[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Teisipäev, 19. november 2019  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
november 2019
järgmine kuu
E T K N R L P
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930




Kommentaarid

Psüühikahäiretega inimestele tuleb Kuressaarde kortermaja
01.11.2019. Autor: Ahto Jakson
Kuu aja pärast võetakse Kuressaares Smuuli tänava piirkonnas kasutusele kolm korterit, kus hakkavad elama kümme psüühiliste erivajadustega inimest. Lisaks alustatakse uuel aastal Ida-Niidus korterelamu ehitamist.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
pettunud
 5

01.11.19, 00:28
Kas teistelt majaelanikelt ka küsiti, kui selliseid asju tehti ja neile kortereid üüriti? On ju nende näol tegemist ikkagi veidi teistsuguste inimestega, kellega pole enamus meist harjunud suhtlema. Kuidas käituda sellise uue naabriga? Kas nüüd peavad uksed-aknad 24/7 riivis olema? Eks korterite hinnad neis majades hakkavad kenasti langema.

-26  +47
pettunud - le
01.11.19, 06:26
Kas siis, kui perre sünnib puudega laps, tuleb samuti majaelanikelt luba küsida, kas pere võib tuua oma lapse koju?
Psüühikahäirega inimene on nagu iga teine inimene, neid ei pea kartma.

-42  +34
LoL
01.11.19, 08:52
Kuule hullukaitsja! Üks häirega inimene ok! Oma pere hoolitseb jne! Aga sinna tuleb 24 eksemplari korraga! Mõtle, kui need veel omapäi mööda tänavaid seal jalutama kukuvad! Palju nad liiklusest jagavad? Paned tähele, et Lehe tn. ei ole ju isegi kõnniteid ja need hakkavad sealt apteeki või poodi jalutama! Meil neid nuti mämämme juba niigi terve linn täis, rääkimata helkurite vabadusest ja suitsiid jalgratturitest, kelledel ühtegi tuld küljes ei ole!
Mis neil seal just remonditud Sõmeral viga oli? Omaette linnak, pood olemas, ravid olemas jne...
Kui mõni siin linnas auto alla jääb, siis saavad aru, ning teevad Sõmerale samasuguse maja! Eurorahasid ju küll millega hullata!

-21  +36
lollile
01.11.19, 09:32
Mul on sust lausa hale meel, et sa nii rumalat juttu ajad! Hirmul on suured silmad! Sa ei tunnegi neid inimesi, aga muudkui kired siin! Täitsa hull tundud olema.

-25  +21
to LoL
01.11.19, 11:24
Mis linnak seal Sõmeral on? Elavad küll omades majades, kuid liiguvad vabalt ringi, käivad ka Kärlal poes, seega ületavad suurt maanteed. Sõmeral ei ela ainult hoolealused. seal on päris palju ka tervete inimeste kodud ja tänavatel liiklus ja ometi saavad koos hästi elatud. Kui palju neid hoolealuseid siis seal auto alla on aastatega jäänud?

-7  +13
LoL
01.11.19, 12:35
Võrdleme linna liiklust Sõmera omaga? Siin on iga tänav 10x suurema liikluskoormusega võrreldes Kihelkonna mnt Sõmera osa! Mis neil seal Sõmeral viga oli kõik koos elada? Mõtelge enne veidi, kui seda sigadust õigustama asute! Lõhkuda ära toimiv süsteem, lihtsalt sellepärast, et mõni reformikate toetajast ärimees ka oma firmadega suurtele rahamägedele ligi pääseks!

-6  +23
David Wodduck
 3

01.11.19, 06:20
Mõnus raha raiskamine käib. Lammutatakse toimiv asi ära, ehitatakse uus. Asjaosalised kõik on vastu, aga ikka tehakse.
Kogu see eurorahadel põhinev tegevus on nagu mingi pseudomajandus, reaalset lisandväärtust ei toodeta, lihtsalt raha jagatakse laiali mõttetutele asjadele

-7  +69
Maidu
01.11.19, 10:00
Üle poole miljardi ju lahmimiseks laiali jagatud erinevateks asjadeks, et Eestit järgi aidata! Miks siis mitte?

-2  +15
SOPERDIS
01.11.19, 21:31
See ongi asja tuum, et käes on jälle nõuka-ajad... kõik sama kilplaslik. Moskvast - Brüsselist tulev raha on vaja ära kasutada. Talupoja mõistus sellist raiskamist ei aktsepteeri, aga sulidele see jälle sobib.

-0  +13
Maidu
02.11.19, 17:25
...jama on selles, et need sulid või nende käsilased asuvad seal Toompeal või siin Vallavalitsuses! Miks lastele hääleõigus anti? ...et koolidirektorid või mõned majandusalajuhatajad rohkem hääli saaksid nende poolt mõjutatud ja ajupesu saanud tittede käest!
Lisaks käib ju norm ajupesu läbi ajakirjanduse! Laste meediast- insta, twitter rääkimata!
Kes on ajakirjanduse omanikud ja milliseid erakondi toetavad, miks maksab riik suurtele erakondadele järjest rohkem iseenda kirjutatud seaduste abil järjest suuremaid summasi? Väikesed erakonnad ei saagi nii löögile rääkimata üksikkandidaatidest jne ETV ei ole ammu enam erapoolik, sest sealt tuleb ju ainult seda Brüsseli mula toetavat saasta! Erapooletut ajakirjandust enam Eestis pm ei eksisteeri enam!

-0  +3
tigedik
 2

01.11.19, 06:51
vaadake, kes võimul istuvad ! sotsid ju !!!

-11  +38
Öige Paik
01.11.19, 22:54
see maja tuleks ikka ehitada keset Tuulteroosi mutihunnikute ja varesepesade laadseid maju golfiväljaku taga, siis oleks seal kõigil lõbus golfigi saavad kõige muu seas selgeks ja näe uus ohhohoohoo keskuski saab valmis saavad poes ka lähedal käia, promonentide käest sente ja suitsu tulistada.

-1  +10
Maidu
02.11.19, 17:53
Põduste jõgi tehti korda ainult Golfi pärast! Samas millega see Golf enda muru seal väetab? Mis arvad, et miks Tori jõe ja Põduste jõe hargnemise kohas Tori jõgi pm kinnikasvanud on?

-0  +2
niidukas
 3

01.11.19, 08:52
Kuidas selle Lehe tänava noorte -ja laste vabaaja pargiga jääb, millal ehituseks läheb ja kas see park sobib kokku psüühikahäireid põdevate kodanikega.
Miks midagi ei arutata, miks rahvast teerulliga üle sõidetakse?
Kas tõesti on aeg käes tervele vallaaparaadile umbusaldust avaldada, nõuda tagasiastumist.

-3  +51
niidukale
01.11.19, 09:27
Tee oma võsukestele juba aegsasti selgeks, et kõigisse inimestesse tuleb viisakalt suhtuda, nii ka psüühikahäiretega inimestesse. Ei solvangutele ning mõnitamistele!

-28  +18
Maidu
01.11.19, 12:37
Tead mine oma liberastide sallivuspoliitikaga Tallinnasse neegreid ja muid mämmämme vahtima, aga siin hoia suu kinni!

-4  +20
Törise Hunt
01.11.19, 16:44
Mõne aja pärast saame kandideerida Eesti igasugu häiretega kodanike päälinna tiitlile (Estonian crazy capital) ja muuta kogu linn igaks juhuks autovabaks. Onjou tore,mis?

-4  +18
Manni
 2

01.11.19, 08:57
...ja normaalsed inimesed käigu tööl ja maksku nende mandri miljonäärärikate poolt kokkuostetud ja pm Tallinna üürihindasid küsivates üürikates! Mitu üüripinda Vallal praegu linnas välja anda oleks?

-3  +23
Mannile
01.11.19, 09:24
Kade Manni, ehk leiad lohutust teadmisest, et kui sina juhtud raske psüühikahäire saama, ja sa ise enam oma kodus hakkama ei saa, siis on ka sulle seal või mujal taolises asutuses isiklik toake garanteeritud.

-23  +9
Manni
01.11.19, 10:04
Saa geenius aru, et nendele on Sõmeral alles remonditud majad ja korraliku infrastruktuuriga metsaalune olemas! Tallinna ärikatele ei mahtunud lihtsalt pähe, et nad siin Saaremaal ilusti ühes kohas on, ning raha ja töökohad kõik siin on! Nemad ei saa ju sealt mingit kasu!

-3  +37
enne
 2

01.11.19, 09:41
kõikidesse inimestesse tuleb viisakalt suhtuda
ja alati - enne mõtle, siis ütle !

-17  +19
Kuidas...
01.11.19, 19:38
... saab sellisele kommentaarile miinuseid laduda

-1  +3
To enne
02.11.19, 17:56
...selle kohta on venelastel hää ütlus - idi nahhu....

-3  +1
Siiski
 1

01.11.19, 10:17
Milleks tuua palju psüühikahäiretega inimesi uuesti kokku ühte majja ja paigutada see veel elamurajooni? Ida-Niidu on kõikjal avatud hoovid ilma piirdeaedateta, kus mängivad lapsed ja nüüd hakkab seal liikuma lisaks 24 psüühikahäiretega inimest? Kas nad võivad olla teistele ohtlikud? Kas nad võivad käituda ettearvamatult? Praegune plaan asukoha suhtes on täiesti vale. Kas on võimalik sellist lüket teha ilma ümberkaudsete elanike nõusolekuta? Sõmera oli seni ideaalne asukoht.

-6  +47
Maidu
01.11.19, 10:22
Las ma arvan, mis artiklid või Eurojuhendid kõik Googli otsing annab, kui sinna sisestada nt psüühhikahäiretega inimeste kaasamine avalikku linnapilti või ellu vms!!!??? Normaalse mõistusega eestlane ju sellist si... ilma euro krdi kontseptsioonideta EI TOODA!!!

-2  +16
Peedu
 1

01.11.19, 10:41
Ma küsiks neilt tulihingelistelt pooldajatelt, kas te ise elate õie, ida või mooni tänaval? Olen 100% kindel, et vastus on ei.
Kas Madis Kallas ise oleks nõus kui tema naaberkrundile ehitatakse?

Mina sellega nõus ei ole! Kes korvab kinnisvara hinna languse?
Ja ärge tulge ütlema, et hind ei lange.

Kas peab siis kohe nii äärmustesse minema ja keset elamurajooni selle maja ehitama?

-2  +35
Jah
01.11.19, 11:33
Saan maja ehitamist aknast ilusasti vaadata, kuid siiski kardan kordades rohkem joodikuid ja laamendavaid jõhkardeid. Eks aeg näitab, kuidas minema hakkab.

-3  +11
Vahur Näljapäev
 1

01.11.19, 10:58
Kellele seda majade komplekti seal Sõmeral siis nii hirmsasti vaja on? Mind huvitab see?

-0  +31
Maidu
01.11.19, 15:24
Mis sa arvad, mis selle miljonite jagamise mõte on?
Järgmine level on, nuuh saite miljoonid ja näh teil sääl ühe saarekese peal, üks kena küla, kuhu 500 pagulast ilusti ära majutada saab!

-0  +15
Saarte Hääl 2020.11.01

01.11.19, 11:24
Kuressaare linn võitis endale Euroopa Puudelinna tiitli! Projektikirjutajast blondiini teatel toob see üleeuroopalist au ja kuulsust meie linnale kuhjaga!
Üleelviimase lehe all nurgas väike teadaanne :
Saaremaa Vallavalitsus otsustas enampakkumise võitnud OÜ Koduhoole vms, mida juhib reformierakonna suurtoetaja Rosimammu, juhtkonnale pidulikult üle anda Õie tn. 8 asuva blablabla võtmed....

-1  +22
Dr. Vassiljev

01.11.19, 12:26
Saaremaa Vallavalitsuses avastati uut tüüpi geenimutatsiooniga eurohüsteeria bakter! Selle nähud avalduvad mõne päeva möödudes eurorahadega kokkupuutel inimese ajule sarnaselt hullulehmatõppe nakatumisega, ning seetõttu nimetatigi haigus hullueurorahakontseptsioonitõveks! Ametnikud hakkavad leheveergudel nimelt ajama ümmargust mulli suust välja, kaotavad reaalsustaju, võtavad vastu rutakaid otsuseid kohalike elanikega läbi arutamatta, solvuvad jne Mõnel isendil on see lõppenud südametunnistuspiinade tekkimisega, ning töö kaotamisega!
Vallavalitsuse hooned pandi garantiini ja kuna see tõbi on nakkavav, otsustati, et järgmistel valimistel kuuluvad kõik isendid hävitamisele!

-1  +12
appi kui rumalat juttu
 2

01.11.19, 13:29
saavad ikka mõned (loodetavasti ilma psüühikahäireta) inimesed siin ajada. 1. ehitajaks ja arendajaks on Hoolekandeteenused, mitte Saaremaa vald. 2. Mis mina oma ostetud korteris teen, kas üürin välja või pakun teenust, mis sisuliselt tähendab korteri üürile andmist, see on minu kui korteri omaniku isiklik asi (s.o Hoolekandeteenused). 3. Olen korduvalt näinud igasugu ametites inimesi, kelle soovitan võimaluse korral pöörduda psühhiaatri vastuvõtule, mõte selles, et meie seas, ka kõrgetel ametikohtadel, on inimesi, kellel on selgelt psüühikahäire ja kohati on see väga ohtlik, kuid me kardame neid, kellele on nn silt külge riputatud. Samas on paljud neist Sõmera omadest hoolivamad, tähelepanelikumad ja ohutumad, kui meie keskel oma võimu teostavad isikud. inimene kardab ikka seda, mis või kes on võõras, selletõttu eurorahadega toetataksegi ühiskonna sidususe teket ehksiis, et 20-30 aasta pärast ei oleks selle Õie tänava elanikud ohuallikas vaid ühiskonna lisandväärtus. 4. Varem siin kommentaariumis avaldatud arvamusele (et puudega inimesed on alkohoolikud, lohakad jne) on teist iga ühel võimalus saada psüühikahäire nt meie puukide haiguse tüsistusena, või veelgi lihtsam, gripitüsistusena piisab korralikust põletikust ja teist endist saavad kardetud psüühikahäirega inimesed. Ah mis me sellest, komistate, kukute, lööte oma haige peakese kusagile ära ja vot verevalum teie ajus teeb olukorra kohe võrdseks. Tolerantsust meile kõigile igasse päeva, ehk ei teki psüühikahäirega inimesi juurde (masendus, depressioon ja ka sotsifoobi näiteks).

-15  +9
Maidu
01.11.19, 15:13
Vaat ise oled rumal! Kui meil oleks "munade ja mõistusega" mees siin üleval pukis, siis ta neile maad ei eraldaks ja saadaks selle idee kuupeale!

-3  +13
Kodanik
01.11.19, 17:38
Oma lisandväärtust ja sotsiaalse lõimumise mula aja sealt ei tea kust taga siis, kui Ida-niidus lapsed enam õue ei julge minna, sest mingi uhuhuu inimesed käivad mööda tänavaid!
Võta nad oma naabriteks, kui nii geniaalne oled!
Vene ajal juba lapsena oli linnapeal nägupidi teada kellest eemale pidi hoidma! Need kodanikud kadusid siit õnneks ca 20 a tagasi linnapildist ära! Mõni ohutu jäi, aga nüüd hakkab trall otsast peale, sest mingi naine, kes tundis, et tegelikult on mees lasi endale teatud lisa püksi paigaldada, ning sai Hoolekande tüüri juurde otsuseid tegema!
Mida tegid kohalikud riigikogu poliitbroilerid Laanet, Aeg, Tiidus, Hanso jne, et sellele lollusele vastu seista? Esitasid paar küsimust, et enne valimisi tähelepanu saada ja saanud need, laiutasid ainult käsi!

-3  +15
 1

01.11.19, 14:33
mida te niidu rahvas virisete ,neile tehakse extra spetiaalne maja kus nad saavad omaette olla, pigem ei kujuta ette kus korteris teised smuulis tulevad, minu alumisteks naabriteks ? smuuli elanikel kellegil meist hakkame jagama ühte trepikoda, minul isiklikult nende vastu pole midagi, aga no iial ei tea mil jäävad rohud võtmata ja põrkavad trepikojas kokku minu lastega , kurb et sõmeralt nad lahkuma peavad 😔 see ikkagi nende kodu ja sealt lahkumjne tekitab nende stressi mis võib mõjutada nende käitumist linna lärmis

-2  +11
ussikesele
01.11.19, 18:41
Kui hakkad nendega ühes trepikojas elama siis ütle endast vanematele inimestele viisakalt tere, ja oma lastele tee ka viisakusreeglid selgeks. Kui nad unustavadki vahel oma rohud võtmata, ei juhtu midagi, õhtul uni vast ei tule. Eks uue elukohaga harjumine võtab muidugi aega, nagu kõigi inimestell. Sõmera inimesed elasid nendega läbisegi 40 aastat, midagi halba ei juhtunud.

-13  +4
Tublid poisid!

01.11.19, 16:05
Remondime kolme miljoniga ära, siis ajame kõik mööda Eestit laiali, ida-niitu ehitame miljonimaja, 30 kolime sinna! Paljud neist muutuvad ohtlikuks ja kus nad seal jalutama hakkavad? Mis neil Sõmeral viga on? Sinna ei ole võimalik sama maja ehitada või?
Tänud, Rõivas, Reps, Iva, Tsahkna ja siis see transsooline Mändmaa, kes kogu selle jama taga on! Näha kohe mis toimuma saab, kui mingi homo pukki lastakse! Vähe sellest, et erivajadustega inimesi homoparaadile ajas!
Täis segased!

-0  +20
Anti

01.11.19, 18:33
Ma juhtusi ükspäe sääl Kärla ehk Sõmera vahel sõitma. Säälsetel asukatel oli vist lõunaaeg, sest kõik tee oli neid täis, läksid ja tulid sööklast ja ära sa ütle! Kui Kuressaare praegused asukad oleksid nii autosõbralikud ei oleks meil ühtegi avariid jalakäijatega, kõik hoidsid teepervele, lasid autod ilusti läbi! Ma usu, et igapäeelu stressist vaevatuna on meie linna tavakodanike hulgas palju rohkem liiklusohtlikke liiklejaid kui sealses keskkonnas!
Aga seda ümberasustust vist võiks sundasustuseks ja miks seda tehakse? Aga ehk on see esimene samm või õigem uue etapi esimene samm me linnastumisel! Ehk toome järgmiseks kõik üksikud vanurid me päälinna! See ju tüki odavam kui sotsiaaltöötajate igapäised ringituuritused me suursaarel!

-0  +7
 1

01.11.19, 20:36
Täna raadios räägiti, et kui Sõmera maju maha müüa ei õnnestu, võib kõne alla tulla ka nende mahalammutamine? Riigil ei ole raha puudust- remontida need Sõmera kodud, teha kaasaegseks ja siis ühel hetkel lammutame ära! Nii lihtne see on!!!

-0  +14
Öige Paik
01.11.19, 22:58
lihtsalt lõpuks saab keegi saiast odavama hinnaga omale ja ongi vanadehooldelahendus saab murtud. see plaan paistab algusest saati läbi ju

-0  +7
Projekt K
 2

01.11.19, 20:54
Keslinn on valmis, saatke jalutajaid juurde.

-1  +9
saarlane
01.11.19, 21:27
Lolle pole juurde vaja, neid niigi palju!

-1  +5
huvitav!
02.11.19, 08:22
Kesse siin ennast targaks peab? Inimene õpib kogu elu ja sureb ikka lollina! Kooliharidus looduse poolt vajakajäänu omandamine. Kui palju peaks aga inimene õppima, et ka targaks saada ja mida ta selle tarkusega hiljem peale hakkab. Kas kolib koopasse tagasi!?

-0  +1
Aps
 1

01.11.19, 22:22
Siin peaks uuriva ajakirjanduse poole pöörduma. Midagi on väga mäda. Seda enam, kui vastremondituid maju maatasa tegema hakatakse. Maksumaksja vast pole nõus oma rahade mõttetu priiskamisega. Keegi peab nüüd rahvale aru andma.

-1  +14
Kodanik
02.11.19, 17:12
Selle apsu nimi on eurorahad, mida tuleb kiiresti raisata, sest 2021 alates saame 550 miljoni asemel EL'ilt peale ainult umbes 300 miljonit.
...seda küll pigem selle tõttu, et riik tekitab ise siin kuntslikult inflatsiooni juurde! Pooled Eesti töölised on tegelikult euro või kohaliku maksumaksja palgal ja riik, riigiasutused, riigi osalusega ettevõtted tõstavad iga aasta enda palkasid, et Eesti keskmist palgataset üles tõsta! Seepärast tuleb ka mingi ÜRO "spetsialist" Eestisse rääkima, et teil juba selline heaoluühiskond, et peategi miljon neegrit siia tooma ja neid üleval pidama hakkama jne või teine variant Aafrikasse oma rahade eest nö spetsialiste juurde saatma, et nood sealt kahh sigiksid või mingi perekonna pisarate saatel enda juurde elama võtaksid!

-0  +1
Uskumatu
 2

02.11.19, 07:07
Kas te ikka teate mis on psüühikahäire?
Nimetada psüühikahäirega inimest hulluks ja lolliks...
Minge ja arenege!
Nn normaalne inimene on vahel oma käitumiselt ja tegudelt ohtlikum, kui psüühikahäirega inimene.
Kartke neid, kelle on õigel ajal psüühikahäire diagnoosimata jäänud!
Neist meie hulgas puudust pole.

-2  +14
eedu
02.11.19, 11:22
psüühhikahäirega inimene = ajaloolise määratluse järgi paberitega hull :D

-6  +4
Helmut
02.11.19, 13:07
Aga vot mind häirib, kui psüühikahäirega inimene kargab raamatukokku sisse ja karjub: " Ma olen k..pinud Anne Veskit!" ja edasi veel samas vaimus roppusi. Samuti häirib, kui ma võtan pangaautomaadist raha, ning psüühikahäirega inimene sõna otseses mõttes liibub sealjuures minu vastu ning nuiab raha. Loomulikult ma käitun ise avalikus ruumis viisakalt ja teiste suhtes lugupidavalt, ning eeldan, et minuga käitutakse samamoodi. Pole palju tahetud vist? Mõlemad näited on päriselust ja siit Kuressaarest. Väga kahju, et mõnel on nii elus läinud, et neil on vaimne puue, aga kui nad selle tõttu kaaskodanikke tõsiselt häirivad ja ahistavad, tuleks neid hoida kaaskodanikest võimalikult lahus. Ideaalne oleks sanatoorium männimetsas, asulatest kaugemal.

-6  +5
Kodanik

02.11.19, 16:39
Kui see jama jätkub, siis läheb küll suure kella külge ja teeme petitsiooni! See poolsportlane võiks sealt Valla tüüri juurest jalga lasta koos mõne libasaarlasest riigikogulase ja ärimehega!
Üks jama teise otsa ja lõppu ei paista! Ei jõua enam kokkugi lugeda...

-4  +5
jube
 1

02.11.19, 16:59
Ma ausalt oleks ülivihane kui minu trepikojas või seina taga elaksid psüühiliselt haiged inimesed.. Mul on lapsed ka ja ma muretseksin oma turvalisuse pärast. Täiesti ebanormaalne on see olukord kus haiged inimesed tuuakse magalarajoonidesse elama.. mis toimub ? Kahju ka muidugi nendest inimestest kes omavad kortereid nii nendes majades või lausa jagavad seina. Olen kindel et nende korterite turuväärtus langeb ka pika puuga sest olegem ausad..kes ostaks ja investeeriks majasse kus elavad hullud ?? Mul mitmed tuttavad õelnud et ei ostaks selliste majade kortereid..

-5  +4
hmmm
03.11.19, 12:01
Mis mina pean tegema? Minul elab aastaid korrus kõrgemal psüühikahäirega inimene. Kahjuks ta ise aru ei saa, et temaga pole kõik korras...

-1  +2
Maidu
 1

02.11.19, 18:26
...aga miskipärast meite pooltoobine ajakirjandus pasundab muudel teemadel! ...et no Muhus said memmed kokku ja tantsisid jne pläma!
Kes need korterid kokku ostnud on ja palju nad selle pealt nüüd teenivad? Kes maksab kellele ja palju maksab, ning mis selle idiootsuse taga tegelikult on?...ja nimeliselt välja tuua! Kes tegi otsuse, et selliseks jamaks läheb?
See transseksuaal oli kogu asja üks algatajatest riiklikul tasemel...edasi???

-3  +6
just
02.11.19, 19:13
vb peaks kuuuurija otsima nendele asjadele lahenduse.. Meie vallas on asjad ikka väga käest âra.. Kuidas nii saab üldse ?? Tõesti..kes need korterid on ostnud ja mis kasu siit keegi lõikab,et kõik sellised ebanormaalsed otsused läbi lastakse?!

-1  +5
Maidu

02.11.19, 20:03
Kirjutasin juba Pealtnägijasse Kärmasele kesklinna jamaga seoses, aga ilmselge huvipuudus, sest liig keeruline teema!
Samas vaadates juba postituste arvu,...ja seda asja siin loevad mitte ainult Kallas, Laanet, Volli, jne tähtsad tegelased, siis ei imestaks, kui varsti tuleb Meite Maa teade, et kogu kommentaarium pannakse kinni, sest selle haldamine on kahjudes vms ja et edaspidi saad ainult id-lollikaardiga sisse!
"Lollid" ja hariduseta Saaremaa kodanikud avaldavad ju siin otse südamest oma arvamust...see nali keelatakse varsti ülevalt poolt ära! Saarte Hääl ja Postimees on ju ehe pehmoajakirjanduse näide! Kellele see kasumlik on? Nali kuubis!

-2  +1
Ogijeeer

02.11.19, 20:10
See nö blogi äratab vist juba Tänaku kadeduse, sest siinsed postitused röövivad temalt neid nõmedaid laike? Ta kodukohast töökohad ja muu kräpo välja, ning hullud mööda Eestit laiali! Päris norm idee ju!
Õnned maailmameistrile muidugist!

-3  +0
No jah
 1

02.11.19, 20:46
paljudel siinsetel kommenteerijatel on ilmselgelt diagnoosimata psüühikahäire (ei, mitte vaimne puue, vaid just psüühikahäire). Kahju - järejekorrad psüühiaatrile nõnna pikad, et te veel enne mitut kuud vastuvõtule ei pääse, seega ei saagi te teada, mis häire teil täpselt on, on see F04, F05, F06, F10 või koguni F20.0 - paranoiline skisofreenia. Memmekesed-taadikesed teie kõrval on mõned dementsed, mõned põevad Alzhemeri tõbe, mõned on end lolliks joonud, teised depressioonist sellest, et kusagil mujal pole end välja elada kui siin kommenteerides (hankige endale elu!). Psüühikahäirega inimene võib olla ka sinu praegune naaber, kes ei tule Sõmeralt ega mujalt erihoolekande teenuselt, vaid on lihtsalt oma tajude, meelte ja muu eluga pisut hädas.

-3  +7
Idikas
02.11.19, 21:05
...kuule ma tuleks hea meelega sinu naabriks, kui mulle oma aadressi ja nime ütleksid! Ma aint poolsegane peast ja suht ok ike omadega tegelikult! Mulle meeldivad ka inimesed, kes tegelevad oma leiva lauale teenimisega ja absoluutselt ei pane neid ametnike ja riigi poolseid lollusi tähele! Jummala eest! Hoidku suu kinni, aga...mingino jah üritab siin oma euro-lgbt vms propagandat kõigest hoolimata ikkagi teha!

-1  +0
Smuulikas

02.11.19, 20:52
Kus oli Smuuli või Ida-Niidu elamurajooni inimeste küsitlus, et kas või kui palju inimesi sellega nõus on? Pangu need hullud enda kõrvale nö Vallamajadesse!

-2  +4
 2

03.11.19, 07:33
Kurb, aga tõsiasi on see, selleks et olla eedu, ei pea olema madala haridustasemega. Selliseid jõhkardeid on piisavalt ka kõrgharidusega inimeste hulgas. Nende diagnoos laias laastus-psühhopaat. Sellised lausa naudivad teistele kurja tegemist ilma südametunnistuspiinadeta.
Härra Helmut, kas olete ära unustanud kus asub politseimaja. Minge tehke avaldus, kui teid mingi arvatav joodik või kes iganes, oma käitumisega häirib. Jubedale teadmiseks, et pole vaja karta oma laste pärast, ükski neist pole pedofiil. Kardate neid, kui elavad seina tagaa, olge rahulik, seda jõledat tümpsumuusikat millega teie ajuke on harjunud, nad ei kuula. Äkki olete sunnitud vahete-vahel kuulama hoopi klassikalist muusikat.
Kas teil prouad ja härrad hüsteerikud üldse on aimu kui palju erinevate psüühikahäiretega inimesi elab Saaremaal? Tuhandeid , ja arvata võib, et te suhtlete nendega igapäevaselt töö juures, kohtate raamatukogus, või on mõni teie lapse õpetaja, või med.töötaja, poemüüja.
Ja mis teie nn. kinnisvara väärtuse langemisse puutub, siis need kortermajad/puurid on kõik ehitatud nõuka-ajal tööinimestele elamiseks. Igaüks, kel vähegi rohkem oidu peas, elab tänapäeval oma eramus.

-4  +6
Helmut
03.11.19, 08:03
Nii? Ja mida politsei saab teha "paberitega" inimesele? Seleta seda kóigepealt, siis äkki võtan plaani. Joodikul ja tõsise psüühikahäirega inimesel teeb kaugelt vahet, oled väga eluvõõras vist.

Üks variant siiski on. Sõmera kohalikud rääkisid mulle kunagi, et kui mõni hooldekodu hoolealune liiga äksi täis läheb ja politseiga ka kähmlema kipub, viiakse too metsa ja pekstakse läbi. See pidi meelde jääma.

Sõmeral sai käidud kunagi ja no vaatepilt küla vahel oli umbes nagu "Elavate surnute öö" filmis. Seda tahad Kuressaare tänavatele? Mis mulje see turistidele jätab? Ja kellegi teise väide siin, et oh Sõmeral ei ole ju mitte kunagi midagi juhtunud, on ka täis jama. Hooldekodu kokka taheti supiks keeta näiteks , ja kas see kunagi ajakirjandusse jõudis?

-5  +2
Helmutile
03.11.19, 13:08
Kas olete kunagine poltseiprefekt Helmut Sääsk? Kui olete, siis on ikka väga jube lugeda teie kommentaarist, et politseinikud käisid Sõmera hoolealustele pekstes aru pähe panemas, aga mitte ei andnud üle personalile, kes neile ühe rahustava sutsu oleks vajadusel teinud. Te olete oma mõtlemises stampides kinni, teie arvate teadvat, et kõik psüühikahäirega inimesed on sellised, kui mõni raskem Sõmera Kodu liige, keda te klobimas käisite.
Mina olen ka stambis kinni. Noore inimesena töötasin kirurgias/intensiivravis. Politsei tõi osakonda ühe purjus meeskodaniku, kellel oli sügav lihashaav, mis vajas õmblemist . Joodik ei tahtnud rahulikult olla, ja siis ma nägin midagi jubedat. Politseinik, suur ja jäme mees nagu Koljat, võttis kätte ja kägistas teda nii, et joodik oli pärast täitsa vaga.( Ei kägistanud kätega kaela ümbert, selleks on teine tõhus koht) Ise see politseinik haises vihmast märjana väga ebameeldivalt. Vaat nõnda kujutasin ma edaspidi kogu elu politseinikku, tõsi, toona miilitsat ette!
Ah, et tahtsid kokka supiks keeta, ju see supp siis ilma lihata oli. Nali! Sellest kuidas Sõmera sööklas töötajad hoolealuste toitu varastasid ja koju tassisid, oli ka toona lehes juttu. Väga veider oli lugeda toonase direktori juttu, kes vaat et õigustas varaste teguviisi.

-1  +2
Politseil oli vahva

04.11.19, 00:50
sünnipäev, aga kui politseikoolis õppinu võtab enda voliks olla targem, kui psühhiaater, see on ikka midagi kummalist. Äkki ei saadaks enam arstiks õppima, vaid laseks politseinikel diagnoose ja ravi määrata??

-0  +2
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Omanik laskis oma kasside pihta õhupüssist
Perearst loobus Ruhnu sõidu pärast nimistust  (1)
Kihelkonna osavallakogu on mures ralli teede pärast
Saaremaale tullakse romudele korraga järele (1)
JUHTKIRI - Õhukese riigi õhulisus (1)
Pihtlas õitsevad rõske ilma kiuste priimulad
Annetamistalgud kutsuvad saarlasi head tegema
Nette Peit tõi Salo naiskonnale ühe mänguga 30 punkti
Piirkondade kabe võitis Kaarma
Pinksimehed olid Pärnus edukad
Orissaare gümnaasiumi pikapäevarühma lapsed võitsid klotsilaua (1)
Annika Köster tõi EM valikmängudes Šveitsi ja Venemaa vastu seitse silma
Sügiseselt kirju ülevaatenäitus
„Naksitrallid“ Kuressaare Teatris
Matthias Tass oli USA-s üleplatsimees
Nädala loetavuse top 5
Kus lõpeb nali? (6)
Olgem kriisiks valmis (6)
Öun Drinks käis Rootsimaal Malmös mahemessil (4)
18. novembri suurpealetung Sõrves
Haiglas räägitakse naha vananemisest
Kommentaarid
Perearst loobus Ruhnu sõidu pärast nimistust  (1)
Saaremaale tullakse romudele korraga järele (1)
JUHTKIRI - Õhukese riigi õhulisus (1)
Orissaare gümnaasiumi pikapäevarühma lapsed võitsid klotsilaua (1)
Öun Drinks käis Rootsimaal Malmös mahemessil (4)
Olgem kriisiks valmis (6)
Kus lõpeb nali? (6)
Torgu tahab teenuskeskuse juhi väljavahetamist (19)
Muhus ja Ruhnus on probleeme elukoha leidmisega (19)
Kodukindlustuse juhtumite arv tõuseb kütteperioodil (1)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2019. Kõik õigused kaitstud