10.12.19, 09:06 Nüüd võetakse seni koondatud mehed uuesti tööle ja vist rohkemgi veel, muidugi tähtajaliselt , lepinguga, -- siis pole kohustust hüvesid maksta!
-2+9
5B 10.12.19, 09:16 Küllap pannakse neile siis tööpäeva lõpus ka hinne. Sitt töö - 1, vilets töö - 2, pole paha - 3, normaalne - 4, kõlbab küll - 5.
-2+9
Vahur Neljapäev 10.12.19, 09:39 Need koondatud mehed on ammu Maxima laotöötajana suurema palgaga tööl.
-0+7
ehh! 10.12.19, 19:09 Kes läind see läind! Ukraina uks on avatud ja sealt saab spetsialiste kuhjaga!
10.12.19, 11:04 Mis te nüüd soiute, olin ka kunagi seal tööl, juba siis olid tublide "kintsukraapijate" palganumbrid tugevalt üle nelja nulliga numbrite! Kes aga "püksinööpipidi" üles ei roni, saavadki madalad hinded ja viletsat palka! Tänapäeval on see igas firmas nii..!
-3+3
kuule 10.12.19, 11:05 Ega tuhandeid eurosid ilma piitsata jagata. Vaata, mis töötingimused seal on.
-0+10
To endine 10.12.19, 17:37 Osad olid ise välja ka võtnud!
10.12.19, 13:54 Tasuta kütusega transport
Tasuta transport
Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja.
Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja.
https://m. y ou tu be.com/watch?v=5DJDKYXmIWM&feature=related ),
vesinikust omakorda tehakse kütuseelemendis
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fuel_cellular
energiat(elektrienergiat), mida vajavad laeva jõuseadmed (elektrimootorid)või pardatehnika. Seni on Energy Observer oma peatuste ajal 1496 töötunni jooksul tootnud kokku 488 kg vesinikku. Energiavajadusest (elektrivoolu)merel annab vesinik(mereveest eraldatud vesinik) kuni 60%, ülejäänu(elekter) saadakse päikeseenergiast ja tuulest. Vesinikkütuseelementi on 48-protsendilise efektiivsusega kasutatud keskmiselt 6 tundi iga 24-tunnise navigatsiooniperioodi jooksul. Sellest on selgunud vesiniku eelised: võrdse kaalu puhul saab energiat vesinikku salvestada 7,3 korda rohkem kui akudesse(s.o. vesiniku kütuseelement on peaaegu sama mis aku kuid toodab elektrit).
Posted by elektritsaabtasuta.blogspot.com at 9:02 AM
2 comments:
elektritsaabtasuta.blogspot.com said...
Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja külastas Tallinna.
Päikese- ja tuuleenergiat kasutatakse vesiniku tootmiseks (s.o. veest vesiniku eraldamine elektri abil millega saab hakkama iga koolilaps),
vesinikust omakorda tehakse kütuseelemendis
energiat(elektrienergiat), mida vajavad elektrimootorid mis veavad laeva.
Seega,laev liigub tasuta kütusega.
September 13, 2019 at 6:43 AM
elektritsaabtasuta.blogspot.com said...
Tuulikute ja PV paneelide abil toodetakse vesinikku millest tehakse kütuseelemendis
energiat(elektrienergiat), mida vajavad laeva jõuseadmed (elektrimootorid)või pardatehnika. Seni on Energy Observer oma peatuste ajal 1496 töötunni jooksul tootnud kokku 488 kg vesinikku. Energiavajadusest (elektrivoolu)merel annab vesinik(mereveest eraldatud vesinik) kuni 60%, ülejäänu(elekter) saadakse päikeseenergiast ja tuulest. Vesinikkütuseelementi on 48-protsendilise efektiivsusega kasutatud keskmiselt 6 tundi iga 24-tunnise navigatsiooniperioodi jooksul. Sellest on selgunud vesiniku eelised: võrds
-2+0
Lisa kommentaar
NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.
10.12.19, 09:16
Küllap pannakse neile siis tööpäeva lõpus ka hinne. Sitt töö - 1, vilets töö - 2, pole paha - 3, normaalne - 4, kõlbab küll - 5.
10.12.19, 09:39
Need koondatud mehed on ammu Maxima laotöötajana suurema palgaga tööl.
10.12.19, 19:09
Kes läind see läind! Ukraina uks on avatud ja sealt saab spetsialiste kuhjaga!