[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Pühapäev, 31. mai 2020  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
mai 2020
järgmine kuu
E T K N R L P
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




Kommentaarid

Kuressaare–Stockholmi lennuliin alustab 15. maist
07.02.2020. Autor: MM
Rootsi lennufirma Braathens Regional Airlines (BRA) alustab 15. maist Kuressaare-Stockholmi hooajalisel lennuliinil.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Vahur Reede
 5

07.02.20, 06:41
Rahvusvahelised lennud Eestisse ja Eestist toimuvad läbi Tallinna lennujaama ja on üks erand ühe liinina veel olemas - Tartu ja Helsinki vaheline lennuliin.

Tartu soovib Euroopa kultuuripealinnaks saades avada ka Tartu-Stockholmi liini. Olukord on keeruline, sest Euroopa Liidul on väga karmid riigiabi reeglid riikidevahelise lennuliikluse puhul ning näiteks Tartu-Helsiniki liini puhul riigiabi luba ei saadudki ja lennud toimuvad Helsinki ja Tartu vahel kommertsalustel ilma dotatsioonita. Tartu kultuuripealinna aasta on 2024 ning pole teada, kas nelja aastaga suudetakse saavutada olukord, et Tartu linn võiks doteerida nüüd Tartu-Stockholmi liini. Rahas ei ole küsimus, probleem on selle raha kasutamise reeglites. Natuke lihtsamad reeglid on lennujaamades "doteerimisel" ja seetõttu on riiklikult päevakorral Pärnu ja Tartu lennujaamade laiendamine.

Aga vaadake kui tubli on Saaremaa vald - paari kuuga riigiabi reeglid täidetud, PSO riigihange läbi viidud ja lepingud sõlmitud jnejne ;) (iroonia)

-14  +15
hobune
07.02.20, 08:51
Saaremaa vald ja tubli? Ha, haa, haaa! Hii, haa, haaaa! Lubage hirnatada. Maksumaksja arvelt võimaldada mõnedele ennast teistest paremaks pidavatele tegelinskitele poolmuidu reisimise ei ole küll mitte mingisugune tubliduse näitaja, pigem ikka vastupidi.

-8  +50
Vahur Neljapäev
07.02.20, 09:44
Reede jahub jälle aia august kui jutt aiast.

-14  +15
..
07.02.20, 11:38
Meil pole rahapuudust, meie vald ei oska vahendeid kasutada. 70koh lennuki täituvus on väga küsitav, kus on tõendid, et otsus on otstarbekas? Aru ma ei saa, milleks oli määratud 70-kohaline miinimum kui isegi ATR42 säästaks palju rohkem raha. Meil ei arvestata juba ammu inimeste soovidega. Puhas rajapõletamine, muud midagi. Milleks kasutab tavaline saarlane Rootsi liini? Sügisel tulevad siia Rootsi charterid spaapuhkust veetma, aga suvel ei hakka siia rootslasi palju tulema, sest mida on siin huvitavat, hinnad ka sellised, et parem natuke raha juurde koguda ja mõnda odavasse lõunamaasse lennata. Bromma lennujaamast pole ka kuigi asjalikke jätkulende. Arlanda ei ole ka mugav minna kuna 2 tundi enne lendu peab vaksalis olema. Küll aga nõuaks Arlanda liin veel ohtramalt raha. Rootsi liini puhul ei ole tegu riigiabiga, vaid vedaja kannab suurema osaluse pileti arvelt ja rahvusvahelist lendu opereerima võib soovi korral tulla ükskõik mis firma. Ka mina võin minna piloodiks õppima, lennuki osta, tegevusluba saada ja kasvõi Kuressaarest oma soovil Dubaisse lennata, meie lennuväli peaks Boeing 737-t kannatama küll, iseasi kas see oleks majanduslikult jätkusuutlik. Hanget ei olnud, vaid vald saatis AirBalticule, BRA-le, Regional Jetile, SAS-ile kirja kes oleks nõus lendama ja vastas ainult BRA, mis kinnitab veelkord, et ka Nordicat ei huvita Eesti väikse saare soovid ja see ei ole nende äriline eesmärk rääkimata mingist SAS-ist. Vald annab vedajaga sõlmitud kokkulepe alusel konkreetse rahaportsu, et firma ei peaks lendama kahjumlikult ja seda ei saa nimetada riigiabiks ja vastutab, et kindel istekohtade arv oleks täidetud. Kui valitsus otsustab toetada rahvusvahelist marsruuti siis on tõesti raske büroklaatlikult reegleid jälgida, mis nõuab tavaliselt palju aega.

-6  +20
Vahur Reede
07.02.20, 12:15
..:"...Hanget ei olnud, vaid vald saatis AirBalticule, BRA-le, Regional Jetile, SAS-ile kirja kes oleks nõus lendama ja vastas ainult BRA, mis kinnitab veelkord, et ka Nordicat ei huvita Eesti väikse saare soovid ja see ei ole nende äriline eesmärk rääkimata mingist SAS-ist. ..."

Tõsiselt?!

13. NOVEMBRIL 2019, kui Meie Maas oli kirjutis "Käivad läbirääkimised Kuressaare-Stockholmi lennuliini avamiseks" kus kirjeldati konkreetseid läbirääkimisi Rootsi lennufirmaga BRA (Braathens Regional Airline). Kirjutises lendude arv, rahanumbrid jms kenasti kirjas. Ainus, mis kirjutise põhjal tol hetkel vee lahtine - "Millistel päevadel lennud hakkaksid toimuma, ei ole veel paika pandud."

Ja nüüd siis see jutt kirja saatmisest AirBalticule, BRA-le, Regional Jetile, SAS-ile.
"Üleskutse konkursil osalemiseks" on allkirjastatud Madis Kallase poolt 12.DETSEMBRIL 2019 - kuu aega peale seda, kui Meie Maas oli juba raporteeritud, kes on "hanke" võitja!

-8  +5
..
07.02.20, 12:59
Mitte vald ei tõstnud Rootsi lennuliini mõtet, vaid lennufirma ise näitas üles suurt huvitatust marsruudi avamisest. Kui firma on huvitatud, siis muidugi alustatakse läbirääkimisi selle firmaga mitte näiteks Nordicaga. Miks peaks tegema koostööd mingi teise firmaga kui ta ei ole huvitatud koostööst, vaid teine ettevõte juba näitas initsiatiivi? Küll aga kui ei saadetaks kirja teistele firmadele, siis oleks see ühe firma teisele eelistamine ja reeglivastane, sest selmeks ajaks polnud kinnitust, et RJ, AB, SAS ei ole huvitatud. 20.detsembril kirjutas Kallutatud Hääl, et "Kuressaare-Stockholmi liinist huvitub Rootsi lennufirma" mille sisuks oli see, et vald saatis neljale lennukompaniile kirja millele oli aega vastata kindel arv päevi ning vastas ainult BRA. Konkurss ei ole hange, ma võin ka endale kontorisse arvutite soetamiseks konkursit teha. Kas sa tead üldse mis asi on hange? Kui omavalitsus saadab kirja, et saada aru kas kindel firma omab liini vastu huvi, siis ei ole tegu hankega. Minu point oli ju see, et vaidlesin vastu sellele, et sa tõmbasid paralleele Tartu liini juhtumiga. Kui vallavalitsus otsustab anda firmale rahasüsti, et plaan oleks jätkusuutlik, siis piisab, et vallavolikogu kiidab selle heaks ja firma on huvitatud ja tegu ei ole riigiabiga ning bürokraatiat ei pea korda ajama järelikult ei saa võrrelda Stockholm-Tartu plaaniga kus taheti saada vahendeid riigieelarvest. Kasvõi Qatar Airways võib soovi korral hakata Saaremaale lendama ja sõlmida vallaga lepingu, et vald võtaks täituvuse vastutust ja siis ei pea riigiabi reegleid täitma, hanget tegema.

-9  +3

07.02.20, 06:59
Aga see liin on täiesti mõttetu ja pealegi veel maksumaksja raha raiskav. Mis kasu on sellisest liinist 90% saarlastel? Mitte mingisugust! Häbi vallavalitsusele!

-15  +58
Saima

07.02.20, 07:34
Miks peab Saaremaa maksumaksja kinni maksma mõnede untsantsakate lõbureisid Stockholmi? Kui nad on nii vinged ärimehed ja-naised, nagu nad ise endi kohta suure suuga räägivad, siis ostku ise enestele ka täie hinna eest piletid. Rahvas Saaremaal niigi juba vireleb, kruusateed lagunevad, paljud elavad allpool vaesuse piiri - kohalik vallavalitsus aga toetab mingisuguste rikkurite reisimisvõimalusi. Väga häbiväärne lugu.

-14  +71
Tohoh!

07.02.20, 07:47
Asi läheb kord-korralt hullemaks! Vallategelased ei hooli enam kõige elementaarsematest õigluse ja sobilikkuse põhimõtetest!

-8  +58
Pettunud
 1

07.02.20, 09:20
Oh jah, võtab ikka ahhetama, vist paremat viisi raha magama panemiseks ei ole. Huvitav, mis saab liini täituvus olema, mind väga huvitav. Tehke siis vähemalt korralikku reklaami liinile. Ootan väga artikleid, kus räägitakse selle liini täituvusest. Sügisel räägiti, et vald vastutab 47 kohalise täituvuse eest, aga kellega tehakse koostööd, et see vastutus realiseeruks? See on utoopiliselt optimistlik, meil isegi Tallinna lennuliini täituvus enamasti madal, mida Stockholmist rääkida. Rumal väita, et selle marsruudi jätkusuutlikkus oleks positiivne. Kui põhjendada ei suuda, siis pole vaja ja kõik! Mida saaks kõike selle rahaga teha, lastakse nii palju raha korstnasse, et paar saarlast saaks suvel lennata. Kas me oleme tõesti nii rikkad? Ei ole enam tavalist inimlikkust, nii otsustaksegi vallaninade egoistlikute otsuste kasuks. Täiesti uskumatu, komandosid pannakse kinni, hooldekodudeks ja pensionärideks raha ei jää, mõned allpool vaesust, aga 180 tonni, et lennata Rootsi väiksesse lennujaama on leitud nagu hopsti. Enne räägime maapealsest transpordist regionaalsel tasandil ja siis avage liine kasvõi otse Jaapanisse. Mis on need argumendid, et maksumaksja peab selle kinni taguma? Tallinna liini kasutavad mõned päälinnas töötamiseks, aga see liin ei ole midagi muud kui mugavusteenus.

Olin alguses õnnelik kui hakkas see Rootsi liini asjalik jutt pihta, aga tasub meeles pidada, et see lennuk hakkab lendama Stockholmi Bromma lennujaama kus on veel vähem väljumisi kui Tallinnal ja nendest on enamus siselende.Et Bromma lennujaamast Arlanda omasse minna, siis peab pagasi välja võtma, 1.5 tundi taksoga sõitma (lisakulud) ja 2 tundi enne lendu teises lennujaamas olema, kuid kui kohe minna suuresse lennujaama, siis ei pea alati isegi pagasi vahepeal välja võtma. Kui lind läheks Arlanda jaama, siis ei peaks Tallinnasse minema ja oleks ajakokkuhoid, aga praegu on nii raha- kui ajakulukam. Arlandasse lendaksin ka mina ja kindlasti teised, võib-olla oleks see liin kuidagigi mõistlik.
80eur ühe suuna eest nagu vanades artiklites räägiti on ka soolane. Oleks kuskil 40eurot, siis oleks mõistlikum. Järelikult on see liin ebaotstarbekas, kui lennuk läheks Arlanda lennujaama, siis mõned saarlased ei käiks enam Tallinna lennujaama kaudu ning ühe ümberistumisega saaks peaaegu ükskõik mis maailma otsa. Kuhu on eestlasele mõtekas Bromma lennujaamast lennata, mis on selle marsruudi iva??? Kui masin lendaks Arlanda lennujaama, siis saaks olla jutt ka rahvusvahelisest ärilisest koostööst ja saaksid reisibürood töös juurde.

Sotsid ja eriti- Saaremaal nende eesotsas olev Madis arvatavasti arvab, et parandab elu Eestis, aga ta võiks leppida, et ta on väikese koha vanem, mitte mingi Trumbi-sugune inimene. Rootslane, kelle igakuine sissetulek ületab 1200€ ei raatsi oma suvepuhkust veeta mingil väiksel Eesti saarel, kus on suvel ehk veel külmem kui Rootsis, sest Saaremaa ei ole mingi epitsenter, mis aina tõmbab magnetiga turiste juurde. Mis on siin rootslase jaoks huvitavat? Et siia tuleks välisturistide buum peaks siin olema vähemalt 5 korda rohkem huvitavaid tegevusi. Kui tuleks Riia või Helsingi liin, siis oleks teine jutt, sest seal on inimesed ning nende huvid teistsugused. Riias saaks näiteks kultuuri nautida, kruiisile minna, šopata, jätkulennule minna. Vähemalt oleks suvel võrreldes Rootsiga lätlasi siia tulema rohkem huvitatud, AirBaltic teeks ka mingeid soodukaid, et rahvas lendaks, aga teine jutt see, et kas nad oleksid huvitatud lendama, sest välismaist firmat harilikult ei huvita väike saar ja sellest Riia omast on ka räägitud.

Kust tuli see 72-kohaline miinimum, sotside jalanumbrist ning IQ tulemusest? ATR72 on küll mugav ja vaikne turboprop, aga kui jutt käib sellest, et näiteks Saab340 säästaks ligi poole sellest investeeringust, siis ei ole arvestades võimalikku täituvust see majanduslikult loogiline. Suurest täituvusest ei saa ka jutt olla, et selline isend oleks põhjendatud. Selle ATR72 kütuse-, hooldus-, lennujaama kulud on märgatavalt suuremad kui pisema raudlinnu omad. Kui lennuk on palju ära kasutatud, siis tuleb hind veel madalamaks. Olen kindel, et näiteks NyxAir või FlyEst oleks nõus lendama.

-7  +47
Pettunud
09.02.20, 12:12
Mind väga huvitab, kuidas saab inimene teha järelduse, et teine kommentaator kes kirjutab teemakohast, asjalikku ning tarka juttu on mandil ainult paar korda käinud? Vaata ikka kommentaari sisu mitte pikkust või ei oska sa, tühikargaja, lugeda? Pigem ei ole sa üldse kunagi oma laudast eemal käinud kui käid siin anonüümselt sitta pritsimas ja ei ole midagi teemasse panna. Mis kasu sa sedasi tood, tarbid nagu loom ainult hapnikku ja kõik, see näitab kui depressiivse isikuga on tegu kui laupäeva õhtul tekib tugev soov kellegile lapsikult ära teha. Said ülemuse käest jälle koslepit, tegelikult on hea, et on olemas anonüümne kommentaarium kus saad ennast välja rääkimas käia, igatahes parem kui sa läheksid kuskile linna peale raevutsema ja su sugulased peaksid su trahve kinni plekkima. Rumal on see, kellel ei ole enda arvamust ega ei oska ise midagi tarka teemasse panna, eks see näitab väga hästi inimese intellekti ka anonüümses kommentaariumis. Oled kade, et sul ei tule midagi tarka 3 klassi haridusega pähe? Mul on palju mida teemakohast rääkida, sest ma ei toeta kuidas suure lennukiga raha põletatakse, lennates väiksesse lennujaama, kui on mida kodusaarel parandada ja kuhu raha suunata.

-0  +2
Quo vadis Saaremaa vald?

07.02.20, 09:34
Kohu Saaremaa vallavalitsuse poolt kokkukeeratud jama aina süvendab lõhet siinsete käputäie rikkurite ja suuremas osas vaeste inimeste vahel. Iga päevaga muutub elu maapiirkondades halvemaks, teed lagunevad, metsades tegutsevad rahaahned metsaraiujad, liigvee ärajuhtima pidavad kraavid on umbe kasvanud. üksteise järgi surevad välja külad, Kuressaare Soojust tahetakse erastada. Kahjuks ei ole Saaremaa valla tegevuses näha mitte ühtegi positiivset nooti.

-6  +55
Eelnevatele

07.02.20, 09:38
ei saa nõuda mõistlikkust sealt, kus seda ei ole ega ei tule, need inimesed (meie vallavalitsuses) on harjunud laristama meie kõigi rahaga, oskamata raha mõistlikult kasutada, sest nad ei tea mingit muud majandamise viisi - kas maksumaksja raha või projektiraha, kummagi jaoks nad päris tööd ei tee, vaid tegelevadki asendustegevusega päevast päeva ja kurdavad, kuidas neil on ikka raske töö ja keegi neist aru ei saa.

-8  +45
Vahur Neljapäev

07.02.20, 09:48
Ma ei saa aru miks ei võinud kaalutleda Riia ja Kuressaare vahelist laevaliini? Saaks ju selle odavamalt ja pealegi suurendaks äkki ka infrastruktuuri.

Lennukiga ei saa siia muud vedada kui paar golfi mängida soovivat Rootsi turisti. Lisaks ei lenda lennuk Arlandasse, kust saaks vajadusel kasvõi New Yorki lennata vaid Bromma lennujaama. Kahe lennujaama vahel on vähemalt pooletunnine sõit, mis teeb edasilendaja elu veidi raskemaks. Samas kui lennuk Arlandasse lennanud oleks, siis oleks Madis veel rohkem raha tuulde visanud.

-17  +28
Vahur Neljapäev
 1

07.02.20, 09:54
"Samuti avaneb Saaremaa miljonitele Rootsi elanikele,"

Eriti ootaks neid rootsi elanikke Malmöst, kelle eesnimi on Muhamed ja kelle ümbruses on tiksumist kuulata.

-16  +28
Vahur Neljapäev
08.02.20, 12:42
Kas sa loll ei saa ükskord aru, et nad ei ole valitsuses Ü-K-S-I-N-D-A! Pane oma suu kinni või sure maha, väga lihtne. Sa oled tüütum kui koroonaviirus, sind pole kellelegi vaja siin!

Ja kui sa veel lolli mängid siis tulen ja löön su viimsedki hambad jaanipäeva paiku välja, mulle Iirimaal väga meeldis.

-7  +9
soov
 3

07.02.20, 11:08
See liin võib ju olla. Aga ootaks Kuressaare-Tallinn liinile ka 72-kohalist lennukit või vähemalt 40-kohalist. Nii palju, kui mina sõidan, on kõik kohad täis ja kui varakult ära ei osta, siis piletit soovitud kuupäevaks ei saa. Ja ma ei räägi ainult nädalavahetuse reisidest.

-13  +10
Lennuk
07.02.20, 15:24
Aga osta siis pilet varakult ära, kui juba tead probleemidest!

-6  +5

07.02.20, 15:30
Mis vahet seal on, millal pilet osta - kui lennuk on täis, siis lennuk on täis ja keegi jääb ikka maha.

-7  +11
Vahur Neljapäev
07.02.20, 16:41
Sõida siis muul ajal kui reede ja pühapäev ning saad üksinda lennata.

-18  +8
+
 2

08.02.20, 21:14
Kas liinil Stockholm- Kuresaare- Riia pole rohkem jumet?

-3  +2
piloot Piuks
08.02.20, 21:26
Kõige mõistlikum oleks avaga lennuliin Kuressaare-Potilaadale-Kuressaare.

-1  +9
anonüümne
08.02.20, 22:26
Ei ole ega peaks olema. Ainuke jätkusuutlik mõte oleks Kuressaare-Stockholm Arlanda marsruut 19-40 kohalise lennukiga, sest suurem sellest ei kindlustaks, et lainer oleks enam-vähem täis kuna isegi pealinna liini lennukis on talvel nädala keskel vahest alla viie reisija. See Braathens Airlinesi lennuk on liiga pirakas, mind väga huvitab kust leitakse reisijaid ning mis täituvuseks kujuneb. Saaremaa on rootslaste silmas ka selline koht mida eriti suvel külastama ei alustata. Kui Madis ei paneks, et ATR72 on miinimum, siis saaks ohtralt raha kokku hoida mida saaks suunata eakatele, kraanivee kvaliteedi parandamiseks, teede remondiks, vaeste toetamiseks jne. Arlanda lennujaamast saab kasvõi Jaapanisse, Austraaliasse või Ameerikasse lennata. Ärininad leiaksid ka äripartnereid. Aga ka see mõte oleks küsitav, kui ei ole piisavalt reisijaid siis pole vaja.

Kas Sa oled vähemalt huvi tundnud millised on lennunduse kulud? Nordica ütles, et Kuressaare liin neid ei huvita, sest see pole nende äriline eesmärk rääkimata SAS-ist või AirBalticust. Lennuk ei ole maabuss mis saab üle lennates kiirelt maanduda. Lennunduse kõige aja- ning rahakulukam osa ongi maandumine. Tead millised on kahe pealinna vahel reisivad inimesed? Selline vahepeatus ajaks ükskõik kui kasumlikku liini hauda kui just iga kord ei tuleks Saaremaalt 40 reisijat juurde. Selline vahepeatus liidaks 50 minutilisele lennule veel 40 mille tagajärjel võivad paljud reisijad valida järgmine kord reisimiseks teise ettevõtte, seda AB või SAS küll ei tahaks. See põhjustab olukorra, et väikse saarekese pärast kulud tõusevad ja firma kaotab ka teisi püsikliente, aeg on tänapäeval kuld. Aga mina näiteks tahaksin, et USA lend siin maanduma, sest ta läheb siit läbi, aga see ei tähenda, et see masin siia kunagi maanduks. Samuti on lennufirmale need 40 minutit olulised. Tänapäeval on suurte (ka Skandinaavia mõistes suured) firmade lennukid pea alati õhus ning teevad päeva jooksul 4-8 edasi-tagasi lendu, võib-olla peaks lennuk olema Saaremaal munemise ajal teises kohas, lennuk lendab tavaliselt punktist A punkti B ja seejärel nagu kett punkti C ning D.

-5  +3
Lokaalne ärinaine

09.02.20, 10:11
Tore ju, kui igal nädalal tuleb Saaremaale 70 rootslast koos oma rahakotiga!

-5  +3
anonüümne
 1

11.02.20, 18:08
Tänane SH rääkis, et lennufirma BRA Stockholm-Kuressaare lennuk võiks jätkata ka lendu peale Kuressaaret Tartu poole. Idee on kena, aga on mitmeid puudusi.

Tundub, et Madis ei saa jätkuvalt aru, et vahepeatus ajab lennu palju kallimaks ja lennuaeg venib ka märgatavalt. Lennuk ei ole buss, et vahepeatus on minutiline asi, maandumine+lennujaama aeg+õhkutõus liidavad veel ligikaudu 40min. Kui lennuk jätkab lendu Tartu poole, siis muutub tagasituleku aeg, muidu võiks lainer olla meie lennujaamas ainult ligi 20min. Selline vahepeatus ajab niigi küsitava täituvusega marsruudi, mida opereeritakse ebamõistlikult suure masinaga veelgi sügavamasse miinusesse. Samuti peaks võib-olla seesama lennuk peale Stockholmi maandumist teisse kohta sättima, Eesti väikelinnades munemise ajal. Kulude tõus põhjustab seda, et siit ei saa ka 80euroga Rootslase lennata. Nii kaua lennata ei ole ka tartlased huvitatud.

Siit hinna probleemile jõuame järgmise probleemini. Eestlane ei hakka Kuressaare-Tartu otsa eest ligi 100 eurot välja käima arvestades, et liini kasutajateks põhiliselt ülikooliõpilased. Kui liin jätkab Tartu suunas Kuressaare maandumisega, siis ei saa vald lihtsalt anda raha, et firma saaks kuidagigi hakkama, sest tegu oleks ühtlasi ka siseliiniga. Oleks vaja hanget teha. Ja isegi kui ei peaks riigiabi taotlema, siis 150 tuhandest ei piisaks. Kui peaks, siis riik ütleks, et pole raha.

On olemas selline asi nagu T-Ä-I-T-U-V-U-S. Minge korraks kell 15.35 tööpäeval bussijaama ja vaadake palju Kuressaarest Tartusse sõidab. Kust peaksid need inimesed välja tulema kui lennukit kasutaksid veel vähem inimesi? Tartlased tahavad Arlanda lennujaama lennata. Bromma lennujaamas ei ole midagi teha. ATR72 lennuk on ka liiga kallis, et see asi oleks mõistlik. Tartlased saavad Vantaasse lennata, Brommal pole mingit iva.

-0  +0
anonüümne
11.02.20, 18:22
Mis Tartu liini hind sellisel juhul kujuneks? Kes tahab Tartust sellisesse lennujaama lennata, kust edasi saab ainult mööda Rootsit? Lisaks ajab vahemaandumine hinda vastu taevast. Isegi tippfirmad panevad bussiliine kinni, ei saa olla jutt et enne tulevad võimalused, seejärel rahvas. Tartu liini ajalugu on pikk, see ei olnud esimene kord kui liine kinni pandi. Samas võib juhtuda, et tunduvalt suuremast Tartus on reedel kõik piletid välja müüdud ja saarlased ei saagi lennata.

-0  +0
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Tiiu Aro: Edward Laane tunnustamiseks on teisi võimalusi (32)
Koroonakriis sünnitas mõtte seeni kasvatama hakata (11)
1. juunist on Saaremaal Kaarma, Kärla ja Lümanda kogukond (12)
Vandaalid laamendasid võistluspaigas ja virutasid jooksu lipu (4)
Autod ummistavad Ruhnu sadama kai  (1)
Leisi Noored soovib Melsase majas avada noortekeskuse
Olerex paigaldab Kuressaare tankla katusele päikesepaneelid  (4)
Nädala loetavuse top 5
Autoga merre sõitnud kalurit ei õnnestunud päästa (7)
Hannes Sepp: näeme vaeva, et sügisel jätkata (51)
Kurb kuulda ja lugeda (27)
Saun läks ehitusveast põlema (10)
Vallavanem sai täpid viimasel hetkel kokku (20)
Kommentaarid
1. juunist on Saaremaal Kaarma, Kärla ja Lümanda kogukond (12)
Autoga merre sõitnud kalurit ei õnnestunud päästa (7)
Koroonakriis sünnitas mõtte seeni kasvatama hakata (11)
Vallavanem sai täpid viimasel hetkel kokku (20)
Tiiu Aro: Edward Laane tunnustamiseks on teisi võimalusi (32)
Reformierakond kesklinna liikluseks sulgemise eelnõu tagasi ei võta (67)
Vallavanem Mikk Tuisk – põhimõtetega mees  (32)
Vandaalid laamendasid võistluspaigas ja virutasid jooksu lipu (4)
Kurb kuulda ja lugeda (27)
Kesklinnas lubatakse parkida kaks tundi (11)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2020. Kõik õigused kaitstud