[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Neljapäev, 21. september 2017  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
september 2017
järgmine kuu
E T K N R L P
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930




Kommentaarid

TOIVO VAIK AINULT MEIE MAAS: Kes jääb valimistel peale?
12.09.2017. Autor: Toivo Vaik, kolumnist
Maailm tormab ja möllab. Ameerikas tornaadod, Põhja-Koreas tuumakatsetused, Euroopas järjest teravamad migratsiooniga seotud probleemid. Justkui kõigest sellest vähe, otsustas Venemaa koos Valgevenega alustada sõjalist suurõppust.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Anonüümne
 3

12.09.17, 06:45
Ilmselt saab valimisliit Saarlane kõige rohkem hääli. Tuntud isikud ja vähemalt stabiilsus tagatud.
Valituks võivad saada veel reff ja sotsid. Kuigi reffi hääli võtab kindlasti Koit Kelder vähemaks.
Vaadates üleriigilist toetust võib ka EKRE volikogusse pääseda. Neil ei ole küll tuntud nimesid, kuid on rahvuslik idee, mida paljud on oodanud.
Kesk ei ole Saaremaal populaarne, Undresti häältest läheb palju Sõrvemaale. Jagatud hääled jätavad aga mõlemad ukse taha.
Meie Saaremaa vandenõuteoreetikutest kisakõridel on üldse vähe lootust hääli saada.

-35  +6
Mõistusehääl
12.09.17, 07:33
Saarlaste valimisliit koosneb mitmetest omavalitsustegelastest, kes müüsid oma kodukandi aastapreemia ja uue mugava ametikoha eest ühendvallas. Kas selliseid peame me ikka valima? EI VALI!

-6  +42
Ennustus
12.09.17, 07:37
Ilmselt saavad sotsid kõige rohkem hääli ja Saarlane jääb EKREga sinna tahapoole. Vanade ametnike valitsemisaeg on lõppemas.

-26  +11
Toop
12.09.17, 12:03
See on kindel et sotsid, reform ja saarlaste valimisliit kohad ära jagavad. Teised jäävad nulliringi. Iseasi palju valijad lasevad ennast mõjutada. Reformi eesotsas kõige rohkem neid kes koguvad lihtsalt hääli. Samad nimed aga keegi linna juhtima ei tule. Teevad lihtsalt järgmistele teed ette. Ehk valituks osutuvad hoopis teised inimesed ja jälle on mingi 10 häälega inimesed linnajuhtimise juures.

-16  +9
Valige EKRE
 3

12.09.17, 07:20
Kes jääb valimistel peale? Mis küsimus see selline on? Päris kindlasti võidab valimised EKRE. EKRE on nagu sööm värsket õhku siinses läppunud, korrumpeerunud ja stagneerunud maakonnas. EKRE on nagu üks ideedest ja teotahtest ning tegutsehishimust tiine grupp inimesi kelledel on meie kodusaare edasiseks positiivseks arenguks olemas kindel siht ning nad suudavad ka oma ideed ning plaanid korralikult ellu viia.
ELAGU EKRE!

-18  +36
Rahusti
12.09.17, 07:58
EKRE eufooria võiks lahtuda, sest nimekiri koosneb paljudest küllaltki kibestunud inimestest. Sekka eksinud lihtsalt äramoositud inimesi, kes ei saa arugi, milleks kandideerivad. Vihast kõige vastu ei piisa valimisvõidu vormistamiseks.

-31  +18
Rahustile
12.09.17, 08:42
Kibestunud oled sa "Rahusti" pigem ise. EKRE-s on hästi rõõmsameelsed, teotahtelised ja aatelised inimesed. Mida enam teiesugused EKRET mustavad, seda populaarsemaks see erakond muutub. EKRE on tulevikuerakond, selles erakonnas on midagi sellist eriliselt positiivset ning armastust oma maa ja rahva vastu.

-11  +27
olgem realistid
12.09.17, 09:17
Oh sa poiss, kus sotsid ja oravad on nüüd vahule läinud ja muudkui kribivad nüüd siin miinuseid. Aga see teid ei tee sugugi paremaks, pigem ikka halvemaks. Iga teie poolt kribitud miinus on tegelikult miinused teie eneste vastu ja süvendab teis veelgi negatiivsust. Vaadake maailma avatud pilguga ja mida te näete? Te näete, et anus erakond kes sammub õigel teel - on EKRE.

-9  +27
metsik ja möödutundetu
 1

12.09.17, 08:11
Metsik ja möödutundetu pugemine reformierakonna ees ja taga.
Ikka väga veendunud kommunist.

-1  +32
OLEW AIT EKRE nr.388 Eesti allakäigust
12.09.17, 09:51
Mõttetu pugemine reformi ees. Allakäigu spiraal jätkub. Kui me otsustame asju Lümanda vanade inimeste järgi, kes on võetud bussile ja sõidava luvhtitama Virumaale, siis me kaugele ei jõua. Hinnake asju ikka teiste kriteeriumite järgi, et kuidas vallale kokku ostetud Saaremaa valsi äri toimus , kust Tinno noppis suurelt vahelt. Lümanda meestel on hooldekodu nende jaoks, kellel lapsi pole muretsetud, Kihelkonnal olemas. Ainult mõni kilomeeter, mitte aga Kuressaares.
Rääkida EKRE kibestumisest. No kuidas saab rääkida kibestumisest, kui tegelikult saadakase aru, et meid juhivad sulid ja petised ja nn.saaremaa valla tegemine ei tee juurde ühtegi töökohta, veel olulisem , ei muretse juurde uusi lapsi. Kuidas pandi kokku nn.Lääne-Saare valla külaesinadajate punt. Olen alati saadaval, aga ei ole midagi kuulnud, et tule arutame asja ja vaatame, kelle me paneme Taritu esindajaks. Orgunnisin Taritu vana rahvamaja juurde küttepuid. Mina olen värvinud oma kulu ja kirjadega Riksu bussipeatuse ehitise. Jah, Antovi juhtimisel tehti see tema ametikoha ja valla palgal teistsuguseks. Kui mees on niikuinii vallas tööl, siis sellisete nippidega hoitakse laiemat rahvast võimult eemale. See on nii rehvormi omane. Tunneme neid, sest olen poliitikas hr. Jüri Toomepuu kutsest alates. Ehk siis 25 aastat juba. sellest ka minu praktiline teadmus.

Olev Ait
EKRE
nr.388

Arvan, et EKREL on soov lõpetada EESTI allakäigu spiraal. Nii need asjad ei lähe.

-5  +24
Volli
 4

12.09.17, 08:45
Kes jääb valimistel peale, see selgub valimistega aga see pole sama asi, mis valimiste võitmine või võimule saamine.

Kena, et kirjutis lõpeb sellega, kuidas "kanditakse" nimekirja sees hääli - KOVi puhul ei kanditagi, kes sai rohkem, see sai rohkem. Asukoht nimekirjas ei oma pea mingit tähtsust - võrdse häälesaagi puhul on tagapool olija koguni eelistatud olekus. Hoopis teine asi on aga mandaatide "kantimine" - peale valimisi selgub, kes volikokku saanutest loobuvad oma volikogu kohast nimekirjakaaslase kasuks. Ja kes moodustavad koalitsiooni, see on hoopis kolmas asi. Näiteks viimased valimised Kuressaares võitsid SDE ja REF aga koalitsiooni moodustasid kibekiirelt SDE ja IRL. Poliitikat tehakse kulisside taga ja juba hetkel võib olla paika pandud näiteks SDE ja REFi koalitsioon ning koguni kohad ära jagatud - Andres Tinno volikogu esimeheks ja Madis Kallas vallavanem/linnapeaks. :)

Ja siis tuleb see kõige keerulisem asi - mida selle kättesaadud võimuga peale hakata. Tuleb ju loodavale vallale võimalikke kohustusi juurde pea igapäevaselt juba enne valla loomist. Näiteks eilne kirjutis "Euroopa väikesaarte ühenduse koosolek võib tulla Eestisse". Tore, kui seda asja suudab korraldada Saaremaa vald. 2014 oli Saaremaa sarnase asja korraldamiseks suutmatu. 2013 teatas Bornholm läänemere saarte ühenduse B7 koosseisust lahkumist ja eesistujaks oleks pidanud rotatsiooni korras saama Saaremaa. Oleks, aga saare maavanem teatas, et ei suuda. Hiidlastel suutlikusega probleemi polnud ja võtsid selle koorma kandmise koheselt enda kanda.

Lähme siis kenasti valima ka, et Saaremaa ei oleks jälle KOVi valimisaktiivsuse viimane Eestis ainsana alla 50%.

-26  +24
kas keegi usub Filippovi juttu
12.09.17, 10:24
See mees on puhas vahutaja.

-1  +25
seebivaht
12.09.17, 10:31
Paraku see nii tõesti on, et mõne inimese peamine töö tundub jahumine ja mullikeste puhumine olevat.

-0  +22
Poeet
12.09.17, 11:24
Millest ta nüüd jälle jahub?
Pole meila sellest kasu.
Millal seda ükskord mõikab?
Kas kui munad maha lõikan?

Volli ei jaga valimistest essugi,
selle asemel võiks minna pessugi.
Istub, aina kommentaare laksib,
harimatuid, inetuid ta rapsib.

Kurb on mehe tulevik,
krahmab varsti pudelit.
Kriblamine suur hobi tal,
lollakas kui lambatall.

Poeedil ägedad luuletused on,
Volli hädine kui kärnkonn.
Kõik teda maha suruvad,
linnapeal taga kiruvad.

Varsti'p julge kuvaritki avada,
saadki kohe täie pasaga.
Niigi vaikseks mehikene jäänud,
seaks peatselt ennast söönud.

Vollikene araks läind,
mandril eales pole käind.
Junnarit ta kardab väga,
vahib teda kui vana säga.

Miks kommentaare väheks jäänd?
On see mingi kõnekäänd?
Hirmunult viimseid komme kriblab,
voodiall suurest mõnitusest sibab.

Varsti tuleb tunnistada, et
Volli pähe saanud kadett.
Alistuda tuleb tal,
Junnari jalge all.

Küll on kurb tema meel,
viimased kommid tulevad veel.
Varsti on sel saagal lõpp,
saarlane näebki ju tõtt.

Rahuajad tulemas on,
kui maha surutud see jonn.
Mehikene üsna hale,
tõmbub vaikselt eemale.

-15  +19
Volli
12.09.17, 11:57
Tõsiselt hea haiku! Sul on annet.

-15  +7
Omamoodi
 1

12.09.17, 08:53
EKRE ülistajad võiksid läbi lugeda: http://publik.delfi.ee/news/inimesed/varro-vooglaid-ahvardab-ekre-voimule-paasedes-jaab-no99-rahata-tootajad-vallandatakse?id=79470842
Päeva nali: "EKRE on nagu sööm värsket õhku..." :))

-24  +5
to Omamoodi
12.09.17, 09:11
Aga nii on ja nii see ka jääb! EKRE on kui värske briis mis pakub leevendust siinsele ülekuumenenud ja läppunud poliitmaastikule. Samas on EKRE kui paljude erakondade jaoks ka nagu stiimul ja seda mitte selles mõttes, nagu seda sõna tänapäeval sageli ekslikult kasutatakse. Vanas kreekas tähendas stiimul pigem eesli taganttorkimise keppi - kui eesel ei tahtnud enam edasi minna või kaldus õigelt teelt kõrvale - siis stimuleeriti teda terava kepiotsaga kergelt sabaalt.

-7  +22
OLEV AIT seisust

12.09.17, 09:53
Mõttetu pugemine reformi ees. Allakäigu spiraal jätkub. Kui me otsustame asju Lümanda vanade inimeste järgi, kes on võetud bussile ja sõidava luvhtitama Virumaale, siis me kaugele ei jõua. Hinnake asju ikka teiste kriteeriumite järgi, et kuidas vallale kokku ostetud Saaremaa valsi äri toimus , kust Tinno noppis suurelt vahelt. Lümanda meestel on hooldekodu nende jaoks, kellel lapsi pole muretsetud, Kihelkonnal olemas. Ainult mõni kilomeeter, mitte aga Kuressaares.
Rääkida EKRE kibestumisest. No kuidas saab rääkida kibestumisest, kui tegelikult saadakase aru, et meid juhivad sulid ja petised ja nn.saaremaa valla tegemine ei tee juurde ühtegi töökohta, veel olulisem , ei muretse juurde uusi lapsi. Kuidas pandi kokku nn.Lääne-Saare valla külaesinadajate punt. Olen alati saadaval, aga ei ole midagi kuulnud, et tule arutame asja ja vaatame, kelle me paneme Taritu esindajaks. Orgunnisin Taritu vana rahvamaja juurde küttepuid. Mina olen värvinud oma kulu ja kirjadega Riksu bussipeatuse ehitise. Jah, Antovi juhtimisel tehti see tema ametikoha ja valla palgal teistsuguseks. Kui mees on niikuinii vallas tööl, siis sellisete nippidega hoitakse laiemat rahvast võimult eemale. See on nii rehvormi omane. Tunneme neid, sest olen poliitikas hr. Jüri Toomepuu kutsest alates. Ehk siis 25 aastat juba. sellest ka minu praktiline teadmus.

Olev Ait
EKRE
nr.388

Arvan, et EKREL on soov lõpetada EESTI allakäigu spiraal. Nii need asjad ei lähe.

-2  +25
oh jah
 3

12.09.17, 10:02
miks tejahute mingi mõttetu ekre teemal - neist pole ju mingit eesti rahva asja ajajaid. Kamp tigetsejaid ja lärmajaid ainult. Valida tuleb ikka neid, kes ka reaalselt elu edasi viivad ja selleks ka võimelised on, kellel on ideid elu edasiviimiseks. Aga see paljas pasunasse andmine - andke andeks ja unustame selle kamba.

-24  +8
to oh jah
12.09.17, 10:10
Kas vargad, valetajad, aferistid ja sulid on teie arvates siis elu edendajad uues Saaremaa vallas? Ainult EKRE-l ei lasu sulitegemise süüd ja neil puuduvad luukered kapis. Mis puutub kohapealse elu edendamisse ja majandamise oskuslikku toimetamist, siis ka selles vallas on EKREL suurepärane võimekus olemas. Jätke palun EKRE avalik laimamine ja inimestees negatiivsuse külvamine.

-6  +24
OLEW AIT EKRE elab maal
12.09.17, 10:23
Kuidas jääb siis Siimon Kallase 10 miljoni dollari afääriga. kas jälle unustame nende patud ära ja laseme jahuda mingitest olematutest tigetsemistest. Tinnod, Luksid, kogu valla punt on paras punt sulisid ja valetajaid. Kus on Taritu jalgpallistaadion?.
Seda pole ega tule, aga raha on mõne mehe majades.EAS on Tinnode lüpsilehm. Suured lubadused, aga ehitatakse endale suvilaid linna. Nii et silm ka ei pilgu.
Rehvorm võimust nii kaugele kui võimalik, soovitavalt kinnimaja uste taha.

-1  +31
oh jah
12.09.17, 15:06
sinu ekre võimekus on mull. Ainult valetamist ja vassimist on selle erakonna juhid näidanud. Ära arva, et kõik sinusugused naiivsed on.
Ekret polegi vaja laimata - oma valedega teevad nad seda ise.

-18  +4
Üleskutse valijale
 2

12.09.17, 10:27
Tuletaks kõigile meelde, et valima minnakse VOLIKOGU s.t kohalikku RIIGIKOGU ehk teisisõnu SEADUSANDJAID. Ärge valige seadusandjateks endisi SEADUSTÄITJAID s.t endisi vallaametnikke, sest nemad on harjunud töötama stiilis: "Kuulen ja täidan käsku, Teie kuninglik kõrgus". Volikokku tuleb valida avali mõistuse ja laia silmaringiga inimesi, kes oskaksid näha puude tagant metsa ehk teisisõnu kes näeb veidikenegi oma taskust kaugemale. Valimisteks esitatud nimekirjad koosnevad valdavalt "endistest". Nende valimine tähendab tänase poliitika jätkumist. Tänase poliitika juhtlause on "Allamäge libisedes võiduka lõpu poole." Kõik on kõigiga tuttavad, ühised sidemed ja tegemised on juba paarkümmend aastat vanad, nagu vanad sissekäidud sussid - pehmed ja jala järgi, kuid teiste ees jalga panna ei kinnita. Tulevane vallavalitsus tuleks seevastu komplekteerida konkursi korras, kaasaarvatud ka vallavanema ametikoht. Seega, kui soovime, et siin roiskuva veega konnatiigis midagi muutuks, tuleks volikokku valida kandidaate kes suudavad mõistuse poolest ja reaalselt soovivad midagi ära teha. See valik ei saa olema lihtne, aga proovime siiski. Kaotada pole midagi, hullemaks minna ei saa. Selget mõistust sulle, valija.

-1  +27
lehmalellepoeg
12.09.17, 11:34
Katsu leida Saaremaal inimesi, kes omavahel tuttavad või sugulased pole. Kui kaks vöörast inimest jutu peale saavad, selgub peagi, et nad on miskitmoodi omavahel sugulased ja ühiseid tuttavaid on lausa kümneid. Muus osas olen peaaegu nõus. Lisaksin, et endiste ametnike hulgas on ka ikka mõningaid tublisid inimesi, kes suudavad oma peaga mötelda.

-13  +10
\"Üleskutse valijale\" autor
12.09.17, 21:29
Tegelikult olen EKRE liige. Aga üleskutse mõistuspärasele tegevusele võiks puudutada kõikide erakondade ja valimisliitude poolt hääletajaid. Äkki suhtuks seekord valimistesse nagu meie tuleviku kujundajate valimisse, mitte aga "väärikate ja teeneliste" riigi palgale edutamisse. Eriti valvsad olge "broilerite" poolt hääletamisel. See lihakana tõug on toidu nimel valmis kõigeks.

-0  +12
Ken
 1

12.09.17, 10:37
Reformierakonna propagandaartikkel.

-3  +26
OLEV AIT seisust
12.09.17, 12:13
Nii see tundub olevat. Eks Tinno võis visata mõne sajase, et sina jutuvestja tee midagi meie heaks.
Olev Ait
EKRE
nr.388

-0  +21
kandidaatide haridus
 8

12.09.17, 11:04
EKRE võib ju valimised võita, aga mis edasi. Haridusega on neil kehvad lood, aga ilma ei tule valitsemisest midagi välja
https://kov2017.valimised.ee/kandidaadid?county=74&parish=714&district=1
Kui nüüd erakondade kandidaatide nimedel klikkida, on näha, millised erakonnad on parema ettevalmistusega
EKRE
Kõrgem haridus 3 (Ait, Kuusk, Ots)
Keskeri 7
Põhiharidus 8
Millest see tuleb, et nad pole isegi haritud noori oma seltsi saanud? Vist sellest, et harimata inimestele on lihtsam ajupesu teha ja neid on kergem hirmutada.

-23  +11
OLEV AIT seisust
12.09.17, 12:09
Mis loeb haridus? Ega haridus matsi riku. Mida annab punase ökonoomia haridus? Mitte midagi. Punase ehk marksistiiku kapitalismi nn. arendamine ongi meid viinud väljasuremise äärele. Kas itaalia fioloog on parem kui keskeriharidusega juht. Volikokku pürgijad peavad eekõige olema nõus juhtoina rolliga, mitte aga nurgas nohisevad itaalia filoloogid. Kindel on see, et EKRE TOOB MUUDATUSI. Selle garantii ma julgen anda.

Vanadega läheb vanaviisi. Need vennad on endised NLKP ja ÜLKNÜ tipptegijad, kes tahavad, nagu varemgi, pinnal hulpida. Jätame need tegelased sellest lõbust ilma, härrased valijad. Igal juhul ärge tulge pärast ütlema, et valisin küll rehvormi, aga minu maja ei kerki, aga ma saan vahel mingi tatise otsa Tinno EASilt väljameelitatud rahaga ehitamisolevate majade ehitamisel.
Olev Ait
EKRE
nr.388

-5  +22
kandidaatide haritus
12.09.17, 12:32
Tänapäeval ei olegi enam kuigi oluline haridus vaid pigem ikka haritus. On ju juba ammugi teada tõsiasi, et paljud nõndanimetatud praegustest poliitikutest on endale diplomi lammaste ja kitsede eest ostnud.

-1  +20
Olev Aidale
12.09.17, 14:52
Eks sa ise tead, oled ju ise ka nõukaaegse haridusega. Paraku unustad sa tösiasja, et vahepeal on olnud 25 a oma riiki ja peale kasvanud haritud noorte pölvkond, kes pole punast haridust saanud

-12  +2
OLEV AIT haridusest üldse
12.09.17, 16:30
Kuidas pole saanud haridust? VaimuMaailm tiirlebki vabamüürlaste -juutide teooriate najal. Marx arvas kõrge vabamüürlasena, et turumajandus paneb kogu elu paika. Teine juut ütles, et turumajandus paneb elamise vaba langemisse, aga Nobeli preemia sai ikkagi. Punane on minu silmis kogu see loodusseaduste vastane vahutamine.

-0  +14
oll RIKSULT
12.09.17, 16:33
Kes teile seda mittepunast haridust andis. Jüri Ant. No muidugi, tema andis ka mulle NLKP ajalugu. Muutus ainult silt , ENSV asemel on nüüd millegipärast EV. Millal saabub aga EW? Või see ei saabu, vaid tuleb kätte võidelda.

-0  +14
püha müristus
12.09.17, 17:56
Vaatasin kõigi EKRE kandidaatide haridused ja staatused läbi. Peamiselt põhiharidusega pensionärid või ehitajad. Halloo!

-12  +5
OLEW AIT EKRE elab maal
12.09.17, 21:09
No näh, praegu esineb vene filoloog Jaak Aab. Endine NLKP keskmine tegelane. Nõnda sobib ministriks. Kas siis volikokku minekuks peaks olema NLKP parteikooli või KGB kooli kasvandik, või KGB Akadeemia kasvandik nagu Raivo Aeg?

-0  +10
OLEW AIT EKRE elab maal ja soovitab suuremat pilti
12.09.17, 21:18
Kas teab keegi, milline kaitseminister meil viimati sõjaväes teenis?
No ärge vaadake seda formaalset haridust, saamata aru, mis selle kõrghariduse taga üleüldse peitub. Mul on TRÜ haridus. Töötasin üle kümne aasta TPIs arvutitega. Valige siis mind, kui teil pensionärist ehitajad ei meeldi. Meil ei ole vist Maire Aunastet ja Mihkel Rauda ja veel paljusid teisi pullivendi,kes tulevad suurt tegema, aga siis selgub, et kogub oma hääled, istub natuke kohal ja läinud ta ongi.
Olev Ait
EKRE
nr.388

-0  +9
kommentaarile \"kandidaatide haritus\"
 2

12.09.17, 14:54
Kas sa tahad väita, et on olemas mingi müstiline haritus ilma hariduseta? Vöin ütelda, et ei ole.

-15  +5
Vaada jah!
12.09.17, 20:34
see näitabki, et sinul seda esimest pole.

-2  +8
OLEW AIT EKRE elab maal
12.09.17, 20:36
Kindlasti peab koolis käima. Tuleb siiski vahet teha, mis haridus on, milline on inimese enda põhiloomus. Arvan, et elu sunnib mõnikord nohiku poolsest inimesest juhi moodi tegelase saama. Ja muidugi on oluline, kuidas on seegi haridus saadud. Siin toodigi välja, et äkki on lammaste eest. Siis polegi eriti haridust, on heal juhul diplom.

-0  +12
anonüümne

13.09.17, 09:39
Valimistel jääb peale raha ja tutvused mõne "firmaga". Kes sai kunagi VEB- fondi ja kolmandikuga sulas hoo ja järje sisse. Teistel pole siin suurt midagi teha... Kes on õppinud kusagil pealinnas režiid,istub riigikogus tuhandete otsas jne. Moodustatakse mingi monstrum kokku ja siis tekivad rahameestest volinikud, kes seda jama tüürima hakkavad. Kuidas arutatakse kuu jooksul ühel korral kokku saava vallavolikogu päevakorra küsimusi, mis hõlmavad tervet Saaremaad? See võib toimida Muhu saarel, kus ka seni oli omavalitsus. Milleks see kammaijaa vajalik oli, eks see selgub tulevikus. Pime on meie tuba...

-1  +6
üleskutse
 2

13.09.17, 11:00
Head valijad, palun ärge valige enam neid praeguseid asjapulki, need inimesed on vaid omakasu peal väljas ning Saaremaa inimeste saatus ei huvita neid karvavõrdki.

-2  +7
OLEW AIT EKRE elab maal
13.09.17, 11:50
Eriti naljanumber on keskerakonna esinumber. elupõline talina mees ja nüüd püütakse selle mehikese abil ennast püünele ajada. Absoluutne loll peab olema , kui seda päkapikku valida. Võite EKRE asemel väheteadlikult valida isegi keskerakonda. Aga Eesmaa, kindel poliitharimatuse tunnus valija poolt.

-0  +8
miitzu
13.09.17, 23:12
oot oot kelle huvides siis neid kuressaare tänavaid remonditakse

-1  +0
naiivitar
 1

13.09.17, 14:03
naiivitar

-0  +0
Lumivalgeke
13.09.17, 16:13
Sina Urve siin kommimas või?

-0  +4
Valige need,
 1

13.09.17, 14:26
kellele meeldivad nn. põgenikud! Need on enamuses ju kandideerimas. Vist üks erakond on teisel meelel. Meie kohalik elu hakkab edaspidi väga sõltuma riigikogust, sest nad võtsid vastu otsuse RB valmis ehitada ja see ehitus toimub tõeliselt üle laipade. Väga valet prognoosi kasutati. Tegelik eelarve läheb nagunii vähemalt kaks korda suuremaks ja juba see paneb meid käpuli. Loodetud tunnelit loomulikult ei tule, mis võiks natuke kaubavoogusid juurde ehk anda. Samuti ei julge keegi ka Saaremaa sillast rääkida. See oli juba enne eelmisi riigikogu valimisi selge. Tookord materdati neid, kes ei soovitanud sillast mõeldagi. Küsige nüüd jälle! Nendest Eesti ja ka Saaremaale kõige tähtsamast probleemist mitte keegi ei piiksata. Mis lahti? need probleemid hakkavad meid kõige rohkem mõjutama. Kes iganes valituks saab, palun püüdke riigikogu mõjutada ja nendest ämbritest ruttu vabaneda, kui vähegi eestlased ja saarlased olete!!!



-0  +6
taas punab päiksekiirtes pihlapuu
13.09.17, 16:12
Sotside kandidaat Jüri Saare kunagise lubaduse järgi peaks see sild juba mitmed head aastad tagasi valmis olema. Valige aga jälle selliseid tühja tuule tallajaid, valige aga valige. Lõpuks peate te ise selle selliste tuulestviidud kandidaatide kokkukeeratud sita ise taas ära sööma.
HEAD ISU TEILE SELLEKS!

-0  +7
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Kuressaares põles müügis olev hoone (4)
Jane Tänak avab peagi Kuressaares ilusalongi
Politsei otsib Kuressaares kadunud 69-aastast Pauli
TS Laevad Hiiumaad rohkem ei kasuta (5)
Hotelli Meri vastas näkkas suur säinas (2)
Kangadžungel laieneb ja avab peagi uksed (2)
Kahtlased ärikad pakuvad potte ja panne (1)
Silmatorkavalt tore ja kollane maja
Apollo kino avatakse tuleval laupäeval
Kupli all saab visata leili ja hoida moose
Kuressaares toimub nii palju asju
Koostöös saab luua toimiva süsteemi (10)
Pihlakate asemel tagasi pihlakad
Noored: plaanime hääletada!
Kaks kantsi – ja kool nende vahel
Nädala loetavuse top 5
MART MAASTIK: Kas maakonnalehes vohab tõesti tsensuur?! (20)
Kuressaares põles müügis olev hoone (4)
Komisjonipood Saladus sulgeb eneselegi ootamatult uksed
Me tegime ju ainult natuke nalja!
Kõik läheb nii, nagu me ei taha (19)
Kommentaarid
Leedo toiduäride kasum kukkus (12)
TS Laevad Hiiumaad rohkem ei kasuta (5)
Kuressaares põles müügis olev hoone (4)
Hotelli Meri vastas näkkas suur säinas (2)
Koostöös saab luua toimiva süsteemi (10)
Eksperdid: STOP-märke on peatänaval parasjagu (26)
Kangadžungel laieneb ja avab peagi uksed (2)
Kõik läheb nii, nagu me ei taha (19)
Kahtlased ärikad pakuvad potte ja panne (1)
Vali minu (termodünaamiline) ahnus! (19)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2017. Kõik õigused kaitstud