08.11.2019. Autor: BNS Eesti ja Läti valitsustevahelise komisjoni ühisistung leppis kokku, et riikidevahelises koostöös alustatakse Saaremaa ja Kurzeme vahelise meretranspordi tarbeks õigusliku ja finantsraamistiku kavandamisega.
08.11.19, 04:33 Tundub, et siin on jälle mängus vana nässaka karvane käsi! Muidugi ka sm. muhhini ambitsioonid. Millegi muuga sellist jaburat aktsiooni ei oskagi seletada. Aga kindlasti ka väga korruptsiooni-maias seltskond!
-9+22
elektritsaabtasutablogspotcom 09.11.19, 00:03 Tasuta kütusega transport
Tasuta transport
Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja.
Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja.
Päikese- ja tuuleenergiat kasutatakse vesiniku tootmiseks (s.o. veest vesiniku eraldamine elektri abil millega saab hakkama iga koolilaps
),
vesinikust omakorda tehakse kütuseelemendis
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fuel_cellular
energiat(elektrienergiat), mida vajavad laeva jõuseadmed (elektrimootorid)või pardatehnika. Seni on Energy Observer oma peatuste ajal 1496 töötunni jooksul tootnud kokku 488 kg vesinikku. Energiavajadusest (elektrivoolu)merel annab vesinik(mereveest eraldatud vesinik) kuni 60%, ülejäänu(elekter) saadakse päikeseenergiast ja tuulest. Vesinikkütuseelementi on 48-protsendilise efektiivsusega kasutatud keskmiselt 6 tundi iga 24-tunnise navigatsiooniperioodi jooksul. Sellest on selgunud vesiniku eelised: võrdse kaalu puhul saab energiat vesinikku salvestada 7,3 korda rohkem kui akudesse(s.o. vesiniku kütuseelement on peaaegu sama mis aku kuid toodab elektrit).
Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja külastas Tallinna.
Päikese- ja tuuleenergiat kasutatakse vesiniku tootmiseks (s.o. veest vesiniku eraldamine elektri abil millega saab hakkama iga koolilaps),
vesinikust omakorda tehakse kütuseelemendis
energiat(elektrienergiat), mida vajavad elektrimootorid mis veavad laeva.
Seega,laev liigub tasuta kütusega.
Tuulikute ja PV paneelide abil toodetakse vesinikku millest tehakse kütuseelemendis
energiat(elektrienergiat), mida vajavad laeva jõuseadmed (elektrimootorid)või pardatehnika. Seni on Energy Observer oma peatuste ajal 1496 töötunni jooksul tootnud kokku 488 kg vesinikku. Energiavajadusest (elektrivoolu)merel annab vesinik(mereveest eraldatud vesinik) kuni 60%, ülejäänu(elekter) saadakse päikeseenergiast ja tuulest. Vesinikkütuseelementi on 48-protsendilise efektiivsusega kasutatud keskmiselt 6 tundi iga 24-tunnise navigatsiooniperioodi jooksul. Sellest on selgunud vesiniku eelised: võrds
-3+0
Julia Jääger
08.11.19, 07:52 Ei ole olemas idiootlikumat asja kui on seda Mõntu-Ventspilsi laevaliin.
08.11.19, 09:51 Tore uudis jälle, mida moka peale määrida. Küll olid suured jutud, et avatakse Mõntu-Ventspilsi liin, järsku kukkus see kõik kokku. Siis lubati maa ja ilm suurte lennukitega kokku, nüüdseks on sellest kuupäevast, kus uus lennuk algselt tulema pidi juba pool aastat möödas.
Mida te lubate? Tehke ära ja siis rääkige. Kaua seda lora kuulda võib.
Kui te tahate muidugi asjalikud olla, siis peaks pigem panustama Roomassaare-Riia liinile, tuleks arendada sealset infrastruktuuri ja olekski laev igal väljumisel täis. Selline suvine lõbusõitmine nagu ka Mõntu-Ventspilsi liinil nägime ei tasu end kellelegi ära. Vaja on jätkusuutlikkust.
Vahur Neljapäev 08.11.19, 13:32 Kui ma kirjutan sitta, siis sa sööd seda ja seejärel oksendad välja, sööd uuesti sisse ja situd välja. Vot see on see kraam, mida sina toodad, idiootne Brendan. Kui sa seda spämmimist siin ei lõpeta, siis ma sulle seda luban, et sa oma karistuse kätte saad!
-0+11
Volli
08.11.19, 13:55 Mis te elektritsaabtasutablogspotcom ja Vahur Neljapäev siis ärplete ja teineteist sõimeldes ärvardate, no milleks? Tegelikkus on see, et ma keeran teile mõlemale kannikatevahele ning asi Ants. Mina olen lehtede kunn , parim kommija ning teiesuguste ärplejata keppija Aamen!
08.11.19, 16:58 Kurzeme, Kuramaa, -- on Läti rannik vastu Liivi lahte, -- kuhu see laevaliin siis käima hakkab?
-0+9
Muhhine abiline 08.11.19, 19:40 Suure tõenäosusega ikka kohe ja sirgelt pankroti poole.
-0+6
lugeja
08.11.19, 17:09 Pole ime, miks noored sellelt lollidemaalt ära sõidavad, lollused kerkivad nagu seened pärast vihma. Kordan jälle oma küsimust, mida peaks tavaline turist Ventspilsis või Kuramaal tegema? Jälle otsitakse, kuidas lihtsamini teha, oma peaga ei taheta mõelda. Muidugi võib teha otseühendust kahe lähima sadama vahel, aga kas see saab olema jätkusuutlik on iseasi. Miks ei saa laev sõita liinil Kuressaare-Riia? Sellisel juhul oleksid kindlasti vedajad nõus hankele kandideerima ning inimesed kasutaksid ka seda liini, nii Eestist kui Lätist. Saaks nii šopata, alkot osta, lennule minna, kruiisile minna kui ka ilusat kesklinna nautida. Kui ei saa teha, et see ennast ära põhjendaks, siis ei ole vaja üldse teha, sest see on tühi raha loopimine.
08.11.19, 21:37 Mõntu ülekuldamise asemel oleks juba ammu Kuressaare laevatee võinud ära süvendada. Suur merelinn omaarust, aga ükski vähegi laeva mõõtu alus sadamani ei saa.
-0+15
vaada! 10.11.19, 21:45 Vaada! See Kuressaare laevatee on juba pikka aega süvendatud olnud aga siia pääsevad vaid lodjad! Suuremad laevad ehk hakkavad silduma kui on merevesi nõutava sügavuseni tagasi tõusnud! Turisminduse edendamiseks ideaalvariant on Eurotrammitee ümberprojekteerimine Kuramaa Sõrve Soela Sõru Vormsi Noarootsi. Pregune kavandatu Kolku - Mõntu on kohalikkes oludes parim. Väikseim aeg merelolekuks ja seega odavaim. Usun, et see liin ületab varsti Triigi - Sõru liini!
11.11.19, 08:10 kurat, ma ei mõsta neid, kes räägivad jälle millegi kuressaarde ehitamisest?
kuressaare ei ole saaremaa, valla eelarve niigi juba liig kuressaare keskne.
mis iganes plaanid ka on või tulevad, need plaanid peaksid suunama vahendeid, investeeringuid jmt. tegevusi just just saaremaa muudele aladele eriti just äärealadale.
Mõntust selgelt lühim meretee, sadam suht valmis
-3+2
Affa 11.11.19, 08:13 Loll jutt kohe suhu tagasi.
-3+1
Lisa kommentaar
NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.
09.11.19, 00:03
Tasuta kütusega transport
Tasuta transport
Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja.
Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja.
https://majandus24.postimees.ee/6706245/milline-on-ootamatult-tallinna-vaisav-maailma-esimene-vesinikkutusel-laev?_ga
Päikese- ja tuuleenergiat kasutatakse vesiniku tootmiseks (s.o. veest vesiniku eraldamine elektri abil millega saab hakkama iga koolilaps
),
vesinikust omakorda tehakse kütuseelemendis
https://en.m.wikipedia.org/wiki/Fuel_cellular
energiat(elektrienergiat), mida vajavad laeva jõuseadmed (elektrimootorid)või pardatehnika. Seni on Energy Observer oma peatuste ajal 1496 töötunni jooksul tootnud kokku 488 kg vesinikku. Energiavajadusest (elektrivoolu)merel annab vesinik(mereveest eraldatud vesinik) kuni 60%, ülejäänu(elekter) saadakse päikeseenergiast ja tuulest. Vesinikkütuseelementi on 48-protsendilise efektiivsusega kasutatud keskmiselt 6 tundi iga 24-tunnise navigatsiooniperioodi jooksul. Sellest on selgunud vesiniku eelised: võrdse kaalu puhul saab energiat vesinikku salvestada 7,3 korda rohkem kui akudesse(s.o. vesiniku kütuseelement on peaaegu sama mis aku kuid toodab elektrit).
Ise päiksest ja tuulest elektrit tootev ja veest vesinikku tootev laev vesinikutanklat ei vaja külastas Tallinna.
Päikese- ja tuuleenergiat kasutatakse vesiniku tootmiseks (s.o. veest vesiniku eraldamine elektri abil millega saab hakkama iga koolilaps),
vesinikust omakorda tehakse kütuseelemendis
energiat(elektrienergiat), mida vajavad elektrimootorid mis veavad laeva.
Seega,laev liigub tasuta kütusega.
Tuulikute ja PV paneelide abil toodetakse vesinikku millest tehakse kütuseelemendis
energiat(elektrienergiat), mida vajavad laeva jõuseadmed (elektrimootorid)või pardatehnika. Seni on Energy Observer oma peatuste ajal 1496 töötunni jooksul tootnud kokku 488 kg vesinikku. Energiavajadusest (elektrivoolu)merel annab vesinik(mereveest eraldatud vesinik) kuni 60%, ülejäänu(elekter) saadakse päikeseenergiast ja tuulest. Vesinikkütuseelementi on 48-protsendilise efektiivsusega kasutatud keskmiselt 6 tundi iga 24-tunnise navigatsiooniperioodi jooksul. Sellest on selgunud vesiniku eelised: võrds