[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Teisipäev, 29. september 2020  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
september 2020
järgmine kuu
E T K N R L P
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930




Kommentaarid

Autod põrkasid kokku
05.08.2020. Autor: Ardo Vahter
Esmaspäeval kella 13.30 paiku toimus liiklusõnnetus Risti-Virtsu-Kuivastu-Kuressaare maantee 119. kilomeetril, kus sõiduauto Volkswagen, mille roolis oli 33-aastane naine, asus sooritama vasakpööret ning põrkas kokku sõiduautoga Dacia.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
anonüümne

05.08.20, 09:21
Esialgseil andmeil asus Dacia, mille roolis oli 68-aastane mees sooritama keelatud kohas tema ees liikunud sõidukitest möödasõitu.

-0  +1
Vahur
 6

05.08.20, 09:58
𝐈𝐧𝐭𝐬𝐢𝐝𝐞𝐧𝐭 𝐭𝐨𝐢𝐦𝐮𝐬 𝐞𝐬𝐦𝐚𝐬𝐩ä𝐞𝐯𝐚𝐥 𝐣𝐚 𝐥𝐞𝐢𝐝𝐢𝐬 𝐤𝐚𝐣𝐚𝐬𝐭𝐮𝐬𝐭 𝐌𝐞𝐢𝐞 𝐌𝐚𝐚 𝐯𝐞𝐞𝐫𝐠𝐮𝐝𝐞𝐥 𝐤𝐨𝐥𝐦𝐚𝐩ä𝐞𝐯𝐚𝐥. 𝐕õ𝐫𝐫𝐞𝐥𝐝𝐞𝐬 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐞𝐠𝐚, 𝐞𝐭 𝐭𝐞 𝐯𝐢𝐢𝐦𝐚𝐭𝐢 𝐤𝐚𝐣𝐚𝐬𝐭𝐚𝐬𝐢𝐭𝐞 𝐤𝐚𝐤𝐬 𝐧ä𝐝𝐚𝐥𝐚𝐭 𝐯𝐚𝐧𝐚 𝐮𝐮𝐝𝐢𝐬𝐭, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐨𝐧 𝐬𝐞𝐞 𝐢𝐬𝐞𝐠𝐢 𝐚𝐡𝐣𝐮𝐬𝐨𝐞.

𝐀𝐠𝐚 𝐬𝐞𝐞 õ𝐧𝐧𝐞𝐭𝐮𝐬 𝐭𝐨𝐨𝐛 𝐦𝐮𝐫𝐞𝐤𝐨𝐡𝐚 𝐭𝐚𝐚𝐬 𝐞𝐚𝐤𝐚𝐭𝐞 𝐣𝐚 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐝𝐞 𝐣𝐮𝐮𝐫𝐝𝐞. 𝐒𝐚𝐚𝐫𝐞𝐦𝐚𝐚𝐥 𝐨𝐧 𝐬𝐞𝐥𝐥𝐢𝐬𝐞𝐢𝐝 𝐩𝐞𝐧𝐬𝐢𝐨𝐧ä𝐫𝐞 𝐩𝐚𝐥𝐣𝐮, 𝐤𝐞𝐥 𝐚𝐮𝐭𝐨𝐫𝐨𝐨𝐥𝐢 𝐤ü𝐥𝐥 𝐚𝐬𝐣𝐚 𝐩𝐨𝐥𝐞𝐤𝐬. 𝐄𝐡𝐤 𝐩𝐞𝐚𝐤𝐬 𝐭𝐞𝐫𝐯𝐢𝐬𝐥𝐢𝐤𝐤𝐮 𝐬𝐞𝐢𝐬𝐮𝐧𝐝𝐢𝐭 𝐭𝐞𝐚𝐭𝐮𝐝 𝐯𝐚𝐧𝐮𝐬𝐞𝐬𝐭 𝐞𝐫𝐢𝐭𝐢 𝐡𝐨𝐨𝐥𝐢𝐤𝐚𝐥𝐭 𝐡𝐢𝐧𝐝𝐚𝐦𝐚 𝐚𝐬𝐮𝐦𝐚 𝐣𝐚 𝐯𝐚𝐣𝐚𝐝𝐮𝐬𝐞𝐥 𝐤𝐚 𝐥𝐮𝐛𝐞 𝐦𝐢𝐭𝐭𝐞 𝐩𝐢𝐤𝐞𝐧𝐝𝐚𝐦𝐚?

-15  +11
nimelt
05.08.20, 10:52
Kui vanadel liikumise piirkiirust vähendada kuni 70 km- ni/ tunnis, siis see tõmbaks ka noortel hulljulgetel kiiruse alla. Samuti on loodust arvestav soomlaste mõte kehtestada kilometraazimaks.

Vastupidiselt meil arutletud plastikumaksust (J. Madison). Plastikut kasutatakse nii või teisiti koguaeg. Mõtet oleks maksta hoopis peale pkastiku kokkukogujatele ja üks ümbertöötlemise tehas peaks olema rahva omandis või kuidagi. Isegi Aafrikas on ettevõtlikumad selle peale tulnud.

-6  +0
Vahur
05.08.20, 11:04
𝐕𝐞𝐢𝐝𝐞𝐫 𝐣𝐮𝐭𝐭. 𝐄𝐬𝐢𝐭𝐞𝐤𝐬 𝐯𝐚𝐧𝐮𝐫𝐢𝐭𝐞𝐥𝐞 𝟕𝟎 𝐩𝐢𝐢𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐩𝐚𝐧𝐧𝐚. 𝐌𝐢𝐤𝐬 𝐩𝐞𝐚𝐯𝐚𝐝 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐤𝐞𝐬𝐤𝐞𝐚𝐥𝐢𝐬𝐞𝐝 𝐢𝐧𝐢𝐦𝐞𝐬𝐞𝐝 𝐨𝐦𝐚 𝐞𝐥𝐮𝐝 𝐨𝐡𝐭𝐮 𝐬𝐞𝐚𝐝𝐦𝐚, 𝐞𝐭 𝐧𝐞𝐧𝐝𝐞𝐬𝐭 𝐩𝐢𝐝𝐞𝐯𝐚𝐥𝐭 𝐦öö𝐝𝐮𝐝𝐚? 𝐍𝐚𝐝 𝐣𝐮 𝐭𝐚𝐤𝐢𝐬𝐭𝐚𝐯𝐚𝐝 𝐩𝐢𝐝𝐞𝐯𝐚𝐥𝐭 𝐥𝐢𝐢𝐤𝐥𝐮𝐬𝐭 𝐣𝐚 𝐬𝐞𝐞𝐥ä𝐛𝐢 𝐩õ𝐡𝐣𝐮𝐬𝐭𝐚𝐯𝐚𝐝 𝐨𝐡𝐭𝐥𝐢𝐤𝐤𝐞 𝐨𝐥𝐮𝐤𝐨𝐫𝐝𝐢. 𝐊𝐮𝐢 𝐬𝐚 𝐞𝐢 𝐬𝐮𝐮𝐝𝐚 𝟗𝟎 𝐚𝐥𝐚𝐬 𝟗𝟎𝐠𝐚 𝐬õ𝐢𝐭𝐚, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐨𝐧 𝐞𝐡𝐤 𝐚𝐞𝐠 𝐦õ𝐭𝐥𝐞𝐦𝐚 𝐡𝐚𝐤𝐚𝐭𝐚 𝐣𝐚𝐥𝐠𝐫𝐚𝐭𝐭𝐚-, 𝐭𝐚𝐤𝐬𝐨- 𝐣𝐚 𝐛𝐮𝐬𝐬𝐢𝐭𝐫𝐚𝐧𝐬𝐩𝐨𝐫𝐝𝐢𝐬𝐭.

𝐒𝐨𝐨𝐦𝐥𝐚𝐬𝐞𝐝 𝐞𝐢 𝐨𝐥𝐞 𝐤𝐮𝐧𝐚𝐠𝐢 𝐨𝐦𝐚 𝐦õ𝐢𝐬𝐭𝐮𝐬𝐞 𝐩𝐨𝐨𝐥𝐞𝐬𝐭 𝐡𝐢𝐢𝐥𝐚𝐧𝐮𝐝. 𝐒𝐨𝐨𝐦𝐞𝐬 𝐨𝐧 𝟐+𝟐 𝐭𝐞𝐢𝐝 𝐧𝐢𝐢, 𝐞𝐭 𝐭𝐚𝐩𝐚𝐛, 𝐬𝐞𝐚𝐥 𝐨𝐧 𝐨𝐥𝐮𝐝 𝐡𝐨𝐨𝐩𝐢𝐬 𝐭𝐞𝐢𝐬𝐞𝐝. 𝐌𝐞𝐢𝐞 𝐭𝐞𝐞𝐝 𝐨𝐧 𝟏+𝟏 𝐣𝐚 𝐤𝐮𝐢 𝐬𝐚 𝐬𝐢𝐧𝐧𝐚 𝐭𝐚𝐡𝐚𝐝 𝐤𝐚 𝐦ää𝐫𝐚𝐭𝐥𝐞𝐝𝐚 𝐚𝐬𝐣𝐮 𝐬𝐞𝐝𝐚𝐬𝐢, 𝐞𝐭 ü𝐤𝐬 𝐬õ𝐢𝐝𝐚𝐛 𝟏𝟎𝟎-𝐠𝐚, 𝐭𝐞𝐢𝐧𝐞 𝟕𝟎𝐠𝐚 𝐣𝐚 𝐤𝐨𝐥𝐦𝐚𝐬 𝐨𝐭𝐬𝐮𝐬𝐭𝐚𝐛 𝐡𝐨𝐨𝐩𝐢𝐬 𝟓𝟎𝐠𝐚 𝐬𝐞𝐚𝐥 𝐦𝐮𝐧𝐞𝐝𝐚, 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐨𝐧 𝐬𝐞𝐞 𝐤ü𝐦𝐦𝐞 𝐬𝐚𝐦𝐦𝐮 𝐚𝐫𝐞𝐧𝐠𝐮𝐚𝐬𝐭𝐦𝐞𝐬 𝐭𝐚𝐠𝐚𝐬𝐢 𝐦𝐢𝐧𝐞𝐤.

-15  +9
nimelt
05.08.20, 11:15
Minu arust Soomes ja seal põhja pool ei ole liiklejad nii närvilised, 80ga sõitja on ok.

-6  +6
Vahur
05.08.20, 11:33
𝐒𝐨𝐨𝐦𝐞 𝐚𝐬𝐮𝐥𝐚𝐯ä𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐤𝐢𝐢𝐫𝐮𝐬𝐞𝐩𝐢𝐢𝐫𝐚𝐧𝐠 𝐨𝐧𝐠𝐢 𝟖𝟎 𝐤𝐦/𝐡. 𝐒𝐞𝐥𝐥𝐞 𝐩ä𝐫𝐚𝐬𝐭 𝐚𝐣𝐚𝐛 𝐦𝐢𝐧𝐝 𝐧𝐚𝐞𝐫𝐦𝐚 𝐬𝐞𝐞, 𝐤𝐮𝐬 𝐄𝐞𝐬𝐭𝐢𝐬 𝟗𝟎 𝐚𝐥𝐚𝐬 𝟏𝟎𝟎𝐠𝐚 𝐬õ𝐢𝐭𝐣𝐚𝐢𝐝 𝐦𝐚𝐬𝐬𝐢𝐦õ𝐫𝐯𝐚𝐫𝐢𝐭𝐞𝐤𝐬 𝐧𝐢𝐦𝐞𝐭𝐚𝐭𝐚𝐤𝐬𝐞. 𝐓𝐞𝐤𝐢𝐛 𝐤ü𝐬𝐢𝐦𝐮𝐬, 𝐞𝐭 𝐦𝐢𝐤𝐬 𝐬𝐢𝐢𝐬 𝐄𝐞𝐬𝐭𝐢 𝐚𝐬𝐮𝐥𝐚𝐯ä𝐥𝐢𝐧𝐞 𝐤𝐢𝐢𝐫𝐮𝐬𝐞𝐩𝐢𝐢𝐫𝐚𝐧𝐠 𝟗𝟎 𝐨𝐧 𝐣𝐚 𝐒𝐨𝐨𝐦𝐞𝐬 𝟖𝟎. 𝐓ä𝐩𝐬𝐞𝐥𝐭 𝐬𝐚𝐦𝐚 𝟏𝟎 𝐤𝐦/𝐡 𝐯𝐚𝐡𝐞𝐭 𝐧𝐚𝐠𝐮 𝐤𝐚 𝟗𝟎 𝐣𝐚 𝟏𝟎𝟎 𝐤𝐨𝐡𝐭𝐚. 𝐏õ𝐡𝐣𝐚𝐧𝐚𝐚𝐛𝐫𝐢𝐝, 𝐦𝐞𝐢𝐞 𝐡𝐞𝐚𝐝 𝐞𝐞𝐬𝐤𝐮𝐣𝐮𝐝 𝐯õ𝐢 𝐦𝐢𝐬?

𝐏𝐒. 𝐍ä𝐫𝐯𝐢𝐥𝐢𝐬𝐮𝐬𝐭 𝐞𝐢 𝐬𝐚𝐚 𝐤𝐢𝐢𝐫𝐮𝐬𝐞𝐠𝐚 𝐤ü𝐥𝐥 𝐦õõ𝐭𝐚. 𝐏𝐢𝐠𝐞𝐦 𝐬𝐚𝐚𝐝 𝐬𝐞𝐝𝐚 𝐦õõ𝐭𝐚 𝐬õ𝐢𝐝𝐮𝐬𝐭𝐢𝐢𝐥𝐢𝐠𝐚.

-13  +8
Sõmera tegevusjuhendaja
05.08.20, 15:26
Tubli Vahur, et nime ei unustanud seekord kirjutada. Tundub, et tohtrite jõupingutused su vaimse tervise kohendamisel on edukad olnud.

-11  +13
Sõmera tegevusjuhendaja
05.08.20, 15:26
Tubli Vahur, et nime ei unustanud seekord kirjutada. Tundub, et tohtrite jõupingutused su vaimse tervise kohendamisel on edukad olnud.

-10  +12
David Wodduck
 5

05.08.20, 10:00
Mis asi on "Virtsu-Kuivastu-Kuressaare maantee 119 km"? Kas on raske kirjutada, kus see õnnetus päriselt juhtus?

-12  +13
Foamer Friday
05.08.20, 17:13
Ää jaura!

-5  +12
Lihtne
06.08.20, 02:32
Hakkasin arvutama umbkaudu ja sain sedasi, et Risti Virtsu on ca 70 km, Kuivastu kuni Saaremaa on 25?, Nüüd Saaremaad mööda oli sõita veel 119-(70+25)=24 Kilomeetrit ja sain tulemuseks, et võib-olla oli see piirkonnas , mis asub umbes Valjalas?
Ajalehelugemise juurde väike ajudegümnastika ei ole ju kunagi liiast!

-3  +1
Hakkasin arvutama
06.08.20, 08:24
Ideid, kuidas maanteeraevu vähendada?

-0  +0
Arvuta
06.08.20, 08:28
Kuressaarest Valjalani 24 km, mitte Muhu poolt tulles

-0  +0
Hakkasin ka arvutama
06.08.20, 08:30
Et olgu Valjala vöi Mustjala, peaasi et oleks üle jala

-0  +1
anonüümne
 4

05.08.20, 14:35
Väikestel käänulistel kruusa- ja asfaltteedel tuleks kaaluda lubatud sõidukiiruse vähendamist 70, lõiguti 50 kilomeetrini tunnis, sest enamasti ei vasta sellised teed parameetritelt tingimustele, mille puhul oleks kiirusel 90 km/h liiklemine ohutu, leidis riiklik ekspertkomisjon.

Silmas peetakse eelkõige kruusateid, kuid lisaks peaks piirkiiruse alandamist kaaluma ka mustkatte alla viidud kruusateedel, mis vaatamata siledamale kattele on endiselt käänulised ja kitsad, ütles ERR-ile liiklusõnnetuste põhjuste väljaselgitamise ekspertkomisjoni esimees, liiklusekspert Villu Vane.

"Need teed ei vasta parameetritelt suuremale sõidukiirusele. Valdavalt on tegu kruuskattega teedega, mis on kitsad, kurvilised, tõusude ja langustega ja kus reaalselt 90 kilomeetrit tunnis sõita ei olegi võimalik," märkis Vane.

Lisaks peaks kiiruse alandamisele mõtlema endistel kruusateedel, mis on mustkatte alla viidud, sest kuigi liikleja jaoks tundub selline tee kiirem ja ohutum, on endiselt tegu kitsa ja kurvilise teega, kus pole parim nähtavus.

"Neid teid tuleb aasta-aastalt juurde, sest me ehitame teid tolmuvabaks, ja see tolmuvabaks ehitamine tähendab, et liikleja jaoks oleks justkui tegu asfaltkattega teega. Kui me teeme selle tolmuvabaks, siis me tee profiili ju ei muuda – see jääb sama kõveraks-käänuliseks-kurviliseks tõusude ja langustega teeks. Kuna tegu pole enam kruuskattega, vaid liikleja jaoks asfaltkattega, siis ta tahab seal sõita 90-ga ja tihtipeale sõidetaksegi kiiremini, kui tee geomeetria lubab," põhjendas Vane.

Riigile kuuluvaid kruusateid on tänasel päeval 4563 kilomeetrit, pinnatud kruusaga teid 2598. Lisaks on kruusateid kohalike omavalitsuste omanduses.

Üldist piirkiiruse alandamist Vane siiski kõige mõistlikumaks ei pea, pigem peaks piirkiirust langetama vajaduse järgi.


Tallinn on sõidukite piirkiiruse püsiva langetamise mõtte maha matnud
"On kindlasti kohti, kus 70 (km/h) on piisav, aga on kindlasti kohti, kus tuleb veelgi vaiksemalt sõita. Ma ei ole kindel, et seda saaks üldise piiranguga reguleerida. Pigem peaks kiirus vastama konkreetsele teele ja teelõigule. Ma ei julge öelda, et see peaks olema hoobilt kõigil kruusateedel 70. Võib-olla peaks igal teel olema tegelik ohutu sõidukiirus, mis on lõiguti 90, lõiguti 70, mõnes kohas 50," rääkis Vane.

Piirkiiruse langetamisest väiksematel teedel on räägitud viimased viis aastat ja samasuguse ettepaneku nagu tänavu tegi komisjon ka mullu. Seni pole majandus- ja kommunikatsiooniministeerium kiiruspiiranguid langetama asunud.

"Eks see on diskussiooni koht. Ilmselge on see, et 90 kilomeetrit tunnis kruusateedel on selline kiirus, millega sõidavad suhteliselt vähesed inimesed. Siin on teemat, mida arutada, ja mulle tundub, et liiklusohutust arvestades on paljudel väiksetel käänulistel teedel see madalam kiiruspiirang põhjendatud," märkis Vane.

Maanteeametis on piirkiiruste teemaga tegelemas vastav töörühm. Esimesed muudatused on tehtud – mõnel lõigul piirkiirust tõsteti, mõnel langetati.

Kiiruste langetamisest pole samas mingit kasu, kui keegi piirangust kinni ei pea. Liiklusõnnetuste peamisteks põhjusteks on endiselt kiiruse ületamine ja joobes peaga juhtimine. Eriti levinud on seaduserikkumine just väiksematel teedel, kus järelevalve puududes reeglitest ja seadustest ei hoolita.

Vane sõnul tegi komisjon ka vastava ettepaneku – suunata rohkem järelevalvet maapiirkondadesse ja väiksematele teedele.

"Võiks olla rohkem liiklusjärelevalvet, sest need on madala liiklussagedusega teed, kus tihtipeale sõidetakse ka joobnuna, politseikontrolli on seal vähe, seda mõned juhid kasutavad ära," ütles Vane.

Vane sõnul juhtub sellistel teedel aastas paar-kolm hukkunuga liiklusõnnetust.

2019. aastal juhtus 51 surmaga lõppenud liiklusõnnetust, milles hukkus 52 inimest. Enamus, 35 (69 protsenti) surmaga lõppenud liiklusõnnetustest juhtus maanteel. Hukkunutega liiklusõnnetustest oli eelmisel aastal enim kokkupõrkeid, mida oli kokku 20. Kõikidest surmaga lõppenud liiklusõnnetustest oli 19 (37 protsenti) õnnetuse puhul üks osalejatest joobes.


-2  +2
?!
05.08.20, 15:25
Kas ka naised sõidavad Eestis piirkiirusega või ainult mehed?

-1  +0
anonüümne
05.08.20, 16:09
Juht peab kohandama oma sõiduki kiiruse olukorrale vastavaks, kuid ei tohi ületada suurimat lubatud kiirust. Juht peab:
1) sõidukiiruse valikul arvestama oma sõidukogemust, teeolusid, tee ja sõiduki seisundit, veose iseärasusi, ilmastikutingimusi, liikluse tihedust ning muid liiklusolusid, et ta suudaks seisma jääda sõiduki eespoolse nähtavusulatuse piires ning teel oleva sellise takistuse ees, mida juht pidi ette aimama;
2) vähendama kiirust ning vajaduse korral seisma jääma, kui tingimused seda nõuavad, eriti siis, kui nähtavus on halb;
3) viima kaugtuledelt lähituledele üleminekul sõidukiiruse vastavusse uue nähtavusulatusega;
4) vähendama kiiruse selliseks, mis võimaldaks vältida teist liiklejat kahjustavat vee, pori, kruusa või muu sellise ülespaiskamist ning vältida või vähendada liikleja ja teega piirneva elamuala tolmutamist.

(4) Juht peab sõitma piisavalt väikese kiirusega ja vajaduse korral seisma jääma, kui ta möödub:
1) teel või tee läheduses olevast lapsest;
2) teel olevast lastebussist, millel on sisselülitatud ohutuled;
3) valge kepiga või juhtkoeraga pimedast jalakäijast;
4) jalakäijast, kellest on näha, et puude või haiguse tõttu on tema liikumine takistatud või häiritud;
5) pärisuunalisest trammist, mis seisab või hakkab peatuma trammipeatuses;
6) sisselülitatud vilkuriga eritalituse sõidukist.

-1  +3
?!
05.08.20, 17:47
Anonüümiku ähvardused. Ega te süvariigist pole, jutt tundub küll selline ametniku ülbitsev ja üleolev suhtumine, et lastebussist räägite. Kavatsete kedagi bussi toppima hakata? Need on ju otsitud seosed. Endal häbi pole, terve institutsiooniga ühe inimese vastu? Valige vähemalt võrdsed vastased. Kuidas pärispolitsei sellesse suhtub?

-1  +0
?!
05.08.20, 19:14
Globaalsus on huvitav, muudkui loodad, et läheb globaalseks kunagi, aga lõpuks näed, et on vaid enese tegemata töö. Et ei lähegi. Kunagi.

-1  +0
tõde
 2

05.08.20, 14:41
Samas intervjuus ütleb Helme, et mõisapidamise võti on selles, et tööd ei tohi karta. Ta ütles eestlaste kohta halastamatult: "Me pole mingi töörahvas, nagu armastatakse rääkida, oleme laisad ja joodikud."

-0  +2
Taavi
05.08.20, 17:28
Järsku kõneles ta endast.

-1  +10
Just
05.08.20, 19:10
Töö ei tohiks ju häbiasi olla, et sellepärast jooma kukkuda.

-0  +2
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Joonud sõidukijuhid ja kontode kaaperdamised
Mikk Tuisk: Saaremaa Valsile pidev pealemaksmine ei ole jätkusuutlik
Selgusid Aste parimad hoidised ja küpsetised (1)
Varese sadama arendaja nõuab volikogult viivituse lõpetamist (1)
Väärikate ülikool tuleb tänavu virtuaalsena
Nädala loetavuse top 5
Saarlane tõi Soomest uue koroonajuhtumi (18)
Koroona fännide huvi ralli vastu ei vähenda (8)
Jahimehed hakkavad surnud hülgeid koristama (6)
Mõni sõna tänapäeva ajakirjanduseetikast (8)
Joonud sõidukijuhid ja kontode kaaperdamised
Kommentaarid
Saarlane tõi Soomest uue koroonajuhtumi (18)
Mõni sõna tänapäeva ajakirjanduseetikast (8)
KG staadion sai ametliku avapaugu (6)
Selgusid Aste parimad hoidised ja küpsetised (1)
Varese sadama arendaja nõuab volikogult viivituse lõpetamist (1)
UUS! Tuntud Saaremaa firma kadus kahe kahtlase pankrotiga areenilt (11)
Koroona fännide huvi ralli vastu ei vähenda (8)
Koroona ajal hoogustunud maale minemise jätkumist tuleb toetada  (2)
Vald paneb Varese sadama arendusele pidurit (37)
Järgmise aasta Saarte mängud lükatakse edasi (1)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2020. Kõik õigused kaitstud