[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Teisipäev, 12. november 2019  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
november 2019
järgmine kuu
E T K N R L P
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930




Kommentaarid

Sügisene parvlaevagraafik pani reisija nurisema
26.10.2019. Autor: Ivika Laanet-Nuut
Toimetuse poole pöördus praamireisija, kes oli häiritud praamide väljumisaegade pikkadest vahedest. Kui pilet ei ole broneeritud, võib juhtuda, et jääd praamist maha ja sadamas tuleb oodata üle tunni.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
anonüümne

26.10.19, 00:36
Mõni kommetnaar ei lähe üldse üles?

-0  +7
Hissand

26.10.19, 06:41
Saan aru, et inimesi on igasuguseid olemas, aga toimetus peaks toimima siiski teatavat sorti filtrina, mis iga plära ei üllita.

-6  +33
Muna

26.10.19, 07:19
Et sõidu ajal kiiruga hakkame nüüd siis veel telefoni näppima ja piletit muutma?

-3  +18
arvaja

26.10.19, 09:55
See igatalvine praamijama hakkab pikalt juba üle viskama, miks on vaja kuulata kellege heietusi, kuidas piletit soetada. Teada ju tõsiasi, et reisijaid on rohkem, siis vaja tihedamat graafikut. Meie vald aga tegeleb lennuliiklusega, praamiliiklusest kama kaks
Üks suur vald,aga suurt juhti sellel pole!

-2  +40
kk

26.10.19, 10:03
Kunagi oli ikka nii et 50% oli bronn ja teistele anti ka võimalus praamile saada.. nüüd õeldakse lihtsalt et enda viga kui netist piletit ei osta..aga miks ma peaks ahhh ?? miks peab kõik läbi neti käima ? Sadamasse sõidab igas vanuses inimesi.. nt mu 55 aastane ema ei oskaks elusees netist midagi osta ja miks peaks?? Kas need inimesed on vähem tähtsad ?? Praam on meie mnt pikendus ja see teenud peab olema rohkem kättesaadavam. Kui silda ei tehta siis võiks praamid iga 30min. sõuta !

-5  +42
Tige kaubikujuht
 1

26.10.19, 12:03
See praamikorraldus on selge black . OK - bronniosaga võib ju rahul olla , aga alati ei saa ette 100% planeerida . Tigedaks ajab see pealepanek. Olen korduvalt ja korduvalt üle 2 tunni sunnitud veetma kai peal , kuna laevale pannakse sõidukaid üldjärjekorrast ja paigutamine laevadel on pigem pulliväljund .
Nüüd pole isegi laeval süüa võimalik , kuna uus toitlustaja on pigem .....parem ei ropenda . R-kioski saba tundub laeval lõputuna

-0  +42
Paulus
27.10.19, 06:16
Tahavad veel kohviautomaate autotekki panna, et rahvalt rohkem raha välja kasseerida xDDD

-0  +6
logistik
 1

26.10.19, 13:59
Mille kuradi pärast on vaja hakata tippjuhiks, kui ei suuda reisijate probleemidele TS Laevade juht ise vastata, miks on vaja naisterahva seeliku taha pugeda, kas kommunikatsioonijuht koostab üleveo graafikuid. Mida võtab olukorra parandamiseks ette meie ettevõtjate liit, kas ainult lennuliiklusele pööratakse tähelepanu? Miks Saarlastega ei arvestata, miks peavad veokijuhid ikka ja jälle praamijärjekordades passima. Miks ei küsita arvamusi asutustelt praamiliikluse paremaks korraldamiseks, netis reklaamitakse ainult oma E-pileti ostu. Tund või rohkem kai peal passimist maksab raha, talv kohe tulemas, mootorid töötavad, et juht kabiinis ei külmuks, saastame aga keskkonda ja seda kõike tervitab meie poliitladvik. Keelame ühekordsed toidunõud, aga sadamas kaide peal põletame igapäevaselt fossilset kütust ja paiskame õhku kahjulikke kasvuhoonegaase, miks nii tehakse? Miks ruulib kahepalgelisus!
Elu nagu nõuka ajal, ei erilist vahet.

-1  +39
Vahur Reede
29.10.19, 08:38
hiidlane 26.10.19, 14:31 on kenasti ära tabanud probleemi olemuse.

Kui Hiiumaal ettevõtjad ühiselt pöörduvad vedaja poole talvise graafiku suhtes, siis neile vastab ka ettevõtte juht, kirjeldades mis ja kuidas. (Ehk TS Laevad ei sõida mitte omatahtsi, vaid tellija teeb graafiku, mille järgi TS Laevad sõidab.)

Kui üks reisija pöördub ajalehe toimetuse poole, siis vedaja poolt on täiesti proportsionaalne vastus pressiesindaja suu läbi, et broneerigu omale pilet.

-3  +3
hiidlane
 2

26.10.19, 14:31
Soovitaks vingujatel käia talvisel ajal paar korda Hiiumaal ja seal praamist maha jääda. Siis see tund 10 ootamist Virtsus või Kuivastus on pärast pea sama, mis piknik vabas õhus :)

-8  +21
Vahur Reede
26.10.19, 15:19
Seda kirjutist lugedes tuli minule ka Hiiumaa olukord võrdluseks - sama vedaja, sama leping, samad laevad ja sama moodi sügisel kehtestakse hõredam graafik ning Saaremaa Raadio annab välja nii Hiiulehte, kui MeieMaad.

Erinevus on nüüd selles, et Saaremaa leht saab ühe reisija meelepaha põhjal kirjutada kirjatüki, milles viidatud probleemile vedajal polegi sisuliselt muud vastata, kui broneeri omale pilet aga Hiiumaa leht kirjeldab pikalt, kuidas Hiiumaa ettevõtjad vedaja uuendustesse suhtuvad ehk:
"Sügisene parvlaevagraafik pani reisija nurisema"
vs
"Vedaja pakutud sõiduplaan paiskaks saareelu segi"

-18  +19
Täielik külaeit
27.10.19, 08:42
Leia omale töö vahur

-8  +15
Eduard

27.10.19, 14:05
Aitab nüüd küll sellest broneerimise kiidujutust. Bronne on üleüldse liiga palju tekitatud, kohelge kõiki võrdselt.

-1  +12
jah

27.10.19, 15:00
Tahaks võtta vahest karbitäie mune protestiks..sekka mõned tomatid ja visata need asjapulkade akende pihta :) Need on need emotsioonid mida ikka ja källe kail oodates endale silmade ette kujutan !!

-2  +11
TT

28.10.19, 10:43
Mis sa nurised? Silda ei tahtnud, naudi nüüd praamiromantikat!

-5  +6
Vahur Neljapäev
 1

28.10.19, 11:01
Esmalt tuleks teha sedasi, et saarlased sõidavad eelisjärjekorras oma KOJU ja siis kui ruumi üle jääb, siis tulevad siia läbustavad mandrijorsid ja soomlased.

-9  +9
Irw
29.10.19, 07:19
Ja kuivastus saavad mandrijorsid esmalt laevale -nemad sõidavad ju KOJU -ja siis alles saarlastest sõitjad

-0  +7
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Purjus mees nõudis ähvardades endale kiirabi (12)
Audla küla veeprobleemi lahendab uus reoveepuhasti (6)
Margus Vaher avaldab, kuidas naisi tõeliselt õnnelikuks teha  (2)
Autod on saatanast! Tõsi või!? (24)
Kaali kraatri taristu tehakse korda (2)
Jaaniroos võitis konkursil peapreemia (2)
Õpilaste polaarviktoriin viib võitjad Arktikasse
Selgusid lauatennise karikavõitjad (3)
Ohvriabi konverents keskendub seksuaalvägivalla teemale (11)
Tänak: peame lootma legendile (3)
Tuleviku Kompassi fookuses on inseneeria
Muusikakooli noored esinesid festivalil
Risto Lillemets on 2019. aasta nominent
Mattias Tass alustas Ameerikas võidukalt
Kontrast jõuab Tartusse (1)
Nädala loetavuse top 5
Purjus mees nõudis ähvardades endale kiirabi (12)
Pereansamblid pidasid festivali
Väärikate konverents tõi täismaja (9)
Saaremaa selle aasta isa on muhulane (18)
Audla küla veeprobleemi lahendab uus reoveepuhasti (6)
Kommentaarid
Tänak: peame lootma legendile (3)
Ohvriabi konverents keskendub seksuaalvägivalla teemale (11)
Saaremaa selle aasta isa on muhulane (18)
Autod on saatanast! Tõsi või!? (24)
Selgusid lauatennise karikavõitjad (3)
Audla küla veeprobleemi lahendab uus reoveepuhasti (6)
Kontrast jõuab Tartusse (1)
Jaaniroos võitis konkursil peapreemia (2)
Kaali kraatri taristu tehakse korda (2)
Purjus mees nõudis ähvardades endale kiirabi (12)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2019. Kõik õigused kaitstud