[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Kolmapäev, 19. juuni 2019  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
juuni 2019
järgmine kuu
E T K N R L P
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930




Kommentaarid

Piirkiiruse alandamine pole “poolt või vastu” küsimus
01.03.2019. Autor: Uku Tampere, accerelerista.com
Mujal maailmas on kiiruse piiramine laialdane nähtus. Isegi kiiresti sõitmise meka – Saksamaa kiirteed – ei ole tänapäeval enam ilma piiranguteta.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
liikleja 1978ndast

01.03.19, 21:07
No on asjatundmatus endale seal accerelistas mugava pesa teinud-järjekordne pooltödedest ja valedest kubisev tekst.Kui Tampere on soetanud endale sellise liikuri, mis parkinuna vaid 15 prossa kütust säästab, ei pea teised seepärast seisma jääma.Enda poolt kasutatav liikur tarbib5,1-5,3 sajale ka illegaalsel kiirusel ja võidan ajas kolme nädala jagu töötunde.Kuna olen eksportiv ettevõtja,tähendab ajavõit majandusedu riigile!,MM on saarlaste päevaleht ja saarlastes tekitab närvilisust eelkõige võimalus praamist maha jääda.Ettevõtlus ääremaal tähendab aastas 50 kuni 100 tuhande kilomeetri läbimist,seega veedab minusugune roolis üle 700 tunni aastas.Tampere võiks kirjutada, kui palju kaotab näiteks Saksamaa majandus raha ummikute tõttu.Meie hõredam asustus on pisukenegi konkurentsieelis,milleks see kaotada?
Probleemi sisu seisneb ikkagi selles, et autokoolid ei suuda lumehelbekestest paarikümne sõidutunniga juhte vormida.Ühe lahendusena näen liikluskoolituse tagasiviimist haridussüsteemi osaks,nagu minu õppimise ajal oli.Mulle anti vaid üks sõidutund ja klassiõed said ka sõidu selgeks.Kool saab ka otsustada-kui füüsika hinne mitterahuldav, ei saagi juhiks saada.


-1  +3

24.05.19, 11:12
Piirkiirus viia linnas 30 km/h peale on rumal otsus! Tekkivad veelgi hullemad ummikud, keskkonnasaaste veelgi kasvab, sest mootorid peavad töötama suurematel pööretel esimese ja teise käigu peal ja kütusekulud kasvavad inimestel ja stress veelgi süveneb jne.!

-2  +2
 1

24.05.19, 12:20
Kui on tegu sellise kitsa tänavaga, kus autod kahel pool teed pargivad ja kummaski sõidusuunas liikuvad autod ilma kõrvale põikamatta üksteisest mööda ei pääse, siis sellistel teedel võib 30km/h piirkiirus olla. Aga kui võtame näiteks rikaste rajoonid, nagu Meriväljal, kus majade vahel on samuti piirkiirus madal ja lapsed jooksevad majade vahel, siis seal sõidavad paljud autod umbes 75km/tihti aga ometigi ei ole eriti liiklusõnnetusi seal majade vahel toimunud! Me oleme Euroopa liidu ja seega turismiriik, pidevalt paraneva teede kvaliteediga ja seega peaks tõstma sellisel juhul maanteedel piirkiirust 130km/h peale.

-2  +0
Volli
24.05.19, 23:26
Nupukas lapsevanem õpetab oma lastele selgeks, et seal ei joosta, kus autod liiklevad, ehk tänavatel. Autod ei kima 75 km/h õuealadel või parklates.

Ehk on probleem see, et tänapäeva lapsevanemad teevad omale tited taha juba siis, kui ranits alles seljas. Mida sa siis lapsele õpetad? Kust see tarkus tuleb? :)

-0  +2
liikleja alates 1965

24.05.19, 18:26
Need piirkiirused on niigi väikesed võrreldes kaasaegsete autode võimsusega. Liiklusõnnetuste põhjused on hoopis muud, tegelege nendega! Kiiruste vähendamine tulb ainult asjale kahjuks

-0  +2
G

24.05.19, 20:04
Arvan ka, et 30 on liiga vähe, 40 võiks olla. See oleks normaalne.

-0  +0
Volli

24.05.19, 23:24
Jälle tüüpiline lähenemine meie liiklusprobleemidele- ainult kiirus, kiirus ja kiirus.

Aga "peata" jalakäijad, hooletud autojuhid ja väsinud bussijuhid? Kas need ei ole meie oht? Tegelegem liiklusohutusega laiemalt, mitte ärge vaadake ainult spidomeetri peale. Kui maanteel kaks autot kokku põrkavad, siis ei ole väga vahet, kas kiirus on 90, 100, või 70 km/h. Sellise õnnetuse puhul ellu jäämine on igal juhul suur ime.

Millega me õigustame oma piirkiiruseid, kui meil on Saare maakonnas kohti, kus 30 märk on sinna hädaldavate kohalike elanike rahustuseks pandud? Lihtsalt küsi ja antakse. Tere sotsiriiki!

-0  +2
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Staažikas noorsootöötaja lahkus Noortejaamast (2)
Vald testib uut teenusemudelit erivajadustega lastele
Heinaküün läks sädemest põlema
Jaanipäevaks praamiga Saaremaale ja tagasi mandrile liikudes tuleb arvestada teetöödega (4)
Elamusfestival I Land Sound sai EAS-ilt kolmeks aastaks toetuse
Lugeja küsib, jurist vastab (2)
Butiikfestival Saaremaa looduses
Emad – meie aja superkangelased
Laimjalas koguneti Aaviku auks
Mäebe soovib bussipeatusele päikesetoitel valgustit
Vissi- ja piimarekordi “süüdlased” (1)
Politsei kutsub üles jaaniajal vähem alkoholi tarbima (4)
JUHTKIRI - Pea piduõliga piiri!
Nädala loetavuse top 5
Medaliga lõpetab tänavu kuus gümnasisti (6)
Varas istutas potililled oma aeda (17)
Staažikas noorsootöötaja lahkus Noortejaamast (2)
Tõendiks soovitud karjaraamat on põletatud
Visit Saaremaa valis uued volinikud
Kommentaarid
Staažikas noorsootöötaja lahkus Noortejaamast (2)
Varas istutas potililled oma aeda (17)
Politsei kutsub üles jaaniajal vähem alkoholi tarbima (4)
Ohvri tuttav: teipijad olid hoopis mulle võlgu (89)
Jaanipäevaks praamiga Saaremaale ja tagasi mandrile liikudes tuleb arvestada teetöödega (4)
Lugeja küsib, jurist vastab (2)
Vissi- ja piimarekordi “süüdlased” (1)
Saaremaa teises maailmasõjas (14)
Tänaku kuri saatus Sardiinias, kuid MM-tiitli jaht siiski jätkub (4)
Medaliga lõpetab tänavu kuus gümnasisti (6)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2019. Kõik õigused kaitstud