[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Neljapäev, 26. november 2020  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
november 2020
järgmine kuu
E T K N R L P
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30




Kommentaarid

Lux Expressi lipulaev hakkab sõitma Saaremaale
16.11.2020. Autor: Alver Kivi
Bussifirma Lux Express hakkab Tallinn – Kuressaare liinil sõitma 36-kohalise täispikkusega Lounge istmetega bussiga, mida firma töötajad kutsuvad hellitavalt Specialiks.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Süvariik

16.11.20, 07:59
Ilmselt ametnike jaoks, neid käib mõlemas suunas hulgi kaupa ja nad ei pea ise maksma.

-4  +10
anonüümne
 1

16.11.20, 09:34
Miks reedeti ei sõida see lipulaev tahaks rahulikult õlut juua ja magada.

-2  +4
Maali
17.11.20, 07:57
Lipubuss vöi libubuss ikke.

-1  +7
Vahur Neljapäev
 2

16.11.20, 10:44
𝐉𝐚 𝐒𝐚𝐫𝐧𝐮𝐬𝐬 𝐯õ𝐢𝐤𝐬 𝐧üü𝐝 𝐨𝐦𝐚 𝐩𝐚𝐥𝐤𝐢𝐝𝐞𝐯𝐞𝐨𝐤𝐬 𝐦õ𝐞𝐥𝐮𝐝 𝐚𝐦𝐨𝐫𝐭𝐢𝐝𝐞𝐭𝐚 𝐛𝐮𝐬𝐬𝐢𝐝 𝐤𝐚 𝐭𝐚𝐠𝐚𝐬𝐢 𝐭𝐮𝐮𝐚, 𝐩𝐮𝐡𝐚𝐬 𝐧𝐨𝐬𝐭𝐚𝐥𝐠𝐢𝐚 𝐣𝐮. :)))

-4  +13
Jaa
17.11.20, 10:31
Too, kes sind keelab! Ainult vigised siin, päevast päeva!

-3  +4
Vahur Neljapäev
17.11.20, 12:46
𝐒𝐚 𝐒𝐚𝐫𝐧𝐮𝐬𝐬𝐢 𝐨𝐩𝐞𝐫𝐚𝐚𝐭𝐨𝐫𝐢 𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐨𝐭𝐬𝐢 𝐨𝐦𝐚𝐥𝐞 𝐞𝐥𝐮𝐬ü𝐠𝐢𝐬𝐞𝐤𝐬 𝐩𝐚𝐫𝐞𝐦 𝐦õ𝐧𝐢 𝐞𝐭𝐞𝐦 𝐭öö𝐨𝐭𝐬 𝐦𝐢𝐭𝐭𝐞 ä𝐫𝐚 𝐤𝐨𝐛𝐢𝐬𝐞 𝐬𝐢𝐢𝐧 𝐧𝐚𝐠𝐮 𝐥𝐚𝐮𝐝𝐚𝐦𝐮𝐭𝐭. 𝐌𝐢𝐧𝐚 𝐫ää𝐠𝐢𝐧 𝐭ä𝐩𝐬𝐞𝐥𝐭 𝐧𝐢𝐢 𝐩𝐚𝐥𝐣𝐮 𝐧𝐚𝐠𝐮 𝐭𝐚𝐡𝐚𝐧 𝐣𝐚 𝐦𝐢𝐧𝐮 𝐬õ𝐧𝐮𝐦 𝐨𝐧 𝐤𝐮𝐥𝐝. 𝐒𝐢𝐧𝐮 𝐬õ𝐧𝐚𝐯õ𝐭𝐭𝐞 𝐞𝐢 𝐯õ𝐭𝐚 𝐢𝐬𝐞𝐠𝐢 𝐣ää𝐭𝐦𝐞𝐣𝐚𝐚𝐦𝐚𝐝 𝐯𝐚𝐬𝐭𝐮.

-1  +3
 1

16.11.20, 20:45
Sa mees ajad segamini Sareta ja Sarbussi. Kodutöö jälle tegemata.

-6  +6
Vahur Neljapäev
17.11.20, 09:17
𝐌𝐢𝐧𝐚 𝐞𝐢 𝐚𝐣𝐚 𝐦𝐢𝐭𝐭𝐞 𝐦𝐢𝐝𝐚𝐠𝐢 𝐬𝐞𝐠𝐚𝐦𝐢𝐧𝐢. 𝐊𝐞𝐫𝐢𝐦𝐞 𝐚𝐚𝐬𝐭𝐚𝐢𝐝 𝐯𝐞𝐞𝐥 𝐯𝐢𝐢𝐬 𝐣𝐚 𝐞𝐧𝐚𝐦 𝐭𝐚𝐠𝐚𝐬𝐢. 𝐉𝐮𝐬𝐭 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐨𝐥𝐢 𝐯𝐞𝐞𝐥 𝐬𝐞𝐞 𝐚𝐞𝐠 𝐤𝐮𝐢 𝐛𝐮𝐬𝐬𝐢𝐟𝐢𝐫𝐦𝐚 𝐨𝐦𝐚 𝐫𝐞𝐢𝐬𝐢𝐣𝐚𝐢𝐝 𝐤𝐮𝐢 𝐩𝐚𝐥𝐤𝐞 𝐯𝐞𝐝𝐚𝐬. 𝐊𝐮𝐢 𝐋𝐮𝐱 𝐥𝐢𝐢𝐧𝐢𝐥𝐞 𝐭𝐮𝐥𝐢, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐚𝐥𝐥𝐞𝐬 𝐡𝐚𝐤𝐚𝐭𝐢 𝐩𝐢𝐧𝐠𝐮𝐭𝐚𝐦𝐚. 𝐒𝐚 ä𝐫𝐚 𝐭𝐮𝐥𝐞 ä𝐫𝐩𝐥𝐞𝐦𝐚 𝐤𝐮𝐢 𝐬𝐮𝐥 𝐞𝐧𝐝𝐚𝐥 𝐤𝐚𝐡𝐞 𝐛𝐮𝐬𝐬𝐢𝐟𝐢𝐫𝐦𝐚 𝐞𝐫𝐢𝐬𝐮𝐬𝐞𝐠𝐚 𝐦𝐢𝐧𝐠𝐞𝐢𝐝 𝐬𝐞𝐨𝐬𝐞𝐢𝐝 𝐞𝐢 𝐭𝐞𝐤𝐢.

https://arhiiv.saartehaal.ee/2016/11/30/sarbuss-vottis-kasutusele-eesti-moodsaimad-bussid/

-5  +5
anonüümne

17.11.20, 08:47
Neid Sareta busse enam polegi,need müüdi juba aasta tagasi kõik maha.

-0  +1
Maali maalt
 1

17.11.20, 09:04
Ah et nüüd hakkab laev sõitma Kuressaare-Tallinna vahet?

-0  +4
Surma Hanno
17.11.20, 17:09
Jah, laev sõidab Tall-Kuressaare vahet ja vööris lehvib suur must lipp surnu pealuu ja ristatud kontidega!

-0  +5
Maali maalt
 4

17.11.20, 09:07
Mida tähendab busslaevas lounge? Et nüüd seal vaid põrandani vajuvad diivanid, kust vanainimene enam püsti ei saa?

-3  +1
Vahur Neljapäev
17.11.20, 09:18
𝐓𝐞𝐠𝐮 𝐨𝐧 ü𝐥𝐢𝐦𝐮𝐠𝐚𝐯𝐚𝐭𝐞 𝐛𝐮𝐬𝐬𝐢𝐝𝐞𝐠𝐚, 𝐤𝐮𝐬 𝐨𝐧 𝐯𝐞𝐞𝐥𝐠𝐢 𝐥𝐚𝐢𝐞𝐦𝐚𝐝 𝐢𝐬𝐭𝐦𝐞𝐯𝐚𝐡𝐞𝐝. 𝐋𝐢𝐬𝐚𝐤𝐬 𝐨𝐧 𝐛𝐮𝐬𝐬 𝐣𝐚𝐨𝐭𝐚𝐭𝐮𝐝 𝐤𝐚𝐡𝐞𝐤𝐬, 𝐭𝐚𝐠𝐮𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐨𝐬𝐚 𝐨𝐧 𝐧.ö ä𝐫𝐢𝐤𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐣𝐚 𝐞𝐞𝐬𝐦𝐢𝐧𝐞 𝐨𝐬𝐚 𝐭𝐚𝐯𝐚𝐫𝐞𝐢𝐬𝐢𝐣𝐚𝐭𝐞𝐥𝐞.

-2  +5
JOKK
17.11.20, 10:00
Bussi esimeses osas reisivad ainult pagulased ja tagumises eraldatud osas, ainult ametnikud. Lounge reisid on 100% finantseeritud EL pagulasprogrammi poolt.

-4  +7
Maalile
17.11.20, 11:48
Lounge on Lux Expressi istmetüüp ja buss (ärimudel), mis sõidavad Tallinn-Tartu vahet kus bussi taga on äriklass. Konkreetselt siin on tegu istmetüübiga, kus on äriklassi tüüpi istmed kogu bussi ulatuses. Seetõttu ka kohti 36. Estonian Lines sõitis ka varem tihedamini saarele äriklassi istmete bussiga. Vaadates Tpiletit hind ka soodsam. See buss sõitis varem öösiti Moskvasse. Sarnussi (ja teisi) mis kuuldatavasti müüs ka suure bussi ja Tartusse käinud bussi ekraanid maha tulebki "välja rammida". Kuigi see pole lahendus, sest jäävad graafikusse augud. Õnneks nõrgad ei jää turule püsima. Seda veel mugavamat bussi ei saa reedel panna, sest siis on nõudlus suurem. See 17-ne väljumine oligi pigem pooltühi, mugav oleks hommikul Saaremaalt parematel istmetel sõita.

http://ebus.ee/verhicle/13353/#vid13353

-1  +4
Vahur Neljapäev
17.11.20, 12:47
𝐌𝐢𝐭𝐭𝐞 𝐚𝐢𝐧𝐮𝐥𝐭, 𝐤𝐚 𝐓𝐚𝐥𝐥𝐢𝐧𝐧-𝐑𝐢𝐢𝐚 𝐯𝐚𝐡𝐞𝐭.

-0  +2
Maali maalt
 1

17.11.20, 11:15
Kas piletihind sellevõrra kallim ka? Või sõltub, et kas istud bussi eesotsas siis või tagapool?

-0  +1
Vahur Neljapäev
17.11.20, 12:48
𝐈𝐤𝐤𝐚 𝐨𝐧. 𝐌𝐢𝐬 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐚𝐬𝐣𝐚 𝐦õ𝐭𝐞 𝐦𝐮𝐢𝐝𝐮 𝐨𝐧? 𝐊𝐚 𝐥𝐞𝐧𝐧𝐮𝐤𝐢𝐬 𝐨𝐧 ä𝐫𝐢𝐤𝐥𝐚𝐬𝐬 𝐣𝐚 𝐞𝐬𝐢𝐦𝐞𝐧𝐞 𝐤𝐥𝐚𝐬𝐬. 𝐍𝐚𝐥𝐣𝐚𝐤𝐚𝐬 𝐤𝐮𝐢 𝐤õ𝐢𝐤 𝐨𝐥𝐞𝐤𝐬𝐢𝐝 𝐭𝐮𝐫𝐢𝐬𝐭𝐢𝐤𝐥𝐚𝐬𝐬𝐢𝐡𝐢𝐧𝐧𝐚𝐠𝐚. 𝐕õ𝐢 𝐬𝐨𝐨 𝐦𝐞𝐞𝐥𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐞𝐞 𝐭ä𝐢𝐭𝐬𝐚 𝐨𝐤𝐞𝐢?

-1  +3
hmm
 1

17.11.20, 13:51
Võttis dekaade aega, et saada aru distantsi pikkusest ja mugavuste vajadusest.

-1  +0
Kõik hästi
17.11.20, 15:53
Palume vabandust, et juba aastakümneid tagasi me selle peale ei tulnud, et lumehelbekesele lux-reise Tallinnast Kuressaarde korraldada. Nüüd peaks ju ohver end lõpuks hästi tundma...või siiski mitte!

-2  +1
Sise Kumm

17.11.20, 17:28
Vana Ikarus oli ikka parim, suitsu ja viina

-0  +1
 2

17.11.20, 22:08
Oh te ullikesed. Nüüd jääb ju kolmandik hommikustest reisijatest lihtsalt vähemate istekohtade tõttu lihtsalt järgmist GO bussi ootama. Lux aga kiidab, et bussi täituvus 100%. Mõned laiutabad, teised perroonil pika ninaga järele vaatamas. Varsti lõpetab jälle nagu tegi Tartu liiniga.

-5  +1
anonüümne
17.11.20, 23:46
Kommentaar on rumalat juttu täis. Ullike oled sina, ära õpeta isa sedasamust tegema kuidas on õige äri. Vot kust tuli ekspert välja, mis me sinuta teeksime, aitäh et oled olemas. Enne kaagutamist vii ennast asjaga kurssi või vähemalt kasuta internetti. Miks peaks siis firma panema väiksema istekohtade arvuga bussi kui kütust võtab sama palju ja kohti saaks rohkem müüa ja rohkem teenida? See kuuene väljumine on Luxi väljumistest üks vähemtäitunud, kuid u. 20 reisijast piisaks, et kulud rahuldada. Ma olen isegi huvi pärast Tartu liini nõudlust uurinud. Sa ei tea bussindusest midagi, see lihtsalt ärisamm. Hinnad ka madalamad, tegu varajase väljumisega kus kõik magavad ja liini kasutatakse tihti töötajate veoks. Loogilne, et tahetakse reisijaid sinna juurde meelitada, mis gobusist sa vigised. 2h vahet. Liin on täis, aga müüme kohti vähem? Miks peaks firma sellise muudatuse tegema, mille piletitulu muutub ajutiselt väiksemaks ja siis kinni panema? Tartu liiniga ei anna võrrelda, sest buss käis (käib) mõttetutel aegadel ja oli v.a R,P koguaeg Pärnuni tühi. See on näpu ja pee võrdlemine. Sa ütled, et reisijad jäävad ootama ning siis mainid et lõpetab? Keegi ei paku seal ka konkurentsi, et "tappa" ja sulgeda. Lisaks konkurents lennukile. Seda liini oli ka varem kinni pandud/muudetud. Miks peaks erafirma oma teistelt liinidelt saadud tulu seda liini hoidma ja kulusid ise kinni mätsima? Nendel oli argumente piisavalt ja nii teeks iga firma, pealegi Tartusse on vähestel vaja ja nemadki saavad Tallinna kaudu mugavalt ning sama hinnaga. Küll räägime et halduskeskus Pärnu, aga ei taha sinna keegi, juba proovitud. Osula vallandabki nii tihti juhtkonda, sest ta sobib üksinda ka äri tegema, kergelt järsk, teab bussinduse ärivaistust oluliselt paremini kui need teised, ta terve elu sellega tegelenud ja see veres kaasas ning keegi ei jõua ettevõttes ta tasemeni. KH küll kajastab nagu oleks alalti 300% nõudlus, aga need tartlased keda küsitletakse käivad siin paar korda aastas.

-2  +2
lugeja
18.11.20, 15:05
Liin sõidab koguaeg täitunult, aga paneme 20 kohta väiksemate istekohtade arvuga bussi heategevuseks kus kõik istmed äriklassi omad ja hind soodsam? Siis minnakse juba autoga kui bussiga mis kell 12 päälinnas. See buss sõitis varem 10 tunnilisi sõite, hommikul sellise bussiga just hea sõita. Sellel liinil ongi veel arenguruumi. Aga buss võib ka 40% täis olla, et kulud oleksid rahuldatud. Tartu liini olukord oli pidevalt hullem, nii teeks igaüks. See poleks Luxile omane, liin 4a käinud. Paistab, et ainult sina ei tee vahet 100% täituvust 36 või 56 istekoha bussi vahel, miks hakatakse kahju tegema kui nende juhtkond Eesti jaoks suhteliselt hea. Meede kuidas meelitada rohkem.

-0  +0
targitajatele

18.11.20, 15:56
Minge te ka kõik kenasti p.erse!

-2  +1

18.11.20, 19:11
Karda LUX! Kas Kalle ei sõidagi kümme minutit varema või hilisema väljumisega samale praamile? Tal köikse optimaalsemad bussid.

-2  +0
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Baaripidaja: liigume vaikselt pankroti poole (34)
Liival ületab kiirust iga seitsmes autojuht (20)
Saaremaa Veski läbib uuenduskuuri  (7)
Isamaa ühendnimekiri jätab teised erakonnad külmaks (23)
Transpordinõunikust saab osakonnajuhataja  (9)
Ratase kokakool (13)
Jõulud ilma lähedasteta võib olla kuritegu (4)
Haigla ei luba patsiente külastada (3)
JUHTKIRI - Et nad püsima jääksid (7)
Enim on töötukassas arvel inimesi ehitussektorist (20)
Kuressaare põlluvahimaja renoveerimise lugu on köites
Nädala loetavuse top 5
Baaripidaja: liigume vaikselt pankroti poole (34)
Saare Ereki käive kukkus oluliselt (17)
Politsei tabas autoroolist 82-aastase alkoholi tarvitanud juhi (13)
Tõllule saab vähem reisijaid (5)
Kohus lõpetas PRIAlt raha välja petmise kohta alustatud kriminaalasja (23)
Kommentaarid
Jõulud ilma lähedasteta võib olla kuritegu (4)
Kohus lõpetas PRIAlt raha välja petmise kohta alustatud kriminaalasja (23)
Liival ületab kiirust iga seitsmes autojuht (20)
Baaripidaja: liigume vaikselt pankroti poole (34)
Isamaa ühendnimekiri jätab teised erakonnad külmaks (23)
Politsei tabas autoroolist 82-aastase alkoholi tarvitanud juhi (13)
Ratase kokakool (13)
Enim on töötukassas arvel inimesi ehitussektorist (20)
Transpordinõunikust saab osakonnajuhataja  (9)
Ohvri tuttav: teipijad olid hoopis mulle võlgu (146)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2020. Kõik õigused kaitstud