15.02.20, 11:56 Väga tublid, et läks võistlusel hästi.
Kui need härrad oleksid kooliajal füüsika tunnis tähele pannud, siis nad teaksid, et kopter ja lennuk on aerodünaamiliselt täiesti erinevad masinad ning selle jalkatähe kopterikatastroofiga võrdlemine ei ole õige. Samuti teaksid kui turvaline on sellisel laineril teekonda jätkata. Muidugi oli hirmus sellises situatsioonis isegi natuke lenduritel, kuid lennuk maandubki sellises situatsioonis võimalikult kiiresti ning lennusaatja vaatabki aknast välja, et kirjeldada pilootidele, mida ta sealt näeb. Lennundusega seotud hirmu põhjus number 1 ei ole, et inimene kardab kõrgust, rappumist või kinnist kohta, vaid inimesed ei tea lennukist kui aus olla mitte midagi.
Piloodi jaoks ei ole see muud midagi kui tavaline maandumine, iga 2 või enama mootoriline lennuk suudab probleemideta maanduda, lihtsalt on oht, et kui 1 mootor hakkas taevas ilma põhjuseta streikima, siis selle järel võib lülituda ka teine välja, kuid ka sellisel juhul jätkab lennuk natuke lendu, sest inerts on olemas.
Seda ei tõlgendata lennunduses nagu hädamaandumist, see on planeerimata maandumine ning hädamaandumisel tulevad tõsisemad käsud, piloot ei käsi lihtsalt turvavöid kinnitada ning peale lennuväljal peatumist ei passita lihtsalt oma kohal. Lennundus on läbi mõeldud peensusteni enne kui need härrad olemas olidki. Selliseid olukordi tuleb ette üsna tihti, enamus juhtudel ei räägita sellest igas ajalehes ja seda olukorda ei saa võrrelda nagu nad oleksid surma piiril. Suhteliselt imelik on sellest mitu päeva mõlemas ajalehes nämmutada nagu oleks ei tea mida üle elatud, nad ei tea milliste olukordadega on varem piloodid hakkama saanud.
Samas nimetatakse seda uut ja kaasaegset Airbus A220 lennukit ajatundjad põduraks, pole kahjuks esimene kord kui mootor lihtsalt täiskõrgusel välja lülitub, küll aga oleks kehvem olukord kui maandumisel lendaks turbiini lind, selle tagajärjel võiks tekkida põleng.
-7+2
Lisa kommentaar
NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.
15.02.20, 18:38
Pärnakas teab - savi on ohtlik asi, umbest kut vesiliiv!