[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Kolmapäev, 27. mai 2020  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
mai 2020
järgmine kuu
E T K N R L P
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




Kommentaarid

Taksopeatuste rendihind kukkus neli korda
04.01.2020. Autor: Ardo Vahter
Saaremaa vallavalitsuse eile korraldatud suuline enampakkumine Kuressaare kesklinnas Tallinna 14 maja ees asuvate parkimiskohtade taksopeatustena üürileandmiseks lõppes alghinnaga ehk 100 eurot kuus parkimiskoha eest.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Vahur Neljapäev
 16

04.01.20, 00:47
Siiani ei saa eriti aru kelle jaoks need taksod meie Kuressaares üldse seisavad ja talvisel ajal ainult tossavad? Paari, kolme ooperituristi pärast peab linn aastaläbi neid taksosid täis olema? Lasku hinnad normaalseks, et ka miinimumpalka teeniv inimene võiks vabalt seda teenust kasutada, mitte et see rahakotti korraliku augu jätaks. Lõppude lõpuks on siis parem kui masin seisab või kasvõi ühe euro väikse otsa eest saab?

-12  +30
sõitja
04.01.20, 12:47
Kui asjadest ei tea, siis võiks lihtsalt mitte midagi rääkida. Näen linnas liikumas ka talvel iga päev hästi palju taksosid, järelikult inimesed kasutavad. Ka mina kasutan ja sohvrite sõnul oli 31.12-02.01 eriti palju kohalikke kliente, suvest rääkimata. Enamus kasutajaid ongi kohalikud.

Linna vanimal taksofirmal on juba augustist esimene sõit täishinnaga, kuid selle järel antakse sulle tasuta kliendikaarti, millega kõikidel järgnevatel sõitudel on start 0.70€ ja km tasu samuti 70 senti. Neid tunneb tänavapildis ära "soodsaim takso" kleebisega. Aga eks sohvrid ise pole hinnalangusega rahul, kuid see-eest on nendel nüüd rohkem kundesid. Nii odavaid tariife pole üheskis teises Eesti linnas seega pole vaja hämata nagu Delfi valvekommentaator. Äsja paar aastat tagasi tulnud konkureerima Hea taksol on juba tavahinnaks alustamine 1eur ja iga km 80 eurosenti. See teenus on väga vajalik kui vaja näiteks abikaasal kindlaks ajaks bussijaama jõuda, aga õues halb ilm, lähed tuttavate juurde kus võtad paar pitsi või firmapeole jne.
Ps: ma lihtsalt räägin faktidel põhinevat juttu, mind ei ole keegi palunud kommenteerima ega ei ole elus kunagi omanud seost ühtegi taksoettevõttega.

-18  +5
Vahur Neljapäev
04.01.20, 14:10
Mina näen ka, aga näen tühjasid taksosid. Selles ongi probleem. See, kui sina kuus 2-3 korda taksot kasutad ei anna veel õigust taksoparke siia rajada. On inimesi Saaremaal(tuhandete kaupa), kes pole taksoteenust aastaid või aastakümneid lausa kasutanud (mina kaasa arvatud). Seega ära seleta, kui tõesti asjast midagi ei tea. Mine jaluta kesklinnas, eriti praegusel perioodil ja vaata, kuidas autod ükshaaval seisavad. Miks nad küll sõidus pole?

Veel enam sellest ma ju räägingi, et mõne üksiku püha ja lühikese suveperioodi pärast on meie taksondus ju täiesti mõttetu. Kui mina oleks taksojuht (mida ma ka tihti olen), siis oleks minu mõtlemine hoopis teistsugune. Peaasi, et auto liiguks, sõidaksin kasvõi euro eest.

Alustamine 1 euro ja iga km 80 senti. Seega 7-8 eurot sinu meelest pisikeses Kuressaare "linnas" ühest otsast teise sõitmine on sinu meelest normaalne hind? Tule taevas appi. Kui oleks veel edasi-tagasi vaja sõita, siis selle raha eest saaks väiksemal autol pool paaki bensiiniga täita.

Kui oled taksofänn, tore ju. Ole edasi. Mina aga räägin nende inimeste eest, kes seda teenust ka kasutada sooviksid aga lihtsalt ei JAKSA maksta. Võta kõrvale näiteks Tallinna odavtaksofirmad, seal on km hind alla poole euro ja palgad tunduvalt kõrgemad.

-7  +14
Vahur Neljapäev
04.01.20, 14:14
Ja üleüldse, miks ei võiks keegi arukas taksojuht ka toiduteenust vedama hakata. See oleks suurepärane sissetuleku allikas. Tallinnas on igast voldid ja boldid, mis peatselt ka siia tulevad. Praegu oleks viimane aeg, midagi saaremaist teha. Kui on inimesed peal, sõidutan inimesi. Kui keegi tahab aga omale Villemist friikartuleid koju saada, toon ka need ära. MÕISTLIKU HINNAGA otse loomulikult. Teatud söögikohad pakuvad taksoga kojutoomise võimalust aga seda ajavad söögikohad ise, mitte taksofirmad. Jälle lihtsalt raha seismas, keegi ei soovi sellest kinni haarata. Pane aga seisva mootoriga Grand Rose eest tund aega persetama ja omavahel juttu puhuma, vot siis on küll mehed ükshaaval järjekorras.

-3  +13
Sõitja
04.01.20, 14:51
Miks kopeerisid mu kommi? Ma pole kindlasti kaugeltki ainuke kasutaja. Sa ei ole ainuke Saaremaa elanik ega kõik ei ole õnneks sinusugused.Kas Sul on aimu, mitu taksot Kuressaare linnas on? Mis siis, et tiimari ees seisab u 2 taksot ja seal kaugemal kesklinnas veel paar. Ma ei usu inimeste sõnu, kus on kinnitus, et tuhanded inimesed ei kasuta taksot? See on vajalik kui vaja kindlaks ajaks jõuda, oled kergelt ebakaine või lähed mõnele tähtsale üritusele. Kõikides linnades on juhtidel vähe tööd novembris, jaanuaris, veebruaris, aga see pole argument, et linnas poleks taksot. Sinu arvates ei peaks kõikidel alla 20k linnades taksot olema? Aga miks bussijaamas maaliini oodates ja perroonil aega veetes on ilusti näha, et taksopeatuses olevad ühissõidukid ei oota kutset reeglina üle kümne minuti? Kui Sa ei teadnud, siis juuksuritel, taksojuhtidel pole palka kui sellist, vaid nende sissetulek sõltub tehtud tööde arvust. Ma leian, et näiteks linna poolteist kilomeetrise keskmise sõidu puhul ei ole 1,80 kallis, arvestades, et sind veetakse üksinda suhteliselt uue autoga. Mis ots maksaks Kuressaares 8 eurot? Praegust hinda peaksid saama ka väikse sissetulekuga inimesed maksta, hinda alandades ei saaks juhid elada. Veel alandada arvestades bensu hinda, seda, et sohver võiks natuke ka kasumit saada ja juhtimiskeskuse kulusid vaadates ei ole kahjuks võimalik. Tallinnas on jah, km hind odavam, kuid alla 2 euri stardi eest maksta ei ole seal võimalik. Lisaks kannatab seal kasutada bolti, revalit, Takso 24, Tulikat, Tallinkit, sest teistes firmades on väga palju petuskeeme, haisvaid autosid, petvaid juhte jne. Kui ei usu vaata Eesti ametlikku taksosaiti kus hinnad, arvustused Taksod.net. Tallinnas saad täpselt sama palju kui maksad, ega juhid lollid pole, et miinusega sõita. Kuressaares on Eesti madalamad hinnad, kui Sa istud terve päeva nelja seina vahel ja käid linnas vahest mehi niilimas ja jagatud ruumi kritiseerimiseks andmeid kogumas, siis ära räägi teiste eest. Taksod ei sõida tavaliselt kui pole kliente, kui näed tühja taksot, siis järelikult sõidab ta kliendi juurde.

-11  +4
Sõitja
04.01.20, 14:58
Näiteks 1,5 km sõidu puhul ja 1,80€ eest tahad veel toitu saada? See kommentaar näitas väga hästi millise kontingenti sa kuulud. Kui Sa ei teadnud, siis paljud taksofirmad pakuvadki lisaks sõidujagamisele ka (toidu)kulleri teenust, samas pakutakse ka Tallinnas Luxile transfeerteenust, et linna mitte tundvad inimesed saaksid majutusasutuseni saada. Nt võib kokkulepitud hinnaga privaatse ühissõidukiga pitsat koju tellida. Kui tahad Bolti kasutada, siis selleks on ka Kuressaares võimalusi, siin ma toetan sind, sest juht ei ole anonüümne ja see on reeglina taskukohasem.

-10  +2
Vahur Neljapäev
04.01.20, 15:04
Palun õpi lugema! Ma ei ole kordagi öelnud, et meil ei peaks taksosid olema VAID, et taksojuhid kohandaksid oma sõidutariife vastavalt vajadusele. Jaanuar, veebruar jne võikski hind olla pigem madalam, et ka sellised inimesed seda kasutada saaksid, kes on pensionärid või kel lihtsalt vähe raha. Ilma selleta, et tekiks majanduslik auk kuusse, kui seda teenust kasutatakse.

Erinevalt sinust olen mina pensionär ja teha pole midagi. Sisustan oma päevi ka sedasi, et lihtsalt jälgin päeva jooksul, mida taksojuhid teevad. Ma ju tean, mida ma räägin. See, et sina, su sõber ja veel üks naabrinaine jooksvalt taksosid kasutavad ei tee veel teid maailmanabadeks. Kordan veelkord on palju inimesi, kes üldse taksoteenust ei kasuta ja kui seda ei usu, siis tule istu minuga koos ja vaatleme ühe taksojuhi tööpäeva. "siis järelikult sõidab ta kliendi juurde." Mis ta sõidab? Auto töötab ja ajab juttu.. tundide kaupa. Sõidab kliendi juurde sedasi? Äkki teeb hoopis turundustööd ja reklaamib end. Seda ka usud, naiivitar?

Bussijaamas olevad taksod on puhtad naljanumbrid. Mine suurema liini saabumise ajaks sinna ja vaata kui paljud takso võtavad. Enamikel on oma transport seal parklas ootamas. Taaskord ajad täiesti mõttetut juttu ja pealegi veel valet.

Seda enam, et taksojuht teenib palju töötab, paneb mind mõtlema, et miks nad natukenegi enam ei pingutaks, et kohaliku rahva poolehoidu püüda. Kelle jaoks need tühjad autod seisavad?

Poolteist kilomeetrit käid jala, mitte ei sõida autoga. Eriline mugavus ikka. Äkki tahad üle tee poodi ka taksoga minna? Mina võtsin näiteks Tuulte Roosi ja Auriga keskuse vahelise marsruudi, mis ei tee kohe kindlasti 1.80.

Ja kuidas siis 15 eurot edasi-tagasi sõidule miinimumpalka teeniv inimene maksma peaks suutma? Selle raha eest saab juba Tallinnasse. Rääkimata sellest, et keegi sõidab poolteist km, mis on tõesti naeruväärne, poodi, maksab 2 eurot ja ostab siis omale 3-4-5 euro eest süüa ja sõidab 2 euro eest koju tagasi. Ise ka saad aru, kui absurdselt sa kõlad?

Ahsoo, et auto niisama tühjalt seismine on väga võimalik ja väga kasumlik aga kasvõi euro teenimine ja inimene Smuulist Ida Niitu viia on siis kahjumlik või? Sinusugused inimesed ei suuda üldse äriliselt mõelda. Sinusugused sinisilmsed inimesed ongi need, kes oma putkad päeva pealt avavad ja siis pool aastat hiljem kinni panevad, sest majandada ei osata ega suudeta.

-5  +15
Vahur Neljapäev
04.01.20, 15:08
Ja mis see jagatud ruum asja puutub? Sa oled veel nii rumal inimene, et õigustad seda ja pead seda normaalseks? Et jalakäijad käivad läbisegi, kus tahavad ja autod sõidavad 10 km/h. See on sinu normaalsus? No siis ma tõesti ei imesta, et sa ka sõitvaid taksosid näed? Paistab, et sellise inimesega ei ole mul küll enam millestki rääkida. :)

-3  +11
Vahur Neljapäev
04.01.20, 15:10
"Näiteks 1,5 km sõidu puhul ja 1,80€ eest tahad veel toitu saada? "

Üldse ei oska lugeda? Või lihtsalt ei saa aru? Miks sa topid oma jama mulle suhu? Ma ei ole toidu puhul üldse hinnast rääkinudki. Rääkisin sellest, et ka meie kohalik persetav taksojuht võiks toidukullerina tegutseda ja ise omale vastava maastiku luua. Olgu selleks volt või solt või sinu puhult tont. Organiseerigu omale äpp, kirjutagu projekt, taodelgu raha ja hakaku kasumit kasserima, sest varsti tuleb suurtootja, kes kõik selle raha pealt ära koorib.

-4  +11
Tarmo
04.01.20, 15:21
See sõitja pole keegi muu kui üks närviline taksojuht ise

-2  +8
anonüümne
04.01.20, 15:32
"Paari, kolme ooperituristi pärast peab linn aastaläbi neid taksosid täis olema?"
Taksosid on väljas sama palju kui antud päeval on ennustatav nõudlus. Kui 70 senti on start ja km, siis ei saa hinda alandada. Eestis ei ole veel odavamat hinda. Veel lisaks kütusele pead maksma dispetsherile, firmale, kui auto pole sinu, siis rendihinda, hooldust, taksomeetri, plafooni, pardaarvuti järelmaksu. Reaalsuses saab 2,30€ 8 euroselt sõidule heal juhul endale. Muidugi on kallis kui kogu aeg kasutad taksot, kuid mõtle juhi vaatevinklist ka. Auriga-Tuulte Roos maksaks 4,20€ mitte 8. Kui Sa ei kasuta, siis ei tähenda, et teised ei kasuta ja ära improviseeri siin, et suhtled juhtidega. Bussijaamas seisvad taksojuhid saavad 40% sõitudest bussisõitjatelt ja ülejäänud osa kutsetest. Kui õues on halb ilm, hilised tunnid ja ei taha kergelt joobes sõidu pärast vahele jääda, siis kasutangi taksot, küll ei sõida ma poodi või tööle taksoga. Sa ei tea ärist midagi kui hinda alandatakse ning on lühike sõit, pead enamus taksomeetri näidatust ära andma, siis peadki ise peale maksma ja ei teeni sentigi.

Ei toeta jagatud ruumi,sest see on idiootsus. 10 km/g keegi seal ei sõida ja polegi vaja,sest sellist kiirust on raske hoida ja ratturidki sõidavad kiiremini. Autot mitte juhtivad imimesed ei teagi, et nad saavad avarii korral vigastusi ja tuleb paremale-vasakule vaadata. Seal tehti,et sõidutee on jalakäija tee, mis ei meeldi mõlemale osapoolele.

-8  +4
to sõitja
04.01.20, 16:39
Eesti algajad ärimehed viivadki oma rahaahnusega oma äri hauda, sest on vaja saada korraga, kuid üks kord mitte väikse lusikaga, aga tihedamini. Kui stardihinda ei saa langetada, siis 70 sendilt 50 sendi peale sõidukilomeetri tariifi langetamine pankrotti ei vii. Siis lisanduksid ka näiteks pensionärid ja mõned hakkaksid võib-olla tihemini sellist teenust kasutama? Aga eks see hinnajama muusika ei mängi kaua, Tallinnas jagub kliente kõikidele, kuid kui äpitaksod tulevad siia, siis hakkavad ka vanad olijad mõtlema. Küll aga ei ole nõus, et kundesid on vähe, sest viimase viie aastaga on Saaremaal avatud 2 firmat ning lisandunud 10 autot. Varem oli ainult 1 firma. Iga päev ei ole kogu park ka teenindamas. Eks talvel eriti tööd ei ole jah, aga enamasti kasutavad ikka saarlased kuna talvel meil eriti turiste ei ole. Lisaks on tõsi, et sohver ise saab endale ainult väikse osa ning normaalse palga saamiseks peab saarel ikka väga palju töötama ja tervist rikkuma. Aga poodi minemiseks ei peakski autot tellima. Miks ei või nagu lennunduse ja bussinduse ideid kasutada, et talvel oleks reisijate meelitamiseks soodsamad hinnad. Kui oleks liiga vähe kliente, siis ükski mees ei oleks siin taksot sõitmas. Huvitav, et siin anonüümsed kommentaatorid arvavad, et on kõikidest kavalamad.

-1  +7
Vahur Neljapäev
04.01.20, 16:58
Inimene seletab ja seletab aga siiani ei ole jõudnud selleni, et seisev takso on palju mõttetum, kui kasvõi eurokese teeniv takso. Kaua sa oma kuludest jahud? Küsin veel- kas seistes siis need kulud kaovad? Kaob kulu maksta bensiini eest, maksta endale palka, riiklikud maksud?

Mis äri ajamisest sa siin räägid, kui ei oska lapse kombel poodigi maksta. Arve on 18 eurot, 50-ga maksad ja tagasi annad ka 50 eurot? Pole sõnu.

-3  +7
Vahur Neljapäev
04.01.20, 17:15
"Taksosid on väljas sama palju kui antud päeval on ennustatav nõudlus. "
Mis need ülejäänud siis teevad? Kui nõudlust pole, siis sõidavad mandrile või soojale maale puhkama? Ise ka saad aru, kui ajuvaba su jutt on?

" Kui 70 senti on start ja km, siis ei saa hinda alandada." Saab ikka alandada, tervelt 70 senti on mänguruumi kus saab alandada. Kes oled sina, kes paneb paika kui palju saab alandada ja kui palju mitte?

"Eestis ei ole veel odavamat hinda." Tõin sulle just näite pealinna näol. Oled sa loll või lihtsalt pime? Eestis ei ole väga palju piirkondi ka kus oleksid palgad nii madalad kui Saaremaal.

"Veel lisaks kütusele pead maksma dispetsherile, firmale, kui auto pole sinu, siis rendihinda, hooldust, taksomeetri, plafooni, pardaarvuti järelmaksu." Selle kõige eest seisev takso ei pea maksma? Maksad ainult siis kui sõidad?

"Reaalsuses saab 2,30€ 8 euroselt sõidule heal juhul endale." Vat kus on raamatupidaja välja tulnud. Isegi sendi täpsusega tead kui palju keegi endale teab. Väga tubli.

"Muidugi on kallis kui kogu aeg kasutad taksot, kuid mõtle juhi vaatevinklist ka." Mõtlengi juhi vaatevinklist, et mida ta raibe passib seal töötava mootoriga.

"Kui Sa ei kasuta, siis ei tähenda, et teised ei kasuta ja ära improviseeri siin, et suhtled juhtidega." Sina improviseerid ju, oletad, et sina ja sinu kaks imelaiska sõpra moodustavad terve Saaremaa, kes isegi 1,5 km jala käia ei suuda. Võin sulle pool sääre tippu tuua, kes ei teagi misasi see takso on, kuigi käivad nemadki linnas ja vajavad transporti.

"Bussijaamas seisvad taksojuhid saavad 40% sõitudest bussisõitjatelt ja ülejäänud osa kutsetest." Jälle, kust need andmed? Küll sulle ikka meeldib lahmida. Mine palun sinna kui buss tuleb ja vaata palju bussi pealt edasi taksosse istub? Maakonna liinidel on see arv praks 0, sest nemad istuvad edasi liinibussidesse. Mandrilt tulevate puhul leiab ehk 1-2 tükki end taksosse. Kust see 40% tuleb? Nii lolli ja absurdset prognoosi ei näe isegi uusaastaennustajatelt.

"Sa ei tea ärist midagi kui hinda alandatakse ning on lühike sõit, pead enamus taksomeetri näidatust ära andma, siis peadki ise peale maksma ja ei teeni sentigi." Ja kuhu ma annan? Tahad öelda, et kui euro teenitakse siis maksad 4 eurot peale?

Võtab ikka ahhetama küll su pläma aga pole hullu, iga targa kõrval peab alati ka üks loll olema, et maailma tasakaalustada. Jõudu! :)

-4  +8
sõitja
04.01.20, 18:16
Palun vabandust, paljud asjad olid mul valesti öeldud. Ma ei toeta lihtsalt nagu sa ütlesid, et "see, kui sina kuus 2-3 korda taksot kasutad ei anna veel õigust taksoparke siia rajada. " mõtet. Ärge minuga rääkige, ma olen rumal ja ei suuda kunagi vait jääda. Muidu see dialoog ei lõpe, te olete ju arukamad. Mul hakkab oma sõnade pärast häbi. Saaremaal ei kasuta tõepoolest enamus inimesi taksot.

Kui paar eurot maksis sõit, siis Sa ei maksa makse igalt sõidult, vaid ikkagi korra kuus. Kui teenitud summa tuleb sellelt mida pead ära plekkima väiksem, kingitusi sulle keegi ei tee ja selle summa pead ikkagi ära maksma.
Bussijaamas 40% panin mööda, kuid olen ükskord lehes lugenud, et kesklinna peatuses seisvatel autodel tulevad 60% kutsetest dispetserilt. Olen ka internetist leidnud, et 30% jääb juhile ning selle summa sain puhta matemaatilise tehte teel. Kas sa ei tea, et on olemas iga kauba puhul miinimumhind, kui seda katta ei suuda, siis pole ettevõtmine jätkusuutlik. Maksimaalselt annaks 20 sendi võrra km hinda alla tuua. Näiteks tuntud Tallinna odavtaksofirma Amigo 1.5 km sõit maksaks 2.7, sest nende sõidu alustamine on kallim. Saaremaal selline ots 1.80. Auriga-Tuulte Roos pea neli ja pool. Teised taksod mis ei teenida antud hetkel sõidavad õhtustel tundidel, teistel päevadel.

-4  +1
sõitja
04.01.20, 19:43
Olen rumal inimene. Ma ei suutnud aru saada, et kui auto teeb soodsamaid sõite, siis ta tänu selle, et tegi rohkem sõite ja teenis rohkem raha, suudab tasapisi kulud ära maksta ja seisev takso on igatpidi kehvem variant. Lisaks tuleb kundesid juurde. Puhkasin välja ja sain su mõttest aru. Mu jutu point oli see, et taksofirma oli juba suvel niigi hinda langetatud ja ma ei tahaks, et taksod ära kaduksid. Igalpool on talvel vähe tööd, kuid probleemi saaks lahendada kui tooks hinda alla. Samuti arvasin, et inimesed kasutavad suht tihti taksot kuna näen neid liikumas. Palun veel kord vabandust.

-3  +1
Vahur Neljapäev
04.01.20, 20:00
No selle rumalusega panid nüüd küll täppi. Tore, et vähemalt aru said. Aga ära nii karm ka enda vastu ole, ole lihtsalt vaka all sellise lämaga :)

Enne ütlesid, et alla 70 sendi ei saa üldse sõita. Nüüd juba saab 20 senti alla, saa siis aru... Minu põhimõttesti ei ole sa endiselt aru saanud. Kas siis seisev auto on taksojuhile/firmale kasulikum kui odavalt sõita ja kasvõi nulli jääda? Tundub nii.

Minagi ei soovi, et taksod Saaremaal ära kaoksid. Samas sooviksin mina, et taksoteenust saaks meil kasutada sama edukalt nagu vene ajal. Et ka pensionär võiks taksoga tõesti kasvõi poe ukse ette sõita, ilma, et tal pärast rahakotis auk oleks.

-2  +5
Vahur Reede
 1

04.01.20, 13:34
Tegemist on ühe suurest probleemist tingitud pisikese probleemi esilekerkimisega ja selleks probleemiks on Saaremaa valla teovõimetus.
Antud teema juures an suureks probleemiks see, et aastatel 2018-2019 oleks Saaremaa vald läbi viima Saare maakonna ühistranspordiuuringu läbiviimise ja liinivõrgu uuendamise - nii on otsustatud maakonnaplaneeringu kinnitatud tegevuskavas.

Tegelik olukord on aga selline, et eelmise aasta lõpus saime ajalehe vahendusel teada, et valla transpordinõunik lahkub jõulute paiku töölt ning "Pudrusöömine ei võimaldanud bussiaega muuta". Pudrusöömine ei võimaldanud bussiaega muuta ja kas transpordi volinik lahkus, MM väidab "Vallast lahkub korraga kolm ametnikku", valla kodulehe järgi aga muudatusi pole - kõik kolm kenasti tööl?!

Valla võimekus ongi ainult meediakünnist ületav kauplemine paari taksopeatusega Kuressaares ning paari bussiliini kohta veebiküsitluse läbiviimine ühistranspordi komplekse korraldamise asemel.

Juttu jätkub kauemaks, palliveeretamispealinn Saaremaa Vald garanteerib!

-36  +4
Vahur Neljapäev
04.01.20, 14:16
Mees, kas sa mingit muud plaati ka mängida suudad? Sa kommenteerid ühte ja sama joru iga artikli alla. Lõppude lõpuks on alati süüdi Saaremaa vald ja sinna sa ka oma joruga jõuad. No tõesti, igav jutt.

-4  +9
anonüümne
 1

05.01.20, 06:24
Saage aru kõik kulub, ülevaatus, kindlustus, bensiin, rehvid jne edasi, traksi on odavam kui oma panni üleval pidada linnas!

-0  +2
Vahur Neljapäev
05.01.20, 16:21
See ju minu point ju ka oli, et kõik kulub ja kõik maksab. Sõltumata sellest, palju sa tööd teed. Sellest ei saanud aga aru kodanik "sõitja", kes arvab, et kui takso kasvõi eurokese teenib, siis maksab ta lõppkokkuvõttes eitea mitu eurot peale. No siis tulebki see miinimum välja arvestada ja selle alusel hind kujundada. Lõppude lõpuks on see seisev ront ju palju kulukam kui sõitev.

-1  +3
Muki
 1

05.01.20, 10:47
Ega iga inimene ei peagi saama teenust kasutada. Takso on privaat transfeer ja luksus.

-2  +2
Vahur Neljapäev
05.01.20, 16:22
Aga miks sa nii mõtled? Paistab, et sa oled noorem lumehelbekene, kes nõukaaega ei mäleta. Vanasti sõitsid kõik taksodega, polnud viga midagi. Hind soodne ja ka teenus hea.

-3  +2
taksodest

05.01.20, 12:53
kui taksot vaja, siis teda pole. Tulin öise bussiga Tallinnast, külm, vihm, tuul. Peatuses taksot pole, dispetser teatab lahkelt, et esimene takso vabaneb ca 15 minuti !!! pärast...
/PS. ega oma autot ka pole bussijaamas enam kuhugi jätta, seal vaid tund seista lubatud/

-0  +2
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Vallavanem sai täpid viimasel hetkel kokku (6)
Ave Kirppis otsib uut omanikku (1)
Uus vallavanem valitakse kultuurikeskuses (4)
Valesti paigutatud koorem viis auto teelt välja (1)
Uue moega tänavapidu ootab kõiki lõbusõitu tegema  (7)
JUHTKIRI - Muutmine muutmise pärast
Rahvastikuregister – vajalik igas olukorras  (2)
Lugeja küsib, jurist vastab (1)
Arhitekti projekt kui ehitaja piibel
3000 m jooksu võitsid Mairo Mändla ja Eliise Hoogand
Mustjala päevakeskuse arhitektuurikonkursi võitis ideekavand “Öu”
Nädala loetavuse top 5
Autoga merre sõitnud kalurit ei õnnestunud päästa (3)
Hannes Sepp: näeme vaeva, et sügisel jätkata (44)
Kurb kuulda ja lugeda (20)
Politsei tabas metallivarga ja purjus mopeedijuhi (3)
Fraktsioon Saarlane soovib Tiiu Arolt tagasiastumist volikogu juhi kohalt (20)
Kommentaarid
Lugeja küsib, jurist vastab (1)
Uue moega tänavapidu ootab kõiki lõbusõitu tegema  (7)
Valesti paigutatud koorem viis auto teelt välja (1)
Uus vallavanem valitakse kultuurikeskuses (4)
Ave Kirppis otsib uut omanikku (1)
Vallavanem sai täpid viimasel hetkel kokku (6)
Hannes Sepp: näeme vaeva, et sügisel jätkata (44)
Kool ja lapsevanemad tahavad Vanalinna kooli remonti esimesel võimalusel (18)
Taruvaras kimbutab taas Saaremaa mesinikke (6)
Fraktsioon Saarlane soovib Tiiu Arolt tagasiastumist volikogu juhi kohalt (20)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2020. Kõik õigused kaitstud