[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Teisipäev, 25. veebruar 2020  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
veebruar 2020
järgmine kuu
E T K N R L P
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829




Kommentaarid

Uued bussid toovad suurema mugavuse
23.01.2020. Autor: Saaremaa Teataja
Alates 1. veebruarist alustab Saaremaa maakonnaliinidel reisijate teenindamist AS Go Bus, seda vastavalt 2019. aasta 10. mail AS-i Go Bus ja Saaremaa valla vahel allkirjastatud avaliku teenindamise lepingule. Sama lepingu järgi võtab AS Go Bus 1. septembrist 2021 üle ka linnaliinid, senini teenindab linnaliine Atko Liinid OÜ.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
..............

26.01.20, 11:19
Võiks mitte teha odavat pakkumist ja hankesse hõlmata, et bussid oleksid kaugelt ära tuntavad ja värvitud rõõmsasse värvi või kujundada busse kihelkonnamustritega, lehekestega nagu näiteks on Pärnus, Viljandimaal, Tartus, Lihulas, Haapsalus. Praegu ei ole ilus ja on lihtsalt suvaliste sõnadega täis soditud.

Ei tunne Gobusi ära, olin aprillis õnnelik kui Gobus võitis hanke, aga praegu olen ääretult pettunud, pole sõnu. Praegu mõtlen, et võib-olla oleks parem kui Atko võidaks. Isegi uutel Viljandi Atko Isuzutel on istmed paremad . See on tore, et mugavused tulevad, aga miks osteti nii väikseid busse. 1. veebruarist tulevad liinile 26 bussi, millest viis on Izuzu Turqouise 31kohalist, üksteist Iveco Feniksbussi 28kohalist, üheksa Iveco Daily 19kohalist. Samas valetati rahvale, sest Interlink hakkab Tallinna liini sõitma.

Praegu on Atkol käigus 10 31kohalist bussi ja GoBusil 10 40kohalist SORI. Kokku on praegu kahel vedajal 35 bussi. Juhid räägivad ka et need Isuzud on kõrged ja väiksed ning võivad tuulise, libeda ilma korral ümber minna. Ei tohi hankesse panna enam kõige tähtsamaks kriteeriumiks hinda, selle tagajärjeks ostavad firmad rahakokkuhoiu mõttes konservipurke ja teevad odava pakkumise. Just siia oleks vaja suuri busse, kasutan maakonnaliine ja need bussid ei ole ka praegu tühjad. Prii sõit kasvatas ka reisijate arvu ja suvel oli pikki vahemaid ka suurte bussidega ebameeldiv sõita. Nüüd ma vist lõpetan maaliinide kasutamist ja parem ise maksan oma auto bensu eest. Miks pani Go Läänemaale ja Valka häid busse, aga siia pannakse asju mida ei saa bussiks nimetada. Mulle jääb arusaamatuks, Go oli ju SORi klient. Ühesõnaga tekib kvaliteedilangus.

Ivecote kohta räägitakse foorumites, et need on kohutavamad bussid millega sõidetud. Üsna pea tekivad rikked ja lagunevad kiiresti. 27 kohalistes Ivecotes on palju kohti väiksesse keresse topitud. Isuzud näevad välja lühikesed ja on seebikarbid. SOR ikka korralik masin. Samas tekivad nendel külmal ajal elektroonika jamad ja pensionäridel on nendesse raske sisse saada, sest nad on kõrged. Nendega sõites rapuvad nad ka pealekaupa koledalt. SORid näevad ikkagi bussi moodi välja. SORid on ka suhteliselt taskukohased ja töökindlad bussid mis sobivad ka gabariitide poolest maakonnaliinidele. Reservi mõne rikke tõttu vist ei jää, sõidukeid vähevõitu ja eks näeme mis nende seebikarpidega suvel juhtuma hakkab, sest ka suured bussid olid suvel täis. Sattusin paar korda katsesõitu tegevale Isuzu bussile ja siis oli ta puupüsti täis. Vältisin Atko busse, aga tuleb välja, et tervet Saaremaad hakkavad sellised parsad sõitma.

-1  +1
Vahur Neljapäev
 1

26.01.20, 11:42
Käige rohkem jala ja te olete tervemad, positiivsemad ja rõõmsameelsemad. Jalakäiad moodustavad parima osa inimkonnast!

-6  +6
Mää
26.01.20, 19:39
Tundub et lisaks autojuhtimisele ei oska sa ka kirjutada, lammas.

-3  +2
anonüümne

26.01.20, 13:01
Võib-olla on järjekordselt väikekaubikute ostmise põhjus see, et investeeritakse nõudetransporti, aga enamus inimesi jätkab klassikaliste busside kasutamist, sest see nõudetranspordi idee on suur lollus ning see ei saa lähimal 20 aastal asendada tavalist transporti, sest enamus üle 30a inimesi ei hakka endale iga kord äpist autot tellima. Kas tegu oleks nö sisuliselt tasuta taksoga? Noorte puhul on nii, et nad otsustavad, millise väljumisega sõidavad tihti 5min enne väljumist, kuid seda autot oleks vaja aegsasti tellida. Eakate arvates oleks nõudetransport võrdne transpordi puudumisega, samuti tahetakse bussiga sõita mitte mingi suvalise Omniva autoga. Selle lausrumaluse asemel võiks vaieldavates suundades hooajati rohkem väikseid (kokkuhoidlike) busse käia ja panna sinna kuhu ikkagi enamusele küsitluse vastajatele sobis. Alati leiduvad kellele ükskõik millised bussiajad ei sobi ja nad sõitku oma autoga. See idee on sellises stiilis, et me ei tea millal on vaja busse panna ja las inimesed ise tegelevad ja sõidavad siis kui tahavad, see pole meie mure.

See, et tulevad konservipurgid on tõesti jama. Miks siia otsustati väikseid busse panna, reisijate arv on ju suur, need sõidukid on tihti kohutavalt täis. Praegu on kokku 20 suurt bussi ja teatud liinidel eriti vabu kohti ei jagu, aga veebruarist tuleb 5 väikest kuid kõrgepinnalist 31-kohalist Isuzut.

-0  +2
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Perekondlik (2)
Oma kätega loodu pakub Raivole rahuldust ja rõõmu
In memoriam Mihkel Smeljanski
Muhus jagati parimatele preemiaid ja tunnustusi
Bellingshauseni kapten Indrek Kivi: kartsin juhtide egosid (5)
Toasooja hind võib edaspidi kerkida kuni 10 protsenti (18)
Meie Maa omanik Arne Pagil pälvis maakonna vapimärgi (3)
Lümanda elutööpreemia pälvis spordihing Urve Vakker (10)
Sandra Sepp: advokaat peab olema inimlik (1)
Mustjala teenetemärk jäi tänavu välja andmata (1)
Priit Penule maaeluministeeriumi kuldne teenetemärk (1)
Kalurid soovivad Saaremaa suurmehi postmarkidele (9)
Toitumisekspert: tervisliku toitumise ABC tuleb kasuks igaühele
Rahvas, rahvus, riik (5)
Nädala loetavuse top 5
Kaunispe külas hukkus autot remontinud mees
Pulmapidu päädis kolmekordse luumurruga (11)
Valla järelevalve peaspetsialist lahkub ametist (22)
Perekondlik (2)
Imetüdruk läbis aastaga kaks klassi (29)
Kommentaarid
Toasooja hind võib edaspidi kerkida kuni 10 protsenti (18)
Kuressaares toimus robootikaliiga eelvoor (9)
Meie Maa omanik Arne Pagil pälvis maakonna vapimärgi (3)
Mustjala teenetemärk jäi tänavu välja andmata (1)
Sõnajalad kolivad tuuleenergeetika arenduskeskuse Saaremaalt ära (34)
Rahvas, rahvus, riik (5)
Igor Gräzin asub tööle Saarte praostkonna vikaarina  (31)
Tuba, kus maailm muutub paremaks (17)
Valla järelevalve peaspetsialist lahkub ametist (22)
Bellingshauseni kapten Indrek Kivi: kartsin juhtide egosid (5)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2020. Kõik õigused kaitstud