[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Teisipäev, 12. november 2019  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
november 2019
järgmine kuu
E T K N R L P
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930




Kommentaarid

Vald pöördus lennuki vanuse pärast ministri poole
04.10.2019. Autor: Ahto Jakson
Saaremaa vallavanem Madis Kallas saatis majandus- ja taristuminister Taavi Aasale kirja, milles palub Tallinna-Kuressaare lennuliini hankesse panna tingimus, et lennuki vanus ei oleks üle 20 aasta.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Kratt
 1

04.10.19, 08:46
Johhaidii...no osasid vahetatakse, okei, aga kui seda tehakse kuskil Leedus odava võõrtööjõuga siis iga vahetusega on vigade tekkimise tõenäosus. see on umbes sama et remondid oma vana autot odavalt kuskil Lasnaka garaaziz ja siis saab kekselda kui korras auto on, kõik vahetatud ja puha...tegelikkuses ei saa kindel olla kas vidin A on korrektselt B külge kinnitatud

-3  +0
Lotemaa
04.10.19, 22:33
Lennuki hooldamine ei käi samamoodi nagu sinu auto remontimine. Kui aeg saab täis, siis seda vahetatakse välja mootorini ja šassiini välja. VLA näitab ainult, millal see tehasest väljus ja selle põhjal ei saa järeldusi teha v.a, et suure tõenäosusega tuleb sul istuda 30min kõva tooli peal. Selle aja jooksul saad mõelda, et mõned seisavad samal ajal Tallinnas puupüsti täis bussis. Lennukit remonditakse lennujaamas, mitte mingisuguses garaažis. Asjad ei käi nii nagu aototöökojas, et kasutatud ja vana detail paigaldatakse teisele autole. Osad tulevad tehasest ning on uued ja ainulaadsed. Airbusi detailid ei panda Embraerile või Boeingule. Lennukit saadetakse 10km-le lendama, seal ei saa mingit abi, seega ei ole ruumi eksimusteks ja saadakse ilma sinu nõuanneta aru, et parem on rohkem kontrollida, kui vähem. Lennujaama tulevad tööle pädevad ja mitu aastat eriala õppinud inimesed. Suured firmad usaldavad neid võrdselt, pole vahet lendad sa Saksamaale või Egiptusesse.

-0  +1
Vahur Neljapäev

04.10.19, 10:36
Öelda, et lennuki vanus on otseselt seotud sellega kui kaua lennuk hilineb ja maa peal seisab on täielik lollus.

Sellist asja öeldes näitab vallavanem, et ei tea lennundusest midagi.

-0  +9
Lotemaa

04.10.19, 21:56
Kaua võib eeslitele seletada, et see nõue oli eemaldatud reisijate heaolu pärast, et ei tekiks segadust ja poleks vajadust kellegil vaidlustada. Vaidlustamine toob kaasa ka selle, et suurem lennuk ei tule järjekordelt seega inimesed ei näegi suurt lennukit kunagi sellel liinil.

Kui nendel on seal vallamajas igav, siis tegelegu suuremate probleemidega või astugu tagasi! Tehke valdkond selgeks ja siis tulge esinema. Ärge rääkige, muinasjutte, te pole varem uuest lennukist mõhkugi rääkinud! Mina suhtlen reisijatega, kes tõesti seda liini kasutavad ja inimesed ei taha, et see hange läheks jälle kassi saba alla. Vigadest tuleb õppida ja seda maanteeamet teebki luhtunud hankest, mida tehti 1 aasta. Selle asja pärast on hanget vaidlustada äärmiselt ebakompetentne ja kriminaalne!

Tähtis on lennuki korrasolek, vanus ei näita kvaliteeti. Tean paljusid operaatoreid, kellel on park uus, aga juhatada ja teenust pakkuda ei oska. Miks peaksid võitma leedukad, kui hankele oodatakse 4-5 pakkujat? Nendele öeldi, et vana lennuki salong onainult natuke silmale koledam ja toolid vanemad kuigi ka seda tunneb ära inimene, kes kasutab lennukeid väga tihti. Enne igat lendu vaadatakse masin üle ja Lennukit ei ole võimalik võrrelda auto või bussi vanusega, millega sõidetakse kuni midagi katki läheb. Lennunduses vahetatakse suur osa detailidest teatud ajavahemiku järgi. Ei vahetata ainult keret. Maailmas ei tõuse ükski lennumasin õhku enne, kui see pole korduvalt üle vaadatud. Ükski reisija ei astu pardale, kui konkreetne lennukompanii pole saanud pabereid, kus hinnatakse kõike ÄÄRMISELT rangelt. Uut ja odavat masinat korraga sellisesse sihtkohta ei tule, tuleb vaadata prioriteete. Aeg on ENDA ego maha suruda istmete mugavuse asjus ja leppida, et lähiajal väga uut lennumasinat ei tule, kui arvestada, et elame Eestis, mis ei ole kaugeltki rikas riik.

-0  +2
anonüümne

04.10.19, 22:10
Näitab vanus turvalisust? Vana lennuk on kogenud, kontrollitud ja Usaldusväärne. 90% õnnetustest on piloodi, koordinaatori inimliku vea(de) ja ambitsioonide pärast. 10% on konstruktsioonivead, rikked, tahtlikud m..vamised ning hooldusvead jne.

Antud piirkonnas on suhteliselt värske lennuk ainult Nordical. Nende pakkumist EI suuda riik rahuldada, sest riik ei suuda selliseid summasid välja käia inimeste soovid ja nõudlus ei muutu üleöö. 72-kohalist lennukit pole vaja ja rahaliselt otstarbekas siia tuua, selle hooldus nõuab taristut ja kaugeltki mitte vähe raha. Pealegi on majandusseis nendel kriitiline.

Vanem lennuk võib ka uuele silmad ette teha. Lennunduses on piisavalt selliseid näiteid. Üsna värske on ju Boeingu Max. Kui inimene ütleb selliseid lollusid, siis jääb küll mulje kui rumalast inimesest või lihtsalt inimene ei tea lennundusest midagi. Seda numbrit, mis on lennuki dokumentides kirjas, ei ole võimalik võrrelda auto, bussi või veoki vanusega ning see ei mõjuta kui põdur antud masin on.

Ei tahaks, et Regional Jet siia tuleks, sest see näitab juba kokkuvõtet nendest, et reisid jäävad tihti ära, esimehi vahetatakse väga palju. Mitte hanke tingimused on valed, vaid Nordica ei tea sellest liinist midagi. Mis segab nendel osta 40-50kohaline lennuk nt Bombardier q300 või Atr42? Piisab sellest kui lüüa googlisse lennuki mudel + "for sale" sisse ja saabki palju tulemusi. Kuidas on seotud lennuki vanus ja teenuse kvaliteet, arvestades, et lennukeid hooldatakse teistmoodi?

-0  +1
anonüümne

04.10.19, 23:01
Olge tänulikud, et saate üldse üle 40-kohalise lennukiga lennata. Kvaliteedihüpe toimub, sest sinna tuleb ka reisisaatja. Vana lennuk on kindlasti sama usaldusväärne nagu uus. Ainukest puudust ehk sisustust vana lennuki puhul saab ka soovi korral uuendada. Praegu lendab pea 29-aastane Saartelennuliini lennuk ja mingit massilisi lendude tühistamisi ja hilinemisi ei toimu. Samas on nt ATR 42 õhus stabiilsem järelikult ilmastikuoludest tingitud hilinemisi jääb ka vähemaks

-1  +1
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Pujus mees nõudis ähvardades endale kiirabi
Margus Vaher avaldab, kuidas naisi tõeliselt õnnelikuks teha
Jaaniroos võitis konkursil peapreemia
Kaali kraatri taristu tehakse korda
Audla küla veeprobleemi lahendab uus reoveepuhasti
Muusikakooli noored esinesid festivalil
Selgusid lauatennise karikavõitjad
Mattias Tass alustas Ameerikas võidukalt
Õpilaste polaarviktoriin viib võitjad Arktikasse
Ohvriabi konverents keskendub seksuaalvägivalla teemale
Autod on saatanast! Tõsi või!?
Tänak: peame lootma legendile
Risto Lillemets on 2019. aasta nominent
Kontrast jõuab Tartusse
JUHTKIRI - Rõõm koostantsimisest
Nädala loetavuse top 5
Pereansamblid pidasid festivali
Väärikate konverents tõi täismaja (5)
Saaremaa selle aasta isa on muhulane (12)
Eakate aktiveerimine ja toetamine Saaremaa vallas (2)
Sass Henno peab Orissaares loengut (3)
Kommentaarid
Pulmamess pakkus ideid elu tähtsamaks päevaks (6)
Saaremaa selle aasta isa on muhulane (12)
Alaealised värbavad Slupis välitrimpajaid alkoholi ostma (9)
SÜGi uut nime saab valida ülehomseni (8)
Tulekul on astroloogiaõhtu (8)
Väärikate konverents tõi täismaja (5)
Saaremaa sai esimese veinitehase (6)
Kas pihlakad lähevad punaseks või punasteks? (13)
Isadepäeval sai soomukiga sõita (9)
JUHTKIRI - Tervisest ja õnnest (2)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2019. Kõik õigused kaitstud