Kingime maski Meie Maa tellijale
[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Pühapäev, 25. juuli 2021  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Arhiiv
eelmine kuu
juuli 2021
järgmine kuu
E T K N R L P
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031




Kommentaarid

VAKO jättis lennuliini hankel õiguse maanteeametile
18.09.2020. Autor: Ahto Jakson
Riigihangete vaidlustuskomisjon (VAKO) ei tühistanud Nordica tütarfirma Regional Jet OÜ poolt vaidlustatud maanteeameti käskkirja, millega tunnistati Tallinn-Kuressaare lennuliini hankel parimaks NyxAir OÜ pakkumine.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Vahur

18.09.20, 09:57
𝐄𝐡𝐤 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐑𝐞𝐠𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐉𝐞𝐭 𝐭ü𝐡𝐢𝐬𝐭𝐚𝐛 𝐡𝐚𝐧𝐤𝐞 𝐬𝐞𝐞𝐩ä𝐫𝐚𝐬𝐭, 𝐞𝐭 𝐭𝐚 𝐤𝐮𝐧𝐚𝐠𝐢 𝐞𝐢 𝐯õ𝐢𝐝𝐚. 𝐒𝐞𝐞 𝐨𝐧 𝐭𝐞𝐦𝐚 õ𝐢𝐠𝐮𝐬. 𝐍üü𝐝 𝐤𝐚 𝐤ü𝐬𝐢𝐦𝐮𝐬, 𝐞𝐭 𝐤𝐮𝐢 𝐕𝐀𝐊𝐎 𝐨𝐭𝐬𝐮𝐬𝐭𝐚𝐬 𝐢𝐤𝐤𝐚𝐠𝐢, 𝐞𝐭 𝐑𝐞𝐠𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐉𝐞𝐭𝐢 𝐯𝐚𝐢𝐝𝐥𝐮𝐬𝐭𝐮𝐬 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐧𝐮𝐝 õ𝐢𝐠𝐮𝐬𝐩ä𝐫𝐚𝐧𝐞, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐤𝐚𝐬 𝐞𝐢 𝐩𝐞𝐚𝐤𝐬 𝐯õ𝐢 𝐞𝐢 𝐯õ𝐢𝐤𝐬 𝐭𝐞𝐡𝐚 𝐤𝐚 𝐦𝐢𝐝𝐚𝐠𝐢 𝐑𝐞𝐠𝐢𝐨𝐧𝐚𝐥 𝐉𝐞𝐭𝐢 𝐬𝐮𝐡𝐭𝐞𝐬 𝐚𝐥𝐮𝐬𝐞𝐭𝐮𝐢𝐝 𝐯𝐚𝐢𝐝𝐥𝐮𝐬𝐢 𝐞𝐬𝐢𝐭𝐚𝐝𝐞𝐬? 𝐕𝐚𝐥𝐞𝐡ä𝐢𝐫𝐞𝐭𝐞 𝐣𝐚 𝐯𝐚𝐥𝐞𝐭𝐚𝐦𝐢𝐬𝐞 𝐞𝐞𝐬𝐭 𝐬𝐚𝐚𝐛 ü𝐥𝐝𝐣𝐮𝐡𝐮𝐥 𝐄𝐞𝐬𝐭𝐢 𝐕𝐚𝐛𝐚𝐫𝐢𝐢𝐠𝐢𝐬 𝐤𝐚𝐫𝐢𝐬𝐭𝐚𝐝𝐚. 𝐀𝐬𝐣𝐚𝐝𝐞 𝐯𝐞𝐧𝐢𝐭𝐚𝐦𝐢𝐬𝐭𝐞 𝐞𝐞𝐬𝐭 𝐚𝐠𝐚 𝐦𝐢𝐭𝐭𝐞 𝐦𝐢𝐝𝐚𝐠𝐢.

-5  +10
lennundushuviline

18.09.20, 14:57
Palun aitab juba sellest jamast, te saite ju lõpuks ometi hea pakkumise suhteliselt uue lennukiga nagu tahtsitegi, tahetakse Regional Jetile nii palju raha anda raskel ajal. Maanteeamet võiks nüüd kõikidel teistel hangetel kohe Regional Jeti diskvalifitseerida põhjuseta viivitamise eest. Kas valus oma rumaluse pärast ei hakka, avasin riigihangete kodulehel vaidlustuse faili ja tahaks samal ajal nutta ning naerda. Nii lolli juttu pole ma veel kunagi elus lennundusega seotud inimestelt kuulnud, teisel kohal on selle Kallase uue lennuki argumenteerimine millest ta pole varem rääkinud. Nende eesmärk on iga hinnaga vaidlustada kui nad ei võida, kas jutul pointi, see on iseasi. Miks peaks vaidlustuste asutus selliste lollustega tegelema? Kas häbi pole nii kaua hanget teha? Teades natuke Regional Jeti juhatust, siis arvatavasti nad kahjuks lähevad ka edasi oma jutuga. Vaidlustuse üks punkt oli et teine firma tegi odavama pakkumise ja väiksel lennufirmal pole oma piletimüüki millega tegeleb teine asutus siseliinidel! Vot see ongi õigusriigi tulemus. Kas äkki aitaks sellest jamast, NyxAiri pakkumine on hinna poolest väga hea. Siin ei peagi liiga suur lennuk lendama kui peale kevadet kukkus reisijate arv, nädala sees oktoobrist-märtsini vähe reisijaid, parem on tihedamini, kõik maksab. Mis probleem on, liisige ise pisikesem lennuk ja kukub ühe lennu hind ka kolinal, see pole NyxAiri, maanteeameti või Vako süü et Regional Jet ei suuda head pakkumist teha. Samuti neid samu ATR42-500 lennukeid tehtud 1996-2011 aastatel, kõikidel nendel on senisest võimsamad mootorid, uuemad istmed, suurem pagasiruum, parem ja kaasaegsem interjöör valgustusega, suurem õhkutõusu mass, kaasaegsem cockpit, seega pole lennunduses 2000a masin 1996 või 2002 omast kuigi etem või kehvem. Regional Jet võiks leppida kaotusega, nende argumendid on väga kehvad ja mitte raisata kohtu aega ja oma raha raskel ajal rumaluste peale. Tüütu on tõesti sellele haisvale, valjule, seest trööbatud lennukile nädal ette piletit nädalavahetuseks osta kui alati ei saa nii aega ette planeerida. Samuti ei pea hommikul aega söömisele kulutama kui tuleb suurem lennuk. Saarlastel on juba sellest kõrini. See number näitab millal on lennuk kokku pandud, kuigi teatud aja tagant kõiki detaile vahetatakse, kõik sõltub peremehest. Anti 30milli ja lubati otseühendusi, aga tulemus 0, milleks meil Regional Jeti mis ei lenda oma logo alt Eestis?

-5  +3
anonüümne

13.03.21, 17:31
Jabur lugedes riigihangete vaidluste dokumenti. Mõeldakse uusi asju välja, ehk kui ma ei ole töö lõppu vaatanud, siis viiteid pole?GDS süsteemi loomisega saab iga normaalne tarkvaramees nädalaga hakkama. AT4 kulud ongi u 4 tonni reisi kohta. Toredad argumendid, palju advokaat sai, aga kus on Xfly piletimüük? Saab asju lõputult vaidlustada õigusriigis, kannataja jälle rahvas. Tubli vako. Olen neutraalne aga Nyx objektiivselt meeldivam, alates jaanuari algusest pole nendega jamasid olnud. Tehke siis koroonaajal reklaami, pakkuge lisateenuseid, muretsege asenduslennuk (kuigi see kallis). Tõsiselt, kui Estonian Air läks pankrotti, siis oli kahju, sest vaatamata juhtkonnale oli tegu eestimaise lennuettevõttega, mida tuleb kirjutada suure tähega. Sedasi ei ole lennunduses juba ammu, et mingi väikefirma liisib 10 kasutatud regionaallennukit ja hakkab nendega pakkudes olematut teenust kirvehinda küsima, "konkureerides" gigantidega. Kui liita alustava firma jaoks puudulikku asukohta ning saamatut juhtkonda, siis ega midagi head sealt ei tule. Nii tulebki lennata seal kus suurfirmad enda kasuks nõuavad, kui mitte vaadata pardanumbrit, siis ei saa aru mis riigi lennukiga tegemist, sest kõik neil SAS värvides. Rääkimata sellest, et on pehmelt öeldes naljanumber lennata seal kus on tihti alla 10 reisija 88-kohalise masinaga kui meil niigi rahapuudus. 6000€ sellise jeti eest võib olla ka vabalt alapakkumine, seega ei jää muud üle kui visata raha juurde. Pole mõtet rääkida teenuse paranemisest kui lendavad tundmatud lennukid ja ilmselt hakatakse nii nagu EA ajal reisijaid kottima, see pole ju nende prioriteetne liin. Mis see imetlemine parandab, eelmise vedajaga sai vähemalt tihendada graafikut, kui suurem lennuk siis 33-kohalisest piisab mis on väga kulukokkuhoidlik, probleem on suvel ja reedetes. Eks näeb milline see teenuse paranemine on, kui panna lehe otsingusse RegionalJet, siis on artiklid probleem probleemi otsas.

Mida buratiino ja kaka kardavad et nii referendumit ei soovi, räägivad endale vastu. On juba näidanud ennast kui kriisi ajal ebasobivana. Mis demokraatia? Kui mõnele näiteks seeni süüa ei meeldi, siis ta neid vihkab, pole vaja valetada. Miks seda kiunumist varasemalt polnud, kes keelab kuskil Brüsselis abielluda? Terve mõistuse vastased. Ameerika poliitikud võivad rääkida valimistest, Eesti omad mitte. No näete, enne mõistsite Helme hukka, nüüd ka siin poliitikavõhik kriisi ajal pääminister, üsna noor ja kogemusi pole, ainult oli hea opositsioonis haukuda. Ei tule teil vihakõne seadus läbi.

-0  +2
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Tagant otsasõit Ringteel (27)
Tsiklisõitjad kogunevad Karujärvele (13)
Tehumardi elanikud on hädas hingematva teetolmuga (9)
Maakonnas on avatud 25 talu (9)
Ettevõtja Boris Lehtjärv: tuleb elada nii nagu oskame
Karja kihelkonna kohvikud (1)
Muhu volikogu suureneb (4)
Mustjala festival kustutas Saaremaal kontserdijanu (1)
Kalmistupüha Vilsandil (1)
JUHTKIRI - Kiirus, vaid kiirus (3)
Transpordiamet tellis suursaartele lisalennud (5)
Konrad Mägi maalimispaik Kuressaares sai stendi (1)
Asva Viikingiküla linnusehoovis toimuvad Meistripäevad (1)
MoNo ehk ratastel noortekeskus
Kirikuteated
Nädala loetavuse top 5
Praam sõitis Kuivastus rambi kõveraks (NB! oluliselt täiendatud) (44)
Tagant otsasõit Ringteel (27)
Saaremaa vallavolikogu pöördumine Saaremaa elanike poole seoses COVID-19 vastase vaktsineerimisega (36)
Politsei avastas festivalil uimastitarvitajad (10)
Raskes seisus seakasvatusel üks mure taas juures (21)
Kommentaarid
Muudatusettepanek või küsimus? (16)
Tagant otsasõit Ringteel (27)
Maakonnas on avatud 25 talu (9)
Tehumardi elanikud on hädas hingematva teetolmuga (9)
Praam sõitis Kuivastus rambi kõveraks (NB! oluliselt täiendatud) (44)
UUS! Ooperipäevade külastajad peaksid hakkama mandrilt varem tulema (4)
Algasid kauaoodatud Saaremaa ooperipäevad (16)
Tsiklisõitjad kogunevad Karujärvele (13)
Transpordiamet tellis suursaartele lisalennud (5)
Sõrve sääre elanikud saavad tasuta autoga sõita (4)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2021. Kõik õigused kaitstud