[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Reede, 29. mai 2020  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
mai 2020
järgmine kuu
E T K N R L P
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




Kommentaarid

JUHTKIRI - Ääremaastumise nüansid
13.12.2019. Autor: MM
Tartu ja Kuressaare vahel oli niigi kehv ühendus, kaks korda päevas. Kui see nüüd taandub ühele korrale päevas, on see väga hale. Nii hale, et ei oska isegi selle peale mõelda. Aga eks raha räägib. Ja raha hääl on see, mis paneb kas rattad liikuma või seisma.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Volli

13.12.19, 08:11
Vähemat mitmed asjad olid nõukaajal paremad ning seda ei saa eitada isegi kõige paadunum nõukavastane tegelane mitte. Tuletan siinjuures teile mõned asjad meelde:
1. tasuta kooliharidus
2. tasuta arstiabi.
3. isegi bussiühendus Saaremaa ja Tartu vahel oli ehk parem kui see mõne kuu pärast olema saab.

-2  +24
to Volli
 2

13.12.19, 08:51
Vene ajal oli palk võrreldes Tallinnaga sama moodi väiksem kui siiani, millest see tuleb, kas sellest, et vesi ümberringi!

-2  +2
Volli
13.12.19, 09:13
Mitte ainult ei olnud palk nõukaajal Saaremaal väiksem kui Tallinnas vaid suurem osa Eestimaast pidi ka siis "nautima" väiksemat palka. Tuleb välja, et pikkade aastate jooksul ei olegi midagi eriti muutunud, pigem veelgi halvemaks läinud. Tõsi on, et nüüd on poed nänni täis, sageli mõttetut ja kohe lagunevat, piirid on lahti, meie rahvas saab piiritaha reisida ning maailma uudistada kuid samamoodi saavad nüüd siia sõita ka need kes ei tule meie riiki just kõige õilsamate kavatsustega. aga raha on nüüd rahval vähem kui nõukaajal, tööd samuti nong pensionite väiksusest ei maksagi siin kirjutada. Seda viimast tunneb ju peaaegu igaüks meist omalgi nahal.

-1  +20
Vahur Neljapäev
13.12.19, 09:51
Palk oli väiksem ja hinnad olid ka väiksemad. Seega asi oli sümmeetrias.

-2  +14
Vahur Neljapäev
 2

13.12.19, 09:52
Mina näiteks leian, et vald ei peaks tegelema mitte ainult Tartu otseliini tugevdamisega vaid ka Narva otseühenduse loomisega.

On absurdne, et Kuressaarest ei saa suuruselt Eesti kolmandasse linna otseliiniga vaid tuleb seda teha läbi Tallinna.

-2  +8
Miks mitte ka Narva?
13.12.19, 09:59
Narva sõites ei tee reis läbi Tallinna seda otsa kuigipalju pikemaks ja teed on ka ehk juba paremsad läbi Tallinna sõites. Aga sõita Tartusse läbi Tallinna - see on vast alles idiootsuse tipp. Muidugi võib seda ju teha, sest mõnele lausa meeldib kogu oma suure pagasiga ümberistumine ning vahepeal Tallinna peltade suurepärase peltakultuuri nautimine. Aga kindel on ka see, et suurem osa inimestest eelistab ikkagi otsesõitu Tartusse ja sealt tagasi.

-1  +10
Vahur Neljapäev
13.12.19, 12:16
Kõik ei pea keerlema päälinna ümber. Narva sõit algusega Kuressaarest võib väga vabalt läbi Paide ja Põltsamaa minna, kuhu niikuinii saarlasel väga raske hetkel pääseda kui oma auto puudub.

-2  +6
Anti
 1

13.12.19, 11:16
Noh jah!
Esiteks teeme bussiliiklused tasuta, ja siis kui enam ei jaksa, siis kinni!
Nii me ehitame Eesti linnriiki, nimega Tallinn! Praegu ongi Tartust Kuiressaarde kiirem tee läbi Tallinna, sest Tartu Tallinna vahel käib neid busse pea iga tunni takka ja peale selle veel rongid. See rongiliiklus aga peaks tihedam ja kiirem olema siis kaoks ka vajadus sealse maantee rekonstrueerimisele! Suursaarte püsiühendus ja Saaremaa süvasadama parem majandamine võtaks sealt maanteelt veel koormust maha aga kus sa sellega ikka tellime neid laevukesi ja tekitame rekordeid nii järjekordade pikkuses kui liiklejate arvus! Miski asi oli vanasti KILPLASED!

-1  +12
siil
13.12.19, 12:34
See on ju siililegi selge, et Saaremaa vallas lollus ruulib.

-2  +12

13.12.19, 12:29
Saarlased on ajupestud.

Eesti kingib Venemaale tanklate ja gaasitorude kaudu igal aastal 10miljardit eurot . Seda raha ei pea neile kulutama sest bensiini ja diisli,ning maagaasi asemel saab kasutada vesiniku mida saab tasuta HHO geneka abil

-2  +0

13.12.19, 12:32
Saarlased on idioodid.

Eesti kingib Venemaale tanklate ja gaasitorude kaudu igal aastal 10miljardit eurot . Seda raha ei pea neile kulutama sest bensiini ja diisli,ning maagaasi asemel saab kasutada vesiniku mida saab tasuta HHO geneka abil.

-3  +0
anonüümne
 3

13.12.19, 12:49
Rong Kuressaarest Tartusse! Vot see oleks saavutus vallavalitsusele!

-1  +6
Madis
13.12.19, 12:58
Pigem ikka rongitunnel Kuressaarest Stokholmi või Helsingisse.

-1  +10
Vahur Neljapäev
13.12.19, 13:59
Mis see toksholm on?

-2  +0
soorsk
13.12.19, 14:19
Toksholm on siis kui sina oled jälle seemneid söönud ning magad fooliummüts peas.

-0  +9
kindel
 1

13.12.19, 23:41
vene ajalei olnud ülemuste ja alluvate palgavahed nii üüratud

-2  +0
kommaripeer
14.12.19, 07:12
Kas siis nüüd ei ole või?

-0  +4
anonüümne

14.12.19, 08:13

MEET THE NABILA – FOSSIL FUEL FREE AIRCRAFT
Jul 18, 2017Share
Meet the Nabila, Solar Ship’s latest aircraft. With a namesake that means “born to nobility,” this ship is the firstborn in our new generation of aircraft, and first in our scalable line of Wolverine aircraft. It is another step forward in our mission to deliver fossil fuel free cargo aircraft able to service remote areas. While the Nabila is the size of a compact car, the Wolverines modeled after it will carry several tonnes of supplies to those in need.



Carefully refined with computer models before its manufacture, the Nabila wing’s new shape has led to improved stability, reduced cross-wind sensitivity, and greater control authority. It is also designed to achieve a higher lift-to-drag ratio, a measure of aerodynamic efficiency. It should go without saying that the Nabila is powered entirely by electricity.

The Nabila program represents a way for Solar Ship to continue accelerating its research and development safely, yet at a rapid pace. Where most Solar Ship aircraft built so far have been manned, the Nabila is controlled remotely from the ground, allowing us to build, modify and fly our new designs at a smaller scale with faster turnarounds and at reduced costs. Comprehensive telemetry allows us to validate our flight data against our engineering models, helping us to learn more and make improvements more quickly than ever before.

This approach has let our team build and test multiple aircraft in parallel, and helps us to take the dozens of ideas and improvements off the drawing boards and test benches and put them onto real, flying aircraft for evaluation. Different configurations and features compete directly against each other, with the best elements making their way onto the next aircraft.

Already the Nabila’s flight performance has earned praise from several former Air Force pilots, who no doubt are looking forward to the Wolverine that they can fly themselves. In the meantime, the Nabila will continue doing its work with multiple configurations competing to prove the best ideas for the next generation of Solar Ship technology, heralding the fossil fuel free future of aviation.


solarship
SOLARSHIP
RELATED POSTS
Spotlight On: Burundi
Solar Ship’s Year-End News Round-Up
How to Succeed as a Woman in Aerospace

search..
RECENT POSTS
Meet The Nabila – Fossil Fuel Free AircraftSpotlight On: BurundiSolar Ship’s Year-End News Round-UpPortrait of a Hero: RCAF Air Gunner Andrew MynarskiHow to Succeed as a Woman in Aerospace
ARCHIVES
July 2017January 2017August 2016July 2016June 2016May 2016January 2016December 2015November 2015
CATEGORIES
BurundiCanadian Aviation HeritageGeneralSolar Ship TVTransport Gap

©2016 Solar Ship Inc.


-4  +0
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Saun läks ehitusveast põlema (6)
Volikogu valis Saaremaa uueks vallavanemaks Mikk Tuisu (21)
Perekondlik
Kesklinnas lubatakse parkida kaks tundi (7)
Vallavanem Mikk Tuisk – põhimõtetega mees  (10)
Ühe saare naise lugu kriisi ajal (3.)
Neljalapselise maapere tegemiste pusle
Kaubamajas tuleb Rave mööbli tutvustuspäev  (1)
Lugudega asjade pood
Politsei eest põgenenud juht sai 20 päeva aresti ja jäi autota (7)
Iga ruut Saaremaast on kaardistatud
Sõrves päästeti võrku kinni jäänud hüljes
Nelipüha on ristikiriku sünnipäev (1)
Viikingite suvehooaeg stardib homme
Kirikud kutsuvad üle läve astuma
Nädala loetavuse top 5
Autoga merre sõitnud kalurit ei õnnestunud päästa (3)
Hannes Sepp: näeme vaeva, et sügisel jätkata (51)
Kurb kuulda ja lugeda (20)
Vallavanem sai täpid viimasel hetkel kokku (17)
Holostovi Kinnisvarahaldus peab maksma Sarbussi kütusevõla  (8)
Kommentaarid
Reformierakond kesklinna liikluseks sulgemise eelnõu tagasi ei võta (47)
Volikogu valis Saaremaa uueks vallavanemaks Mikk Tuisu (21)
Saun läks ehitusveast põlema (6)
Kesklinnas lubatakse parkida kaks tundi (7)
Nelipüha on ristikiriku sünnipäev (1)
Politsei eest põgenenud juht sai 20 päeva aresti ja jäi autota (7)
Vallavanem Mikk Tuisk – põhimõtetega mees  (10)
Kaubamajas tuleb Rave mööbli tutvustuspäev  (1)
Kurb kuulda ja lugeda (20)
Vallavanem sai täpid viimasel hetkel kokku (17)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2020. Kõik õigused kaitstud