐠𝐚 𝐤𝐚𝐡𝐣𝐮 𝐢𝐠𝐚𝐭𝐚𝐡𝐞𝐬 𝐡𝐚𝐤𝐤𝐚𝐛 𝐬𝐢𝐧𝐮𝐬𝐭. 𝐉ää𝐛 𝐯𝐚𝐢𝐝 𝐥𝐨𝐨𝐭𝐚, 𝐞𝐭 𝐨𝐥𝐞𝐝 𝐢𝐦𝐩𝐨𝐭𝐞𝐧𝐭 𝐣𝐚 𝐞𝐢 𝐬𝐚𝐚 𝐤õ𝐢𝐤𝐞 𝐬𝐞𝐝𝐚 𝐣𝐚𝐦𝐚 𝐨𝐦𝐚 𝐣ä𝐫𝐠𝐥𝐚𝐬𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐞𝐝𝐚𝐬𝐢 𝐤𝐚𝐧𝐝𝐚.

-1  +2
seeme
 3

15.12.20, 19:55
loo moraal on aga kokkuvõtvalt see, et on väga palju põhjuseid kriminaalsüüdistuse esitamiseks nii arstidele kui ka nendele kes lubavad oma lapsi vaktsineerida.

-4  +3
Metsavend
15.12.20, 21:22
Fakte paluks, fakte!
Näiteks selle väite kinnituseks, et Delfi omanik ravimimüüja on.

-0  +0
Vahur Neljapäev
18.12.20, 09:22
𝐍𝐢𝐦𝐞𝐭𝐚 𝐦𝐮𝐥𝐥𝐞 𝐒𝐚𝐚𝐫𝐞𝐦𝐚𝐚𝐥 𝐚𝐬𝐞𝐭 𝐥𝐞𝐢𝐝𝐧𝐮𝐝 𝟏 𝐣𝐮𝐡𝐭𝐮𝐦, 𝐦𝐢𝐭𝐭𝐞 ä𝐫𝐚 𝐤𝐨𝐛𝐢𝐬𝐞 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐚𝐢𝐧𝐮𝐥𝐭 𝐦𝐢𝐧𝐠𝐢𝐭 𝐥𝐨𝐥𝐥𝐢 𝐬𝐭𝐚𝐭𝐢𝐬𝐭𝐢𝐤𝐚𝐭.

-0  +2
Vahur Neljapäev
18.12.20, 09:29
𝐌𝐮𝐭𝐬𝐚𝐯𝐞𝐧𝐝, 𝐭𝐞𝐦𝐚 𝐟𝐚𝐤𝐭𝐢𝐝 𝐩õ𝐡𝐢𝐧𝐞𝐯𝐚𝐝 𝐦𝐢𝐧𝐠𝐢𝐭𝐞 𝐯ä𝐥𝐣𝐚𝐦õ𝐞𝐥𝐝𝐮𝐝 𝐦𝐞𝐡𝐢𝐤𝐞𝐬𝐭𝐞 𝐩𝐨𝐨𝐥𝐭 𝐭𝐞𝐡𝐭𝐮𝐝 𝐯𝐞𝐞𝐛𝐢𝐥𝐞𝐡𝐭𝐞𝐝𝐞𝐥𝐞. 𝐒𝐞𝐞 𝐨𝐧 𝐤𝐨𝐡𝐭, 𝐤𝐮𝐬 𝐯õ𝐞𝐭𝐚𝐤𝐬𝐞 ü𝐤𝐬 𝐭𝐚𝐛𝐞𝐥 𝐣𝐚 𝐦𝐚𝐚𝐥𝐢𝐭𝐚𝐤𝐬𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐧𝐚 𝐦𝐢𝐝𝐚 𝐢𝐠𝐚𝐧𝐞𝐬. 𝐍ä𝐢𝐭𝐞𝐤𝐬 𝐬𝐞𝐝𝐚, 𝐞𝐭 𝐤𝐨𝐫𝐨𝐨𝐧𝐚𝐯𝐢𝐢𝐫𝐮𝐬𝐭 𝐩𝐨𝐥𝐞 ü𝐥𝐝𝐬𝐞 𝐨𝐥𝐞𝐦𝐚𝐬𝐤𝐢. 𝐀𝐢𝐧𝐮𝐥𝐭 𝐭ü𝐡𝐢𝐩𝐚𝐥𝐣𝐚𝐬 𝐥𝐨𝐥𝐥𝐚𝐤𝐚𝐬 𝐨𝐧 𝐧𝐢𝐢 𝐚𝐛𝐥𝐚𝐬, 𝐞𝐭 𝐯õ𝐭𝐚𝐛 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐢𝐧𝐟𝐨 𝐥ä𝐛𝐢 𝐭öö𝐭𝐥𝐞𝐦𝐚𝐭𝐚 𝐭õ𝐞𝐧𝐚 𝐩ä𝐡𝐞.

-1  +2
seeme
 1

15.12.20, 20:42
ainult 34% inimestest peab näiteks covidi vastu vaktsineerimist nii oluliseks, et on nõus selle eest maksma: https://turu-uuringute.eu/eesti-inimeste-ohutunnetus-koroonaviiruse-leviku-suhtes-on-vorreldes-juuliga-kahekordistunud/, seega 95% on ilmselgelt väljamõeldis......perearstid systivad sahtlisse, et tasusid saada. Alles päevad tagasi tehti kindlakss, et kõige korruptiivsem valdkond eestis on meditsiin.

-3  +3
Vahur Neljapäev
18.12.20, 09:27
𝐆𝐫𝐢𝐩𝐩𝐢 𝐯𝐚𝐤𝐭𝐬𝐢𝐧𝐞𝐞𝐫𝐢𝐭𝐚𝐤𝐬𝐞 𝐦𝐞𝐢𝐥 𝐢𝐠𝐚 𝐚𝐚𝐬𝐭𝐚 𝐫𝐨𝐛𝐢𝐤𝐨𝐧𝐝 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐞𝐬𝐢. 𝐍üü𝐝 𝐨𝐧 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐤𝐨𝐫𝐨𝐨𝐧𝐚𝐠𝐚 𝐧𝐢𝐢 𝐬𝐮𝐮𝐫 𝐩𝐫𝐨𝐛𝐥𝐞𝐞𝐦 𝐣ä𝐫𝐬𝐤𝐮. 𝐄𝐡𝐤 𝐡𝐚𝐤𝐤𝐚𝐝 𝐤𝐚 𝐤𝐨𝐫𝐫𝐚 𝐨𝐦𝐚 𝐚𝐣𝐮𝐝𝐞𝐠𝐚 𝐦õ𝐭𝐥𝐞𝐦𝐚 (𝐤𝐮𝐢 𝐬𝐮𝐥 𝐧𝐞𝐞𝐝 𝐨𝐥𝐞𝐦𝐚𝐬 𝐦𝐮𝐢𝐝𝐮𝐠𝐢), 𝐦𝐢𝐭𝐭𝐞 𝐞𝐢 𝐥𝐚𝐬𝐞 𝐭𝐞𝐢𝐬𝐭𝐞𝐥 𝐬𝐞𝐝𝐚 𝐞𝐧𝐝𝐚 𝐞𝐞𝐬𝐭 ä𝐫𝐚 𝐭𝐞𝐡𝐚. 𝐒𝐢𝐧𝐮 𝐢𝐧𝐟𝐨 𝐩ä𝐫𝐢𝐧𝐞𝐛 𝐣𝐮 𝐚𝐢𝐧𝐮𝐥𝐭 𝐧𝐞𝐧𝐝𝐞𝐥𝐭 𝐭𝐞𝐚𝐝𝐥𝐚𝐬𝐭𝐞𝐥𝐭 𝐣𝐚 𝐚𝐫𝐬𝐭𝐢𝐝𝐞𝐥𝐭, 𝐤𝐞𝐬 𝐨𝐧 𝐯ä𝐥𝐣𝐚 𝐚𝐬𝐭𝐮𝐧𝐮𝐝 𝐬𝐞𝐞𝐥ä𝐛𝐢, 𝐞𝐭 𝐨𝐧 𝐤𝐞𝐝𝐚𝐠𝐢 ä𝐫𝐚 𝐭𝐚𝐩𝐧𝐮𝐝 𝐯õ𝐢 𝐤𝐞𝐥𝐥𝐞𝐥 𝐨𝐧 𝐩ä𝐫𝐢𝐬𝐞𝐥𝐭 ä𝐫𝐚 𝐤𝐞𝐞𝐫𝐚𝐧𝐮𝐝 𝐧𝐢𝐧𝐠 𝐧𝐞𝐢𝐝 𝐞𝐢 𝐮𝐬𝐚𝐥𝐝𝐚𝐭𝐚 𝐞𝐧𝐚𝐦. 𝐌𝐞𝐝𝐢𝐭𝐬𝐢𝐢𝐧𝐢𝐬 𝐨𝐧 𝐦𝐮𝐢𝐝𝐮𝐠𝐢 𝐩𝐞𝐢𝐝𝐮𝐬 ä𝐫𝐢. 𝐕õ𝐢 𝐬𝐚 𝐚𝐫𝐯𝐚𝐝, 𝐞𝐭 𝐭ä𝐧𝐚𝐩ä𝐞𝐯 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐞𝐬𝐞𝐝 𝐭𝐨𝐨𝐝𝐚𝐯𝐚𝐝 𝐫𝐚𝐯𝐢𝐦𝐞𝐢𝐝 𝐣𝐚 𝐫𝐚𝐯𝐢 𝐥𝐢𝐡𝐭𝐬𝐚𝐥𝐭 𝐩𝐮𝐡𝐭𝐚 õ𝐡𝐮 𝐣𝐚 𝐩ä𝐢𝐤𝐞𝐬𝐞 𝐩ä𝐫𝐚𝐬𝐭? 𝐀𝐠𝐚 𝐡𝐚𝐤𝐚𝐭𝐚 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐫ää𝐤𝐢𝐦𝐚 𝐦𝐢𝐧𝐠𝐞𝐢𝐝 𝐡𝐮𝐢𝐧𝐚𝐦𝐮𝐢𝐧𝐚𝐣𝐮𝐭𝐭𝐞 𝐨𝐧 𝐭õ𝐬𝐢𝐬𝐞𝐥𝐭 𝐥𝐚𝐩𝐬𝐢𝐤.

-1  +3
 1

16.12.20, 02:52
Krooniviirus on liigkasu panganduse produkt ja sestap tuleb likvideerida liigkasu pangandus.
Liigkasu panganduse produktideks on terrorism...kriisid...kuritegevus,pe rve rdid, kodutus,hinnatõus,Eluasemellaen jpms

Krooniviiruse kampaaniaga varjatakse ho m o p and ee mia levikut .

Ma vihkan paraade.
WWII alguses saksa natsid paraadil laulsid armsaid laule :” Erika” ,” Lily Marleen” jms.
Natsid olid paraadil nii õnnelikud ja rõõmsad,nii armsad. Paraade tervitanud naised ja lapsed loopisid neile lilli ja õhusuudlusi. Valasid pisaraid suurest õnnest. Rahvas oli joovastuses ja juubeldas.
Saksa sõdurid marsisammul läksid tapma lapsi ja naisi.

Kaasajal homoseksualistid korraldavad paraade milledes
nad on nii õnnelikud ja rõõmsad,nii armsad. . Paraade tervitavad naised ja lapsed loobivad neile lilli ja õhusuudlusi. Valavad pisaraid suurest õnnest. Rahvas om joovastuses ja juubeldab.
Homoseksualistid marsisammul lähevad tapma inimkonda.
Homoseksualismi tekitav bakter muudab mittehomo homoks-tapab inimkonna.
Krooniviiruse kampaaniaga varjatakse ho mopan deemia levikut ja sellega aidatakse kaasa inimkonna hukule.
Krooniviirus on liigkasu panganduse produkt.
Krooniviiruse kampaaniaga varjatakse hom opand eemia levikut.
Krooniviirus ei tapa aga ho mopan dee mia tapab.

Eestis on 10 000-30 000 marssivat illegaali.
Kui mitu sõjaväeüksust moodustab 10 000 inimest ? :

*üksikvõitleja (sõdur)
*lahingpaar (2 sõdurit)
*jagu (10 sõdurit)
*grupp (toatäis mehi, 20sõdurit)
*rühm (40 sõdurit)
*kompanii (80 sõdurit)
*pataljon (400 sõdurit)
*brigaad (kõikide selle ringkonna riigikaitseüksuste koondis, meeste arv teadmata)
*vägi


-3  +3
Koolimaja peldikus lastest saavad peded
19.12.20, 02:43
Oh kooliaeg oh kooliaeg millal sina tuled
Koolimaja peldikus lastest saavad peded

Homoaktivistid kraatsivad laste peenisesse bakterid ja siis mittehomodest saavad homoseksualistid.

Homoseksualism levib nakkuse kaudu ja on ravitav ravimtaimede abil millised parandavad immuunsust.

-1  +0
seeme
 1

18.12.20, 01:15
Probleem on, aga päris nii mitte.
Ei ole vaja eelistada ühte parafiiliat teisele (ei ole musitavad mehed laste ees hullem-parem kui paljas tüüp kinos vm.) see pole võrdne kohtlemine.
Parafiiliate propakanda tuleb avalikust ruumist eemaldada seetõttu, et see kahjustab lapsi ja on jätkuvalt ebaviisakas.

-2  +2
Vahur Neljapäev
18.12.20, 09:24
𝐊𝐮𝐢 𝐬𝐚 ü𝐡𝐞 𝐤𝐨𝐫𝐫𝐚 𝐯𝐞𝐞𝐥 𝐬𝐢𝐢𝐚 𝐦õ𝐥𝐢𝐬𝐞𝐦𝐚 𝐭𝐮𝐥𝐞𝐝, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐯õ𝐢𝐧 𝐬𝐮𝐥𝐥𝐞 𝐠𝐚𝐫𝐚𝐧𝐭𝐞𝐞𝐫𝐢𝐝𝐚, 𝐞𝐭 𝐥𝐞𝐢𝐚𝐦𝐞 𝐬𝐮 𝐤𝐞𝐧𝐚𝐬𝐭𝐢 ü𝐥𝐞𝐬 𝐣𝐚 𝐩𝐚𝐧𝐞𝐦𝐞 𝐣ä𝐫𝐠𝐦𝐢𝐬𝐞𝐬𝐬𝐞 𝐧ä𝐝𝐚𝐥𝐚𝐬𝐬𝐞 𝐬𝐢𝐧𝐮 𝐩ä𝐫𝐢𝐬𝐧𝐢𝐦𝐞 𝐣𝐚 𝐩𝐢𝐥𝐝𝐢𝐠𝐚 𝐥𝐨𝐨, 𝐤𝐮𝐢𝐝𝐚𝐬 𝐬𝐚 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐞𝐬𝐭𝐞𝐥𝐞 𝐯ää𝐫𝐢𝐧𝐟𝐨𝐭 𝐣𝐚𝐠𝐚𝐝 𝐣𝐚 𝐨𝐢 𝐤𝐮𝐢𝐝𝐚𝐬 𝐦𝐚 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐚𝐥𝐥 𝐚𝐥𝐥𝐞𝐬 𝐤𝐨𝐦𝐦𝐞𝐧𝐭𝐞𝐞𝐫𝐢𝐦𝐚 𝐚𝐬𝐮𝐧. :)))

-2  +4
seeme
 1

19.12.20, 02:59
võin sulle väikse vihje ka anda.....see on minu leht!

-2  +3
Vahur Neljapäev
21.12.20, 09:52
𝐍𝐨 𝐦𝐮𝐢𝐝𝐮𝐠𝐢 𝐨𝐧. 𝐉ä𝐭𝐚 𝟏 𝐩ä𝐞𝐯 𝐯𝐞𝐞𝐥 𝐫𝐨𝐡𝐮𝐝 𝐯õ𝐭𝐦𝐚𝐭𝐚, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐨𝐧 𝐭𝐞𝐫𝐯𝐞 𝐬𝐚𝐚𝐫 𝐬𝐢𝐧𝐮 𝐨𝐦𝐚, 𝐢𝐦𝐛𝐞𝐭𝐬𝐢𝐥𝐥.

-2  +2
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Kaks kooli distantsõppel ja vallavalitsus kaugtööl (11)
Viis alkoholi tarvitanud juhti ja kaks väljasõitu (1)
Alajaama põleng jättis ligi 100 majapidamist elektrita (1)
Ametikoolis saab täienduskoolitustel arendada digioskusi
Nädala loetavuse top 5
Kaubikujuht rikkus Pöide suusaraja (5)
Kogu maailma seksualiseerimisest (17)
Tamkivi pürgib vallavanemaks (20)
Kalastuskaartide ostmisel uus kord
Kaks kooli distantsõppel ja vallavalitsus kaugtööl (11)
Kommentaarid
Kaks kooli distantsõppel ja vallavalitsus kaugtööl (11)
Tamkivi pürgib vallavanemaks (20)
Kogu maailma seksualiseerimisest (17)
Muhumaal räägiti Suure väina püsiühendusest (24)
Viis alkoholi tarvitanud juhti ja kaks väljasõitu (1)
Alajaama põleng jättis ligi 100 majapidamist elektrita (1)
Kalle Laanet saab kaitseministriks (25)
Kaubikujuht rikkus Pöide suusaraja (5)
Enim puuke leiti Jursi külast (3)
Pargitud autod segavad lumekoristust (15)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2021. Kõik õigused kaitstud