[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Teisipäev, 20. august 2019  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
august 2019
järgmine kuu
E T K N R L P
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031




Kommentaarid

Juhan Peegel võitles rahvastikukriisiga, alustas sarja IiveIiveIive
04.03.2019. Autor: Jaak Uibu, D.Sc
Heino Puhvel ja Juhan Peegel aitavad meid isegi siis, kui neid enam ei ole. Kunas saabub järgmine ring rahva kaasamisega, millele Juhan Peegel lootis?
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad

04.03.19, 09:39
Reformierakonna diktatuur kehtestab totalitaarse orjuse
Vaata mida nende isandad teevad palestiinlastega ! Palestiinlastele pole lubatud kasvatada oma toitu !!! Palestiinia elanikkond elab kahes koonduslaagris:1) Gaza sektoris 2) West Pank.
Leia otsingust "Palestine solidarity campaign".

-0  +1
anonüümne
 1

04.03.19, 09:48
Kurjategijad tekitavad inflatsiooni selleks, et rahvast enam koorida. Rahva juhtimiseks kurjategijatele vajalikus suunas tekitatakse inflatsiooni.
Kuidas pannakse maarahvast metsa langetama ?
Tekitatakse inflatsiooni.
Kuidas pannakse rahvast panka teenima ?
Tekitatakse inflatsiooni.
Kuidas hoitakse rahvast samal palgatasemel s.o. hoiavad rahvast odava tööjõu tasemel ?
Tekitavad inflatsiooni.
Jne.
Kadri Simson keelustas tuulepargi rajamise,sellega rikkus seadust ja kergitas elektri hinda ja teenuste,kaupade hinda-tekitas inflatsiooni !
Inflatsiooni tekitatakse keskpankade kasumi tarbeks.
Seakari,Eestile pandi "aatomipomm" ja te vaikite !
40%-ne elektri hinna kergitamine on hullem kui katastroof. See on julm sigadus ! Prantsusmaal kollased vestid korraldavad demonstratsioone 2 % hinna kergitamise vastu...


Inflatsioon ongi olnud meie majanduskasv?
Einar Eiland, EMÜ majandusmagister
30. november 2011, 06:57
Kui panna graafikule kõrvuti inflatsiooni ja sisemajanduse kogutoodangu kõverad, selgub, et kümne viimase aasta jooksul pole tavakodanik mitte mingit majanduskasvu tunda saanudki.
Lähtudes Eesti Panga soovitatud statistikaameti andmetest, jõuame hämmastavale järeldusele: majanduskasv ületab inflatsiooni kümne aasta lõikes vaid 1,3 protsendiga. Võib öelda, et sisuliselt nullib inflatsioon majanduskasvu.
Kui arvestada majandustsükli pikkuseks kümme aastat, see on eelmisest langusest praeguse kriisini, siis on meie majanduskasv tavakodanikule osutunud nullilähedaseks, sest nii palju kui on tõusnud majandus, on kasvanud hinnadki. Tavatarbija pole saadud raha eest rohkem osta saanud. Headel aegadel kogutu on halbadel aegadel kohe kasutusse läinud.
Meie taasiseseisvumise perioodi viimased kümme aastat pole olnud mitte majanduskasv, vaid meeleheitlik Euroopa hindade tagaajamine. Kõige rängemalt on inflatsiooni läbi kannatanud tavatarbija ehk kõige nõrgem lüli ühiskonnas. Just tema on sunnitud tarbima kõige enam kallinevaid tooteid, näiteks toitu. Ta ei osta kinnisvara ega kulda, mida hiljem kallimalt müüa.
Naudi roosasid prille
Seega on valitsuspoliitika osaks kujunenud raha äravõtmine või äravõtmise organiseerimine nendelt, kellest jõud üle käib ja vastava informatiivse seisundi loomine. Selline käitumine on iseloomulik feodaalkorrale, mitte demokraatlikule riigile. Vastuolu ilmneb ka euroopalike tavadega, mille kohaselt riik peaks toimima rahva huvides, mitte looma tingimusi inimeste vaesumiseks. Viimati nimetatud protsessist räägime, sest lõhe Eesti ja Euroopa Liidu sissetulekute vahel suureneb.
Eesti kõrget inflatsiooni on probleemina käsitlenud ka rahvusvahelised reitinguagentuurid. Ilmselt oli ka nende mure seotud rahva vaesumisega. Ent selle jutu ees on siinse maakamara valitsejad oma kõrvad lihtsalt sulgenud. Seega on pimekurdi mängimisest saanud meie poliitika osa.
Rahvale valeandmete ja pooltõdede esitamine või olukorra tõlgendamine omakasupüüdlikult on kuritegelik nii valimistel valitsejate poolt hääletanute kui ka ühiskonna suhtes.
Kreeka laenude puhul oleme valeandmete esitamise julgelt hukka mõistnud. Kuid kahjuks on valelike pooltõdede esitamisest Eesti Panga ja statistikaameti andmetele tuginedes saanud kohaliku poliitika lahutamatu osa. Tegeliku seisundi varjamine meenutab olukorda arstipraksisest, kus patsiendile pakutakse kõhuvalu raviks roosade prillide kandmist ja lõbusate meelelahutuslike multifilmide vaatamist.
Mõne aja pärast aga selgub, et patsient on surnud või riigist lahkunud. Nii laheneb olukord ise ega vajagi riiklikku sekkumist.
http://www.ohtuleht.ee/454137
Inflatsioon ei ole loodusõnnetus või ilmamuutus mis tekib iseenesest s.o. inflatsioon ei ole inimkonna poolt kontrollimatu nähtus,inflatsiooni tekitatakse keskpankade kasumi tarbeks lisaks rahatrykkimisele aeg ajalt ELEKTRI HINNA TÕSTMISEGA,KÜTUSTE HINNA TÕSTMISEGA jt. sisendhindade kergitamisega.
http://www.ap3.ee/…/27/nordea-selle-aasta-risk-on-kutusehind
Inflatsiooni vastu aitab:
1) Tasuta elekter :
http://elektritsaabtasuta.blogspot.com/…/kuidas-saab-elektr…
2) Transport poolmuidu mida saab HHO aparaadi abil mis hoiab kokku kulutusi bensiinile ja diislile 90% !!! Neid saab kodus ise valmistada ja osta :

https://www.green-techno.net/
Sellel veebil oli selline tekst aga paraku too veeb on suletud juba mitu kuud :
http://m.stins.biz/auto/
Auto on water
AUTO ON WATER
Hydrogen on the ICE is one of the most exciting topics of vehicle owners and not only. Our company has developed electrolyzers capable of replacing the main fuel (gasoline, diesel) by 70-90%. In some cases, it is 100%. Working samples were successfully tested for 2 years.
The results of the engine, units of the units, were in excellent condition, without damage.
Increase of the motor resource of ICE by 2 times, Increase of the engine power up to 35%, Absence of deposit on the piston system.
Machines on which tests were carried out
VAZ 2101
VAZ 2101
VAZ 2108
VAZ 2108
VAZ 2109
VAZ 2109
BMW e39
BMW e39
Volga GAZ-24
Volga GAZ-24
Gazelle
Gazelle
HUMMER H2
HUMMER H2
KamAz
KamAz
Skoda Octavia
Skoda Octavia
Tavria
Tavria
Security
SECURITY Our company has focused on the required capacity per second of a sufficient amount of gas from the water for the operation of ICE. The explosive gas does not accumulate and is not stored in cylinders. There are no volumes of gas accumulation. In the event of an accident or other damage and ignition, the explosion is excluded, since the system is filled with water and the exhausted gas immediately consumes the internal combustion engine. Nothing to explode.
Installation additional. generators
ADDITIONAL. GENERATOR
ADDITIONAL. GENERATOR
ADDITIONAL. GENERATOR
Propane-methane with hydrogen
Excellent proven system of afterburning methane and propane. The propane savings range from 40 to 70%.
In DVS, propane or methane is burned by only 63-64%, the remaining 33-34% is emitted into the exhaust manifold.
Hydrogen is mixed with propane-methane during combustion causing propane to burn to 90-99%
thereby increasing power and saving gas by at least 30-35%.
Good Started on the mixture in -25 -27. Smooth work.
Reduces the temperature of hydrogen burning.
Propane-methane slows the ignition of hydrogen and oxygen.
Hydrogen raises the octane number and raises the caloric content of propane or methane by 20-40%, depending on the amount of hydrogen.
CO2
The ecological exhaust also increases. CO2 emissions are reduced to a minimum, The smell of exhaust fumes. Our performance at the gas saving stand (PROPAN) and the reduction of CO2 emissions to 7-11%.
INDICES AT THE BOOTH
Propane is marked by Red.
CO2 is marked with white
CO marked in yellow.
OPTION 1. Savings of 50-70%.
OPTION 2. Savings of 70-90%.
OPTION 3. Savings of 90-100%.


-1  +1
anonüümne
04.03.19, 15:20

Elektrit saab tasuta
Lapsed meisterdavad endile elektrituulikuid ja päikesepaneele sest peale tasuvusaega annavad nood elektrit ja kütet tasuta.Talgutega saab maju poolmuidu jpms: http://elektritsaabtasuta.blogspot.ie/2012/06/polve-peal-meisterdatud-elektrituulikud.html

Wednesday, February 27, 2019
Kütuseta autode abil Maaülikooli tudengid kingivad Eestile igal aastal kümme miljardit eurot.
https://www.ohtuleht.ee/943270/puhu-tuul-maaulikooli-tudengid-massavad-suruohu-joul-tootava-autoga
2009 aastal Jarmo Tuisk kirjutas sedasi :"
Eestis kulub igal aastal autokütusele umbes 10 miljardit krooni, mis teeb 7500 krooni iga inimese kohta (rinnalapsest raugani). „See raha läheb naftašeikide taskusse. Milleks me neile seda kümnist maksame, kui nutika planeerimise abil saaksime kõik oma sõidud tehtud kodumaal toodetud energiaga?” püstitab Tuisk küsimuse."

Kui arvestada inflatsiooni ja seda,et rahakurssi pandi lambist,ning hinnad pandi laest siis selle aja 10 miljardit krooni on praegused 10 miljardit eurot.

Sellest on hea,et suruõhu jõul töötaval autol autokütuse paaki ei olegi olemas sellel mootoril sest kasutatav hapnik tuleb õhust ja tasuta.
Suruõhu jõul töötava autoga autosid peab riik ise hakkama tootma ja Eesti kodanikele jagama neid autosid tasuta sest siis igal aastal Eesti saab rikkamaks 10 miljardi euro võrra.

Lihtsam on vist riigil toota vesiniku autosid sest neid juba toodetakse Jaapanis,Inglismaal,Fordi tehases-siis jagada Eesti kodanikele neid autosid tasuta sest siis igal aastal Eesti saab rikkamaks 10 miljardi euro võrra.

Katsetada pole vaja suruõhu jõul töötava autoga ,mujal maailmas on juba katsetused tehtud,asi toimib.
suruõhu jõul töötava autoga ja vesiniku autodega peatab inflatsiooni ja viib Eesti elukeskkonna
looduse keskele kus on tervislik elada,ilusasse ja vaiksesse loodusesse kus eestlased saavad elada metsa serval taludes...

Maaülikooli tudengid kinkisid igale Eesti kodanikule tohutu lotovõidu. Loe õhtulehe artiklit :
"Puhu, tuul! Maaülikooli tudengid mässavad suruõhu jõul töötava autoga"
Puhu, tuul! Maaülikooli tudengid mässavad suruõhu jõul töötava autoga (4)
Asso Ladva, täna, 14:58

Puhu, tuul! Maaülikooli tudengid mässavad suruõhu jõul töötava autoga
Puhu, tuul! Maaülikooli tudengid mässavad suruõhu jõul töötava autoga
Puhu, tuul! Maaülikooli tudengid mässavad suruõhu jõul töötava autoga



PEAAEGU KOGU TIIM: Pneumobiili ümber askeldavad Eesti maaülikooli tudengid (vasakult) Jaan Štubis, Merle Tamme, Siim Nõmmiste ja Arne Ingalt, roolis istub Rasmus Laul. Aldo Luud
Eesti maaülikooli tudengite ehitatud suruõhuauto tohib sõita suletud ruumis, sest heitgaase ei ole, ainult puhas õhk. Isegi müra ei ole, aeg-ajalt kostab ainult õhupalli lõhkemisele sarnanev paugatus. Tulevikus võib suruõhul töötav auto ehk pneumobiil olla tõsine tegija.
Lugu jätkub pärast reklaami.

„Kestvusvõistlusel sõitis see auto kümne liitri suruõhuga kuus kilomeetrit,“ jälgib Eesti maaülikooli hüdraulika õppejõud Marten Madissoo garaažis tiirutavat autot. Pärast väikest nikerdamist saavad Merle Tamme, Siim Nõmmiste, Arne Ingalt, Rasmus Laul ja Jaan Štubis suruõhuauto liikuma ka ilma juhita. Saab juhtida puldist, kui teele on maalitud jooned. Kui autol on kaamera peal, siis pole isegi pulti vaja. „Mitu aastat on tehtud ja alati peab midagi uut olema, nii panid tudengid sellele igasuguseid vidinaid juurde nagu näiteks põhjavalgustus ja mängukonsool,“ muigab Madissoo.
Euroopa parimad
Maaülikooli tudengid on Ungaris Egeri linnas korraldatavatel suruõhuautode võistlustel käinud juba mitu aastat. Auhindu on nopitud mitmeid, sest võistluskategooriaid on samuti mitu. Mullu oli võistlusel 48 autot kõikjalt Euroopast, maaülikool on viimastel kordadel lähetanud korraga mitu autot.
Võistlus algab ammu enne tegelikku võidusõitu mai esimestel päevadel Egeri linnapargis. Enne auto ehitamist tuleb koostada põhjalik dokumentatsioon, detailne projekt koos kõikide vajalike osade joonistega, see on turske sajaleheküljeline mapp. Projekt tuleb kindlaks tähtajaks saata Ungarisse ja see on juba osa võistlusest. Tulevase auto raam seisab töökoja nurgas. Tähtajad on karmid, sest kindlaks päevaks tuleb korraldajatele saata video töö edenemisest. „Praegu käime iga päev tegemas, ikka hilise õhtuni välja,“ ütleb Štubis. „Kevade poole, siis tuleb ilmselt isegi öö läbi ehitada.“
Lugu jätkub pärast reklaami.

Rooli pääseb kergeim
Võidusõite on kolm: tavaline kiirendusvõistlus, ringrajasõit ning kestvussõit. Tudengid ise naeravad, et võistlusel pääsevad rooli ainult kõige kergemad tegelased, kuid katsetamise aegu saavad ikka kõik autot proovida.
„Ainult raamatutarkusega inseneriks ei saa, oma kätega peab ikka midagi tegema,“ ütleb Madissoo. „Vajalikud detailid tuleb valmistada ja kokku sobitada, kui vaja, siis ümber teha. Keerulisemate detailide tegemiseks tuleb teha tellimus ja suhelda firmadega. Pneumobiili ehitajad osalevad terves projektis päris algusest kuni lõpuni välja.“
Madissoo sõnul maksab tudengivormel mitukümmend tuhat eurot, nende auto umbes 3000 eurot. „Ülikooli jaoks on see tähtis,“ sõnab Madissoo. „Võistlust korraldav firma Aventics saadab meile suruõhukomponendid, kui on mitu aastat ehitatud, siis on nendest juppidest juba väike varu olemas.“ Madissoo kinnitab, et tema käealuste hobi pole lihtsalt väikese seltskonna lõbustus, vaid päris tõsine leiutamine. „Austraalias on mõned iga päev kasutatavad sõidukid, mis kütusena tarvitavad suruõhku,“ teab ta. „Araabiamaades on samuti aru saadud, et nafta pole igavene, ja nad otsivad võimalusi, kuidas päikeseenergiat väärindada. Ühe võimalusena salvestavad nad päikest suruõhuna.“ Nii ongi Madissoo juhendamas ühe Araabia Ühendemiraatide ülikooli noori, kes samuti pneumobiili ehitavad.
Jaga:
elektritsaabtasuta.blogspot.com at 10:59 AM
6 comments:

elektritsaabtasuta.blogspot.comFebruary 27, 2019 at 11:34 AM
This comment has been removed by the author.

ReplyDelete

elektritsaabtasuta.blogspot.comFebruary 27, 2019 at 11:47 AM
Sellest on hea,et autokütuse paaki ei olegi olemas sellel mootoril sest kasutatav hapnik tuleb õhust ja tasuta.

ReplyDelete

elektritsaabtasuta.blogspot.comFebruary 27, 2019 at 11:59 AM
Selliseid autosid peab riik ise hakkama tootma ja Eesti kodanikele jagama neid autosid tasuta sest siis igal aastal Eesti saab rikkamaks 10 miljardi euro võrra.

ReplyDelete

elektritsaabtasuta.blogspot.comFebruary 27, 2019 at 1:37 PM
Lihtsam on vist riigil toota vesiniku autosid sest neid juba toodetakse Jaapanis,Inglismaal,Fordi tehases-siis jagada Eesti kodanikele neid autosid tasuta sest siis igal aastal Eesti saab rikkamaks 10 miljardi euro võrra.

Katsetada pole vaja,mujal on juba katsetused tehtud,asi toimib.

ReplyDelete

elektritsaabtasuta.blogspot.comFebruary 27, 2019 at 1:45 PM
Selliste ja vesiniku autodega peatab inflatsiooni ja viib Eesti elukeskkonna
looduse keskele kus on tervislik elada,ilusasse ja vaiksesse loodusesse kus eestlased saavad elada metsa serval taludes...

ReplyDelete

elektritsaabtasuta.blogspot.comFebruary 27, 2019 at 1:51 PM
Maaülikooli tudengid kinkisid igale Eesti kodanikule tohutu lotovõidu. Loe õhtulehe artiklit :
"Puhu, tuul! Maaülikooli tudengid mässavad suruõhu jõul töötava autoga"

ReplyDelete

Links to this post
Create a Link



Home
View web vsion
About Me
elektritsaabtasuta.blogspot.com

-0  +0
Olev Ait hr. Uibust ja muust
 2

04.03.19, 14:25
Kuidas sa siiski rahvastikukriisiga võitled? Tuleb üheselt pensioni oluliselt vähendada neil, kes Eestis ei ela, kelle lapsed ei ela Eestis. Siis on esimene tõuge paremuse poole antud. Muidugi tuleb laul mingitest inimõigustest. Eks neegrite ja araablastele on siis ka inimõigused Eesti hõivata, vene kolonisatsiooni ja okupatsiooniga sissetoodud vene okupantidele samamoodi.
Lisan lõpetuseks . Sain neljapäeval bussis sõnad segi nn.tarkade kalade kasvataja Vello Videvikuga, kes väitis , et võttis1988 Kiievis aktiivselt osa sionistide kongressist. Põhitees, mille ta välja tõi, oli, et juutide soov on segada kõik Euroopa rahvad, tema sõnul nn.rämps juutide arvates, et neil oleks siseriiklikult palju segadust. Seda nimetatakse praegu multikultiks. Tagasilöök juutidele on aga – nende poed ja muu kraam lendab vastu taevast nii Pariisis kui Londonis.
Isegi, kui sionistide kongressi ei toimunud, on sisu ja vorm laialt meil ju nähtav. Kellatakse kui suurest kangelasteost, kui keegi elab praktiliselt lasteta välismaal, samas kui nende vanemad kukuvad infarkti või insuldiga, üksinda koju jäädes köögilaua alla ja on hea, kui nad ei ei jää sinna päevadeks, vaid ainult tundideks. Hais võib lämmatavaks minna. Kes neid juute järgivad ? Kogu see Riigikokku saanud seltskond, osa võib-olla käsukorras, osa teadlikult . Võimalik, et mõni oma hinges ja vaimus hakkab isegi selle vastu.

Maha marksism!
Maha vene imperialism!
Marksism ja vene imperialism on kaksivennad.

-3  +5
Kuule Olev
04.03.19, 18:39
Sul on nupp sama nikastunud nagu sel elektrihullul.

-1  +4
Olev Ait nimeta matsidest
05.03.19, 11:57
Kellega on mul au?

-0  +3
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Taluapteek vahetab asukohta (11)
Perekondlik
Merinvest koondas 40 töötajat  (27)
Proua kui elav ajalugu
Vaba Rahva Laul hoiab rahvuslikkust elus  (37)
Andres Tarvis: Tagaranna on tasakaal
Kampaania „Lapsed kooli“ aitab koolitarbeid koguda  (11)
Kaalis matkatakse „Hõbevalge“ radadele
Kui kändudele tuleb elu sisse
Saaremaa on Viljandis esindatud
Muinsuskaitseametist toetuse taotlemise aega lühendati
Robotlaev näitab laevanduse tulevikku
Muinsuskaitsjad tutvustavad linna ajalooväärtuseid
Kiri tulevastele põlvedele
JUHTKIRI - Vabaduse võimalusest lauludes
Nädala loetavuse top 5
Muusik Rein Rannap pettus Saaremaa ehitajates (42)
Saare neiu sattus õnnetusse (5)
Noor mees sai tööõnnetuses raskelt viga (21)
Värskelt pandud teekate võeti üles  (26)
Taluapteek vahetab asukohta (11)
Kommentaarid
Kampaania „Lapsed kooli“ aitab koolitarbeid koguda  (11)
Vaba Rahva Laul hoiab rahvuslikkust elus  (37)
Muusik Rein Rannap pettus Saaremaa ehitajates (42)
Muinastulede ööl sünnivad ideed uueks laulupeoks (3)
Mees võis naise riided süüdata (12)
Merinvest koondas 40 töötajat  (27)
Taluapteek vahetab asukohta (11)
Noor mees sai tööõnnetuses raskelt viga (21)
Kuressaare turuhoone lihapoest saab alati värsket kaupa (14)
Ohvri tuttav: teipijad olid hoopis mulle võlgu (63)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2019. Kõik õigused kaitstud