19.05.2020. Autor: Ahto Jakson Valimisliidu Saarlane fraktsioon otsustas pärast põhjalikke arutelusid, et esitab Saaremaa vallavanemakandidaadiks volikogu liikme Mart Maastiku.
matu 20.05.20, 01:09 reformioravatel pidi taevas appi tulema. mart tuleb päästab saaremaa sotsidest.
-6+27
Saarlane
19.05.20, 12:40 Ohh issand jumal.
Vallavanemaks olemine on ju täiskohaga töö, mitte ajaviide.
Inimesed, kes ettevõtluses (eriti põllumajandus), siis pole ju aega..
Lisaks seotus Margo Berensiga ja teiste huvitavate ettevõtjatega.
Suur soodustuskelmus jms jälle tulemas.
Ohh andke armu.
-13+60
E. Kern
19.05.20, 13:32 Äi lähe mette!
-5+39
lalle
19.05.20, 13:36 Nässakas sobiks küll. Siis jääksd need mitusada kontorirotti kohe ilma palgata ja jookseksid laiali. Nässakas rabaks kõik endale, nagu alati!
19.05.20, 14:26 Siiani kõige sobilikum vallavanema kandidaat, julgeks õhku puhtamaks lüüa, ei ole kellegi mängukann.
Vallavanem peab just selline olema, kellest midagi kuulda, mitte mingisugune vaikne nohik.
Vaadake kuidas Tallinn areneb ja kes oleks osanud seda ette arvata. Reidi tee ehitati nagu nipsust valmis, meil pisike jupp ja kaks pikka aastat, selliseid vallavanemaid ei ole meile vaja.
-25+82
anonüümne 20.05.20, 09:09 Ah kuule lõpeta ära.
-4+3
Naljamehed
19.05.20, 14:43 Ei see möte ei käou..keda siis muhhinid ja teised asjamehed kamandama hakkavad.
Vallavanem piab ikke olema siuke kena sile poiss, kes ilusasti sõna kuulab ja mida vaja joonde ajab.
Mingeid isemõtlejaid pole meitele vaja mitte.
-1+36
Miks mitte
19.05.20, 14:43 Oleks hea küll, saaksime lõpuks teada, kas Maastik on niisama vinguja, või on tas ka sisu, et enda poolt aastatega kritiseeritud asjades kord majja lüüa.
-1+68
eelmisele
19.05.20, 14:56 Ka nõus, miks mitte! On julgust ja on ka nutti, pole tõugata-lükata, nagu praegused. Ainult see Margo-poisi asi!
19.05.20, 15:17 samuti Mart Maastikku. Ei tunne teda aga olen kuulnud et on asjalik ja kõva sõnaga mees. Sellist tugevat kätt oleks just praegu meile vaja.
-13+67
Naine 19.05.20, 15:41 Õige jutt
-9+28
Õige jutt: 19.05.20, 21:19 sõnu on Maastikul tõesti palju ja kõvu!
kas oleksid? 19.05.20, 16:46 Churchilli tüüpi aktsioonipoliitikud, kes saavad suurepäraselt hakkama kriisiolukorras, ei tarvitse nii hästi toime tulla tavaolukorras. Olen ise sama tüüp, paar korda juhiametit proovinud, aru saanud,et ei kõlba ja pärast seda olen oma spetsialistiliistude juurde jäänud.
-3+5
Uudo Kepp 20.05.20, 23:19 Sul on mingi haiglane tähelepanu vajadus, et siin teise fondiga kirjutad??? Mine ravile!!!
-0+0
anonüümne
19.05.20, 16:56 Tinnu pakub iseennast vallavanema kandidaadiks ja see on hea, sest mäletatavsti on ta korra juba vallavanem olnud ja ära tőestanud, et kui kits kärneriks panna, siis tuleb samuti rahasadu, millest aga pool kaob kitse kőhtu. Aga kuberneriks kőlbaks tinnu küll.
-22+36
nii ja naa
19.05.20, 17:52 Maastik sobiks rohkem volikogu esimeheks.
Tal on vähemalt oma sõna,mitte üldsõnaline ja üldsusest nii
mõjutatav kui praegune esimees.
Selline mulje jäänud ajakirjandusest lugedes.Kahjuks ei tunne
isiklikult aga tundub asjalik.
Lugege Saarte Häälest kuidas üldsus praegust esimeest survestas
"koroona" mängu saaremaale tooma.
Aga üldsus koosneb isikutest-tore vabandus küll arsti haridusega
ja terviseameti juhtimiskogemusega inimeselt.
No aga süüdlane leitud ja võime edasi minna samas vaimus.
19.05.20, 21:41 läheb siin Saaremaa vallas juba pisut paljuks! Ma saan aru, et opositsioon peab oma kandidaadiga eputama - ära teda niikuinii ei valita - see olgu siis pealegi. Aga see, et volikogu esimees Aro võtab EKRE päritoluga Lõugaste Liisule Riigikogust vastata - nagu Saarte Hääl kirjutab - ja et ta teeb seda ka vallavalitsuse nimel, on juba liiast. Ma saan aru sellest, et Tiiu Aro ei saa öelda, et tema ja vallavalitsuse "veenis ümber" härra Nilsson, aga öelda, et selleks ümberveenjaks oli rahva surve, siis see, vabandage, on ju vale, see on ju lausa häbematu vale. Me ise tahtsime neid poisse nakkuse juba ägavast Põhja-Itaaliast siia? Aitäh!
-3+55
Veaparandus 19.05.20, 23:00 Peab olema: ...nakkuse all juba ägavast...
-1+7
naljamees 20.05.20, 07:56 tõlgi oma oma tekst eesti keelde !!!
-5+4
??? 20.05.20, 15:10 Kui Riigikogu saadik esitab arupärimise, siis ametnik peabki vastama.
Olgu tegu mis erakonnaga tahes.
-3+6
to ??? 20.05.20, 18:06 Kusjuures ei pea. Ükski seadus seda ette ei näe.
-0+6
to ??? 20.05.20, 21:55 See käib r i i g i ametnike kohta, aga mitte Saaremaa valla kui kohaliku omavalitsuse juhtide kohta. Nemad küll ühele riigikogu liikmele aru andma ei pea.
-0+5
rullak
19.05.20, 21:52 saaremaa vald on töestanud end viimase paari aasta jooksul haldussuutmatuna.
otsustusöigus tuleb üle anda kas muhu vallale vöi hiiumaa mönele vallale, saaremaale jääks selline kohaliku tasandi otsustusöigus, kuhu panna prügikast vöi kuhu teha volleplats.
kui satub keegi saaremaa otsustajaid mõjutama, siis suurt kahju ei teki kui prügikast puudu vöi volleplats vales kohas.
-3+53
eelmistele
19.05.20, 22:25 Nõus viimastega, on klounaad! Aga keda valida, saarlane tuli välja ideega infospetsialistid alles jätta. Ka klounaad, valida polegi kedagi.
Edevus mõlemal pool, hakka tõega hiidlasi paluma
-2+37
sm. A.N.
20.05.20, 06:25 Juu maa pia isi sõnna akma! Aga sõnna kunturi maap viitsi küll mette ronima hakata! Juu panad moo allkirja sõnna kus taarist ise ala.
Maa ole kuuland et enamus oo sääl majades ilma tööta, maa lase siis nee kohe lahti ning võta nende palga omale. Juu see loll rahvas siis koa rahule jääb, kui neid persetundide tegijaid sääl vähem oo.
20.05.20, 07:38 Maastik vallavanemaks ja Margo Berens abivallavanemaks !
Küll siis hakkab asju toimuma :)
-15+7
naljamees 20.05.20, 07:59 no siis tuleb kesklinna betoonisõlm !
-0+24
just
20.05.20, 09:27 Arvestades järgmisi tegureid - vanurite osakaalu kiire kasv ning vaimsete probleemide süvenemine, tuleks siia tuua vallavanemaks mõni meditsiiniharidusega inimene. Tulevikus tuleb üha enam nende probleemidega tegeleda.
-0+6
...
20.05.20, 10:25 Volikogu esimees on ju meditsiini haridusega.Sellest piisab. Küll ta vallavanemat nõu ja jõuga toetab.
20.05.20, 11:33 Arvan,et ei ole ōige valik.Aususest jääb puudu inimene ,kes on korra petnud teist inimest petab veelkord,rääkimata riigi petmisest.Kes tahab uurigu 2000a. keskel toimunud maaostu Karalas.Karalas avalik saladus.
-6+34
anonüümne 20.05.20, 14:04 Tüüpiline eesti elu - mida rohkem tünga oled teistele teinud, seda kővem mees oled. Ülejäänud seltskond on pehmod. Üle 100 aasta om nmöödunud aga "Kaugatoma kuninga sündroom" on sama.
-1+26
Juur
20.05.20, 14:22 Järelikult on Madis ainuke Saaremaa enda mees,
kes meie juhiks kõlbas. Nüüd siis otsitakse abi sisserännanute leerist. Kas Saaremaa pink liiga lühike pole? See paneb ikka mõtlema küll.
-17+16
maalt
20.05.20, 18:25 See Maastik oli Lümanda volikogu esimees ja nõudis vallavalitsuselt selle töötaja vallandamist, kes oli temalt varem nõudnud Eesti riigi seaduste ja valla ehitusmääruse täitmist! Et nüüd siis Saaremaa vallavanemaks?!
20.05.20, 22:16 tyra lööge see suur vald laiali - selliseks nagu meil varem oli
-1+21
jah tagasi selliseks 20.05.20, 23:49 kus iga volikogu tegi seda, mida kõige kõvema rahakotiga kutt vallas tahtis! Ka nõme!
-0+12
adolf 21.05.20, 09:05 ja mis sind paneb arvama, et see suure valla puhul teisiti on... ikka kõige kõvema rahakotiga kutt saab, mida ta tahab
-1+10
Foamer Friday
23.05.20, 07:31 Paremad vallavanemakandidaadid Saaremaas vallas oleksid Surm, Nälg või Sitahäda.
-1+8
Vahur Reede
23.05.20, 08:47 Kui Saaremaa vallavolikogu arutas oma töökorra ketestamist, siis "saarlased" tegid ettepaneku, et fraktsiooni võiks moodustada ka kaks liiget (sisuliselt puudutas konkreetselt vaid kahte EKRE saadikut).
Kuidas see ettepanek volikogu lugemisel läbi läks?
"Vallavalitsus on vastu, järgmine punkt..."
Nüüd siis "saarlaste" Mart Maastik vallavanemaks:
"Madis Kallas on vastu, järgmine punkt..."
PS Kumb on raskem olla, kas vallavanem või volikogu esimees?
Saaremaa vallas kindlasti vallavanem, sest peab iga päev tegema nägu, nagu juhiks vallavalitsust. Volikogu esimees peab ainult korra kuus tegema nägu, nagu juhiks volikogu, mis juhib vallavalitsust!
-1+10
J.
23.05.20, 09:16 See kõik on ainult teoreetiliselt nii. Tegelikus elus on peale "kolitsiooni" moodustamist jäme ots vallavalitsuse käes; vallavolikogu liige üldjuhul oma väikese mammonaga ei pääse üldse löögile. Toon näite aastast 1996...Aasta pärast oli nii, et Kuressaare Vallavalitsuse istungile kutsuti volikogu liige "aru andma" ja küsiti, miks tegeleb maareformiga... Käis võitlus selle nimel, kes kellele aru peaks andma. Enne uusi valimisi oli mõni linnavalitsuse liige juba nii väge täis, et lasi tagant.
-0+1
saarlane
24.05.20, 09:02 Kuna maastik on tegelenud kambas sellise tüübiga nagu berens, siis kuidas sobiks tema nüüd äkki juba vallavanemaks? Kui sealt edasi mõelda, siis jõuame küll mingi absurdini, sinna , kus isegi ütlemine "suured sulid sõitvad tõllas, aga väikesed on võllas" kahvatuks jääks!
Et vallavanema kandidaati peaks Saaremaale otsima mingite petturite ja sullerite ridadest, oleks ikka veidike liiast.
24.05.20, 09:05 Aga maa ütlesi juu, et pange mind. Maa ole ju keige ausam siipool Suurt väina!
-1+6
sm. M. Muhhin 24.05.20, 09:40 Hoopis mind tuleks vallavanemaks torgata, siis saaksid kõik tasuta kilu ning silku.
-1+3
Ei hakka sellised vürstid 24.05.20, 15:00 nagu Mihail Muhin või härra Nilsson ise valla ametlikeks juhtideks, selle jaoks on neil käpikud...
-0+2
anonüümne
24.05.20, 15:04 Vaindlasel on kuberneriks ihalejaid jalaga segada!
-0+0
Lisa kommentaar
NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.
20.05.20, 01:09
reformioravatel pidi taevas appi tulema. mart tuleb päästab saaremaa sotsidest.