[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Pühapäev, 31. mai 2020  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
mai 2020
järgmine kuu
E T K N R L P
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




Kommentaarid

Vastukaja
07.02.2020. Autor: Ahti Rattasep
Lugedes 9. jaanuari lehte, hakkab artiklis “Ministeerium: lennuühendus Tartuga ei ole esmavajalik” silma mitmeid imelikke, et mitte öelda ebaõigeid fakte.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Vahur Neljapäev

07.02.20, 09:42
"Seega oleks lennuühendus Tartu ja Kuressaare vahel absoluutselt hea lahendus "

Jah aga kulla inimene, sa unustad ühe olulise aspekti ära. See on täituvus ja vajadus. Kui üks Eesti parimaid bussifirmasid siinsed veod Kuressaare ja Tartu vahel ära lõpetab, siis on ju absurdne rääkida mingi lennuühenduse rajamisest.

Kes selle kinni maksta jõuab? Võttes arvesse, et Tartu ja Kuressaare vahet sõidavad paljugi vaesed tudengid, siis ma kahtlen, et nende vanemad või taskuraha selle lõbu kinni maksta jõuab. Siis on muidugi teine variant- riigi totatsioon. No kas see on õige asi raha sinna alla põletada?

Saarlastena arvame, et oleme maailma naba ja kõik keerleb meie ümber, küll meile on ilmtingimata silda vaja ja küll lennu- ning laevaühendusi. Tegelikkuses ei ole ju asi sedasi. Häält tehakse rohkem kui nõudlust oleks.

"siis ilmselgelt külastaksid paljud tartlased meeleldi Saaremaad." Kus Ahti seda nii täpselt teab? Ilmselgelt? Kas ta käis mööda Tartut inimestelt küsimas? Mina olen skeptiline selles osas. Ja kui isegi mõningad huvilised esialgu tekivad, siis pidevalt siin spaades käimine on ju naeruväärne.

-1  +11
anonüümne

07.02.20, 15:30
Kust need liini kasutajad järsku välja hüppaksid? Lennukis oleks veel vähem reisijaid, päälinna liin talvel isegi tühi. Need vastulaused ei omanud üldiselt suurt tähtsust, iva oli see, et see liin oleks veel idiootsem kui 70-kohaline lennuk Tallinnasse või Stockholmi lennuliin. Keegi ei ava liini kui see ei ole JÄTKUSUUTLIK. Paistab, et artikli autor ei tea sellistest sõnadest nagu täituvus ning on ärilises mõtteviisis justkui 0. Enne võiks artikli autor suure puutüki oma silmast märgata ja siis vaadata mis väike terake spetsialisti omas on. Kui isegi bussifirmad panevad liine järjekordselt kinni (2 korda Lux, 1 kord Kalle Bussid, 1 kord GoBus), siis see tähendab, et liini täituvus on madal. Kui ise ei usu, siis paaril tööpäeval kell 15:35 bussijaama. Kas see kodanik teab, millised on lennunduse kulud?
Okei, kui liin avatakse, siis kes hakkab pileti kinni plekkima. Siin sõidab palju õpilasi, kellel pole nii palju raha. Võiksime leppida, et me pole nii tähtis koht, et siit peab ükskõik mis maailma otsa saama. Kas see autor on terve Tartu, et teab kes liini kasutaksid? Küll on vaja päälinna suure lennukiga, otseühendusi Stockholmi ja Riiaga, silda, lisapraami, rahvusvahelist laevaliini kui samal ajal ei ole mõnedel puhast vett kraanist, K soojust erastatakse, hooldekodud vaesed, maapiirkondades elu läheb halvemaks, teed katkised, palju vaeseid jne. Tuleb mõelda oma võimalusi ja täituvuse tõstmiseks peaks meil ligi 3korda rohkem inimesi olema. Lux Express kasvatas hoogsalt Tallinna liini reisijate arvu, aga Tartu liin oli kahjumlik.

Stockholmi liini puhul annab vald ühekordse rahasüsti kahjumi ennetamiseks ja vedaja ise kannab suurema osaluse lennust piletimüügi arvelt. Tartusse lennates peab aga piletihinna ka "söödavaks" tegema, see omakorda teeb suuremaks toetuse osakaalu kuludes. Mingi 100 eur/suund ei hakata lendama. Riigieelarvest toetuseks peab korraldama hanke. Keegi heategevust ei tee ja liin ei pea vastu isegi katselendudele. Ka Tartu liini Luxides on talvel vahest alla kümne inimese arvestades mis mugavusi nad pakuvad ja palju reklaami on nad teinud. Kui vahemaa on üle 300km siis palju hinnaks kujuneb?

Samuti oli 8.jaanuari artiklis kui aus olla rahaline summa valesti määratud, keegi ei väitnud, et liin peab teenindama kogu aasta vältel. Küll aga pani Madis mööda, et ei ole raha. Kui raha kasutaks targalt siis saaks hakkama. Samas ei ole nii, et väiksematel Eesti firmadel ei ole vaba lennukit. Paari saarlase jaoks pole mõtet pidada, võib-olla paar reisijat ainult kasutaksid liini. 6 tundi on natuke tüütu jah istuda bussis kui saab ka kiiremini, aeg on arukale tähtis resurss, edasi-tagasi tuleb juba üle 12 tunni, kuid see oleks mõeldav kui 2 bussi oleksid alati täis.

-0  +1
kohalik

07.02.20, 17:52
Hoopis Rootsiga on ühendust vaja, ha, ha, haaa...!

-0  +2
aga

07.02.20, 19:45
Miks ei saa kommenteerida lasteaedade ja koolide tugisüsteeme?




































Minu kommentaar on hoopis teisel teemal.
Miks ei saa avaldada arvamust tugikeskuse kohta,mis on seatud lasteaede ja koole abistama?







M

-2  +1
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Tiiu Aro: Edward Laane tunnustamiseks on teisi võimalusi (32)
Koroonakriis sünnitas mõtte seeni kasvatama hakata (11)
1. juunist on Saaremaal Kaarma, Kärla ja Lümanda kogukond (12)
Autod ummistavad Ruhnu sadama kai  (1)
Vandaalid laamendasid võistluspaigas ja virutasid jooksu lipu (4)
Leisi Noored soovib Melsase majas avada noortekeskuse
Olerex paigaldab Kuressaare tankla katusele päikesepaneelid  (4)
Nädala loetavuse top 5
Autoga merre sõitnud kalurit ei õnnestunud päästa (7)
Hannes Sepp: näeme vaeva, et sügisel jätkata (51)
Kurb kuulda ja lugeda (27)
Saun läks ehitusveast põlema (10)
Vallavanem sai täpid viimasel hetkel kokku (20)
Kommentaarid
1. juunist on Saaremaal Kaarma, Kärla ja Lümanda kogukond (12)
Autoga merre sõitnud kalurit ei õnnestunud päästa (7)
Koroonakriis sünnitas mõtte seeni kasvatama hakata (11)
Vallavanem sai täpid viimasel hetkel kokku (20)
Tiiu Aro: Edward Laane tunnustamiseks on teisi võimalusi (32)
Reformierakond kesklinna liikluseks sulgemise eelnõu tagasi ei võta (67)
Vallavanem Mikk Tuisk – põhimõtetega mees  (32)
Vandaalid laamendasid võistluspaigas ja virutasid jooksu lipu (4)
Kurb kuulda ja lugeda (27)
Kesklinnas lubatakse parkida kaks tundi (11)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2020. Kõik õigused kaitstud