[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Esmaspäev, 21. oktoober 2019  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
oktoober 2019
järgmine kuu
E T K N R L P
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031




Kommentaarid

Maanteeamet kuulutas välja lennuliini uue hanke
17.09.2019. Autor: BNS
Maanteeamet kuulutas välja uue riigihanke Tallinna-Kuressaare-Tallinna lennuliinile vedaja leidmiseks, hanke eeldatav maksumus on 16,8 miljonit eurot.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Vahur Neljapäev

17.09.19, 10:08
Kuressaare- Tallinna lennuk ei ole vemm, mis peaks võimalikult suur olema. Tähtis on praktilisus. Millal küll jõutakse arusaamale, et suuremat lennukit saab asendada väiksema lennuki lisasõitudega. Väiksemat lennukit sa ei pea 3 korda sõitma panema, kui rahvast ei ole, seda saab väga objektiivselt vaadata, kui suur nõudlus on. Suuremat lennukit pooleks on aga raske teha.

-3  +7
oh imet

17.09.19, 10:18
Maanteeamet kuuluts välja lennuiliini hanke, Veeteede Amet kuulutab siis ehk välja kosmoselendude hanke ning PPA kuulutab välja teatrite ja olematute sadamate renoveerimise hanked.

-1  +10
EE elektriarved on vargus. Riik peab tagastama kod

17.09.19, 13:29
EE elektriarved on vargus.
Riik peab tagastama kodanikele raha mille nad on kasseerinud Eesti Energia elektri arvete kaudu ja enam mitte esitama elektri arveid Eesti kodanikele. Eesti Energia on riigiasutus ja sestap kõik Eesti kodanikud on selle omanikud,omanikele elektriarvete esitamine on vargus.Kui kiirabi ja politsei hakkaksid esitama arveid oma teenuse eest...
Eesti riigi valitsus peab korvama Eesti riigile tehtud korvamata kahju mille valitsus on tekitanud hinnatõusu ehk inflatsiooni tekitamise abil.
Eesti riigi valitsus on tekitanud Eesti riigile kahjumit tuhandeid miljardeid eurosid.

-6  +1
anonüümne

17.09.19, 13:35

Lennunduse fossiilkütustevaba tulevik

-2  +2

17.09.19, 13:37
Lennunduse fossiilkütustevaba tulevik https://blog.solarship.com/
https://blog.solarship.com/

Tutvuge päikeselaeva Nabila uusima lennukiga. Nimekaimu abil, mis tähendab „sündinud aadlile”, on see laev esmasündinu meie uue põlvkonna lennukites ja esimene meie Wolverine lennukite skaleeritavas reas. Fossiilkütusteta kaubalennukite tarnimine kaugemate piirkondade teenindamiseks on järjekordne samm meie missioonis. Kui Nabila on kompaktauto suurus, siis pärast seda modelleeritud Wolverines veab abivajajatele mitu tonni varusid.



Nabila tiiva uus kuju on enne selle tootmist hoolikalt arvutimudelitega viimistletud - tänu sellele on paranenud stabiilsus, vähenenud tuule tundlikkus ja suurem juhtimisvõime. Selle eesmärk on saavutada ka suurem tõstejõu suhe, mis on aerodünaamilise efektiivsuse mõõt. Pole vaja öelda, et Nabila töötab täielikult elektrienergiaga.

Nabila programm on Solar Laeva jaoks viis oma teadus- ja arendustegevuse kiirendamiseks ohutult, kuid samas kiires tempos. Seal, kus enamus seni ehitatud Päikeselaevade lennukeid on mehitatud, juhitakse Nabilat maapinnast kaugemal, võimaldades meil oma uusi konstruktsioone ehitada, muuta ja lennata väiksema ulatusega, kiirema pöörde ja väiksemate kuludega. Põhjalik telemeetria võimaldab meil kontrollida oma lennuandmeid meie tehniliste mudelite suhtes, aidates meil rohkem teada saada ja parendusi teha kiiremini kui kunagi varem.

See lähenemisviis on võimaldanud meie meeskonnal paralleelselt ehitada ja katsetada mitut lennukit ning aitab meil joonistuslaudadelt ja katsestendidelt maha võtta kümneid ideid ja täiustusi ning panna need hindamiseks tõelistele lendavatele õhusõidukitele. Erinevad konfiguratsioonid ja omadused konkureerivad otseselt üksteisega, parimad elemendid saavad teele järgmise lennuki.

Juba Nabila lennuetendus on pälvinud kiituse mitmelt endiselt õhuväe pilootilt, kes kahtlemata ootavad ahmilt, et nad saaksid ise lennata. Vahepeal jätkab Nabila oma tööd mitmete konfiguratsioonidega, konkureerides päikselaeva tehnoloogia järgmise põlvkonna parimate ideede tõestamiseks, kuulutades lennunduse fossiilkütustevaba tulevikku.

-6  +1
???
 1

17.09.19, 13:38
16,8 milli põletatakse 4 aastaga e üle 4 milli aastas . Uus laevuke maksaks 20 milli kanti . Kas ei tundu kuidagi absurdne see rahapõletus

-0  +8
elektritsaabtasutablogspotcom
17.09.19, 13:51
10 milli eest saab neli tsepeliini.
20 milli eest saab 9-10 tsepeliini.

Lennunduse fossiilkütustevaba tulevik

https://blog.solarship.com/

Tutvuge päikeselaeva Nabila uusima lennukiga. Nimekaimu abil, mis tähendab „sündinud aadlile”, on see laev esmasündinu meie uue põlvkonna lennukites ja esimene meie Wolverine lennukite skaleeritavas reas. Fossiilkütusteta kaubalennukite tarnimine kaugemate piirkondade teenindamiseks on järjekordne samm meie missioonis. Kui Nabila on kompaktauto suurus, siis pärast seda modelleeritud Wolverines veab abivajajatele mitu tonni varusid.



Nabila tiiva uus kuju on enne selle tootmist hoolikalt arvutimudelitega viimistletud - tänu sellele on paranenud stabiilsus, vähenenud tuule tundlikkus ja suurem juhtimisvõime. Selle eesmärk on saavutada ka suurem tõstejõu suhe, mis on aerodünaamilise efektiivsuse mõõt. Pole vaja öelda, et Nabila töötab täielikult elektrienergiaga.

Nabila programm on Solar Laeva jaoks viis oma teadus- ja arendustegevuse kiirendamiseks ohutult, kuid samas kiires tempos. Seal, kus enamus seni ehitatud Päikeselaevade lennukeid on mehitatud, juhitakse Nabilat maapinnast kaugemal, võimaldades meil oma uusi konstruktsioone ehitada, muuta ja lennata väiksema ulatusega, kiirema pöörde ja väiksemate kuludega. Põhjalik telemeetria võimaldab meil kontrollida oma lennuandmeid meie tehniliste mudelite suhtes, aidates meil rohkem teada saada ja parendusi teha kiiremini kui kunagi varem.

See lähenemisviis on võimaldanud meie meeskonnal paralleelselt ehitada ja katsetada mitut lennukit ning aitab meil joonistuslaudadelt ja katsestendidelt maha võtta kümneid ideid ja täiustusi ning panna need hindamiseks tõelistele lendavatele õhusõidukitele. Erinevad konfiguratsioonid ja omadused konkureerivad otseselt üksteisega, parimad elemendid saavad teele järgmise lennuki.

Juba Nabila lennuetendus on pälvinud kiituse mitmelt endiselt õhuväe pilootilt, kes kahtlemata ootavad ahmilt, et nad saaksid ise lennata. Vahepeal jätkab Nabila oma tööd mitmete konfiguratsioonidega, konkureerides päikselaeva tehnoloogia järgmise põlvkonna parimate ideede tõestamiseks, kuulutades lennunduse fossiilkütustevaba tulevikku.


Lennunduse fossiilkütustevaba tulevik

https://blog.solarship.com/


WOLVERINE: Kaubaveo tsepeliin
Maailma kõige tõhusamad kaubalennukid.

Kirjeldus: Pärast kümmet aastat hübriidtõstukite igat tüüpi katsetamist ja hindamist, milles on ühendatud ujuvus ja aerodünaamiline tõstejõud, annab Wolverine kuus korda rohkem kui Cessna karavani kasulik koormus, mis on alla poole Cessna 172 tegevuskuludest. See kannab 20 jalga konteiner ja töötab ilma fossiilse kütuseta. See on ideaalne kaubaveosõiduk kaugemate piirkondade ühendamiseks maailmamajandusega.

Olek: kavandatud, CFD-testi ja hindamise kinnitatud andmed, lennukatsed missiooni TLR-ide kinnitamiseks
Mudel
Kasulik koormus
Vahemik
Telik
Tõukejõud
Wolverine kaubalennuk
9000 kg
600 km
Kahepaikne
Elektriline

Lennunduse fossiilkütustevaba tulevik https://blog.solarship.com/
https://blog.solarship.com/

-5  +0

17.09.19, 13:43
Lennunduse fossiilkütustevaba tulevik

https://blog.solarship.com/


WOLVERINE: Kaubaveo tsepeliin
Maailma kõige tõhusamad kaubalennukid.

Kirjeldus: Pärast kümmet aastat hübriidtõstukite igat tüüpi katsetamist ja hindamist, milles on ühendatud ujuvus ja aerodünaamiline tõstejõud, annab Wolverine kuus korda rohkem kui Cessna karavani kasulik koormus, mis on alla poole Cessna 172 tegevuskuludest. See kannab 20 jalga konteiner ja töötab ilma fossiilse kütuseta. See on ideaalne kaubaveosõiduk kaugemate piirkondade ühendamiseks maailmamajandusega.

Olek: kavandatud, CFD-testi ja hindamise kinnitatud andmed, lennukatsed missiooni TLR-ide kinnitamiseks
Mudel
Kasulik koormus
Vahemik
Telik
Tõukejõud
Wolverine kaubalennuk
9000 kg
600 km
Kahepaikne
Elektriline

Lennunduse fossiilkütustevaba tulevik https://blog.solarship.com/
https://blog.solarship.com/

-5  +1
Pets

17.09.19, 15:11
Kuule elektritsaabtasutablogspotcom, millal ma oma tasuta elektri uuesti tagasi saan?

-0  +6
Pupkin

17.09.19, 16:59
Kas äkki kirjutaks ka hanke tingimustest? Või läheb nagu eelmine kord, et ühe firma lennuk on liiga vana, teise oma liiga pisike, kolmas pakub 70kohalist uut lennukit, aga siis sekkub mingi teine ministeerium ning ütleb, et nende pakkumine on liiga kallis. Sellisel juhul ei ole ju kellegil võimalust hanget võita? Mis on hanke eesmärk?

Tegelikult näitab see Transaviabaltika võidu tühistamine seda, et need maanteeameti onukesed ei tea lennundusest suurt midagi ega ole huvi tundnud. Lennunduses pole mõistet uus ja vana lennuk. Lennunduses on mõisted nagu Kõlblik ja Mitte kõlblik lind. Enne igat lendu kontrollitakse lendu mõjutavaid detaile ja kui teatud lennutunnid on ületatud, vahetatakse osa lihtsalt välja, olenemata, kas see on amortiseerunud või ei ole. Seega võib vana lennuk olla "uuem" kui uus. Lennuki süda ja sisustus jääb ainult alles.

Suurt lennukit oleks kahtlemata vaja suvel ja nädalavahetustel ning enamus reisijatest on sellest huvitatud, aga oktoobris, novembris, detsembris, jaanuaris, veebruaris, märtsis on lennukid ikkagi enamasti tühjad. Veel rumalam oleks hakata lendama 70kohalise lennukiga, mille hooldamine on kallis ja mis võtab ohtralt kütust. Arvestades, mis seisundis on hetkel Nordica. Jah, nädalavahetustel võib olla lennuki täitumuseks 95%, aga nädala keskel on see näitaja 19kohalise lennuki puhul 30%. Vaevalt, et Nordica pakub taskukohast hinda. Milleks lasta nii suuri summasid õhku ning lennutada tühje istmeid piiratud ja väikse sihtgrupi jaoks kui neid saab otstarbekalt kasutada teistes valdkondades? Kui ise ei viitsi Kuressaare-Tallinn lennupiletit soetada, siis minge nädala keskel ise vaatama, kui palju lennukilt maha tuleb.

-2  +1
anonüümne

17.09.19, 17:36
Vot SHs oli küll huvitav ja aus artikkel sellest. Eelmine hange valmistas tõesti segadust ja see oli lohakalt tehtud. Samuti on õige, et hinnatakse pakkumise hinda mitte lennuki vanust, sest lennuki vanus ei ole kvaliteedimärk ning auto ja lennumasina VLAt ei anna võrrelda.

https://saartehaal.postimees.ee/6779586/peaministri-uus-lubadus-aprillis-lendab-suurem-lennuk

-2  +1
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Detektorist jääb kuldvõru leiuautasust ilma (10)
Coopi poebussiliinid alustavad novembris  (10)
Vald üürib taksopeatused välja (5)
Kolme päeva jooksu võit Nikolajevile ja Tšernovile (7)
Lähen ja tulen, tulen ja lähen
Seitse selgeltnägijat käisid sügistuuril (7)
Ideafarm muutub mahedamaks (3)
Saarlaste jooksuau hoidsid kõrgel Kalev Õisnurm ja Eliise Hoogand
Pärsamal algasid lustlikud laupäevad
Saarlaste tähtpäevi 2019. aastal
JUHTKIRI - Jooksmisest ja armastusest (1)
Lätis oli vollemängu täie raha eest
Keelpillifestival täitis kuulajad muusikaga
Nädala loetavuse top 5
Detektorist jääb kuldvõru leiuautasust ilma (10)
Coopi poebussiliinid alustavad novembris  (10)
Vald üürib taksopeatused välja (5)
Kolme päeva jooksu võit Nikolajevile ja Tšernovile (7)
Lähen ja tulen, tulen ja lähen
Kommentaarid
Detektorist jääb kuldvõru leiuautasust ilma (10)
Kolme päeva jooksu võit Nikolajevile ja Tšernovile (7)
Omanik lõpetas krundil parkimisvõimaluse (21)
Seitse selgeltnägijat käisid sügistuuril (7)
Tuhandetest taimeliikidest süüakse valdavalt ainult üheksat (15)
Coopi poebussiliinid alustavad novembris  (10)
Vald üürib taksopeatused välja (5)
JUHTKIRI - Jooksmisest ja armastusest (1)
Ideafarm muutub mahedamaks (3)
Ohvri tuttav: teipijad olid hoopis mulle võlgu (71)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2019. Kõik õigused kaitstud