[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Reede, 20. september 2019  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
september 2019
järgmine kuu
E T K N R L P
      1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30




Kommentaarid

Piirkiiruse alandamine pole “poolt või vastu” küsimus
01.03.2019. Autor: Uku Tampere, accerelerista.com
Mujal maailmas on kiiruse piiramine laialdane nähtus. Isegi kiiresti sõitmise meka – Saksamaa kiirteed – ei ole tänapäeval enam ilma piiranguteta.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
liikleja 1978ndast

01.03.19, 21:07
No on asjatundmatus endale seal accerelistas mugava pesa teinud-järjekordne pooltödedest ja valedest kubisev tekst.Kui Tampere on soetanud endale sellise liikuri, mis parkinuna vaid 15 prossa kütust säästab, ei pea teised seepärast seisma jääma.Enda poolt kasutatav liikur tarbib5,1-5,3 sajale ka illegaalsel kiirusel ja võidan ajas kolme nädala jagu töötunde.Kuna olen eksportiv ettevõtja,tähendab ajavõit majandusedu riigile!,MM on saarlaste päevaleht ja saarlastes tekitab närvilisust eelkõige võimalus praamist maha jääda.Ettevõtlus ääremaal tähendab aastas 50 kuni 100 tuhande kilomeetri läbimist,seega veedab minusugune roolis üle 700 tunni aastas.Tampere võiks kirjutada, kui palju kaotab näiteks Saksamaa majandus raha ummikute tõttu.Meie hõredam asustus on pisukenegi konkurentsieelis,milleks see kaotada?
Probleemi sisu seisneb ikkagi selles, et autokoolid ei suuda lumehelbekestest paarikümne sõidutunniga juhte vormida.Ühe lahendusena näen liikluskoolituse tagasiviimist haridussüsteemi osaks,nagu minu õppimise ajal oli.Mulle anti vaid üks sõidutund ja klassiõed said ka sõidu selgeks.Kool saab ka otsustada-kui füüsika hinne mitterahuldav, ei saagi juhiks saada.


-1  +3

24.05.19, 11:12
Piirkiirus viia linnas 30 km/h peale on rumal otsus! Tekkivad veelgi hullemad ummikud, keskkonnasaaste veelgi kasvab, sest mootorid peavad töötama suurematel pööretel esimese ja teise käigu peal ja kütusekulud kasvavad inimestel ja stress veelgi süveneb jne.!

-2  +2
 1

24.05.19, 12:20
Kui on tegu sellise kitsa tänavaga, kus autod kahel pool teed pargivad ja kummaski sõidusuunas liikuvad autod ilma kõrvale põikamatta üksteisest mööda ei pääse, siis sellistel teedel võib 30km/h piirkiirus olla. Aga kui võtame näiteks rikaste rajoonid, nagu Meriväljal, kus majade vahel on samuti piirkiirus madal ja lapsed jooksevad majade vahel, siis seal sõidavad paljud autod umbes 75km/tihti aga ometigi ei ole eriti liiklusõnnetusi seal majade vahel toimunud! Me oleme Euroopa liidu ja seega turismiriik, pidevalt paraneva teede kvaliteediga ja seega peaks tõstma sellisel juhul maanteedel piirkiirust 130km/h peale.

-2  +0
Volli
24.05.19, 23:26
Nupukas lapsevanem õpetab oma lastele selgeks, et seal ei joosta, kus autod liiklevad, ehk tänavatel. Autod ei kima 75 km/h õuealadel või parklates.

Ehk on probleem see, et tänapäeva lapsevanemad teevad omale tited taha juba siis, kui ranits alles seljas. Mida sa siis lapsele õpetad? Kust see tarkus tuleb? :)

-0  +2
liikleja alates 1965

24.05.19, 18:26
Need piirkiirused on niigi väikesed võrreldes kaasaegsete autode võimsusega. Liiklusõnnetuste põhjused on hoopis muud, tegelege nendega! Kiiruste vähendamine tulb ainult asjale kahjuks

-0  +2
G

24.05.19, 20:04
Arvan ka, et 30 on liiga vähe, 40 võiks olla. See oleks normaalne.

-0  +0
Volli

24.05.19, 23:24
Jälle tüüpiline lähenemine meie liiklusprobleemidele- ainult kiirus, kiirus ja kiirus.

Aga "peata" jalakäijad, hooletud autojuhid ja väsinud bussijuhid? Kas need ei ole meie oht? Tegelegem liiklusohutusega laiemalt, mitte ärge vaadake ainult spidomeetri peale. Kui maanteel kaks autot kokku põrkavad, siis ei ole väga vahet, kas kiirus on 90, 100, või 70 km/h. Sellise õnnetuse puhul ellu jäämine on igal juhul suur ime.

Millega me õigustame oma piirkiiruseid, kui meil on Saare maakonnas kohti, kus 30 märk on sinna hädaldavate kohalike elanike rahustuseks pandud? Lihtsalt küsi ja antakse. Tere sotsiriiki!

-0  +2
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Homme avatakse Saaremaal pidulikult taimeekstrakti tehas
Ligi neli aastakümmet lahkujate puhkepaiga heaks
Selveri apteegis saab teada D-vitamiini taseme
Aivar Aru on EL regioonide komitee asendusliikme kandidaat
Hobipiltnik: pildistamine teeb õnnelikuks
Saarlaste idufirma läheb Eestit Poola esindama
KTG vajab ehitustöödeks üle 260 000 euro
Roheline elamusfestival I Land Sound muutub üha rohelisemaks
Maailmakoristuspäeva sihtgrupp on tänavu kooliõpilased
JUHTKIRI - Hinnaline lahendus
Jalgpall kiikab kogukonna poole
Spordinädala juhatab sisse sõja-ajalooline retk Sõrves
Seltskonnatantsuga sügiskaamosele vastu
Peeter Jürisson juunioride EM-il viies
Nädala majandusnoppeid
Nädala loetavuse top 5
Eesti Energia ähvardab kalakasvanduse vooluta jätta (22)
Avatud Torni tänava ristmikul muutus peatee suund (17)
Mart Saarso: tegin vale liigutuse (13)
Teenuskeskus ärgitas trahteripidajat poodi avama (2)
Sügistorm tegi saarlaste elu ebamugavaks (7)
Kommentaarid
Mart Saarso: tegin vale liigutuse (13)
Julgus tulla Jumala ette (18)
Koolituskeskus hindas saarlase magistritöö parimaks (5)
Uus lennuhange võib Nordica kõrvale jätta (1)
Eakatel on Isuzu bussi raske siseneda  (15)
Saaremaa Valsi ostu hädad löövad välja (9)
Pensionisüsteemi peab parandama, mitte lõhkuma (16)
Kaarma surnuaias sõidetakse haudade vahel autodega (8)
Tulevik tuleb ise kohale (1)
JUHTKIRI - Tubli töö väärib kiitust (1)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2019. Kõik õigused kaitstud