[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Kolmapäev, 14. november 2018  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
november 2018
järgmine kuu
E T K N R L P
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930




Kommentaarid

Facebook blokeeris kuuks ajaks Mart Saarso konto
06.11.2018. Autor: Ardo Vahter
1. novembril kustutas suhtlusvõrgustik Facebook Saaremaa vallavolikogu liikme, EKRE nimekirjas Hiiu-, Lääne- ja Saaremaal riigikokku kandideeriva Mart Saarso postituse ja blokeeris tema konto 30 päevaks.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
naljamees
 1

06.11.18, 05:49
kuradi juudid ja pederastid !

-9  +52
----
06.11.18, 06:41
Kui väga täpselt "poliitkorrektne" olla, siis globalistidest-libe-tole-multikulti pederastid - need, kes üritavad kehtestada tõeJÄRGSET ajastut.

-10  +54
David Wodduck

06.11.18, 06:11
Vot mis juhtub, kui kirjutad, et laste ostmine ja müümine on Eesti seaduste järgi karistatav

-12  +79
uudistaja
 1

06.11.18, 06:25
Sigadus!

-10  +55
vanamees
06.11.18, 07:04
see on pederastide sõnavabadus ja demokraatia !!!

-8  +54
David Wodduck

06.11.18, 07:11
http://bit.do/eAcFH
Vaadake ise

-5  +32
Josua
 3

06.11.18, 08:20
Nõustun täielikult Mart Saarso arvamusega, milles ta väidab, et
Eestit tüüritakse sellise ühiskonna poole, kus meedia kiidab avalikult heaks asju, mis suurele osale ühiskonnast on vastuvõetamatud, samas kriitikat neile teha ei tohi. Äärmiselt häirib koalitsioonivalitsuse ja meedia poolt rahvale paisatav kahepalgelisusest kubisev propagandainfo multikulti, omasooihalejate ja väärpereväärtuste ülistamiseks ning rahvale ajupesu tegemiseks. Kui lastega kaubitsemine ei ole inimeste ostmine ja müümine nagu see oli kombeks orjapidamiskilku ühiskonnakorra ajal, siis mis see on? Meie valitsuse aursaamad tervest ühiskonnakorrast on muutunud täiesti vastuvõetamatuteks suuremale osale rahvast ning järjest enam püütakse pereväärtusi vales suunas ümber hinnata. Kuhu me olema juba jõudnud? Pereväärtused on jalgealla tallatud, rahvusriiki peetakse häbiväärseks, eestlust tallatakse halastamatult jalgealla ning soositakse inimkaubandusega tegelemist. Kahepalgelisus on jõudnud juba täiesti absurdsusteni. Näitema võib siin tuua kasvõi prostitutsiooni. Prostitutsioon ei ole küll ametlikult keelatud, keelatud on prostitutsiooni vahendamine, kudi halvustavalt suhtutakse sellesse ikkagi kui oma keha müümisesse. Nüüd küsiksin, et kas kaevur kaevanduses ei müü oma keha, või arvutispetsialist või kirurg või minu poolest kasvõi poemüüja? Kõik nad müüvad ennast ja enda mingit kehaosa, et selle kasutamise tulemusel endale toit lauale saada. Ja kui on nii, siis mispoolest on prostituut pagarist halvem inimene ning tema amet põlastusväärsem. Maaim on täiuslik ainult oma mitmekesisuses ja seda mitmekesisust peame me ga hinna eest püüdma ka säilitada. Mitmekesisuse säilitamine tähendab aga seda, et iga taimeliik, loomaliik ja inimrassis ja rahvad peaksid kasvama ja elama seal kus on nende algkodu ja juured. Ainult oma kodus saavad inimesed arendada just neile ainuomast kultuuri, mis rikastab maaila. Multikulti viljelemine aga hävitab rahvaste kultuurid ning sulatab need nagu ühes suures sulatusahjuks mingisuguseks ebamääraseks pseudokultuuriks. Igal rahvusel ja rahvuskultuuril on hindamatu väärtus meie planeedil, kuid seda senini, kuni ei hakata tegelema väärarengut ja hääbumist soosiva multikultiga. Täpselt sama on lugu ka pereväärtuste hoidmisega. Terve perekond on üks ühiskonna sammastest ning abielu mehe ja naise vahel on omakorda selle perekonna tekke võimalus. Inimkaubandus on kuritegu ning seda selle kõikides erinevates vormides.

-13  +102
Tiina
06.11.18, 09:16
Josualt väga hea kommentaar! Tundub, et hakkame liikuma mingisuguse mutantühiskonna poole.

-7  +68
KuriKuri
06.11.18, 10:00
Tiina! Mitte ei HAKKA liikuma, vaid meid juba lohistatakse karvu- ja kõrvupidi sellesse mülkasse. Paraku tuleb nentida, et ILMSELGELT suurele osale lambakarjast see ilmselt meeldib - miks muidu kostub vaid mõni arglik "mää..."

-9  +57
Lehola Lemps
07.11.18, 16:03
Tuhat korda on tunduvalt paremad need oma ihu müüvad prostituudid kui oma hinge ning rahva maha müüvad poliitilised prostituudid. On kahjuks eestlastegi hulgas piisavalt selliseid poliitilisi prostituute kes käivad Brüsselis oma seelikusabasid lehvitamas ning pintsakuhõlmasid avamas, et aga sealsetele võimujuures olevatele multikulti ja homo-lesbinduse ülistajatele meelejärgi olla ning nende ees alandlikult kniksu ja kraapsu teha. Äärmiselt taunitav on selline poliitiline prostitutsioon ning selle viljelejad on häbistanud inimväärikust.

-1  +24
Anonüümne
 2

06.11.18, 08:58
Igasugu väärarenguid võib tänavatel ja meedias liputada. Normaalsust tohime ainult salaja kodus pimedas lähedaste ringis arutada. Siis ka ei tea, kas keegi on koputaja. Stalini aeg on tagasi.

-8  +52
kurb tõde
06.11.18, 09:03
Pigem võib praegust aega võrrelda pätsuaegse vaikiva ajastuga. Ka siis kehtestati tsensuur ning oma arvamust avaldanud vapsid pisteti pogrisse. Maailm on hulluks läinud ning see haigus süveneb kohutava kiitusega, seda haigust võiks lausa nimetada XXI sajandi katkuks. Kui katk hävitas inimei füüsiliselt, siis nüüd käib avalikult inimeste isiksuse, rahvuse ning perekonna hävitamine.

-6  +50
Olev Ait juutide vabamüürlusest
06.11.18, 09:10
See vabamüürlus ehk inimsuse vastane jura on ju sajandite vanune. Nüüd on selle toetamiseks kasutusel ka Facebook – toetada inimsusevastast jura ja peedistada neid, kellele see ära viskab.

-6  +39
Volli
 1

06.11.18, 11:01
Ära muretse, Mart. Volli Sõnumites saad sa kohe eraldi terve lehe oma rubriigi jaoks.

-11  +18
Gunnar
06.11.18, 11:04
Sa lubasid seda ju mullegi kuid ei täitnud seda lubadust. Sina oled ainult kommimeister ja suur ajalehtede KUNN, muus osas oled sa vaid üks lödipüks.

-4  +16
no nii
 10

06.11.18, 14:16
Lollus ruulib siin. Harige pisutki end. Arvate võite mida iganes, aga mujal maailmas on ammu selgeks saanud, et samaoolised paarid pole mitte milleski kehvemad laste üleskasvatamisel kui heteropaarid. Ja samasooliste paaride lastest tuleb samasoolisi täiskasvanuid sama 2 protsenti kui heteropaaride lastest - vahet pole milleski. Ainult üks harimatu ja naeruväärne kisa siin. Ühiskonna aur aetakse valedele teedele ja tegelikud probleemid - näljas lapsed, koolitee katki jätvad poisid jne. - jäävadki lahendamata. Nii selle ühiskonna tähelepanu valele teele suunamisega tegelikult eesti rahva hävitamine toimub ja ullikeste kari aitab sellele kaasa.
Saarso võiks tegeleda merendusega, mida ta pisutki jagab ja mitte ajada lolli auru välja ühiskonna teemadel, millest ta midagi ei taipa.

-75  +16
Volli
06.11.18, 14:37
Ja taaskord on matslik "no nii" sõna võtnud täiesti lollide argumentidega.

Küll on sul kiriku kohta oma arusaam, siis kooselu kohta ja nüüd ka veel üksikvanemluse kohta.

Ma sooviks meelsasti sinu ülikooli diplomit näha ja imestada, mis korraliku pagasi sa oma vägeva eluaega oled tembeldanud.

Vähe sellest, et "no nii" feminist on, oled sa ka veel homo ja soovid end siin välja elada, sest mitte keegi sind ei aktsepteeri. Mul on sulle kurb uudis- sinusuguseid väärarengulisi ei hakatagi aktsepteerima, sest Saare inimesel on veel mõistus peas. (Enamlikel)

Niiet kiiresti-kiiresti osta omale laevapilet Rootsi, sest seal saad omale kasvõi homoparaade korraldama hakata. Amsterdam oleks ehk isegi veel parem lahendus, sest seal saad lausa ka kanepit teha. Niikuinii sul ju vahet pole, sest sinu emakast ei tule ju sooja peerugi, lastest rääkimata.

See kommentaar, mille sa 14:16 lisasid on ju täielik lollus. Esmalt nimeta mulle, kuidas "no nii" sugu jätkuda saaks? Kas kahe naise omavahelise sõtkumise tulemusel sünnib laps või? Sa oled ikka nii naiivne ja rumal.

Sinu väidete kohaselt peaksid kõik end kiiresti harima hakkama ja sina oled see kõige targem. Ma siiralt soovitaks sul natukene mõelda, et kas sa peksa ei karda saada sellise jutu eest.

Ära tule palun Eestit võrdlema "mujal maailmaga", mille all sa pead ju selgelt silmas üleläänestunud riike. Aga Hiina ja India, kus on pool maailma praktiliselt koos. Mida nemad ütlevad homopropaganda kohta? Indias võid lausa vangi minna sellepärast. Seega tee endale selgeks, mis muud maailma sa silmas pead ja siis tule ärplema.

Miks peaks samasooline paar olema kehvem? Muidugi pole, ainult lapse elu on kurvem, sest ema/isa on ju puudu. Hakata siin rääkima, et vahet pole, kas on kaks isa või kaks ema on ju jaburus. Laps ei saa endale seda valida ja ma leian, et sellised lapsendavad homod tuleks kohe kiljotiini alla saata.

Ma lasen oma headel kolleegidel sinu IP välja selgitada ja siis saame väikse teejoomise Kapteni Kõrtsus teha ja sotid selgeks rääkida. Vaatame, millise rohukõrrevilinaga sa koju jooksed. Sina tegeledki rahva hävitamisega, niiet pista oma kisa pokrisse.

"Harimatu ja naeruväärne kisa". No tõesti, nii palju nalja pole ammu saanud. :) :) :)

-11  +48
vanapapi
06.11.18, 14:44
kui sügavale näpu pistma peab, et naine naisega lapse saaks ?? kas ajju välja ?? tundub et see on juba juhtunud

-7  +35
Kersty
06.11.18, 15:10
Pigem tekibki küsimus, et mis koolis no nii käis. Siis tean oma lapsi sinna mitte suunata. Õudne! Õud-ne!!

-7  +29
tahaks teada
06.11.18, 15:10
Kui sügavale üks no nii peab oma riista teise no nii urruauku toppima, et sealt neile siis laps sünniks?

-5  +31
no nii
06.11.18, 15:18
Umbes 12 cm. Kui tahad kindel olla, siis pane parem 13. Topelt ei kärise.

-8  +13
no nii
06.11.18, 15:35
see oli üks liba - eneserahuldaja -no nii
06.11.18, 15:18
On kaks iseasja - last teha ja temast täisväärtuslik inimene kasvatada. Suurem osa mehi tuleb mingi eani titetegemisega toime. Aga kui paljudest on asja, et laps ka korralikult üleskasvatada. Minu läheduses elab kahe lapse ema, kelle mees hakkas aastaid tagasi Norras tööl käima. Eelmine aasta leidis sealt aga omale uue tibi ja nüüd on naine tõeliselt hädas laste ülalpidamisega, sest mehelt Norrast enam raha ei tule. Teise naise, kellel mehega üks laps, kohta aga küla peal räägitakse, et nüüd mitu aborti teinud. Elab küll mehega koos, aga ei taha temaga enam lapsi saada, sest mees ei pea üldse jooma pärast töökohti ning pidevalt pikad rahatud pausid.
Kas te kanged kommenteerijad tahaksite nendele naistele appi minna? Kui te selleks valmis pole, siis pole mõtet ka tühja lpba ajada vägevatest eesti meestest. Elu on palju keerulisem. Hiljuti oli teles dokfilm, kus üks homopaar võttis kasvatada poisi ja nägi ränka vaeva et temast inimene kasvatada. Eelnevalt oli poiss olnud kahes heteroperes, kus oli ikka päris ränga arengupeetuse saanud hoolimatusest. Selle taustal on teie kisa ülimalt küüniline. Aga see teid ei huvita - peaasi, et saab kellelegi teistsugusele pasunasse anda.

-38  +11
Volli
06.11.18, 15:40
Pole ime, et mehed sinusuguste naiste juurest minema jooksevad. Ma jookseks ka. Peaks neile pigem küüti pakkuma hakkama, et sinusuguste Elviirade käest pääsu saaksid. Vaevalt need sinu sõpsud sinust nii palju erinesid. Ega sinusugust paska ju muu lähedale ei tõmba, kui sama pask.

-12  +24
to no nii
06.11.18, 15:43
Kallis ajupestud no nii. Kas sa ei aimagi, et praegune ühiskond on üles ehitatud selle eesmärgiga, et justnimelt aina propageerida neid homosid. Oi kui kena elu nendega on ja oi kui toredad nad on. Negatiivsetest asjadest ju lihtsalt tavameedias ei räägita. Küll aga kui su liiga enesekindel lollus lubaks, siis sa avardaksid oma silmaringi natukene ja kuulaksid ka nende laste juttu, kes tunnevad selgelt ühe vanema puudumist. Ka mina olen meessoost isik ja ilma isata üles kasvanud. Siiani tunnen sest puudust, eriti kui nägin sõpru, kes oma isaga garaažis istusid ja nokitsesid. Mis see homopaaride puhul siis erinev peaks olema?
Tütar kasvab kahe isaga üles ja kui tal päevad hakkavad, siis kellelt ta nõu küsib?

-11  +27
nii on
06.11.18, 15:59
Eks need isad hakka siis varsti seda tütart rautama. Ikka kordamööda või siis ka kahekesi korraga - üks eest ja teine takka.

-10  +20
mnjaa
07.11.18, 08:56
Ma olen põhimõtteliselt nõus sinuga, kuid ma pole nõus sellega, et nad tohivad lapsi justkui tellimuse järgi omale valmistada lasta. Minu poolest võiks nad sobivate inimestena, kas lapsendada või kasvatada ükskõik kumma kaasa eelmisest suhtest saadud lapsi, või kasvatada koos mõne lesbilise paariga ühiseid lapsi. Kuid mitte nii, et ühe doonori munarakk plus teise naise keha, plus homomehe spermarakk. Lapsel peab olema õigus oma bioloogilise ema olemasolule. Surrogaatemadus jäägu siiski vaid nende naiste võimaluseks, kes ise ei saa tervislikel põhjustel last kanda ja leiavad mõne altruistliku naise, kasvõi õe või ema, kes seda nende eest teeks.

-6  +6
merekaru kannatused
 3

06.11.18, 14:46
miks küll dubleerib MM kellegi Saarso FB-s keelatud sõnavõtte? kas nendes on midagi enneolematut, uut, arukat? mis huvi need lugejale pakuvad - kas tegu on arvamusliidriga, valdkonna spetsialistiga. Ainult skandaalihimu on MM-d kannustanud ja isegi Volli ei saa asjale pihta. Kui oleks diskussioon sellel teemal - siis teine asi, miks propageeritakse märter Saarso'd?

-33  +15
Volli
06.11.18, 14:54
Miks ei saa? Väga hästi saan asjale pihta.

Mulle meeldib selline argumenteerimine ja Mart Saarso ütlused on ka üldjuhul väga õigustatud ja hästi tabavalt öeldud.

Mulle meeldib tarkade inimeste juttu kuulda. See Enn Eesmaa tobedate valimislubaduste või Madis Kallase kandideerimisest lällamine on suhteliselt imal nagu ka "no nii" arulagedad kommentaarid.

-10  +38
Mart Saarsoo ütlused
06.11.18, 17:34
ehk vana parmu heietused

-27  +9
Sa m.-karu
06.11.18, 18:55
peaks praegusel ajahetkel veits vaiksemat võtma - alles kuulutati karujaht avatuks ja liiga palju mõmisedes võib mõni paugu-peeter ka sinu auklikuks teha ... :-)

-1  +13
to no nii

06.11.18, 14:51
Aga kui sa homosid ja lesbisid õigustama hakkad, siis mida sa kostad pedofiilide kohta? Kui on tõesti olemas 65-aastane vanamees ja 14-aastane plikatirts ja nad TÕESTI üksteist armastavad, siis miks meie riik selle endiselt hukka mõistab ja pedofiiliaks peab? Või kui isale meeldib alasti pilte teha oma tütrest. See on ju samuti isikuvabaduse piiramine. Miks tal siis pole õigust sellele? Kaua on ka räägitud suurtest loomaarmastajatest ja internet on loomaporri täis. Miks ei võiks üks naine oma isase koeraga abielluda ja temaga ka vahekorda astuda? Pead neid perversseks jah? Küll aga mitte kahe mehe kanalisatsiooniaugus solberdamist. Et sa ikka suudad end ka peeglisse iga hommik vaadata ja selle perseauguga ka veel toitu suust sisse ajada, millega sa sellist paska siin seletad.

-10  +35
Toop Priidal

06.11.18, 15:00
no nii vägevamaid sõnavõtte saab vaadata kui minna google.ee lehele ja kirjutada otsingusse:
saarte haal "no nii" või meie maa "no nii". Siis tulevad kohe ette mõlema ajalehe sõnavõtud ja ei lähe ükski kommentaar mööda, kus tema kellegagi ei kraakle :D

-4  +23
lesbi Leena
 1

06.11.18, 15:08
Minu meelest on no nii ehtne ja klassikaline pede.

-4  +28
lesbi Greeta
06.11.18, 15:14
Ma magatasin no niid paar nädalat tagasi. Paraku oli tema ûsna ûlbe ja ei tahtnud peale enese rahuldamist enam mulle heaolu pakkuda. Kui kôik lesparid siuksed on siis teen ennast meheks ja hakkan homoks. Kui keegi huvitatud on, siis vôtke ûhendust.

-5  +24
Jdjd
 1

06.11.18, 16:08
Järelikult rääkis tõtt. Tõde aga tänapäeval levida ei tohi. Kui elame lõputus globalistlikus vales, oleme õnnelikud.

-5  +22
omasooihalejad põlevad põrgus
06.11.18, 16:18
Mart räägib alati tõtt ning paraku see variseridest multikultilastele ei meeldi. Aga ükskord saabub aeg kus vale vajub ning tõde tõuseb ja tõde on siis kindlasti Mardi poolel.

-7  +28
lugeja

06.11.18, 16:34
Mitte facebook ei kustuta (kuigi kaugel pole ka aeg, kus tehisintellekt hakkab poliitkorrektuuri tegema) vaid keegi poliitiliselt teistsugusel kuid suuremat mõjuvõimu omav pidi lobitööd tegema selle nimel, et see postitus eemaldatud saaks.

-2  +21
pruunlane

06.11.18, 17:01
Eks need facebooki kontod nende no niide pärast suletaksegi. Mõni hull tunneb end puudutatuna ja siis kukutakse kohe neid hellitama puupilpa peal nagu kerged lumehelbed. Need tuleks hoopis mättasse astuda.

-3  +18
Omaarust normaalsed
 5

06.11.18, 19:08
Lugesin ka seda Saarso juttu ja olen väga poolt et see kustutati. Ja lugedes sealt ja ka siinseid kommentaare, siis inteligentsusega see seltskond ei hiilga, pigem ollakse väga kitsarinnalised ja enesekesksed. Olge siis edasi omas mullis ja arvake edasi, justkui teiesugused on ühiskonnas see "normaalsuse" etalon.

-32  +16
Volli
06.11.18, 19:51
Miks mitte seekord "no nii" nime alt?

-7  +16
Omaarust normaalsed to Volli.
06.11.18, 20:05
Ära ole paranoiline. Keegi teisirtiti arvaja ei viitsigi selliste teemade alla arvamust avaldada, sest nagu siingi näha, nokitakse surnuks. Ma ka tavaliselt ei viitsi aga seekord mõtlesin, et tulen no niile seltsiks, et siinne seltskond ei arvaks, et kogu ühiskond on nendega ühte meelt.

-15  +20
Volli
06.11.18, 20:45
Sa oled lihtsalt hädas, et sinusuguseid imbetsille nii vähe on, kes sind takka tunnustaks. Enamik saarlasi on väga konservatsiivsed sellises osas ja kui näiteks Kuressaare kesklinnas mingi homoparaad korraldada, siis on ju ilmselge, et korraldajad ja ka osalejad saavad korralikult notti. Ja mitte vähe- see korduks ka hiljem. Mitte ei viitsita sõna võtta vaid ei JULGETA. Peksuhirm on suur.

Õnneks on Saaremaa endiselt sinusuguste väärarenenud isendite vastu ja selgel arvamusel. Sa peaksid ise ka teadma, et jääd ju vähemusse, see on hoopis põhjus, mitte teiste poolt surnuks nokitud saamine. Ilmselt on sinusugustel inimestel ikkagi mingid kasud sees ses osas. Vaevalt üks NORMAALNE inimene niisama, ilma põhjuseta järsku suurelt homo õiguseid nõudma hakkaks. 

-19  +19
Omaarust normaalsed to Volli.
06.11.18, 20:57
No Volli see viimane kommentaar on just selles stiilis, mida oma esimeses kommentaaris kirjeldasin. Ja mida ma siin siis nagu praegu kartma peaksin? Ongi nii, et ei viitsi sinusugustega jahuda, sest te olete nagu silmaklappidega hobused, kes näevad ainult ühes suunas. Ega minu missioon pole ka siin kedagi harida. Rohkem oma aega ei raiska siin. Ilusat õhtut!

-15  +19
Volli
06.11.18, 23:38
Sa ja harida? Humoorikas vana oled. Mulle sa meeldid.

-8  +14
no nii
 4

06.11.18, 22:38
Sai seltskond üksjagu sappi välja valada - ei tea kas keegi neist nüüd siis ka ennast õnnelikumana tunneb - ei usu. Aga igaüks teeb ise oma valikud, kui ta just laps ei ole, kelle eest teeb enamasti valikud tema vanem.
Maailmas on teadlaste poolt tehtud homode teemal kümneid tuhandeid uuringuid ja mitte ükski ei tõestanud, et homoks saab heterot muuta propagandaga. Sellisena lihtsalt sünnitakse. Nagu vasakukäelisedki. Aga poliitpropagandistid jäävadki muud väitma - sest nende jaoks pole vaja tõde - nende jaoks on vaja lolli massi, kellega hullutada ja oma varjatud eesmärke täita. 97 % homodest on sündinud ja üles kasvanud heteroperekondades ning ükski hetero pole kaitstud selle eest, et tema laps või lapselaps sünnib homoks või lesbiks. Mitte ainsamgi ja siin ei aita ei teie kasvatusmeetodid ega palved. Mis on miljonite näidete peal tõestatud, see on tõestatud ning siin teie arvamust ei küsita juba. Võite arvata mida tahate, aga oma palja arvamusega te seda uurimuste massi tulemust ümber ei lükka

-22  +14
Volli
07.11.18, 00:42
Sapi ajamises vaata peeglisse ja guugelda "no nii" nime. Ära ole silmakirjalik!

Õnnetu oled ju sina, sinu seest lausa karjub kibestumus ühiskonna ja eitea veel mille peale. Tekib ikka küsimus, et kas oled oma elus nii põrunud? Kas sinu lapsed ja lapselapsed ei suuda sind hinnata?

Lapse näite puhul võiksid ju selgitada, mida teha sellega, kui tütarlaps vajab kahe isa asemel ka ühte ema. Kust seda osta?

Ja üks asi on homoks sündimine, teine selle propaganda. Miks on vaja mingil haigel seltskonnal linnavahel poolalasti värvilisi lippe lehvitada? Need, kes neid enne vihkasid teevad seda ju veel enam hiljem

Olgu homod teki all edasi. Ei pea sellega kõigi ninade ees kekutama või postreid igale poole panema. See on haigus.

-13  +22
no nii
07.11.18, 08:10
Tead Vollike-ullike. Kui ma mõnda üksikema näen, kes ei tule toime ei iseendaga, veel vähem oma tütrega (neid on küll harva, aga siiski on), siis on parem sellel tüdrukul kasvada nn. kahe isaga, kes temast hoolivad kui armastatud lapsest ja igati väärika inimese kasvatavad. Ja nii see on - seda näitavad tuhanded homopaaride pikaajalised uuringud ning siin ei lähe mulle korda mingi homofoobide tühipaljas inimvihjalik kisa. Homod ja lesbid kasvatavad oma lapsi samasuguse hoole ja armastusega nagu reeglina heteroinimesed. Mingit erinevust pole selles tuvastatud. Miks aga sina oled jäänud ilma vanemlikust armastusest, seda ma ei tea.

ja mis puutub sellesse poolpaljaste pidutsemisse, siis ise ma ei ole nende vastu huvi tundnud ja ka kordagi sinna sattunud. Aga üks tuttav, kes juhuslikult sattus seda üritust lähedalt nägema, pidi oma silmad peaaegu pahupidi keerama, kui leidis sellel osalemas ja lustimas mitut talle tuttavat heteromeest. Nii et võta kuidas tahad, aga kõik pole alati nii nagu sa oletad ja arvad.


Tahad kangest homosid teki alla ajada - ju otsid endale seltsilisi, sest sa ise pead ju ennast naiste eest sinna peitma. Muidu sa selliseid kommentaare siia ei kirjutaks ju. Ega sa oma olemust ju ei suuda varjata.

-15  +7
Volli
07.11.18, 10:41
Aga miks sa arvad, et kui on homopaar, siis on kõik lilleline ja hästi?

Kui naiivne ja rumal saab üks inimene olla? Ehk siis hetkel on üksikemana väga õnnetu ja siis tulevad kaks meest ja elust saab selline seiklus, et ise ka ei usu. Mis lolle ja sisutuid võrdlusi sa tood. Täpselt samamoodi võib ka homoabielu õnnetu olla nagu ka hetero oma. See ei määra ju olusid, kulla inimene.

Kus sa tead, millised probleemid homodel on? Mul on väga raske uskuda, et sa hetero oled. Kuidagi väga selgelt tead.

Mina näiteks küll homode elu nii lillelisena ette ei kujuta. Ühiskond ei salli ju seda hoiakut ja tihti tuleb seda saladuses hoida.

Kas tõesti on sind kaks meest üles kasvatanud, et sa sellise ajuloputuse endale saanud oled? Tundub küll nii, sest normaalne inimese mõistus jääb küll sinu jutu puhul alla.

Eks sinusugused suure hälbega inimesed ei leiagi oma kõrvale kaaslasi, sestap hakataksegi esmalt oma soo kaaslasi vaatama, kui see ei õnnestu, siis loomi või lapsi. Nendel pole ju nii palju sõnaõigust ja neid saab kenasti ära kasutada. Sa oled ohtlik ühiskonnale ja sind tuleks isoleerida.

-9  +11
to no nii
07.11.18, 11:16
Kle no nii vaata oma kommentaaride miinuseid ja siis tule veel võrdlusi tooma. Keegi ei salli sind siin niiet jäta oma arvamus omasugustele. Kõiki homosid ikka kaikaga peksta ei jõua.

-5  +13
nii ja naa

07.11.18, 00:14
kust küll on tulnud see paranoiline hirm homoparaadide, asiaatide ja kõige erineva suhtes ning soov ärbelda "karmide" sõnadega ning usk enda ilmeksimatusse? ei ole kuulda ühestki paraadist, ainult kohalikud pätid ja joodikud teevad ilma.

-13  +18
Olev Ait USA valmistest ja vabariiklane kui sõim

07.11.18, 10:19
USA valimistest – demokraat võitis, demokraat kaotas, demokraat juhtis, aga siiski kaotas, demokraat oli kaotusseisus, aga siiski võitis..

-0  +8
uudistaja
 5

07.11.18, 13:01
Nalja viluks lugesin seda kommentaariumit."Kõrge" intellekti tunnusdtega Saaremaa mõttehiiglased.....Jube!

-12  +4
kõrvalosaline
07.11.18, 13:04
Sama meelt. See homode ullus on üle igasuguse piiri läinud.

-8  +6
aga
07.11.18, 13:20
Volli - sa pole siin kõrvalosaline, vaid peakloun

-11  +6
Volli
07.11.18, 14:07
Võta pits viina rahustuseks. Oled end liiga üles keeranud debiilik :)

-5  +10
aga
07.11.18, 14:24
Volli - sul on ju juba viinapitsi nägemisest sellised värinad sees, et terve kommentaarium rappub

-9  +5
Volli
07.11.18, 15:51
Siis pead ju mulle au avaldama, et ma nii võimekas mees olen. Sinu läbu peale ei hakka isegi naabrikass end uduse ilmaga püsti ajama.

Vaata ja õpi!

-3  +9
õige kah

07.11.18, 16:23
igal firmal on õigus kehtestada oma majas reeglid ning kui mingi jobu neid ei järgi, siis lendabki ukse taha. Nii lihtne see ongi.

-5  +1
küssa

07.11.18, 16:46
Kas "no nii" torgiti tagant homode poolt surnuks, et ta nii vaikseks jäi?

-4  +9
Teadlane
 2

07.11.18, 18:10
Eks homodeks hakkavad ikkagi äpud, kes naistega hakkama ei saa. Aastakümneid abielus olevad mehed teavad, et elu naistega ei ole alati lust ja lillepidu. Eks see seltskond on ka siin kommentaariumis esindatud, punk äpusid ja saamatuid. Lihtsam on riist pasaga kokku mäkerdada kui oma naist ära kuulata. Mis kahel mehel häda koos elada. Istud ainult teleka ees, vaatad jalgpalli ja joote õlut, koristama ei pea ka.

-5  +10
Tase
07.11.18, 21:43
See kommentaar on ikka tase. Selliste ajuhiiglastega polegi ju millestki rääkida, kohale ikka ei jõua.

-6  +8
Volli
07.11.18, 22:02
Riik võiks homodele tasuta sellist konjakit jagama hakata, mida isegi joodikud ei joo. Siis ei oleks nad nii närvilised anonüümsetes kommentaariumites.

-5  +6
küsin ka
 3

07.11.18, 19:50
kuule sina, Volli, kes sa siin saja nime all esined, töötu, impotent, raske ajupuudega , naiste poolt ärapõlatud ja homode juures kuivale jäänu-
kas sa ise ära ei tüdine?

-8  +9
Volli
07.11.18, 20:21
Kus sina tead, mitme nime alt ma esinen? Äkki 3, äkki 1000 või äkki ainult Volli nime?

Ma ei ole sinusugune, kes end niivõrd palju häbenema peab, et ei julge isegi oma nime alt esineda, seega soovitan esmalt peeglisse kaeda.

Sinusuguste tööõnnetuste vältimiseks loodigi kondoomid, seega soovitan sul ajamasin leiutada ja seda kärmesti oma vanematele soovitada. Ei saa nemad küll uhkust tunda oma saavutuste üle.

Kui sul vemm nii kangesti meeste poole tõmbab ja kuskilt rahuldust ei saa, siis võin sulle kinnitada, et mina sulle seda ammugi pakkuda ei suuda. Võta omal munad maha, siis hakkab kergem ja ehk suudad ka rahuneda.

-3  +11
küsin ka
07.11.18, 21:48
Sa leiutaja lottekülast nimega volli oled ikka jobu küll ja selleks jääd. Ma sain arvuti taha alles täna õhtul ning sattusin su jubedusi nägema. Südame ajab pahaks

-9  +7
Volli
07.11.18, 21:57
Huvitav, et endiselt suudad sõna võtta, kuigi mitte midagi asjalikku öelda ei oska.

Kui sul süda nii paha on, siis mine vaata peeglisse ja ongi rops väljas.

-2  +11
Olev Ait Vladimiritest ja tagasi NSVLis
 1

07.11.18, 21:19
Vaatan punast Tallinna TVd. Ja mida ma kuulen. Üks vennike pingutab siittta eesti keelt rääkida. Alguses arvasin, et igar grääzin on saatnud presidendi, vene impeeriumi presidendi vladimiri, noh vladimir puutini. Aga ei, oli siis meite, eesti rahvuse nn.pealinna kesklinna linnaosa vanem vladimir, vladimir svet tähendab.

-0  +6
Olev Ait EESTI venestamisest
07.11.18, 21:24
Kuidas on selline jaburus võimalik? Aga lihtsalt, kogu ENSV punanae propaganda on pandud tööle, et meelitada sundida eesti emaseid väljamaale minema. Olgu või suguelust ilma, kui neegreid ei taha. Pea-asi, et kodus ei ole, põhilist – noores eas lapsi, eesti lapsi ei muretse. No näed sa, täname NLKPd ja KGB d, kes jättis meile siia lauristinad ja grääzinid, need joobakad, kes peaks omakohtuga lõpu saama ja mida kiiremini, seda paremini

-1  +4
hi hi hi
 2

07.11.18, 22:28
Volli paneb ise oma kommentaaridele plusse. Täitsa lasteaed

-11  +6
Volli
07.11.18, 23:31
Vägevad selgeltnägemise võimed sul. Tead, mitme nime alt ma kirjutan ja kas panen plusse või mitte.

Huvitav, et nii kõrgelt haritud inimene endiselt kuskil anonüümselt mingit iba ajab.

Vaene sina!

-1  +9
volli on kuningas
08.11.18, 01:05
Mina panen ka temale plusse. Olen Volli suur austaja. Mingitel mökudel pole mingit sõnaõigust selle kohta.

-0  +10
õige mees
 1

08.11.18, 10:16
asjast rääkima
"Purjekaga "Lennuk" maakerale tiiru peale teinud kapten Mart Saarso sattus pärast karile jooksnud kolmandat abielu ja nurjunud katset korraldada retk Antarktikasse vaimuhaiglasse, vahendab NaisteMaailm.ee. "
"Pinged viisid Saarso sedavõrd sügavasse depressiooni, et kolm nädalat tagasi läks ta vabatahtlikult Võrus asuvasse Lõuna-Eesti haigla psühhiaatriaosakonda, kus hingetohtrid diagnoosisid tal depressiooni, ärevushäired ja alkoholismi. "

kas mees peab ikka riigikogu koormusele vastu?

-5  +2
anonüümne
08.11.18, 10:21
Eks sina oled ju täiuslik...

-1  +6
vale mees
 1

08.11.18, 10:54
ma olengi täiuslik - esimest ja ilmselt viimast korda abielus, praktiliselt karske, aga ei kipu kuhugi püünele ega topi oma arvamusi rahvale lolluste esitamiseks. Kui räägin, siis ainult asjast, mida ka jagan. Ei hakka sõna võtma günekoloogia, putukate hingeelu, meresügavuste vms teemal - et ainult aidata kellelgi perekonnal saada haljale oksale.

-4  +1
Volli
08.11.18, 10:56
Kui sa arvad, et sa täiuslik inimene oled, siis on küll kahju sinu rumalusest.

-0  +5
Njah
 1

08.11.18, 11:12
Volli ullike viskab ju lihtsalt hagu lõkkesse et endal lõbusam oleks

-4  +2
Volli
08.11.18, 11:22
Ja sinu suust tuleb see viimane kusi, mis selle lõkke kenasti ära kustutab.

-0  +4
anonüümne
 3

08.11.18, 11:41
Ei kustuta seda lõket miski valid visiseb sul rõõmsalt edasi. Siiras kaastunne sinu lähedastele et peavad elama sellise tropiga koos

-5  +2
Volli
08.11.18, 11:54
Siiras kadeduseuss närib sind, et sa ei ole nii haritud, kui mina :)

-0  +7
eh vooli
08.11.18, 13:13
Volli haritus ei küüni isegi muru juurte tasandile. Seepärast jääbki see inimestel nägemata. Kadestada on siin küll - ega loll ju aru ei saa, et ta loll on ning käib kogu aeg nägu naerul ringi ise mõtleb, et olen ju maailma targim. Ega Volli nende hulka kuulu, kes mõni aeg tagasi Sõmeralt linn üle toodi.

-3  +2
Volli
08.11.18, 13:58
Kui mitme eri nime alt sa kirjutada oskad? Mis sa arvad, et kogu ülejäänud maailm on nii rumal ja ei saa aru, et selliseid idioote ei liigu nii palju siin ringi.

Seega ühe medali oled juba ära teeninud. :)

Mul on siiralt kahju, et sind nii palju pekstud on, sest vastasel juhul ei saa ma sinu vihahoogudest küll aru. Aga eks tuleks otsida hoopis hingeabi, mitte klassikuid tüüdata oma lobaga. Ole üldse uhke, et ma sinusugusele eluheidikule üldse oma aega raiskan ja sulle vastan.

Peaasi, et sul lõbus on! :) Üks hea päev jälle kirjas.

-0  +6
teine eluheidik, südamest rõõmus
 2

08.11.18, 14:19
Ah see pikaajalisest töötu impotent, kõigi naiste poolt põlatu ja homode poolt tõrjutu, raske psüühilise ning hingelise traumaga on ikka veel arvuti külge aheldatud. Inimesed, laske ta ahelaist lahti, et saaks teine korrakski värske õhu kätte minna. Ta on ju lämbumas oma suure tarkuse koorma all.

-5  +3
Volli
08.11.18, 14:24
Mitu vägevat "nime" sa veel Nimi*: lahtrisse kirjutada oskad?

Küll see homo olemine on ikka raske? Tõded seda? Vaata, kuhu see sind on viinud. Sul on tõesti kiiresti vaja abi otsida, ehk isegi EMOsse joosta.

On ikka kurb küll, kui oled teiste jaoks tühi koht. On nii?

Me kõik tunneme sulle kaasa.

-0  +9
Gunnar
08.11.18, 14:28
Voll, vähemalt pani ta oma nimega täitsa täppi. Järelikult homodel ikkagi on raske. Teine eluheidik ta justnimelt ongi. Kes see esimene siis on?

-0  +6
teine
 10

08.11.18, 14:40
Kes see esimene siis on?-
Kas saa siis ei tea- ikka sa ise, Gunnar - kõigi maailma homode iidol!

-7  +0
Volli
08.11.18, 14:46
Kas oli väga valus, kui sa peadpidi vastu asfalti kukkusid? Jaga meiega ka. Meid väga huvitaks.

-3  +8
teine
08.11.18, 15:09
mida siin jagada - see on ju sinu pealt ammu näha. Või on mälu sul nii auklikuks selle tagajärjel läinud?

-6  +3
Volli
08.11.18, 15:47
Sa ei jagagi midagi. :)

Ei ööd ega mütsi. Küll see ühiskonna poolt tõugatud inimese elu on ikka raske.

-1  +7
teine
08.11.18, 15:54
Alati ei peagi jagama. Vahel liidan, vahel korrutan. Homme näiteks jagan mardisantidele jälle kommi.
Mulle meeldibki, et ühiskond mind tõukab ja järjest kõrgemale. Varsti olen pilve piiril ning siis ei pea Volli suuri hädaldamisi enam nägema. Elu läheb järjest ilusamaks. Ei mingeid raskusi enam.

-7  +1
teine
08.11.18, 15:59
Volli - mis sinuga juhtunud on. Sa siin kommentaariumi algul nii rikkalikult sõimasid ja ropendasid. Täitsa armas oli sinu juttu lugeda. Kas asi on selles, et keegi teine nüüd kiusab sind? Või hakkad ära väsima? Mina vahepeal võta juurde.

-9  +1
Volli
08.11.18, 16:36
Mis mõttes pilve piiri peal? Kas Sõmeralikult omades luuludes elades? No tere tali! Muutud aina koomilisemaks.

Tegelikkuses on kahju ja natukene häbi sinusuguse eluheidiku peale naerdes.

Lisaks on Vollisid mitmeid- on õige Volli ja vale Volli, on libaVolli ja lolliVolli. Sina võid ka Volli olla, kui tahad. Oma Sõmera unenägudes võid ka lausa kuningannaks end riietuda.

Sa võiks ka vahest oma lollist jutust ära väsida, veider, et sul endal juba imelik ei hakka sellest hallitusest, mis siia kommentaariumisse purskab.

-0  +6
teine
08.11.18, 16:50
mis volli sa siis oled: kas õige, vale või liba? Heaon vähemalt, et sa ise oma lollidest juttudest ära ei väsi ega tüdine. Hoia ikka oma lippu kõrgel.

-5  +1
Volli
08.11.18, 17:30
Lollidele tulebki lolli juttu ajada. Oled ju minu põhiline publik siin ja praegu, mis tähendab, et sa ikka naudid seda, mis ma kirjutan.

Pigem ma imestan, et sa ise sellisest limalollist jutust ära ei tüdine, mis sinu nime alt tuleb. Ehk teeme nüüd nii, et tropp läheb ja puhkab natuke, teeb ühe jalutuskäigu ja ehk ka õlle.

-0  +5
teine
08.11.18, 18:43
Sinu tropp ei joo ei õlut ega veini - oma kehvakese elatustaseme juures joob ta ainult margikonjakeid ja viskisid. Ja sinu juttudele tulebki sinu tasemel vastata - sama limalollilt, sest muust jutust sa ju aru ei saa. Peale sinu vaimuhiilguste on õnneks ka muud teksti lugeda, ja vahel ka kommenteerida, mis pakuvad ka intellektuaalelt midagi.
Oled ikka parajates illusioonides, maalides enda ette maad mööda roomava ajukääbiku. Aga see ajukääbik võib su peale vaadata väga kõrgelt paraja muigega. Oled küll kange kommenteerima ja teisi maha tegema, aga seni su reaalsed teadmised ei paista küll eriti muljetavaldavad olema. Kas sa ikka lasedki poliitikute ideoloogilis-propagandistliku pläma puhta kullana oma kõrvade vahele lõpptarkusena ega vaevu kunagi kontrollima selle info vastavust tegelikkusele.

Ja kuidas siis on: oled sa õige, vale või liba? Ja kuidas sul selle asfaldimatsu järelmõjudega on?

-6  +2
Volli
08.11.18, 20:01
On ju mõnus tunne MM kommentaariumi enda poksikotina kasutada, kui oled kogu maailma peale solvunud ja kõik sulle liiga teevad.

Tundub, et sa vaevled veel viimse lootusekiire käes, mis sul peatselt kaob ja siis on taas üks inimene meie mustas statistikas juures. Väga kurb on kuulda selliste inimeste hingeelu.

Sinu rahustuseks saab sind veel aidata, kui sa vaid lased. Sinu jaoks on vastavad organisatsioonid, kes su meeleldi vastu võtaksid. Kui sa vaid laseksid end aidata. Aga see ongi sinu viga- sa oled end täis ja kange nagu väike titt, ehk sealt tuleb ka su arukus või õigemini arutus.

Mõistame, et sa ärkad iga päev selle mõttega, et uuesti magama minna, sest elu tundub nii mõttetu.

Guugelda nüüd Volli nime ja hakka end harima, surnu tagumikust tuleb ka rohkem energiat, kui sinu suust. Kuidas üldse niivõrd loll inimene arvuti taha on lastud, ei saa mina aru. Küll see maailm on hukas. Arvuti kasutamisel võiks vähemalt IQ miinimumiks 30 olla.

Tee nüüd kogu maailmale teene ja pane oma suu kinni. See lasteaialapse tasemel ära panemine väsitab kõiki lugejaid.

-0  +7
Mis toimub siin?
 3

08.11.18, 19:23
Kas keegi seda kommentaariumi modereerib või haldab ka? Sellisel kujul, kus üks haige psüühikaga inimene oma päevi täidab teiste sõimamise ja niisama lällamisega, ei ole sellel keskkonnal vähemalt tervete inimeste jaoks mõtet. Kui inimene oma sõnakasutust ei kontrolli ja teiste arvamust ei austa, siis tuleks ta siit eemaldada, nii lihtne see ongi, meie maa meeskond!

-2  +3
teine
08.11.18, 19:42
Mis mureks? Kas kardad näha, missugune on Riigikogu välja profiil? Kandidaat juba enda oma näitas Facebookis, mis kinni pandi. Aga ega ta selles ju järeldusi ei tee - tal on oma valijaskond ning sellepeale mäng käibki.

-6  +1
Mis toimub siin? to teine
08.11.18, 20:01
Mul ei ole inimeste arvamusavalduste vastu midagi, ka nende, mis minu omadega ei haaku. Küll olen ma ebaviisakuse ja kommentaariumi risustamise vastu, kus üks isik on nagu õuekrants, kes igavusest iga mööduja peale räub ja kannast naksab.

-1  +6
Volli
08.11.18, 20:02
Ja mida sa ise teed? Täiesti teemasse mitte puutuv mõgin, et maailma "paremaks" teha. Lubage naerda.

-1  +7
mina
 1

08.11.18, 21:33
siiralt loodan et keegi kodakonsetest viib volli ravile

-7  +4
Volli
08.11.18, 21:56
Sinu puhul ei aita isegi enam ravi, arstid kehitavad õlgu. Aitavad vaid kirstunaelad.

-0  +5
teine
 1

08.11.18, 21:45
Volli
08.11.18, 20:01
Huvitav - kas see oli nüüd päris, vale või libaVolli? Kui päris Volli, siis ilmselt juba päris kõva laksu all. Inimene peab end juba kõigiks lugejaiks. Kas naeru või nutukoht? Uus Napoleon on vist sündinud?
Mida sinusugune teab IQ-st ja muust.
Ainus asi, mis sa mõistad, on meeletust vihast sõimata. Mitte midagi muud.
Ehk oled hommikuks kainemaks saanud.
Ära kasuta rääkides meie vormi. Keegi pole sind volitanud enda nimel rääkima. Mitte keegi. Isegi surnud mitte.
See, mis sulle tundub jne. - on kõik vaid sinu enda sisemine peegeldus.

-7  +3
Volli
08.11.18, 21:55
Meietan ju sind, kellele meeldib eri nime alt nõmedusi lahmida.

Ise ka juba imestan, et kui madalal peab üks inimene olema, et endiselt siin pläkutada. Ilmselt oled ka ikmagi mingis osas esimene, kasvõi taganpoolt vaadates.

Ma soovitan sul siiralt hobi leida. Sellisele harimatule maamatsile ei hakka isegi ükski naine külge. Ehk on see ka sinu hala põhju- sõprade ja lähedaste puudus. Pole ime, et isegi koerad sind hülgavad, kui sa sellist imalat lebra lausa hiilgad.

-0  +7
to teine

08.11.18, 22:08
Kritiseerid siin vollit aga mis sa juttu sa ise ajad ?

-0  +6
teine
 4

09.11.18, 07:57
Ma palun Vollilt ja lugejatelt oma eelnevate kommentaaride pärast vabandust! Ma ei olnud nende kirjutamise ajal päris adekvaatne ning ilmselt olin saanud kärbseseene söömisest üledoosi.

-0  +9
teine 07:57-le
09.11.18, 08:45
Mis sa jobu arvad, et niisuguseid libaasju panes teised aru ei saa. Soovitan sul näpud klaviatuurist eemal hoida -ravida sinusugust niikuinii ei saa.

-7  +0
teina
09.11.18, 09:48
Sina ei saanud ju aru ning kukkusid siin asjatult tatti pritsima. Pealegi ei ole sa mingisugune teine, sest see olen mina. Sina oled heal juhul eks viimana ja seega ka hapupiimane. Mina vabandasin Volli ja lugejare ees, sest sain aru, et olin valesti käitunud kui neid halvustasin.

-1  +6
Volli
09.11.18, 10:03
Hullumaja kandidaat ammu valmis...

Tore, et mul nõukaajast Meie Maas paar tuttavat töötavad. Peale lõunat vaatame, mis selle imbetsilli IP aadress kah on. Ma olen sinugususeid nagalasid ennegi värisema pannud.

-2  +7
teine
11.11.18, 22:38
oot-oot -kas Volli oli NLKP liige ja tal oli Kommunismiehitajas omad semud tööl?

-0  +0
paraku
 2

09.11.18, 13:36
Mina blokeeriks Saarso konto pooleks aastaks.

-9  +2
mart
09.11.18, 14:21
Ära pläma, minu kontot ei ole senini veel mitte keegi blokeerinud, isegi räpased sotsid ei suuda seda teha.

-0  +7
Volli
09.11.18, 16:08
Ma blokeeriks päraku kusagile omaette hullusaarele elama. Ohtlik too meile kõigile.

-0  +5
Volli

09.11.18, 21:28
teine ja no nii on ikka täielikud debiilikud!

-0  +7
Olev Ait Kogermanist ja PLK harimisest

11.11.18, 19:31
Vaatan saadet TPI professor Kogermanist. Minu teada oli Kogerman see mees, kes tegi ENSV töötajale midagi olulist selgeks. Asi oli nimelt selles, et tal paluti uurida mingi aine tootmaist ja rakendamist ENSVs. Kogeman kirjutas oma uurimistöö lõpuks ühe lause – antud ainet ENSVs ei leidu. ENSV ametnik tundis siiski huvi, et kuidas seda ainet toota ja kasutada. Muidugi tuli Kogermanil öelda, et antud ainet ENSVs pole, seetõttu pole ka vaja kirjeldada tootmist ja kasutamist. Muide, analoogne olukord on mul olnud ka viimasel ajal. Põua tõttu olen saanud mõnel põllul hektarilt heal juhul heinarulli. Aga sellisel põllul ei ole ju mõtet karjatamisega oma aega viita. Aga see ei rahulda ei PRIAt ega Keskkonnaametit. Ühesõnaga, põllumees on süüdi, et saaki pole, on põud, aga lehma peab kohale vedama , et mitte saada trahvi, mis võrdub kogu pindalatoetuse suurusega. Üks aasta lasksin ma igaks juhuks maa ära niita, teisel aastal samuti, aga jah, karjatamise aia tegemine on tühi töö ja vaimu närimine. Aga see ei lähe korda kontrolliametnikele. Samas näen ma ju üsna selgelt, et minu niitmine jätab maast parema – golfiväljaku mulje. Ka läheduses silma hakkavad lihapullide maad aga siiski pikapeale vaid rohututi mättaid täis. Ju näeb, kas ma jõuan ametnike ajusid paika panna. Igal juhul hetkel on mul sportlik huvi asja vastu, nagu kunagi oli võitluse tulemuseks PLK mõiste tekkimine. Mida teha, et teha ametnikule selgeks – vähemalt 95% maast vikatiga üle käidud ja see vähene on koju viidud. Nii et maa on praktiliselt ažuuris , aga trahv on nii, et ma ei ole mitte midagi ette võtnud, isegi mitte üks kõrt teist taga otsivat maad vikatiga üle käinud, selle vähese koju viimisest rääkimata.

-3  +1
Olev Ait parandas ennast
 1

11.11.18, 19:45
Vaatan saadet TPI professor Kogermanist. Minu teada oli Kogerman see mees, kes tegi ENSV töötajale midagi olulist selgeks. Asi oli nimelt selles, et tal paluti uurida mingi aine tootmist ja rakendamist ENSVs. Kogerman kirjutas oma uurimistöö lõpuks ainult ühe lause – antud ainet ENSVs ei leidu. ENSV ametnik tundis siiski huvi, et kuidas seda ainet toota ja kasutada. Muidugi tuli Kogermanil öelda, et antud ainet ENSVs pole, seetõttu pole ka vaja kirjeldada tootmist ja kasutamist. Muide, analoogne olukord on mul olnud ka viimasel ajal. Põua tõttu olen saanud mõnel põllul hektarilt heal juhul heinarulli. Aga sellisel põllul ei ole ju mõtet karjatamisega oma aega viita, isegi niitmine on luksus. Aga see ei rahulda ei PRIAt ega Keskkonnaametit. Ühesõnaga, põllumees on süüdi, et saaki pole, on põud, aga lehma peab kohale vedama , et mitte saada trahvi, mis võrdub kogu pindalatoetuse suurusega. Üks aasta lasksin ma igaks juhuks maa ära niita, teisel aastal samuti, aga jah, karjatamise aia tegemine on tühi töö ja vaimu närimine. Aga see ei lähe korda kontrolliametnikele. Samas näen ma ju üsna selgelt, et minu niitmine jätab maast parema – golfiväljaku mulje. Ka läheduses silma hakkavad lihapullide maad aga siiski pikapeale vaid rohututi mättaid täis. Ju näeb, kas ma jõuan ametnike ajusid paika panna. Igal juhul hetkel on mul sportlik huvi asja vastu, nagu kunagi oli võitluse tulemuseks PLK mõiste tekkimine. Mida teha, et teha ametnikule selgeks – vähemalt 95% maast vikatiga üle käidud ja see vähene on koju viidud. Nii et maa on praktiliselt ažuuris , aga trahv on nii, et ma ei ole mitte midagi ette võtnud, isegi mitte üks kõrt teist taga otsivat maad vikatiga üle käinud, selle vähese koju viimisest rääkimata.
Muide, olen põnevil, millal hakatakse huumoriga öeldes linnast maale saatma ametnikke,kes annavad nõu, kuidas põuaga siiski vajalik talvine hein kusagilt kokku saada.
On selge, et põlluministri käigud Tõnu Posti juurde pole see. Viimane korjas oma heina soomaadelt, mis kuumusega annavad muidugi hea saagi. Ootame ära aga aasta, kus ilm on hoopis külm ja samas kas liiga kuiv või liiga märg. Siis on need soole lootvad tegelased omadega hädas. Ja eks siis nõutakse ministrilt kiiremaid tegusid . Eks Post ole lisaks mingi organi juhile ka tootja, kes loodab mõnest konkurendist lahti saada ja sellega oma osa suurendada ja hinda tõsta. On selge, et Post on oma marksistliku lähenemisega asju pigem hukatusse viiv. Meile levitatud kommunism ja kapitalism on ju Marxi raamatutest, mis on üks suuremaid näivusteooriate allikaid.

-5  +1
Volli
12.11.18, 07:59
Olev on juba nüüd sügisel millegipärast oma talveks mõeldud marineeritud kärbseseenepurgi avanud ja sellest hea suutäie head ning paremat seenemürki suhu pistnud. Oh, jah, mis parata, kui vennikesed pea sassis on justkui heinavirn saraall.

-1  +3
Olevi kurb elu

12.11.18, 08:03
Olevil on pahad päevad,
seda kõik ta ümber näevad.
EKRE-le ta tegi häbi,
ta kellegiga ei saand läbi.

Ta lehmi, lambaid karjatab
ning sajatusi sajatab,
et keegi teda eal ei usu,
ta annaks EIP-ile nüüd musu.

On tõesti rasked tema päevad,
ta lähikondsed seda näevad.
Ei ole kusagil tal asu,
ei naand ta EKRE-stki ju kasu

-2  +3
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Hooldekodu juhiks soovib kolm inimest
Peksmises süüdistatav nõustus kaheaastase vangistusega
Hoonetest vastas vaid üks täielikult tuleohutusnõuetele
Aste kooli lapsed õppisid basseinis mereohutust
Pilt Rahaallikast tõi koolipoisile preemia
Pliidile ununenud toit käivitas suitsuanduri
Noortevaldkonna tunnustuskonkursil kaks Saaremaa kandidaati
Süvendustööde laev sattus masinarikke tõttu hätta
Mõeldes hingedeajal inimese lahkumisele
JUHTKIRI - Vabandus, mis maksaks
Orissaare mänguväljak ei saa ka sel aastal valmis
Lugeja küsib, jurist vastab
Saarlastest käsitöötootjate kogemusi Eiffeli torni jalamilt
Jäätmevedu Vättal algab veebruaris
Valjala kalmistul võetakse maha ohtlikke puid
Nädala loetavuse top 5
Auto soditi värviga  (6)
Mart Maastik kandideerib Isamaa nimekirjas riigikokku (20)
Komandandi tänaval käib läbipääsu pärast vaidlus (4)
Arengustrateegia arutelu läks tühjale saalile (17)
Uue tänava 75 elanikku soovivad ühesuunalist tänavat (23)
Kommentaarid
Arengustrateegia arutelu läks tühjale saalile (17)
Uue tänava 75 elanikku soovivad ühesuunalist tänavat (23)
Mart Maastik kandideerib Isamaa nimekirjas riigikokku (20)
TS Laevade reisijate arv ületas kahe miljoni piiri (4)
Auto soditi värviga  (6)
Merevalvekeskus kolib radarseirepunktid Tallinna  (6)
Ohvri tuttav: teipijad olid hoopis mulle võlgu (101)
Ruhnu vabatahtlikud päästjad said aasta tulijateks (1)
Vilsandi sai endale "Vilsandi" (234)
Komandandi tänaval käib läbipääsu pärast vaidlus (4)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2018. Kõik õigused kaitstud