[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Teisipäev, 28. jaanuar 2020  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
jaanuar 2020
järgmine kuu
E T K N R L P
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031




Kommentaarid

Tartusse bussiga edaspidi Tallinna kaudu?
13.12.2019. Autor: Ahto Jakson
Kuna Lux Express loobub Kuressaare-Tartu bussiliinist ja kui teised vedajad ei ole nõus asemele tulema, võib juhtuda, et edaspidi saab selle firma bussiga sõita Tartusse vaid läbi Tallinna.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
titi
 2

13.12.19, 01:03
miks bussiga läbi tallinna? ok tallinna bussiga jah, kuid sealt edasi rongiga tartu jõuab kiiremini kui bussiga :)

-2  +6
Vahur Neljapäev
13.12.19, 09:39
Selleks pead bussijaamast veel rongijaama minema Tallinnas. Mõttetu ajakulu ja siblamine.

-1  +9
hullarikandidaadid
13.12.19, 12:38
Küll on hea ja mõnus oma suurte kottide ning pampudega seal Tallinnas siis seigelda, oh jeerum, jeerum, kui hea. Kust küll tulevad sellised lollpead kes sellist ümberistumisega jura ajavad? Ega ometi mõnest hullumajast?

-1  +19
Pärnakas
 1

13.12.19, 01:29
Welcome! Väike kohv ja kiluleib ja ju siit busse edasi ka sõidab.

-2  +6
saarlane
13.12.19, 11:07
Jaa, su jutus on iva. Paraku on logistiliselt kõige keerulisem saada õhtusel ajal Pärnust Virtsusse ja vastupidi. St Pärnu maakonnasisene bussivõrk tahaks pisut korrigeerimist ja saarlaste mure oleks nagu peoga pühitud.

-2  +11
Vahur Reede
 5

13.12.19, 05:57
Said kokku kaks Setu memme ja arutasid uudiseid ja ilmaelu.
"Mul sõidab lapselaps suveks Pariisi!" teatas üks memm.
"On see Tartust kaugel?" tundis teine huvi.
"Jaa, väga kaugel..."
"Issand küll, terveks suveks sõuksesse kolkasse!?"

Aga tõsiselt kirjutades ei saa Riik (maanteeamet) toetada ainult ühte bussiliini. Toetada tuleb siis nii praegu opereeriva Sarbussi liini, kui ka Luxi kaduvat liini. Ja kui Riik hakkab toetama Saaremaa-Tartu vahelisi liine, siis tekib ka hiidlastel õigustatud ootus, et saaks lõpuks bussiga Tartus käia. "Tegemist on pikema protsessiga", nagu ütles Maanteeameti avalike suhete osakonna peaspetsialist Merilin Vernik ja Lux Expressi juhatuse liikme Paul Kristjan Lilje arvates peaks riik reisijate vähese huvi ja päevas ühe-kahe väljumisega liinide opereerimist toetama - tema jutt on ka üleüldisest kaugliinide bussiliikluse doteerimisest, mitte ühest bussiliinist Kuressaare ja Tartu vahel.

-34  +10
Vahur Neljapäev
13.12.19, 09:43
Su jutt on nii jabur kui vähegi olla saab. Põhimõtteliselt väidad, et kui üks palju vaeva näinud ärimees PRIAst toetust saab, siis võib seda küsida ka iga suvaline joodik.

Toetust tuleb maksta sellistele liinidele ja sellistele vedajatele, kelle vastu on nõudlus põhjendatult suur. Ehk siis toetuse maksmine ei ole mitte norm vaid on erand. Kuna Lux Expressi Tartu liin on selgelt populaarsem kui see Sarnuss, siis ei ole küsimust kumb toetust saama peaks.

Hiiumaa jutuga võid juba Sõmerasse minna. Sinu loogika järgi peaks lennuk Sääre tipult Riiga ka sõitma ja seda riikliku toetuse näol, sest ÜKS ju saab seda. Järelikult peavad kõik saama.

-7  +21
Vahur Reede
13.12.19, 10:32
Ma pole mingit sellist jama väitnud, nagu Vahur Neljapäev oma jamas kirjutab.

Põhimõtteliselt paneb selged piirid igasugu dotatsiooni maksmisele kehtiv ühistranspordiseadus:

§ 1. Seaduse reguleerimisala

(1) Käesolevas seaduses sätestatakse tee-, raudtee-, vee- ja lennuliikluses ühistranspordi korraldamise alused. Teeliiklusena käsitatakse sõiduauto-, bussi-, trammi- ja trollibussiliiklust, raudteeliiklusena rongi- ja rööbasbussiliiklust, veeliiklusena laeva-, väikelaeva- ja parvlaevaliiklust ning lennuliiklusena õhusõidukiliiklust.

(2) Bussidega korraldatud sõitjateveo puhul lähtutakse lisaks käesolevale seadusele Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusest (EÜ) nr 1071/2009, millega kehtestatakse ühiseeskirjad autoveo-ettevõtja tegevusalal tegutsemise tingimuste kohta ja tunnistatakse kehtetuks nõukogu direktiiv 96/26/EÜ (ELT L 300, 14.11.2009, lk 51–71).

(3) Bussidega korraldatud sõitjateveo puhul lähtutakse lisaks käesolevale seadusele Euroopa Parlamendi ja nõukogu määrusest (EÜ) nr 181/2011, mis käsitleb bussisõitjate õigusi ning millega muudetakse määrust (EÜ) nr 2006/2004 (ELT L 55, 28.02.2011, lk 1–12).

(4) Bussidega korraldatud rahvusvahelise sõitjateveo puhul lähtutakse käesolevast seadusest osas, milles Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruses (EÜ) nr 1073/2009 rahvusvahelisele bussiteenuste turule juurdepääsu käsitlevate ühiseeskirjade kohta ning millega muudetakse määrust (EÜ) nr 561/2006 (ELT L 300, 14.11.2009, lk 88–105), komisjoni määruses (EL) nr 361/2014, millega kehtestatakse Euroopa Parlamendi ja nõukogu määruse (EÜ) nr 1073/2009 üksikasjalikud rakenduseeskirjad seoses bussidega toimuva rahvusvahelise reisijateveo dokumentidega ning tunnistatakse kehtetuks komisjoni määrus (EÜ) nr 2121/98 (ELT L 107, 10.04.2014, lk 39–54), kokkuleppes „Bussidega toimuvat rahvusvahelist reisijate juhuvedu käsitlev kokkulepe” (Interbusi kokkulepe) (ELT L 321, 26.11.20 jne jne

Kus kohast aga see "dotatsioon" siis üldse tulla saab, et selline pöördumine Maanteeameti poole on kavas esitada?

ÜTS kirjeldab ka selle olukorra üheselt ära:

"...
Maanteeamet võib omavalitsusüksusega kokku leppida OMAVALITSUSÜKSUSE EELARVEST avaliku teenindamise lepingu alusel teenindatava kaugliini toetamise ulatuses ja tingimustes.
..."

Jõudu tööle!

-16  +4
Vahur Neljapäev
13.12.19, 12:12
Muud ka teha oskad, kui seaduseid kopeerida? Näiteks oma ajudega mõelda? Kui sul neid muidugi veel alles on. Jäta oma jama enda teada. Sa ei suuda lihtsa talupoja loogika järgi üldse mõelda.

-5  +9
Reet Vahu
13.12.19, 12:40
5.57 HULLUKS OLED LÄINT VÄÄ???? MIDA SA KLÖBISTAD???? MA MÕTLESI ET MIKS MU SILMAD NII PAISTES ON, MOOR PUHTA MAGAMATA, MEES KLÖBISTAB!!!!!

-5  +5
Naabri Vello
13.12.19, 18:41
Reet tule mu juure. Ma rahulda sind kuute moodu kui pühapäeni!

-0  +1
Kuressaare-Tartu
 2

13.12.19, 08:03
Millises riigis/vallas me ometi küll elame? Tahestahtmata hakkab tunduma, et isegi paljukirutud nõukaajal oli ühendus Saaremaa ja Tartu vahel sutsuke parem kui see nüüd üsnapea olema hakkab. Vahepealseid pea kolmekümmet aastat ei olekski nagu vahepeal olnud, bussiühendus on ikka sama nigel ning võimalik, et halvemgi veel. Meie vallas jahutakse ning unistatakse mingisugustest utoopilistest lennu - ja laevaühendustest teistesse riikidesse, samas jäetakse tegemata see töö mille tulemusel peaks toimima meie riigisisesed bussi ja lennuühendused. Tartusse ainult ühe bussi käimajäämisel suureneb veelgi Saaremaa ääremaastumine ning kohaliku eluolu väljasuretamine. Me ei vaja mingeid kahtlase väärtusega parvlaevaühendusi Mõntu ja Ventspilsi vahele, me ei vaja otselende Kuressaarest Stocholmi, Riiga, Pariisi, isegi Helsingisse mitte. Me vajame hoopis korralikku lennuühendust Tallinna ja Tartusse, kuid veelgi enam vajame ma korralikku bussiühendust Kuressaare ja Tartu vahel ning kaks bussi päevas oleks see miinimum. Kuressaare vallajuhtidel ja - ametnikel on päris suured palgad, nüüd võiksid nad selle palga eest lõpuks ometi ükskord ka tööle hakata. Teil oleks juba ammu seal vallavalitsuses endid pöörata näoga rahva poole, teadvustada enestele rahva vajadused ja soovid ning seejärel tegusalt toimetama hakata. Maksumaksja raha on kuritegelik raisata mingi käputäie tegelaste soovide täitmisele kui samal ajal jäetakse rahva soovid rahapuudumise tõttu täitmata. Meie vallas ei ole rahapuudust, raha lihtsalt raisatakse jätkuvalt valedele ning mittevajalikele tegevustele ning asjadele. Mõelge sellele, härrased vannutatud mehed ja naised siinses vallavalitsuses. Me kõik vajama vähemalt kahte bussi päevas sõitmiseks Kuressaarest Tartusse ja vastupidi. Lõpetage see pugemine ning lömitamine käputäie ettevõtjate ees.

-4  +46
memm
13.12.19, 08:08
Nõuka-ajal lendas iga päev ka lennuk Tartusse ja vastupidi, metsavahiks kutsuti!

-0  +41
Täpselt nii!
13.12.19, 08:39
Täpselt nii!

-0  +27
Laivi
 5

13.12.19, 08:18
Väga paljudes inimeste eluolu puudutavates valdkondades on allakäik Saaremaa vallas võrreldes nõukaajaga olnud totaalne ning kahjuks see jätkub aina kiiremas tempos.

-3  +45
Metsavend
13.12.19, 11:30
Heaolu taset ei saa võrrelda üksikisiku pealt läbi aastakümnete. Totaalse allakäigu tunne konkreetse inimese eluolus võrreldes nõukogude ajaga tuleneb selle inimese vanusega seotud muredest - tervis kehv, lapsed kaugel, abikaasa surnud, jne.
Tänane 70-80aastane võiks korra mõelda enda võimalustele 30aastaselt ja siis praeguste 30aastaste peale. Ehk lööb pildi selgemaks.

-22  +2
hahaa, vennike
13.12.19, 12:20
Ega pole küll tänastel 30stel luksust lennata Pärnu, Viljandisse, Tartusse. Elu aina edeneb - isegi bussiühendus kaob. Samas pole nagu kuulda, et lähiajal teleporteerumisvõimalust tuleks.

-1  +17
jaanis
13.12.19, 12:28
Metsavennal on tüüpiline reformika või sotsi mulajutt. Sinusugusel lööb pildi selgeks siis kui oled seemneid söönud ja kannad fooliummütsi.

-1  +21
Metsavend
13.12.19, 18:30
Mõnesaja kilomeetriste sutsude lendamine väikelinnade vahel on tõepoolest luksus, millele normaalne riik peale maksma ei peaks. Ja mu meelest ei ole see ka argument, mille pealt kaht erinevat riigikorda võrrelda.

-13  +2
Vahur Neljapäev
13.12.19, 19:50
Kohe näha, et Metsavenna näol on ytgemist endise tiblast kommaripeeruga.

-0  +12
häbi, häbi
 1

13.12.19, 08:58
No nii, minu kommentaarid ei lähegi enam läbi. See on siis sõnavabadus Saaremaa moodi.

-0  +23
Vahur Neljapäev
13.12.19, 09:44
Kallutatud Hääle kustutaja sai edukalt ka Meie Maas tööd.

-3  +23
o tempora, o mores!

13.12.19, 09:00
Küllap on hirm tõe ees niivõrd suur, et tsensuur on hoolega tööle rakendatud. Kui ka Saaremaa vallavalitsus töötaks samasuguse hoole ning armastusega kohaliku rahva heaks, siis oleksime juba õigepea Eesti viie rikkama valla hulgas.

-2  +34
anonüümne
 10

13.12.19, 09:23

...Nõuka-ajal lendas iga päev ka lennuk Tartusse ja vastupidi, metsavahiks kutsuti!

Pileti hinnaks oli kusagil 7 tolleaegst rahaühikut, mis oli ühe päeva palk. Kui joppas, võisid lennukit pidada ka eralennukiks, sest peale kahe (vahel kolme) ljotchiku kedagi lennuki pardal ei olnud. Kui kedagi Pärnust (ka Viljandist) peale tulemas ja väljumas ei olnud, siis vahemaandumist ei tehtud.

-1  +18
ajalugu
13.12.19, 09:38
Aga Kuressaarest( Kingissepast) Tallinnasse maksis lennukipilet 5 rubla ja 30 kopikat. Viis rubla oli pileti hind ja 30 kopika eest oli elukindlustus. Nõukaajal mõeldi selles mõttes inimestele, et kui lennul oleks midagi juhtunud, siis oleks lähisugulastele reisija elukindlustus välja makstud. Veidi veel: Tollel ajal maksis pudel viina 4.12, mis ei olnudki lennukipiletist kuigipalju odavam. Ka tanapäeval saaks näiteks Lauaviina pudeli hinna eest Tallinnasse lennata? Ka bussipilet maksis Tallinnasse umbes samapalju kui lennukipilet. Transpordiühendus tolleaegse vabariigisiseselt toimis igatahes tunduvalt paremini ja mõistlikumalt kui nüüd.

-3  +31
Vahur Neljapäev
13.12.19, 09:45
Ära aja udu, nõuka ajal oli lennuki- ja bussipileti hind täpselt sama. Vahest oli lennuk isegi odavam.

-26  +4
anonüümsele
13.12.19, 09:51
Seda ma ju kirjutangi, et oli umbes samas hinnas. Ainult lennukipileti hinnas sisaldav 30 kopikat kindlustusraha muutis selle sutsuke kallinaks.

-1  +20
ajalugu
13.12.19, 09:52
Vabandust! Kommentaar oli mõeldud Vahur Neljapäevale.

-1  +18
Vahur Neljapäev
13.12.19, 13:57
Ja minu kommentaar ei olnud sinule. Õpi lugema!

-16  +2
vuhvti suhvti
13.12.19, 14:34
Vahur Neljapäev on natuke servast pede ning nupust nikastanud.

-1  +18
Stanga
13.12.19, 18:53
Siiski. Bussipilet maksis 4.50 ja lennukipilet 5.40.
Lennukiga sõitmise nullis asjaolu et vähemalt tund enne starti oli vaja end ülemistele valmis panna. Seega oli ikkagi kooliskäijal targen võtta bussipilet Kuressaarde 2.30 rutsi(poole hinnaga).
Viina hind 4.12 oli aga selleks et iga viimne kui krants teaks et neljanda kuu kaheteistkümnendal päeval lendas inimene kosmosesse. Mine võta kinni kus see tõde on...

-11  +1
Vahur Neljapäev
13.12.19, 19:52
Ära pane paska! Lennukipilet maksis 5.30.

-0  +10
Stanga
13.12.19, 20:37
Raudpask. Seekord, kui mina tahtsin lennata, oli 5.40.
Vbl oli ka muu hinnaklass, aga ma maksin 5.40 jäin hiljaks, ning sain 75% piletiraha tagasi. Pärast mida loobusin lendamisest hoopiski. Välja arvatud paar korda muudel asjaoludel, aga see on hoopis teine lugu.

-9  +0
Vaada!
15.12.19, 00:10
Bussipilet (Kingissepa- Tallinn) 4,80 Rublit ja lennupilet 5,30 aga kui keegi sõitis lennuväljale või bussijaama ning sealt tagasi taksoga maksis ta rohkem. Linnaliini bussipilet oli 5 kopkat, trammil 3, troll vist 4.
Sedasi - liida või lahuta!
Vaada, veel - ega € (euro) pole meil hindu tõstnud, Euro enda hind on lihtsalt kukkunud! Vaada aga kui see viinapudeli hinnaga võrrelda siis meie tööviljakus nõukaja suhtes tublisti kasvanud!
Seatapu viin maksis siis 2,5 rublit, seda võiks lauaviinaga võrrelda. Noh jah, kui keegi siin mainib et toona sai päevas 7 ruublit, aga oli ka väiksemaid - isegi 2,5. See peaks täna olema netomiinimumi puhul kuskil 28 € päevas.

-6  +1
Kostik Pupkin
 1

13.12.19, 09:33
Seda on juba korduvalt olnud, et MM artiklid on viivisega. SH-s kirjutati sellest juba paar päeva tagasi.

Väga kurb, mul on mugavus oluline ja kasutan seda liini. Miks doteerime suuri kaugliine, kus 30 min tagant uus väljumine ja põhja läinud Nordicat, aga siin raha ei jää. Suunake siis selle utoopilise Stockholmi liini raha siia, niikuinii pole mõtet, et seal lendaks 70koh masin ja täituvus on kaheldav. Tallinna variant ei tööta, sest see on raha-, aja- ning ei saa sellisel juhul sõita Pärnusse ja pärnulased saavad harvemini sõita tarkuselinna. See liin peab sälima, sest mõned ei otsusta sellisel juhul Tartu Ülikooli kasuks. Miks nad ei võiks avada Tartu-Tallinn-Kuressaare liini nad ju avasid Võru-Tartu-Kuressaare liini kuigi Võrust tulevad heal juhul 20 reisijat. Siis oleks täituvus sobiv. Mul on veel palju tuttavaid Saaremaalt, Tartust kes ei ole liini sulgemisega rahul.

Loodan, et leitakse asendusvedaja, aga Saaremaa ettevõte bussijuht peaks siis sellisel juhul ka võõras linnas ööbima. Hinda võiks üldse panna minimaalseks. Sarnuss sõidab ju 1 sohvriga, milleks kahte vaja. Võiks mõelda marsruudi avamisele teisel ajal ainult populaarsetele päevadele, nt kl 12 Kuressaarest. Selle liini kadumine on nädalalõppudel väga jama, Tartust minnes annab eriti tunda.
Aga olgem ikkagi positiivsed, kui keegi asemele ei tule, siis taotletakse doteerimist.

“Kuna õnneks ei ole Lux Express ainuke selles valdkonnas tegutsev ettevõte, siis loodetavasti sobib antud liin mõne meie konkurendi äri- ja opereerimismudelisse paremini,”
Ei ole jah ainukene, aga ka teise firma kellaajad on halvad ja liini kadumine on ikkagi väga halb. Sarnussil ei ole ka vabu busse, vaevalt juurde ostetakse.

-0  +15
Šura Balaganov
13.12.19, 09:41
On kaks täielikku idiootsust. Üks neist on Mõntu-Ventspilsi laevaliin ja teine Kuressaare-Stokholmi lennuliin.

-0  +31
Moonika

13.12.19, 09:57
Toimiv ja tarbija vajadusi arvestav transport, on majanduse arengu alus.
Inimeste vajadused ei piirdu ainult pealinna sõiduga.

-0  +29
unustatakse oma põhikohustused

13.12.19, 10:15
Saaremaa vallavalisuses ollakse justkui kurdid ja silmaklappidega hobused. Nad näevad ainult seda suunda mida neil näha kästakse ning ajavad kasvõi juuksekarva lõhki või nuia neljaks, et oma lühinägelikke eesmarke saavutada. Vallavalitsuse tegevuse eesmärk peab olema eelkõige (koostöös riigiga) oma vallarahva vajaduste rahuldamise garanteerimine ning kui juba vallas kõik toimib, alles siis hakkama raha raiskama mingite lõbusõitude finantseerimiseks ning doteerimiseks.

-2  +34
No hästi...
 1

13.12.19, 11:45
... lähen siis Tartusse Tallinna kaudu. Aga Pärnusse on ikka nadi küll suure ringiga sõita või mingeid küladevaheliste busside aegu nipitada.

-0  +9
mulk
13.12.19, 12:26
Või Viljandisse.

-0  +8
?
 1

13.12.19, 14:04
kellele see sarnuss kuulub?

-1  +2
Gunnar
13.12.19, 14:24
Sarnuss kuulub ainuisikuliselt Vahur Neljapäevale.

-2  +14
Tolja Vassiljevitc Trusov
 5

13.12.19, 14:08
Lux Expressi esindaja võiks lugeda tänast Kallutatud Häält mida seda liini kasutavad reisijad kaotavad marsruudi sulgemisest. Need praegused Luxi kellaajad Tartusse võiksid paremad olla. Tallinna kaudu variant ei päde, sest kaotatakse ligi 1 tund, teisele reisile alati pileteid ei saa, Viljandisse või Pärnusse ka ei saa. Kust tuli see rumal Stockholmi lennuliini idee, see on väga mõttetu raharaiskamine. Kes hakkab sõitma, avage selle asemel parem Tartu lennuliini, mis on kasulik mõlematele osapooltele väikse lennukiga,Tartlased saavad oma lennujaamast ainult Helsinkisse. See Tartu lennuliini oleks kindlasti jätkusuutlik.

Minu arvates võiks väljuda Kuressaarest Tartusse buss kell 13 päeval ning tagasi võiks minna kell 20:15 ehk 0.30 praamile. Piletihind võiks olla reisijate meelitamiseks minimaalne, mitte üle 16 eurot. Buss võiks olla kulukokkuhoidlikum u 20-35 kohaline.

Samas võiks olla selle asemel Pärnu bussiliini. Buss võiks väljuda kell 13.20 Kuressaarest ning jõuda 16:45 Pärnu-Tartu Luxile. Tagasi võiks minna 21:20 võimaldades ümberistumist Tartu GoBusilt. Aga ümberistumistega sõit on igatpidi ebamugav. Teisi jätkusutlikke võimalusi ma hetkel ei näe, et Saaremaa bussid ohver ei peaks teises linnas ööbima. Seda asendust praegusele olukorrale on väga vaja!!!

-2  +13
doctor Andy Leew
13.12.19, 14:29
Küllap see Kuressaare Stokholmi lennuidee mõnes kinnises palatis ikka välja mõeldi täpselt samamoodi nagu Mõntu Ventspilsi parvlaevaidee.
Istuvad tegelased kitsukeses ja lukustatud uksega ruumis, midagi mõistlikku neil seal teha ei ole - no ja nii need hullud mõtted ja ideed neile pähe tulevadki.

-1  +19
Vahur Reede
13.12.19, 14:39
Kuressaare Stockholmi lennuliini idee juures on see probleem, et ei riik ega omavalitsus tohi rahvusvahelist lennuliini doteerida - ELi reeglid.
Riigisisese Kuressaare-Tartu kaugbussiliini doteerimise juures on aga see probleem, et omavalitsus peab sellise loa saama Maanteeametilt aga seda ainult omavalitsuse eelarvest, mitte riigieelarvest - Eesti oma Ühistranspordiseadus.
Mõntu Ventspilsi laevaliini juures on nüüd ka see probleem, et USA pani "musta nimekirja" Ventspilsi meeri Aivars Lembergsi ja juriidiline isikuna Ventspilsi vabasadama ehk siis teise poole, kellega Saaremaa vald seda asja plaanis.

-2  +5
Affa Nassi
13.12.19, 14:55
Vähemalt see on hea, et ehk jääb see rumaluseetalon Mõntu-Ventspilsi liini avamine ära. Suuremat lollust annab ikka väljamõelda kui selle kahjumliku liini avamine.

-1  +20
reedele
13.12.19, 15:02
ja milles sinu probleem seisneb?

-7  +2
Reet Vahu
13.12.19, 16:12
Vahur äää löbista!!!!

-7  +1
stjopa

13.12.19, 16:02
pärnu ja tartu vahel on päris inimlik graafik. Kui panna kuressaare-pärnu vahele sama inimlik graafik ja väljumisi 3-4tk päevas ja näiteks väikse bussiga, siis ma usun, et reisijad pigem võidavad kui kaotavad. Pärnust saab bussiga mitte ainult tartusse (ja viljandisse), vaid ka riiga ja sinna ikka sõidetakse aegajalt. kui minna õhtuse (ärakaduva) bussiga, siis on pärnus ooteaeg ka alla tunni, mis on täiesti normaalne.

-8  +2
?-le
 1

13.12.19, 19:21
Sarbuss kuulub minu teada Leedo Vjatšeslavile. Lisaks kuuluvad talle Saaremaa laevakompanii, Mõntu sadam, Saare Erek, Wris, SH, Mändjala motell, kinnisvarafirma.

-9  +3
Viagra
13.12.19, 20:00
No ja mis siis. Keda huvitab mingisugune Vjatšeslav Leedo?

-1  +15
?-le-le

14.12.19, 08:17
Kui see nässakale kuulub, siis pole selle asjaloo peale küll midagi imestada!
Aga Mõntu sadam talle nüüd küll vist veel ikka ei kuulu ja ju see tema enda pandud praamikuninga tiitel peaks ju tänaseks minevik olema. Nüüd võib ta end hakata lehmakuningaks nimetama!
Aga mis asi see Wris veel on? Ja sellele Erekile peaks kohe pankrot välja kuulutatama, Julianus Inkasso nimekirjas on ta juba pikemat aega!

-0  +18
Saarlane
 1

14.12.19, 08:25
Saarelt löunasse on üldse raske bussiga saada. Varemalt söitis Sirel Reisid Kuressaare - Valga . Väga hea liin oli. Nüüdseks on Sirel oma söidud löpetanud ja sellest on tuline kahju. Mitte kuidagi ei saa enam Valgamaale ega sealt ka tagasi. Pärnustki on osa bussiliine juba maha vöetud, millega edasi sai. Ja kui kuidagi pika ootamisega Pärnust veel Valgamaale saab, siis tagasi saab heal juhul aind Pärnu ja ongi köik. Hea on ikka, kui pandaks kohe mitu bussi söitma meilt löuna poole .

-0  +6
vallaviletsusest
14.12.19, 08:43
Keda huvitab sinu reisimise iha Valgasse, Võrru või Põlvasse. Meie soovime koos käputäie ettevõtjatega reisida hoopiski Stokholmi, Helsingisse, Pariisi, Amsterdami, Rooma ja nii edasi, nii edasi. Meie oleme siin otsustajad ja teeme nii nagu ettevõtjad tahavad. Miks peaksid üldse madalapalgalised, pensionärid ja haiged inimesed kodust välja tahtma, milleks on teil vaja otse Tartusse pääseda? Istuge kodus, vaadake telekast (kui teil üldse telekat on) magedaid seriaale ning imege käppa.

-0  +13
 2

14.12.19, 09:30
Juhul kui otseliin Kuressaare-Tartu ära jääb, siis oleks vajalik, et saaksime eelmüügist pileti marsruudil Pärnu Tartu (Viljandi, Riia) ära osta.Muidu võib juhtuda, et jäämegi ootama.

-0  +6
Metsavend
14.12.19, 10:30
Saab ju ette osta:
https://www.tpilet.ee/travel?departureStop=parnu&destinationStop=tartu&departureDate=2019-12-20&returnDate=2019-12-20&price=-1&duration=-1
Internetti kõlbab peale kommenteerimise muuks tarvilikuks ka tarvitada.

-6  +1
Vahur Neljapäev
14.12.19, 11:39
Metsavend, ära pedetse!

-0  +7
Fjodor
 1

14.12.19, 12:22
Kui mitte vinguda ning olla positiivne, siis see Stockholmi otselennu idee on tegelikult minu arvates enam-vähem ok, sest siis ei pea autoga päälinna minema kust niikuinii pannakse liine kinni ja saab ühe ümberistumisega väga headesse kohtadesse ning ka rootslased saavad Saaremaale tulla riigikassat täitma, aga minu arvates ei peaks tulema nii suur ATR. Kust see 70kohaline miinimum tuli, Madise IQ-st, jalanumbrist ja ühe koha pikkuse summast? :) Samuti oleks see teretulnud kui ei põletaks sedasi jõhkralt maksumaksja rahakotti. 150 tuhat lastakse tuimalt õhku. Lisaks mitu inimest hakkavad sellel marsruudil lendama?! Nõukaajal olid palju paremad väljumised, tegelikult polnud siis nii hull elu midagi. Prioriteet 1 on teha korda riigisisene võrk ja alles siis unistage palju tahes. Vallaviletsust ei huvita saarlased, neid huvitavad enda egoistlikud soovid. Ei ole normaalne, et Tartuga on nii kehv ühendus, andke endast maksimum, et tühimikku ei jääks ja siis tulge suurel pildil spekuleerima. Riigisisesed lennu- ja bussiühendused ei tohi unustada ja tegemata jätta. Peale liinide sulgemist ärge tulge ütlema, et saar(ed) ei ääremaastu, seni kuni pole see jama korda tehtud ei ole meil vaja uut lennukit, laevaliini, rahvusvahelist lennuliini. Hakake raha õigesti planeerima ja ometi töötama! Kriminaalne ei ole panna lendama suurt kuid "vana" lennukit tingimusel, et lennunduses ei ole mõistet vana lennuk. Kriminaalne on nii inimeste raha kasutada. Hüpake suurele pildile siis kui on transport kohalikul tasandil korras.

Veel debiilsem on see laevaliini mõte. Mida me teeme Ventspilsis, kuidas turist saab Mõntust Kuressaarde? Ei ole vaja otsida lihtsat teed, ainuke kuidagigi normaalne mõte on Riia-Kuressaare liin. See praegune tegevus võtab peast kinni, no andke tõesti kannatust...

Praeguste Luxi Tartu väjumustega ei saaks juht kodus ööbida. Buss võiks väljuda kell 1 päeval Kuressaarest ja minna tagasi südaööl väljuva praamiga. Või kl 17 minna Kuressaarest Pärnusse, et saaks teha ümberistumist viimasele Lux Expressile. Miks doteeritakse lauslollusi ja hädavajalikeks asjadeks laiutame käsi???

-5  +4
Exel
14.12.19, 21:15
Pole kasu ja inimesed on lollakad kah veel peale kauba. Siin peaks olema kolm üüu märki v midagist!!!

-5  +0
Kes teab?

14.12.19, 21:30
Olen kuulnud kõlakat, et see nässakas tahab endale ka soojusjaama. Kas see tõele vastab? Kas ta on ära ostnud ka vallarotid? Kas niimoodi, nagu kunagi kommunistliku ajastu lõpus, toimuvad asjad siin riigis ka kaasajal?

-1  +9
Venelane Saaremaalt
 1

15.12.19, 11:00
NÕUAN bussi otseliini Narva! Kohe, olgu olla!

-2  +0
Vahur Neljapäev
15.12.19, 11:17
Mina ei ole seda kommi kirjutanud, seda on teinud keegi kes kirjutab siin ka veel mitmete erinevate nimede all. Sageli kirjutab ta Volli nime all, kuigi tõsi on ka see, et mina olengi Volli.

-0  +4
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Korteriühistu tahab otsekäijate ohjeldamiseks aeda (13)
Maakonna emakeeleolümpiaadi parimad
Rusikakangelaste kohta neli kriminaalmenetlust (9)
STÜ leidis Salme kauplusele uue asukoha (10)
Maakonna keemiaolümpiaadi parimad
Selgusid gümnaasiumiklasside parimad inglise keeles
MÕTE - Õnnetus röögib tulles (20)
Soe talv takistab metsaraiet (6)
Rainer Antsaar: ükski kuritegu ei ole peresisene asi!
Saaremaal kütiti jahihooajal 347 põtra
Eesti Nõia käsikirjad said raamatuks
Kreputlased said laureaadiks
„Väikesed naised“ Kuressaares
Shipper Ajujahi 12 parema hulka ei pääsenud
Marek Niit jooksis Eesti siserekordi
Nädala loetavuse top 5
Politsei tabas alkoholi tarbinud bussijuhi (17)
Elulõpuravi Saaremaal seisab bürokraatia taga (3)
Korteriühistu tahab otsekäijate ohjeldamiseks aeda (13)
Kärlal uppus naine tiiki (5)
Loeng Salme laevamatusest (1)
Kommentaarid
STÜ leidis Salme kauplusele uue asukoha (10)
Tiiu Mölder laseb inimestel end tühjaks rääkida (10)
Rusikakangelaste kohta neli kriminaalmenetlust (9)
MÕTE - Õnnetus röögib tulles (20)
Soe talv takistab metsaraiet (6)
Korteriühistu tahab otsekäijate ohjeldamiseks aeda (13)
Korraldaja vajab vallalt ooperipäevadeks 70 000 eurot (31)
Sõnajalgade tuuliku toodang tegi meretuulikutele tuule alla (15)
Lahkus päästab Eesti (12)
Politseinikku rahakotiga visanud mees ligi aastaks vangi (27)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2020. Kõik õigused kaitstud