[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Laupäev, 28. november 2020  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
november 2020
järgmine kuu
E T K N R L P
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30




Kommentaarid

Vald plaanib Stockholmi lennuliinile 150 000 eurot
09.12.2019. Autor: MM
Novembris pidas Saaremaa Ettevõtjate Liit (SEL) koostöös Saaremaa valla ja MTÜ Visit Saaremaaga läbirääkimisi Rootsi lennufirmaga BRA (Braathens Regional Airline) Kuressaare-Stockholmi lennuliini avamiseks.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Kohalik
 1

09.12.19, 00:43
Lõpuks ometi üks positiivne uudis seoses turisminduse arendamisega Saaremaa osas. Loodetavasti saab asi toimima. See 150 000 ei ole suur summa sellise liini käivitamise tagamiseks.

-47  +12
Lollus kuubis.
09.12.19, 08:43
Lollimat raharaiskamise plaani ei saagi enam olla. see ju lausa lollus kuubis.

-10  +39
Uskumatu

09.12.19, 05:40
Vald leiab 150000.- , et avada lennuliin, aga hooldekodudele raha ei eralda?!
Miks tehakse selliseid otsuseid?
Eedatavasti ettevõtjatele pole 150000.- kokku korjata suur probleem, aga miimimumpalgaga töötajale hinnatõus 70.- kuus/ 840.- aastas on ilmselgelt tuntav.
Nii loobutakse paljustki laste arvelt, vanainimese kasuks ja valla egoistlike otsuste pärast.


-9  +41
saarlane.
 2

09.12.19, 06:52
Avagu Tartu lennuliin.01.02.2020.paneb lux ka liini kinni.Siis jääbki Sarbussi väikebuss sinna poole käima

-4  +26
Õigus
09.12.19, 08:15
Tartut võiks kasvõi nädalavahetusel reedel -pühap.lennata . Väga vajalik liin oleks aastaringselt

-5  +36
Vahur Neljapäev
09.12.19, 10:31
Mis see Sarbuss on, ma tean et on Sarnuss.

-6  +13
Oi jah
 1

09.12.19, 09:38
Toimub ainult rumalate otsuste vastuvõtmine ja raha loopimine. Kas need eesistujad võistlevad omavahel, kes pakub idiootsema idee välja? Selle lennuliini mõte on iseenesest hea, tore kui saaks ühe ümberistumisega valida paremate sihtkohtade vahel. Jätkulennu poolest oleks isegi mõttekam Stockholmi lennata kui Tallinnasse, arvestades, et Tallinnast pannakse üsna palju liine kinni. Saaks palju aega kokku hoida ning see on tänapäeval oluline. Aga kahjuks jääb see ainult unistuseks ja tegu on surnult sündinud vasikaga, sest paari saarlase pärast (arvan, et keegi vallaviletsusest tahab ka tungivalt seda liini kasutada kui seda nii nende poolt tahetakse) lennuliini ei avata. 80 euri ühe suuna pileti eest oleks liiga soolane. 150 (!) tuhat eurot lastakse korstnasse, et ühel suvel saaks heal juhul paar saarlast otselennuga Stockholmi suure ATR 72-ga. Suunake raha hooldekodudesse, haiglatesse või vaestele lastele. Artiklit lugedes jääb mulje nagu oleksime väga rikas riik. Komandod, muud asutused pannakse kinni ja tehakse egoistlike otsuseid. Pange siis vähemalt väiksem lennuk lendama u 33-50 kohaline. Samal ajal ei jää raha üle teisteks elutähtsadeks valdkondadeks! See raha tuleb ju maksumaksjatelt. Ärge tühjendage oma äriideedega riigikassat. Tallinna liinist võib aru saada, et see on vajalik mõnedele leiva teenimiseks, aga see idee on küll mugavusteenus.

Olen eelmistega nõus. Tunduvalt mõistlikum oleks Kuressaare-Tartu lennuliin. Lux Expressi klienditeenindus kinnitas, et see marsruut pannakse veebruarist halva täituvuse pärast kinni. Nüüd hakkab olema ühendus Tartuga väga kehv ja ülikooliõpilased ei saa nädalavahetustel sugulaste juures käia seepärast see Tartu lennuliin põhjendaks vähemalt populaarsete päevadel terve aasta vältel ära. Kasutasin seda bussiliini tihti ja hindan mugavust. Pärnlased ei ole ka kindlasti selle otsusega rahul. Vaevalt mõni kohalik firma paneks uuesti seda liini käima, sest siis oleks juhil vaja teises linnas ööbida.

-7  +21
Vahur Neljapäev
09.12.19, 10:32
Esmalt võiks ikka Kuressaare ja Riia vahelise laevaliini avada.

-8  +16
no kuulge
 3

09.12.19, 10:35
Selle Rootsi lennuliiniga on kuidas on, aga kui Luxi klienditeenindus kinnitab, et pannakse kinni halva täituvuse pärast, siis miks arvate, et lennukiga oleks see täituvus hea? Kust see rahvas siis äkki välja ilmuks? Ärge seda alternatiiviks pakkuge.

-6  +15
Vahur Neljapäev
09.12.19, 10:43
Ajusurnud inimesed ei saa lennunduse põhimõttest aru. Miks üldse tänapäeval soodsaid lennupileteid saab? Lendamine on viidud massidesse, ainuüksi seepärast. Lennuki istmed on kitsad, et võimalikult palju rahvast mahutada. Soodsaid pileteid saabki pakkuda massiliinidel, kus täituvus alati väga hea.

Kui lendamine oleks sama, mis ta oli aastakümneid tagasi, siis suudaksid seda lubada endale ainult jõukamad. Samas oleks ka lennureis meeldiv kultuurielamus, mitte ei peaks tundma ennast sprotina purki surutuna.

Seega lõppkokkuvõtteks, ühe külapiirkonna ümber ei saa avada hulganisti lennuliine, sest ei ole seda sama asja- täituvust. Kui meid elaks siin 10 korda rohkem ja iga päev sooviks Rootsi päälinna lennata vähemalt 500 inimesti, siis poleks ju probleemi. Saaks ka piletihinna soodsamalt. Seega, kes soovib Saaremaa iivet tõsta, siis puusad tööle või Aafrikasse neegreid tooma.

-3  +8
.........
09.12.19, 11:07
Saarlased liiguvad täna koju lõunaosariikidest läbi Tallinna Lihtsam ja kiirem variant eriti kui lennupilet õnnestub osta
Tartu-Tallinn Lux + Tln-Kuressaare lennuk on kiirem kui Lux Tartu-Kuressaare (eeldusel ,et buss saabub lennujaama vahetult enne pardale minekut Kahju ,et Kuressaare lennule regamist eiu saa netis teha)

-7  +4
Targutaja
09.12.19, 16:55
Olen täiesti nõus. Tõepoolest on odavlennufirma äri viidud massidele. Istmed on võimalikult kerged ja õhukesed. Kui täituvus oleks hea, siis meie külast saaks kasvõi 10 ATRi lennata, aga täituvust ei ole. Mida rohkem täituvust ja liine seda odavam. Praegu on selle suure lennukiga paari saarlase Stockholmi vedamise plaan suur raharaiskamine. Tegelikult võiks juba praegu päälinna R,P ja suvel lennata suurem Saab 340, sest pileteid pole juba teisipäeval, kolmapäeval võimalik soetada. Sellest suurem lennuk poleks mõttekas.

Omalt poolt tahaksin lisada kuidas tekivad odavad piletid, et odavlennufirmad baseeruvad põhiliselt suurtes linnades kus on hea täituvus ning nendel on nii odavad piletid sellepärast, et selle raha eest ei saa pagasit vedada, kohta valida, lennujaamas registreeruda, lennul toituda. Vähema pagasiga on ka masina kaal tagasihoidlikum. Lennuga viiakse võimalikult palju. Kui linnal mitu lennujaama, siis minnakse kaugemasse, sest seal on maandumine odavam. Lennukid veedavad võimalikult palju aega õhus. Lennujaamas ollakse võimalikult vähe aega. Kasutatakse ühte tüüpi lennukeid, ostetakse suurte partiidena ning müüakse neid 10a pärast maha, võimaldades pea kogu osturaha tagasi saada ja odavamalt hooldada, vähem kütust raisata. Võõras lennujaamas ei tangita, trepp on alati kaasas. Muideks turvalisus on odavakatel väga hea.

-1  +1
Otto
 1

09.12.19, 10:36
Prooviks äkki Tallinna lennulinni avada, nii et Tallinna minnes poolt tööpäeva raisku ei läheks ja esmapäeviti-reedeti ka lennukile mahuks? Siis jõuaks ka Tallinn-Stockholm lennukile.

-6  +5
Vahur Neljapäev
09.12.19, 10:40
Pane oma pilet paar päeva varem kinni, kui tahad lennukile "mahtuda". Lennuk ei ole liinibuss, et 15 minutit varem peale hüpata.

-5  +11
Otto

09.12.19, 10:53
Praegu on reedeõhtusele lennule kaks vaba kohta. Peaksin reageerima? Äkki mõni kunde tahab mind näha. Jah ma tean, et bussiga saab ka, kui 8 tundi reisi tüli ei tee.

-6  +3
Vahur Neljapäev

09.12.19, 11:06
Ma arvan, et kunded tuleb ootenimekirja panna. Vaevalt sa mõni tuhlialune oled, et niikui kõne tuleb, siis kohe jooksed. Pane oma aeg maksma. :)

-5  +6
saarlane.
 1

09.12.19, 14:45
Riik toteerib lennukeid rongi.Kui see Tartu ots kahjumlik siis võiks riigi totatsioon olla see on ju vajalik.Näiteks Haapsalu -Tartu.MK taotles totatsiooni taha ja nüüd sõidavad eakad ja noored hoopis tasuta.st maksumaksja külul.Miks me maksumaksjad peame rikast turisti sponsoreerima .Kui tahab rännata maksku ise.Ju on hotellide omanikel hea lobi töö.

-2  +6
anonüümne
09.12.19, 15:29
Su idee on hea, aga kommertsbussiliiklus ja doteeritud ehk maakonnaliinid on täiesti erinevad asjad. Raudteeliikluses ja lennunduses on kulud äärmiselt suured ja ilma dotatsioonita oleks Eestis pilet 3-4 korda kallim seega kommertslennundusel ja raudteeliiklusel ei ole parasjagu tänapäeval Eestis tulevikku. Lux Expressi omanik ise hakkas kisama kui Elron alustas tegevust ning hiljem tahtis täiendavaid ronge seega ta pooldab kapitalismi ning ei salli riigilt doteeritud bussitransporti. Järelikult jõuame selleni, et ta ise ei kerjaks kunagi vabatahtlikult riigilt raha. Bussinduses saab niigi tahtmise ja oskuste korral pileteid 3-5 euriga müüa. Kui pilet oleks eralennufirma juhul nii kallis, siis oleks Eestis veel vähem transpordireisijaid ning pikas plaanis juhtuks rohkem autoõnnetusi/heitgaase.

-2  +0
anonüümne

09.12.19, 16:25
Visit Saaremaa kilekoti kampaania möödas, Saaremaa kilekotivabaks, vaja alustada uue kampaaniaga, lennundusega, et saaks seda kütust ikka rohkem põletada ja õhku saastada, või on lennuliiklus muutunud keskkonnasäästlikuks. Kuidas need kaks asja kokku sobivad? Kes vastutab kui 150000 korstnasse lendab? Kust need tuhanded saarlased võetakse, kes lendama hakkavad, või on see lendamine suunatud pigem rootslastele, siis miks saarlaste maksumaksja raha selle peale kulutada!

-0  +9
Kahurile

09.12.19, 18:01
..hmmm sa ajad vast ikka Ratasega segamini :D?

-3  +2
Anti

09.12.19, 22:48
Vaada! Mina arva, et see mede Sõrve Kuningriik on Rootsi Kuningakojaga käed löönd ja see võib ju ka hea olla. Ehk on uus Kuldne Rootsiaeg tulekul ja päälegi pole avalikkusele teada kui suur osa me Saaremaa maast praegult rootsiriigi alamatele kuulub. Ehk on see ka me kunagiste pagulaste tegasitulekutee! Või siis on see hoopis see minekutee uus avamine!

-0  +1
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Sadamaaidast saab Kuressaare esindushoone (20)
Sotsiaalosakonna juhi kohale 12 tahtjat  (13)
Toiduabi pakk kaalub 15 kilo  (9)
Orissaare spordijuhataja konkurss luhtus (5)
Pankrotihalduril kahtlustus vara omastamises  (12)
Käsitööst naudingut tundva abielupaari rõõmud ja mured (3)
Töötajad saavad kiita oma tööandjaid (12)
Perekondlik (4)
SAK tunnustas maakonna parimaid kodanikuühendusi (5)
Ruhnu volikogu on veehinna tõusu vastu (10)
Miks ainult naised on nõiad (12)
Kahele saarlasele kodanikupäeva aumärgid (1)
Muusik Margus Vaher naudib elus uusi väljakutseid
Hille Hansole välisministeeriumi tänukiri
JUHTKIRI - Ääremaa valikud (5)
Nädala loetavuse top 5
Baaripidaja: liigume vaikselt pankroti poole (42)
Politsei tabas autoroolist 82-aastase alkoholi tarvitanud juhi (15)
Saare Ereki käive kukkus oluliselt (17)
Kohus lõpetas PRIAlt raha välja petmise kohta alustatud kriminaalasja (28)
Sadamaaidast saab Kuressaare esindushoone (20)
Kommentaarid
Töötajad saavad kiita oma tööandjaid (12)
Ruhnu volikogu on veehinna tõusu vastu (10)
Kahele saarlasele kodanikupäeva aumärgid (1)
Sadamaaidast saab Kuressaare esindushoone (20)
Toiduabi pakk kaalub 15 kilo  (9)
Kohus lõpetas PRIAlt raha välja petmise kohta alustatud kriminaalasja (28)
Orissaare spordijuhataja konkurss luhtus (5)
Saaremaakera vaidlustas öise alkoholimüügi ettekirjutuse (2)
Pankrotihalduril kahtlustus vara omastamises  (12)
Sotsiaalosakonna juhi kohale 12 tahtjat  (13)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2020. Kõik õigused kaitstud