18.10.2018. Autor: Ahto Jakson Septembri lõpus Itella SmartPostiga Tallinnast teele pandud pakk jõudis alles rohkem kui kahe nädala pärast Kuressaarde, sest sattus rikkega kappi, kust seda isegi kullerfirma kohe üles ei leidnud.
18.10.18, 10:19 Loodame, et kapis mõni hallitama läinud kanakints ei oodanud. Seda pulli ole ennegi nähtud, kus mõni tarkpea Norra kalasaagi Saaremaale üritab saata. :)
Küll aga tasub tunnustada Smartposti tööd. Kes on DPD uue pakiteenusega pakka tellinud, see teab esiteks, et paki saatmine ja ka saamine on märkimisväärselt odavam. Küll aga tekib probleem, kui pakk reedese lasti peale ei jõua. Siis tekib olukord, kus pakk seisab saatja automaadis nii reedel, laupäeval, kui ka pühapäeval ja alles esmaspäeval korjatakse peale ja teisipäeval saab saaja selle kätte.
Vahest saabub Hiinast ka pastapliiats või kustukumm kiiremini, kui meie "kõrges" arenenud ja tunnustatud E-riigis.
18.10.18, 10:51 Pakisaatja saab ka netis oma paki teekonda jälgida,või saaja käest telefoni teel küsida.Olen teinud mõlemat ja kaduma/pidama pole midagi jäänud.Rikete vastu pole keegi kaitstud.
-2+4
anonüümne 18.10.18, 11:17 tõsi ka???
-3+4
Lisa kommentaar
NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.
18.10.18, 11:17
tõsi ka???