02.10.2019. Autor: Sirli Tooming Konkurentsipõhise läbirääkimistega hankes operaatori leidmiseks Mõntu-Ventspilsi laevaliinile osales vaid Kihnu Veeteed, kes palus pakkumuse esitamise tähtaja pikendamist.
02.10.19, 08:06 Mõntu-Ventspilsi liini operaatori hange kukkus läbi - mida oligi tarvis tõestada! Kas nüüd maksab Mõntu Sadam OÜ riigile Kadri Simsoni eestvedamisel neile mõttetult ülekantud 400000 € riigile tagasi?
-0+28
lugeja
02.10.19, 09:19 Kas Lätis pole sadamaid lähemal? Riia on veel kaugemal kui Ventspils. Mõntu muidugi on teema omaette tõesti, kuna sinna pääsemine eeldab enda autot.
-5+6
morjak
02.10.19, 10:40 Selle 0,4 sidruni eest oleks saanud süvendada Kuressaare sadama faarvaatri, et Riiast tulevad laevad saaks sõita kohe sadamasse.
-1+19
Lotemaa
02.10.19, 17:43 Olen eelnevatega nõus. Paistab, et riigil ja vallaviletsusel pole midagi rahaga peale hakata. Arvan, et mõned saarlased ei oskagi vastata, kus asub Mõntu sadam. Täielik saamatus. Jälle otsitakse, kuidas teha lihtsamini ja teekonda lühendada. Kui Riiga ei saa mingil põhjusel, siis miks alustab laev teekonda Saaremaa poolel sellisest sadamast, kust kohast ei lähe isegi ühistransport linna? Mida teeb inimene Ventspilsis ja kuidas ta peaks Riiga saama? Autot rentima? No vaevalt. Mõned ei talu nii kaua väikse paadiga sõita. Lisaks tuleb olla praamijärjekorras, Mõntu saada ja võib-olla veel Ventspilsist edasi. Ajuvaba plaan. Riias saab suurtes keskustes käia, kus on hea valik ja normaalsed hinnad, lennule minna, alkoholi osta, kruiisile minna, ilusat linna nautida. See on suur linn ja sobib tervele perele külastamiseks. Kuhu jäi see plaan panna liikuma Riia-Roomassaare kiire laev, millega saaks 3 tunniga? Praegu oleks otstarbekam minna Riiast Kuressaarde autoga või bussiga Pärnu kaudu. See liin oleks niikuinii mõne aja pärast väravad sulgenud. Aeg on kuld! Ma ei ole veel rääkinud piletiostust -hinnast. Võimalik vaid Banaanias.
-1+11
Heategevus
02.10.19, 21:29 Ainukene normaalne idee oleks Kuressaare-Riia. Ülejäänu on jama. Aga Saaremaa on selleks liiga väike, et selline liin vähemalt nullis püsiks. Miks tulla Riiga sõitmiseks mandrilt Saaremaale? Pole vähimatki põhjust. Kui Kuressaarest saaks paari tunniga Riiga, siis eelistaks seda sõitu kümnel juhul üheksast sõidust Tallinna. Aga see jääb vaid helesiniseks unistuseks. SLK sõitis Mõntu-Ventspilsi liini vaid heategevuse eesmärgi. Aga eestlased ei soovinud SLK teenuseid. Nüüd on Tallinna Sadam, raha läheb "õigete" meeste tasku ja kõik on rahul. Edu ja õnne meile.l
-4+12
Lisa kommentaar
NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.