[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Teisipäev, 12. november 2019  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
november 2019
järgmine kuu
E T K N R L P
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930




Kommentaarid

Lossi tänava liikluskorraldus tekitab segadust
01.10.2019. Autor: Ardo Vahter
Reedel avati Kuressaare kesklinn täielikult liikluseks. Paraku on sealne liikluskorraldus osutunud probleemseks, eriti suurt segadust tekitab parkimine Lossi tänaval.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Njah
 4

01.10.19, 07:08
Segadust tekitab küll, eriti pensionäridele. Tahtis minulgi pargi ristmikul üks kesklinna poolt tulev pisike suzuki nina maha sõita. Viimasel hetkel siiski jõudsin loobuda oma eesõiguse kasutamisest.
Segaduses liiklejatele soovitaks siiski liikluses sõita märkide, mitte mälu järgi.

-2  +27
Volli
01.10.19, 07:52
Aga kuidas ja mille järgi sõita siis kui ei olegi enam mälu. Näiteks olen mina aastataga oma mälu niivõrd ära joonud, et ma vahel ei mäletagi enam mis mu nimi on. Vahel tundub, et olen Vahur Neljapäev, siis Gunnar, siis Volli ning vahel arvan, et olen koguni Kahur Reede. Ei jäägi mul ju siis midagi muud üle kui ikka ainult märkide järgi sõita. Ei saa sõita ju olematu mälu järgi.

-12  +14
Vahur Neljapäev
01.10.19, 09:28
Praegusel hetkel ei tasu neid märke väga usaldada. Torni tänava ristmikust tulles ja vasakpööret tehes ei saa kuidagi kindel olla, et sulle teed antakse. Järjekordne absurdne lahendus muidugi meie vallavalitsuse poolt. Milleks selliseid absurdseid valikuid üldse tehakse?

-3  +31
Saarlane
01.10.19, 09:51
Seda märkide järgi sõidu juttu võid ju ajada! Fakt on see, et paugud hakkavad seal toimuma, sest enamus ja eriti vanurid, sõidavad linnas mälu, mitte märkide järgi!
Kesklinn ja Lossi tn. muudeti idiootseteks, aga sellest jäi veel väheks ja sinna mõlemasse otsa oli veel vaja Vene rulett paigaldada!?
Millega need kontseptsioonihullud seal Valla kontori laua taga küll mõtlevad!?
Pärna tn ristmiku järgi ju näha, mis moodi meil liigeldakse! Lisaks seal veel see idiootne ülekäigurada, kus ratturid pimenurga tagant vasakule-paremale vaatamata täie hooga ülekäigurajale sõidavad!

-3  +29
t
01.10.19, 11:50
Pedaalidega mõtlevad ..

-0  +5
Liiklusmärgid nähtavaks!!
 1

01.10.19, 08:36
Konkurentlehest loen, et kesklinnas piirang 10km/h.
Eile sõitsin, nägin märki 30km/h ja mõtlesin veel, et sellises kohas peaks pigem hooviala märk olema.

Saarte hääle pildilt on õnneks näha kus on see saladuslik kiirust piirav märk.

See on ju teest liiga kaugel! See ei ole nähtav!!

-2  +27
Juula
01.10.19, 08:57
Ja nii pisike teine

-2  +10
oeh jah

01.10.19, 09:20
Praeguse olukorra loojad väärivad Darwini auhinda.

-2  +31
Loogiline
 3

01.10.19, 09:22
Rumalad inimesed ongi kogu elu segaduses. See ka peamine põhjus kuhugi vahele või alla jäämiseks. Rumalus on ka üldjuhul vaesuse põhjus. Eks elu olegi selline, kõigile ei ole antud mõistust, töökust ja visadust targaks saada, inimeste võimed ja kohusetunne ei ole võrdsed. Pealegi on inimesed ise ka aktiivselt looduslikku valikut pärssinud igasugu üle-mõistuse toetuste ja mõttetu abiga, mis omakorda toodab töötuid ja muidu tööpõlgureid!

-20  +5
Anonüümne
01.10.19, 10:42
Kuule sina tark, rikas ja Todge Rammiga, kes kusagile vahele ega alla ei jää. Tahaks loota, et mõni samasugune tarkur sõidab tankiga su Todge Rammist Torni tänava ristmikul üle. Hala siis veel, et kõik teised on lollid.

-3  +17
Vahur
01.10.19, 11:24
Kas see loogiline inimene pole mitte Madis ise, kes sõna võtab?

-2  +21
Tiiu
01.10.19, 12:45
Tundub seda moodi olevat jah.

-3  +17
hmm
 1

01.10.19, 09:27
palun koristage need kohvikute reklaamid ära! kohvikud laiutavad niigi poolel tänaval ja lisaks sellele panevad veel jalakäijate ripale otse ette oma reklaamsildid. Kas neid peaks jalakäijate takistamise eest karistama hakkama või ehk ongi kogu tänav eeskätt kohvikute jaoks? Eile jäi negatiivse paigutusega silma näiteks Classic ja positiivse ehk viisaka paigutusega Kunstikoda.

-0  +36
Täiesti õige
01.10.19, 13:35
Vähe sellest, et kohvikud laiutavad oma reklaamidega. Ka autod pargivad otse jalgrattateel vana politsei maja ja Classiku vahel ning Arensburgi juures. Veel üks tähelepanek. Sõidutee ääres olevatel ribadel on jalgratta märgid koos suunda näitava noolega. Jagaks hea meelega jalakäijatega seda kitsukest riba, aga kui nad karjas vastu tulevad ja sõiduteel autod kahes suunas liiguvad, siis on tee täitsa püsti, sest kõrval ju kohviktute tarad või laiad lesimistoolid.

-1  +18
Vahur Neljapäev
 2

01.10.19, 09:31
Mitte ei tekita ainult kesklinna parkimine segadust vaid kogu liiklusskeem kesklinnas on nagu Mumbais. Jalakäijad, ratturid, autod, parkivad autod, kohvikuterrassid, istumispingid, rattaparklad ja mida iganes on veel kõik täiesti segamini.

Kui keegi on tähele pannud, siis on kesklinna poolt tulles pargi poole sõites parempoolne teeriba tehtud ainult jalgratturitele. Ehk siis nüüd on reglementeeritud ka jalakäijad ja jalgratturid. Kas seda pole ehk liiga palju ühes pisikeses külas?

Tegelikkuses on see olukord katastroofiline ja ega ei jäägi muud üle oodata, kui esimest õnnetust. Eks ninatargad soovi muidugi kesklinna autovabaks aga see ju ei lahenda probleemi, vaid lükkab selle mujale.

-0  +32
Autovaba kesklinn
01.10.19, 11:44
meeldiks mulle väga aga kui otsustati teisiti siis olgu, ei lähe lihtsalt kesklinna. Aga ma tõesti ei mõista missuguse eelise annab Kuressaare suuruses linnakeses see 10 km/h ukerdamine jalakäijate ja ratturite vahel. Kas jõuab punktist A punkti B kiiremini, ohutumalt ja närve rikkumata? No ei usu ja pealegi on juba paanika, et autod sõidavad jalgratturitest mööda ehk toimub massiline kiiruseületamine. Ajab muigama. Aga ega`s midagi, edu seal kesklinnas!

-4  +12
Vahur Neljapäev
01.10.19, 11:55
Aga siis ma tuleks uuesti selle teema juurde tagasi, et kes see loll üldse oli kes arvas, et kesklinn on mõnele üksikule jalutajale (va kolmel suvekuul) kui autojuhile?

Kesklinn koos Tallinna ja Lossi tänavaga on aastakümneid olnud Kuressaare põhiliiklustänavaid, mille ümber teised tänava hargnevad, moodustades nendest kõrvaltänavad. Nüüd aga lõigati põhiline arter läbi ja loodetakse liivakottidega seda verepuru kuskile mujale suunata. Nii ju ei saa.

Enne üldse millegi projekteerimist oleks pidanud tegema suure riskianalüüsi, milleks praegu ongi ju mootorsõidukid ja nende ümber suunamine. Ei saanud ju loota, et autod hakkavad iseenesest vähenema kui kesklinna liikluse mootorsõidukitele vastikuks muudame. Näeme ju, et probleemid on liikunud mujale. See on see EV 100, mida mõni loll veel tänini tähistab. Vallaametnikel lõi see kolmekohaline juubel kõik mõistuse sassi nagu 2000. aasta hakul arvutitele lubati enne sajandi vahetust. No nii lolli ja mõtlematut projekti annab uuesti teha.

2 aasta pärast on uued KOV valimised, sotsid ja Kallas võivad oma suu juba praegu puhtaks pühkida. Näha on, mida saarlased nendest juba riigikogu valimistel arvasid. Nüüd on aga küsimus, et kes selle jamaga peale 2021. valimisi edasi tegelema hakkab? Tore on ju laste jaoks kõik pekki keerata ja siis veel vaatame kliimamuutuste peale, et me maailma nende eest ära ei saastaks. Aga kesklinna saastamine pole ju üldse saastamine?

Autojuhid lihtsalt söövad selle kesklinna ära, muud ei midagi. Keegi kiirusepiirangutest kinni ei pea ja sedasi hakkabki olema. Ainus asi on see, et ohtlikke olukordi on tunduvalt rohkem kui enne.

-1  +24
Ei saa olla poolikut asja.

01.10.19, 09:36
Eesti Vabariigis on liiklusega seotud tegevus reguleeritud Liiklusseaduse ja viimasest tuleneva Liikluseeskirjaga. Mõlemas õigusaktis on detailideni lahti kirjutatud liikluse korraldus Eesti Vabariigi territooriumil. Kuna Kuressaare linn on ka siiani Eesti Vabariigi osa, siis peaksid need õigusaktid kehtima ka siin. Kummagis õigusaktis ei ole selliseid mõisteid, nagu "jagatud ruum" või "avalik ruum". Viimased on paari vallaametniku "nägemustest" tekkinud mõisted. Täpselt samamoodi, nagu ei saa olla pool rase, samamoodi ei saa olla ka poolikut liikluskorraldust. Liikluskorraldus on kas kõigile nõuetele vastav või pole seda üldse s.t ala on liikluseks suletud. Muid variante lihtsalt ei ole. "Nägemustel" ei ole liikluses kohta.

-0  +24
Andrus
 1

01.10.19, 09:51
See kesklinna ümber käiv jant ja tekitatud olukord on ikka täielik ulme. Miks ei võiks siis olla kõnniteed kõrgemad nagu need tavaliselt ikka on ja linnas 30km/h piirang nagu enne? Kõnniteed on niikuinii väga laiad, see koht kus ring oli on nüüd suur plats, mis on kõik ainult jalakäiatele. Ruumi maailm. Aga ei, paneme ikka kõik liiklusele kinni (10km/h piirang ja jalakäiatega läbisegi liiklemine on sisuliselt liiklusele kinni panemine) ja las autod nikerdavad kuskil kõrvaltänavatel, küll hakkama saab. Linna kõige tähtsama tänava (tuiksoone) kinni panemine on kõige jaburam asi mida teha saab.
Sõidad Kuivastu poolt Kuressaare linna sisse, sinu ees on Kuressaare suurim ja uhkeim peatänav, hiljuti raske raha eest renoveeritud, sirge nagu nool. Ilmselgelt saad mööda seda läbi linna sõita. Vahepeal ka mõnest teele jäävast poest läbi hüpata. Aga ei, äkki on põmm märk ees ja minna saad ainult kitsastele kõrvaltänavatele nikerdama. No tule taevas appi.
Kas meil on tõesti jalkäiad linnas nii palju, et muidu ei mahu nad liiklema?
Praegu saab kuidagi hakkama aga autosi tuleb ju koguaeg juurde.

-0  +35
Vahur Neljapäev
01.10.19, 09:55
Õige tähelepanek. Kui sa viis aastat tagasi otse Kuivastust Sõrve sõita tahtsid (ca 130 km), siis pidid sa teed andma sisuliselt kahes kohas. Üks oli Kuressaare Auriga ringristmik ja teine pargi ristmikus. Nüüd aga liitunud ringristmike ja kesklinna sogamisega on neid vähemalt kolm tükki juurde tulnud.

Siit tekib ju omakorda küsimus, et misasi see peatänav on? Kas peatänav ei peakski olema taoline tee, mille ümber teised teed irstuvad ja kust liiklus edasi areneb? Meie peatee/peatänav on aga nagu seeditud silotoit. Kord on peatänav, siis kaob ära.

-1  +22
Vahur Neljapäev

01.10.19, 10:01
KH reporter käis ju asja uurimas, tegi jalgrattaga katse, sõitis 11-12 km/h (mis on iseenesest kiiruse ületamine ja seaduse rikkumine- tunnistas seda otse lehes ja vääriks leebemal juhul noomitust) ja kurtis, et temast vuhisevad kõik autod mööda. Ja mida teha? Arvata on, et seal 10 km/h ei sõideta 20 isegi mitte 30 km/h vaid ligemale 40 nagu ollakse harjunud tegema vanasti. Eriti pargi poolt tulles ei saanud minagi alguses aru, et kas siis vastassuunas üldse 10 ala ei kehtigi või? Hiljem nägin, et see pisike märk oli kuskile posti otsa topitud.

Tee on ju ka iseenesest meeletult kitsas. Kaks suurt autot omavahel kõrvuti ei mahu, tihti ei mahu isegi kaks keskmist autot kõrvuti, sest ühel pool ukerdavad jalakäijad ja teisel pool pargivad autod. Jääb siis valida, kas sõidetakse parkival autol peegel maha või aetakse jalakäijal kannad sirgeks.

Jalakäijate tänav on ju mõnus aga miks oli vaja seda sinna toppida kus ta praegu on? Kuressaares on ju ka vanalinn, kus on üsna kole munakvivisillutis. Miks ei võinud sinna mingit jalakäijate areeni teha? Selleks on ju terve Kohtu ja Kauba tänav. Koos Ballopsoni hoovi ja millega iganes.

-0  +27
Manni

01.10.19, 11:59
Lisaks kogu sellele kesklinna idiootsusele ja pimenurkade tagant otse ükekäigurajale sõitvate jalgratturite, on meil veel need "toredad" teismelised, kes oma auto eest läbi jooksmise suitsiidi mänge mängivad kesklinnas! Kesklinnas mitu korda näinud!

-1  +18
Äkki nii
 1

01.10.19, 12:05
Kesklinna liiklus võiks olla ühesuunaline ja seda suunaga pargi poole. Teiselt poolt siis alates Kitzbergi ristist kinni. Teises suunas liikumiseks võiks Uus tänav olla samuti alates Kitzbergi ristmikust ühesuunaline ja seda kuni Karja tn ristmikuni. Eks Uue tänava parkla juures peaks liiklus olema saja meetri ulatuses kahesuunaline, et saaks Veski eest kaubamaja juurde ja kaubamaja parklasse. Uus tänav on küllaltki lai, mistõttu saaks ühte teeäärde luua juurde puuduolevaid parkimiskohti. Samuti rikuvad liiklusnõudeid need jalgratturid, kes sõidavad kaubamaja eest kesklinna. Tegelikult tuleks liiklusnõudeid järgides tulla sealt jalgratta seljast maha, kuna sissesõidukeeld kehtib kõikidele sõidukijuhtidele, milleks on ka jalgratas.

-19  +7
pätsu
01.10.19, 12:15
Nii palju eeskirju ühes pisikeses külas. kes see loll turist siia veel tahaks tulla?

-3  +18
David Wodduck
 2

01.10.19, 13:12
Mõnus asi on tehtud, ma pole veel autoga sealt läbi sõitnud, aga ilmselt lähen täna.
Meil on turiste palju umbes 3 kuud aastas, ülejäänud ajal ulub kõle tuul ja üksikud lehed lendavad. Loomulikult turistile, kes siia lühikeseka ajaks saabub, võib selline kesklinn meeldida, aga kas kohalk ei olegi siis inimene?
Ma näiteks ei kujuta ette, kui näiteks Tuulte-Roosis elav kodanik peaks teises linna otsas tööl käima. Vahemaa on natuke liiga suur, et pidevalt jala käia. Aga kesklinn on sisuliselt blokeeritud ja mujalt ringi sõites nagu head võimalust pole. Küll on teed kitsad ja auklikud, küll on munakivilõigud, lisaks veel ülipikk ring.
Loodame, et vähemalt Sotsid ja nende valijad on rahul.

-1  +21
jaanis
01.10.19, 13:55
Sotsidega on nii, et mida sitem, seda parem.

-0  +22
Kaart
01.10.19, 19:54
"ülipikk ring" Kuressaares ?
Võta google map ja vaata millisesse linna otsa sõitmiseks pead valima kesklinnast läbisõidu, et tee oleks lühim.
Aga harjumise jõud on tugev.

-16  +4
Ettepanek

01.10.19, 13:56
Välikohvikud tuleks Lossi tn ära koristada, sest kohvikutel on kõigil tagahoovis terrassid olemas. Siis saaksid jalakäijad, jalgratturid ja autod normaalselt liikuda, ruumi jätkuks kõigile. Praegu on ikkagi kitas.

-1  +27
tähelepanekuid
 4

01.10.19, 14:22
13:56 ettepanekul on jumet. Ei kujuta ette, kuidas hakkab talvel toimuma lumekoristus? Pingid. Ehitatud on nii, et puude lehed kogunevad nende alla. Kuidas probleem lahendada? Puhuritega? Jalgrattateedest oli juba juttu. Kes hakkab seal kivide peal sõitma, kui kõrval on sile asfalt ja seal pargitakse oma autosid? Esimeste külmadega on kohal ka libedus. Ei kujuta seda libedaga liikumist seal betoonplaatidel ja graniitkividel ette. Aastaga on ära vahetatud juba kümneid betoonplaate. Kas pole mõtekas tellida raudarmatuuriga plaate, mis veidigi aega vastu peavad. Autode parkimine toimub nagu jumal juhatab. Pargitakse näiteks õigeusu kiriku ette. Sinna on kindlasti vaja tõmmata kollased jooned nagu vastas oleva Arensburgi ees.

-0  +18
kaos on tulekul
01.10.19, 15:21
Mõne aasta pärast hakkab selles uuendatud kesklinnas alles "tsirkust" nägema. Esimeseha hakkavad lagunema need armatuurita betonplaadid, siis need munakividest veerennid, siis sõidetakse naastrehvidega graniitkivid ebatasasteks ja nii edasi, nii edasi. Üsna pea hakkavad mädanema need suured puidust istepingid ning seda nii pealt-kui ka altpoolt.

-0  +18
Läänemere silk
01.10.19, 15:38
Seega võib lühidalt ja kokkuvõtvalt kirjutada, et vallavalitsus hakkab mädanema peast nagu kalagi.

-0  +17
Vahur Neljapäev
01.10.19, 16:28
Kollased jooned? Et see kogu seljanka veelgi hägusemaks ja segasemaks läheb? Inimesed ei saa enam aru kuhu nad sõitmagi peavad.

-0  +9
sammal j
01.10.19, 19:29
"sõidetakse naastrehvidega graniitkivid ebatasaseks" - kus seal praegu midagi tasast on? Poole Lossi tn pealt lõpeb asfalt ja sellega koos ka tasasus.

-0  +6
Kesklinn

01.10.19, 16:50
Mis sõidad siin kesklinnas? Pole mingit vajadust. Kiunuks vaid koguaeg nagu paha siga kord on maa külmand ja siis jälle kärss kärnas. Põhjuse leiab alati vingumiseks.

-23  +6
Kordan veelkord
 1

01.10.19, 17:09
Uus tänav tuleb laiendada, tasandada ja peateeks muuta!

-9  +5
Maidu
01.10.19, 18:05
Sa oled peast egoistist sots või? Seal elavad inimesed! Kesklinnas ei ela! Uuele tn oleks vaja ainult ühele poole korralikku kõnniteed ja asi lahendatud! Neid jurasi, mis seal praegu on, kõnniteedeks küll nimetada ei anna kuidagi!

-6  +5
Ird

01.10.19, 22:23
lossi tänav ongi läbi aegade suurim etendus kuressaare linnas, linnanime võiks ära kaotada tegemist ju vallaga

-0  +6
Moonika
 2

02.10.19, 08:11
Juba suvel jõudsin järeldusele,et autoga keskklinna asja ei ole, sest ega enam totramaks seda liikluskorraldust vist teha võimalik ei ole. Ja et poes käimise peale kotte käe otsas tassima ei hakka (ei ole 19s sajand ammu enam), siis kokkuvõtvalt kesklinna mul asja enam pole.
Ilmselt mõtleb sama enamus, kes Kuressaares ELAB, mitte turistlemas ei käi.
Mõju kohalikule majandusele võib igaüks ise välja mõtelda.

-4  +10
Kes Kuressaares elab
02.10.19, 14:35
kasutagu tasuta ühistransporti. Või mingu jalgrattaga või jalgsi lähimasse kauplusesse. Kottide vedamisega tegelevad rohkem maainimesed kes paar korda kuus või veel harvem linna satuvad. Ja enamus neist ka ei trügi autoga kesklinna.

-10  +1
Maidu
02.10.19, 16:56
Vot sellised kliimahulludest "maailmapäästjad" selle linnasüdame meile kinkisidki! Ise ei tea Saaremaa ega Kuressaare elust, lapsi ei ole, õppisin välismaal ja olen maailma targem teistele ütlema, mida nad tegema peavad, mida sööma, millega sõitma, milliseid kotte kasutama jnejnejne!
Ebareaalsed tegelased! Kolige oma Kreekasse v Itaaliasse ja sõitke oma ratastega palju tahate....

-0  +12
+

02.10.19, 09:01
Apteegi juurde oleks hädasti vaja jalgrattahoidlat. Sobiks Raekoja otsa, keldrisse viiva ukse barjääri kõrvale nurka.

-1  +6
Vahur Neljapäev

02.10.19, 09:42
Huvitav tähelepanek veel Saaremaa apteegi ees olevast parkimiskorraldusest. Seal on kaks parkimiskohta, mille keskel on invamärk. Mida see nüüd õigupoolest tähendama peaks? Et mõlemad on invale? Tegelikkuses peaks ju seadus ühiselt mõistetav olema ja kui see tõele vastab, siis peaks olema invamärgi all veel üks täiendav silt "2 kohta". Praegu tegelikkuses võib igaüks otsustada kumb inva oma on ja kas üldse on.

-0  +11
Vahur Vaht

02.10.19, 17:26
...Kollased jooned? Et see kogu seljanka veelgi hägusemaks ja segasemaks läheb?

Tegelikult pole sinna õigeusu kiriku värava ette neid kollaseid jooni vajagi. Las pargivad terviseks, sest kadunuid kirstudes saab vajaduse korral tõsta ka üle aia. Kui see on võimatu,saab paari tunniga ümbruse hooned läbi käia ja autoomanik ülesse leida, et see värava esiselt oma autoga ära sõidaks.

-1  +3
?
 1

02.10.19, 22:55
Kes ütleb, kuidas saab kaasaegse autoga 10 km/h sõita. Proovisin ka täna, aga alla 13-14 ei olnud lihtsalt võimalik?

-1  +16
Vahur Neljapäev
03.10.19, 09:53
Huvitav, kuidas sportautoga seal sõita saab, osade spidomeeter ei näitagi eriti midagi alla 30 km/h?

-0  +10
k

03.10.19, 07:08
Tegelikult ma ei imesta kui kesklinna poodides eriti rahvast ei käi... viitsin ma jeeee tulla autoga kesklinna.. Teen pigem ostud Auriga-Selver- Maxima kandis. Tegelikukt ma isegi väldin kesklinna söögikohti sest lähen sinna kus mugavam. Eks see kesklinn on meil turistide jaoks tehtud.. nemad jalutavad aastas 3 kuud linnas..

-0  +16
Küll raha asjad paika paneb

03.10.19, 07:50
Kesklinna söögikohtade välilatrite pärast see ümberkorraldus tehti. Aga härradel-prouadel omanikel ei tulnud suures tuhinas meelde, et aastas pole mitte neli kuud vaid on kaksteist kuud. Kui see äratundmine neile kohale jõuab, siis taastub ka endine olukord. Selleks kulub halvimal juhul paar aastat. Ise arvan, et endine liikluskorraldus taastub varem. Raha, õigemini selle puudumine paneb asjad paika.

-0  +14
David Wodduck
 1

04.10.19, 07:19
Sõitsin siis eile lõpuks kurikuulsast uuendatud kesklinnast läbi. Mõnded tähelepanekud:
Torni tänava poolt tulles hakkas üks ohtlik moment silma, ilmselgelt oli peatee suund ühele kodanikule üllatus.
10 sõita on automaadiga suht keeruline, pigem peab jalga piduril hoidma, aga väga hull ei olegi. Raekoja ees hajub sõidutee ära ja tekitab segadust.
Lossi tänava autode on ikka väga kitsaks aetud, paar valgusti posti on väga tee ääres. Ilmselt sõidetakse varsti maha.
Pargi poolt tulles ei näe seda imepisikest 10 märki keegi. Võõras sellises kohas seda ei oodata ja kui veel mõni auto märgi juures pargib, siis lihtsalt ei märka.

-0  +10
Vahur Neljapäev
04.10.19, 10:46
Ärge palun seda 10 märki mitte KEEGI järgima hakake. Sööme vallamaja lihtsalt sellega välja. Kõigile ikka trahvi ei tehta.

-1  +15
Liikleja

04.10.19, 11:15
Väldin juba ammu kesklinna. Ei taha kellelegi jalgu jääda,ei jala ega autoga. Ostud saab teha mujal ja autoga kesklinnas liiklemiseks peab ikka mega palju aega olema 10-ga sõita. Lisaks vaata et sa kedagi alla ei aja. Mis siis saab kui lumi maha sajab? Ei saa keegi aru kus keegi liigub.

-1  +10
onu

06.10.19, 09:14
Eriti tobedad on linna peatänaval need nn. lüpsiplatsid e. aedikud! Need tuleks sealt lõplikult koristada! Muude muudatustega harjub rahvas varsti ära.

-0  +7
anonüümne

06.10.19, 14:50
Need nn lüpsiplatsid võivad kusagil 3 kuud seal olla. Muidu muutuvad need iga kohviku esised mingiks kakofooniaks.

-0  +2
anonüümne

07.10.19, 13:40
Paras jama on kokku keeratud õigeusu kiriku ette. Valgustuse post koos prügikastiga on sokutatud just matuseauto seismise kohale. Samas pargitakse kiriku värava ette, mis segab matuste toimimist. Pole raske lisada mingi lisatahvel peatumise ja parkimise keelu kohta ja märgistada ala kollaste joontega. Kalded on seal sellised, et vesi koguneb selle dolomiidist värava ette. Esimste külmadega on seal väikese värava juures vanainimestel kukkumine garanteeritud. Poleks raske neid kaldeid muuta, kuid tööde vastuvõtu akt on vist saanud allkirjad...

-0  +2
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Purjus mees nõudis ähvardades endale kiirabi (12)
Audla küla veeprobleemi lahendab uus reoveepuhasti (6)
Margus Vaher avaldab, kuidas naisi tõeliselt õnnelikuks teha  (2)
Autod on saatanast! Tõsi või!? (24)
Kaali kraatri taristu tehakse korda (2)
Jaaniroos võitis konkursil peapreemia (2)
Õpilaste polaarviktoriin viib võitjad Arktikasse
Selgusid lauatennise karikavõitjad (3)
Ohvriabi konverents keskendub seksuaalvägivalla teemale (11)
Tänak: peame lootma legendile (3)
Muusikakooli noored esinesid festivalil
Tuleviku Kompassi fookuses on inseneeria
Risto Lillemets on 2019. aasta nominent
Mattias Tass alustas Ameerikas võidukalt
Kontrast jõuab Tartusse (1)
Nädala loetavuse top 5
Purjus mees nõudis ähvardades endale kiirabi (12)
Pereansamblid pidasid festivali
Väärikate konverents tõi täismaja (9)
Saaremaa selle aasta isa on muhulane (18)
Audla küla veeprobleemi lahendab uus reoveepuhasti (6)
Kommentaarid
Tänak: peame lootma legendile (3)
Ohvriabi konverents keskendub seksuaalvägivalla teemale (11)
Saaremaa selle aasta isa on muhulane (18)
Autod on saatanast! Tõsi või!? (24)
Selgusid lauatennise karikavõitjad (3)
Audla küla veeprobleemi lahendab uus reoveepuhasti (6)
Kontrast jõuab Tartusse (1)
Jaaniroos võitis konkursil peapreemia (2)
Kaali kraatri taristu tehakse korda (2)
Purjus mees nõudis ähvardades endale kiirabi (12)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2019. Kõik õigused kaitstud