[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Neljapäev, 19. september 2019  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
september 2019
järgmine kuu
E T K N R L P
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30




Kommentaarid

Reisija kukkus bussijuhi järsu pidurduse tõttu
15.08.2019. Autor: Renat Ränk
84-aastane meesterahvas prantsatas mahaminekuks valmistudes linnaliinibussi toolide vahele, kui Kuressaares linnaliinil sõitnud bussijuht sooritas järsu pidurduse. Kergemaid vigastusi saanud reisija käis ka EMO-s.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Njah
 3

15.08.19, 00:32
Vabandage väga, aga 84 aastase püsti seisva inimese jaoks on bussis igasugune pidurdus liiga järsk.

-8  +15
Vahur Laupäev
15.08.19, 09:33
Ja selle tulemusena peavadki bussid maanteedel 50 km/h sõitma, et tekitada ohtlikke möödasõite? See pole ka lahendus. Siis tuleb vanurid kettidega kinni siduda bussis.

-18  +13
Vanur
15.08.19, 21:21
Peatu.

-1  +3
Linlane
18.08.19, 16:13
Lugesin paberlehes artikli läbi, sest siin tahetakse kõikidelt asjadelt raha teenida. See kukkunud meesterahvas väitis, et ta tõusis aegsasti enne peatust ja läks ukse juurde ja siis äkkpidurdas juht järsult. Küll aga bussis olnud kaasreisijad (juhi sõnul), juht ja bussifirma esindaja väitis, et mingid poisid läksid viimasel hetkel ülekäigurada ületama.

"OÜ Atko Liinide Saaremaa osakonna esindaja ütles Meie Maale, et bussijuhi sõnul kõndisid enne Marientali peatust asuvat ülekäigurada sõidutee ääres kaks poissi, kes bussi lähenedes hakkasid jooksma ja tormasid ülekäigurajale, soovides ülekäigurada ületada kiiresti ja võimalikult vähe aega enne bussi möödumist."

Selle kirjelduse järgi on need ülekäiguaraja ületajad küll väga de____sed. Kahjuks pole see harv nähtus, kui need kõndijad on potentsiialsed kamikazad. Tahetakse justkui meelega enda eluga riskida või arvavad, et mitmetonnine sõiduk jääb plaksti seisma. Ei vaadata üldse kuhugile enne tee ületamist, rääkimata enda hoo maha võtmisest. Kumb saab rohkem vigastada, kas mitmekümne tonnine 50km/h liikuv buss või 5km/h liikuv alla 50kg kaaluv poiss. See juhtum Nasvast ei õpeta üldse ja ei pane mõtlema. Vanemad võiksid natuke kasvatamisega ka tegeleda. Mis nende peas oli. Huvitav on, et autoomanikud kõndides ei riski nii, sest teavad enda pealt auto pidurdusmaad.

Samas ütlesid teised bussis viibinud ja kannatanu, et selle sohveriga on pidevalt probleeme ja ta juhtimistiil on puudulik. Ma ei hakkaks 100% usaldama bussijuhi sõnu (ettevõte esindajat ju kohal polnud ja ta rääkis mida bussijuht rääkis) seepärast, et Delfit ja Postimeest lugedes juhtuvad Atkoga igasugused asjad ja nendelt võib kõike oodata. Ka Saaremaised sohverid on kuigi tigedamaks muutunud. Lisaks on Facebookis loodud Atko vastane avalik grupp nimega StoppAtko. Minu usaldus on nende suhtes kadunud. Samas on mul olnud ka halbu asju seoses Atko Liinidega. Siiralt rõõmustan, et varsti neid enam maakonnaliinidel ei näe. Võimalik on ka see, et ka vanem mees tõusis liiga hilja.

Järjekordne naljakas kommentaar Politseiniku poolt. Tema sõnul ei tohi reisijad üldse bussis püsti seista kui tehas ja bussiliik seda ei luba. Kuidas on see võimalik, buss ei jäägi seisma (mitte ainult Eestis) kui pole kellegil soovi väljuda. Linnaliini sisenedes ei küsita, kuhu reisija läheb ja bussijuht ju ei tea kui keegi pole oma kohalt tõusnud ja ukse poole liikunud. Näiteks LuxExpressil on juhil spetsiaalne ekraan, seega ta teab kus tahetakse väljuda ning igaljuhul peatub kuna reisija võib ka bussis tukkuma jääda.

-0  +1
Reisija
 1

15.08.19, 01:56
Tänases SH artiklis, kus räägiti bussireijate arvu kasvust, mõtles transpordinõunik transpordi tehnoloogiapõhisemaks (nõudetransport) muutmise all seda, et tahetakse tulevikus maakonnabussiliikluse üldse kaotada? Kas ta eeldab, et nii kasvab reisijate arv ning eakad inimesed hakkavad iga kord kui on vaja kuskile saada mingist äpist endale masinat tellima? Parandage kui sain midagi valesti aru. Kui see on nii, siis see plaan on väga ajuvaba. Pole mõtet isegi seletada, et miks. Maakonna-ja linnaliinitransport konservatiivsel kujul kindlas mahus peaks säilima.

Näiteks Tallinnas saab tasuta linnatranspordit kasutada ainult kindla isikustatud kaardi omanik, kes elab antud linnas. Seega tegid inimesed kolmandik sõite rohkem, mitte teenindati kolmandik reisijat rohkem. Samas räägiti, et kui tuleb reid ja kontrolörile pole piletit või kaarti ette näidata, siis tuleb trahv. Peale tasuta bussiliikluse käivitumist ei väljasta ükski bussijuht reisijale mingit piletit.

See on hea, et talvel kaob Atko Saaremaalt oma katkiste, ebamugavate kaubikutega ja ebaviisakate juhtidega ära ning tulevad keskonnasäästlikud, uued ja mugavad bussid.

https://saartehaal.postimees.ee/6753453/prii-soit-toi-bussidesse-juurde-100-000-reisijat

-1  +7
Suur Juht
15.08.19, 09:41
Isegi kui ATKO kaob, jäävad juhid ju ikka samaks!

-1  +7
Reisija

15.08.19, 02:12
Just. See oli artiklis hästi öeldud, et inimene ei peaks oma päevakava sättima ühistranspordi väljumiste järgi, aga seda on võimalik ka hetkel saavutada. Selleks peaks olema väljumiste võrk sage ja transport käima õigel ajal. Küll aga nõuab see pingutusi ja uuringuid. Seda ma üldiselt toetan, kui nõudetransport käiks klassikalise transpordi kõrval ja oleks ka kindlasti nõudlus, aga enamus reisijaid ehk eakad ja väiksed lapsed poleks nõus sellele ümber istuma.

-1  +6
naljamees

15.08.19, 06:55
sarnaste intsidentide vältimiseks tuleb bussidel eemaldada pidurid !

-0  +17
nojah
 2

15.08.19, 11:07
Äkki võiks vana inimene ära oodata, millal buss seisma jääb ja siis püsti tõusta?

-9  +4
Kusti
15.08.19, 11:13
Siis ta kukub ju bussi kiirendamisel, sest bussijuht ei näinud kedagi väljumissooviga seismas ja vajutab järgmise peatuse suunas. Lahendus oleks normaalsetes bussides kasutatavad punased nupud, millele vajutades saab inimene (vana või noor) oma väljumissoovist teada anda ja bussijuht näeb, et vaja peatuda ja oodata väljumist.

-2  +19
Selles asi ongi...
15.08.19, 20:29
, et buss ei jää seisma, kui keegi püsti ei tõuse ja peatuses sisenejaid ei ole.

-2  +5
Õpetlik kogemus

15.08.19, 13:34
Liinibuss Tallinnast Kuressaarde. Esimesel pingil istus vanaema u. 5aastase lapselapsega. Buss oli selline, kus esimese pingi ees on madala barjääri taga sügav trepiauk. Rihmad lahti ja laps, nagu ikka, kõõlus kord istuli, kord püsti. Mõtlesin korduvalt, et peaks hoiatama, aga ei tahaks olla selline vanamutt, kes igal pool õiendab... Nad läksid Orissaares maha ja u. kilomeetri pärast tuligi äkkpidurdus. Papi keeras jalgrattal otse bussi nina eest vasakule. Inimesed karjusid ja asjad lendasid. Muuseas, üks kohalik kommenteeris, et see papi ongi selline, et kui kodumaja paistma hakkab, nii ta kohe sinnapoole süstib.

-0  +14
Njh
 1

15.08.19, 17:23
Kes see bussijuht oli?

-2  +1
Volli
15.08.19, 19:35
See olevat keegi Vahur Neljapäeva nimeline sohver olnud.

-6  +14
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Mart Saarso: tegin vale liigutuse (5)
Koolituskeskus hindas saarlase magistritöö parimaks (4)
Kalakasvandusele jäi vool alles
Julgus tulla Jumala ette (15)
JUHTKIRI - Tubli töö väärib kiitust (1)
Tulevik tuleb ise kohale (1)
Viies õunakohvikute päev trotsis tormi ja paduvihma
Uus lennuhange võib Nordica kõrvale jätta
Tulemas on Milvi Thalheimi tekstiilinätus
Kirikuteated
Nädala loetavuse top 5
Eesti Energia ähvardab kalakasvanduse vooluta jätta (22)
Avatud Torni tänava ristmikul muutus peatee suund (17)
Teenuskeskus ärgitas trahteripidajat poodi avama (2)
Sügistorm tegi saarlaste elu ebamugavaks (7)
Autol purunes parklas kütusevoolik (3)
Kommentaarid
Eakatel on Isuzu bussi raske siseneda  (15)
Julgus tulla Jumala ette (15)
Mart Saarso: tegin vale liigutuse (5)
Saaremaa Valsi ostu hädad löövad välja (9)
Pensionisüsteemi peab parandama, mitte lõhkuma (16)
Koolituskeskus hindas saarlase magistritöö parimaks (4)
Kaarma surnuaias sõidetakse haudade vahel autodega (8)
Tulevik tuleb ise kohale (1)
JUHTKIRI - Tubli töö väärib kiitust (1)
Mart Mäeker asus riigiteenistusse (20)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2019. Kõik õigused kaitstud