26.03.2020. Autor: Sirli Tooming Jõulukuuskede „pudelisse villimisega“ tuntust kogunud Eesti esimene džinni väiketootja Lahhentagge saavutas ühisrahastuskampaanial tulemuse, mis ületas maksimumeesmärgi ehk 219 600 eurot.
26.03.20, 09:41 Võiks ka lahti kirjutada täpselt, kuhu see kogu raha suunatakse.
On ikka hämmastav küll, kuidas neid toetuseid lihtsalt maha visatakse. Mõni saab endale mitusada tuhat eurot, et uus firma püsti panna ja siis ütleb: "Ei ma ise ka ei tea, mida ma tegema hakkan. Klienti mul pole, pean alles otsima hakkama".
Tunnustus kõigile sellistele eesti firmadele, kes on suutnud end oma rammu ja jõuga üles tirida. Olgu selleks väike õlletootja või suurehitusettevõte. Oma higi ja vaevaga tehtul on ikka hoopis muu maitse juures, kui nendel, kes igalt poolt ainult raha saada üritavad.
Ega see viimane kontingent eriti vastu ei peagi, sest ollakse harjutud sellega, et keegi käib ja topib suu putru täis. Kui ühel hetkel aga pidur peale pannakse, siis lähevad sellised firmad põhja. Uskuge mind.
-0+12
Lisa kommentaar
NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.