[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Neljapäev, 30. märts 2017  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
märts 2017
järgmine kuu
E T K N R L P
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031




Kommentaarid

Kantsler: Sõru-Triigi on mugavusliin
18.03.2017. Autor: MM
Majandus- ja kommunikatsiooniministeerium (MKM) ei pea põhjendatuks Saare ja Hiiu maavalitsuse soovi saada Sõru-Triigi laevaliinile tihedam graafik.
Sorteeritud esimestena:vanemad   uuemad   parimad
Piiratud mõtlemine

18.03.17, 00:13
Nii nende ametnikega on... Riigi maantee pikendus on nüüd mugavusteenus. See milline on meie elu- ja ärikliima neid ei huvita. Tüüpiline vabandus on viitamine EU direktiivile. Tuletage meelde kraanikausside saagat ehk tõlkes kaduma läinud.

-2  +70
Anonüümne

18.03.17, 00:32
Suure naeratuse tagant ei paista välja, et kui "üksikud ettevõtjad" on enda kaks suurt masinat parvlaevale ajab, ei ruumi sinna enam kuigipalju "reisijaid".

Aga lahendus on käest võtta - keelake firmaautodele laevalesõit ära. Ettevõtlus on ametnike jaoks üldse üks tüütu ja võõras masinavärk.

-2  +61
jumal, sa näed

18.03.17, 07:05
ja ei mürista! Mul on väga häbi ja piinlik, et Eestis on selliseid kantslereid kes suudavad nii süüdimatut juttu ajada. Teie olete mugavusametnik kes ei näe oma pastaka otsast kaugemale. Muuseas statistiliselt on riigikogu saali täituvus aastaringselt ca 15 protsenti. Ja kuluhüvitiste eest autode liisimine on selgelt ühe inimgrupi teisele eelistamine! Otsene küsimus, mida me nende sulidega teeme, lubame liisitud autot 2x nädalas kasutada ja riigikogu saali paneme kinni, hääletagu puu all!

-0  +93
Volli
 1

18.03.17, 07:42
Täielik lõhkise küna olukord.

Selleks, et klattida käkki, mille URVE PALO valmis küpsetas, tuli hiljem muuta mitmeid seadusi. Üheks selliseks muudatuseks on kommertsvedude keeld parvlaevaliinidel, mida doteeritakse riiklikult ja see tähendab kahte asja:

1) Doteeritud vedajalt ei saa tellida reise "kommertsalusel" sest sellega loodaks erinevatele ettevõtetele erinevad tingimused (üks ettevõtja maksab osalise hinna piletist ja teine täismahus) ning “ettevõtjate majandustegevuse toetamine on vastuolus ühistranspordi korraldamise ja rahastamise põhimõtetega ning kujutaks endast lubamatut riigiabi.

2) Doteeritud vedaja kõrvale ei saa tulla teistel alustel vedajat samale liinile, (nt loodava Saaremaa Valla ja Hiiumaa Valla ühisettevõtet,) sest "üksikute ettevõtjate majandustegevuse toetamine on vastuolus ühistranspordi korraldamise ja rahastamise põhimõtetega ning kujutaks endast lubamatut riigiabi" ning Kihnu Veeteede riiklik doteerimine oleks ju siis ... Lisaks on omavalitsusel või kellegi kolmandal ÜTSis keelatud tegelda suursaarte vahelise laevaliikluse korraldamisega. (Varem polnud ÜTSis üldse kirjeldatud, kes korraldab suursaartevahelist ja ja suursaartega parvlaevaühendust - Riik lihtsalt korraldas. Urve Palo jama silumisega on saavutatud tänaseks teine äärmus - nende asjade korraldamisega PEAB tegelema Riik ja võib tegelda AINULT Riik)

Head haldusreformi!

-6  +53
njaa
19.03.17, 17:14
Selge, mõistan... Urvel tõmbas tugevad krambid sisse. Kui oligi juba hilja.

-1  +3
Irw
 1

18.03.17, 08:03
Keelatud riigiabi -siis tuleks kõikidel teedel ka ettevõtete autodel liiklemine keelata ! Ja kust see laevake järsku suuremaks paisus

-3  +65
Volli
18.03.17, 08:16
Tegelikult läks esmalt väiksemaks - algselt räägiti 30st sõiduautost (+ veel võimalik ripptekk), nüüd siis hakkas jälle kasvama aga esialgse mahtuvuseni pole veel jõudnud.

http://www.vta.ee/?id=30065

-5  +31
Anna kannatust

18.03.17, 09:31
Kui üks kantsler nii lolli juttu suust välja ajab, siis ei peaks ta mitte selles ametis istuma.

-2  +68
KANTSLERILE
 1

18.03.17, 11:25
Mereviki andmed : kandevõime 142 tonni
reisijaid 200
22 sõiduautot

-2  +46
Võrdluseks
19.03.17, 13:15
Kõrgelaid : kandevõime 254t
reisijaid 200
sõiduautosid 30

-0  +26
tige kala
 1

18.03.17, 11:34
No nii l.lli juttu pole ammu lugenud . Arvud räägivad ju iseenda kahjuks . Suvel 60 % täituvus keskmiselt näitab seda et suve tipul ( juuni keskelt augusti alguspäevadeni ) on täituvus 100 % lähedane . Ja uus laev on ju väiksem - kas kantsler on mingit kanget teed joonud või et sellist jama suust välja ajab - kandevõime pea poole väiksem ja autokohti on ju vaid 22 ( kantsler võiks ajaviiteks mõne registri ka lahti teha )
Juba eelmise aasta juulis oli pea võimatu laevale saada - jäin maha isegi siis kui olin üldjärjekorras esimene - veel hullem : ka üks bronni vend jäi maha , kuna mingi segadusega olevat bronnid valesti jooksnud . Kasutasin seda liini eelmise aasta juulis 7 korda - alati oli mahajääjaid . Ja sama laeva probleeme vormsi vahel teades - palju õnne : turismile pannakse ikka mõnus põnts ( muidugi kui kilk kõrgelaidu ära ei osta ja sellega lisareise ei paku )

-2  +71
Tule, taevas, appi!
18.03.17, 12:34
ja sellised tuulestviidud mõistusega inimesed juhivad meie riiki, arendavad majandust ja teevad haldusreformi.

-2  +53
appi, appi!

18.03.17, 17:17
ja sellised ongi meie kõrgelttasustatud kanslerid.

-0  +35
Ons 1.aprill

18.03.17, 17:51
Kas see on aprillinali? Riigi poolt korraldatud transpordiühendus on mugavusteenus !!! Ja ettevõtja transpordivahendi üle väina vedu on EL poolt keelatud riigiabi !!! No tule Ansip appi! Pange kogu maanteetranspordile veto peale, ka seal sõidavad ettevõtjate autod. Kui aga Estonian Airis oli vaja miljoneid luhvtitada ja pärast veel Nordicasse neid uputada, siis jäi õigust veel ülegi. Ja virila näoga seletati pärast korralekutsumist, kui lollid need euroametnikud on, kes Eesti edumeelseid, aga kasuahneid asjamehi ei mõista. Praamiühendus kahe saare vahel on mugavusteenus ...., aga muhu ja mandri vahel?

-0  +42
keelame

18.03.17, 18:30
Keelame esmaspäevast Kuivast-Virtsu ja Rohuküla-Eltermaa liinil firma autode sõidud. Lubame ainult reisijate veo ja reise võtame poole vähemaks.

-0  +32
OLL

18.03.17, 18:50
Kust selline haige lahti on pääsenud? No arusaamatu. Aga mida teha, kui mõistust pole antud . Mette piretki.

-0  +42
eh hee!

18.03.17, 19:33
Kõik õige! On ju mugavusteenus, sõidad peale ja ei aeruta ega midagi ja oledki üle. Sama on aga ka Emajõe ja ka teiste me maarjamaa sildadega, sõidad üle ning ei pea isegi pidurdama, supermugav.
Siin on raha vedelemas ja vaja kokku korjata!
Me ei peame mitte MTÜ Saarlase vaid hoopis siia mugavustsooni Saaremaa ISP looma!

-0  +20
...

18.03.17, 21:43
krt see tutvuse kaudu kantslerite ametisse määramine peab ära lõppema, mõtlemisvõimelisi inimesi oleks kandideerimas piisavalt!

-0  +30
Vaada!

19.03.17, 08:05
Egas ametnik pole rumal aga mõttekultuur on tema sõnades!

-0  +6
tigedik

19.03.17, 10:00
No kuna see "imevastus" jõudis ka postimehesse , siis loodame et see kantsler esmaspäeval viib ministrile lahkumisavalduse

-3  +51
Urmas Selirand

20.03.17, 20:32
Palun andeks, aga see tädi on lihtsalt loll!

-1  +15
Nojah
 1

21.03.17, 12:40
Ei saa mitte vaiki olla selliste avalduste peale.

Kuna ühistranspordi organiseerimine saarte ettevõtjatele on keelatud riigiabi, siis ettevõtlus tuleks saartel keelata. Saarte elanikele maksta äraelamiseks sotsiaaltoetuseid (kuid vähesel määral sest poed peaks saartel sulgema keelatud riigiabi tõttu) ja toitlustamiseks ning riietamiseks anda humanitaarabi. Kogu probleemistik aga anda lahendamiseks sotsiaalministeeriumile. Päris hea Orwellilik lahenduskäik? Keegi võiks raamatukirjutamiseks inspiratsiooni saada.

-0  +6
eh hee!
21.03.17, 19:35
meiteid on ju keigest 30 tuh. ! Need kes siit karand neid äi saa arvestada ja nad on nagu äraandjad ja nemad äi tule ilmaski tagasi. Maad lähevad järjest rohkem pagulaste, äi ikka tulnukate kätte. Meitel on tudikeste saar, just iga päivaga aina rohkem ja see poole on mete riigi poliitika oma tsentraliseerimistega triivind. Varsi on hülgeid ka mete meres rohkem kut saarel inimesi ja seepärast oleme kut kruvide vahel ja meitega äi arvestata! Õige ka! Virumaal poliitiliselt ebastabiilne ja just seda piirkonda tuleb doteerida, et need asukad äi mõtleks piirikupikuid äkist nihutama hakata! Meite tudikesed aga varsi läind ja tolku sest dotatsioonist siis!
Üks aga on hää! Vaada, uuved maaomanikud suures osas on suurest euroopast ning metel on ja jääb võimalus mõne kuningriigi osanikuks hakata!

-1  +1
Lisa kommentaar

Nimi*:

E-mail:

Kommentaar*:

NB! Meie Maa ei vastuta artiklitele lisatud kommentaaride eest, kommentaari sisu eest võtab endale vastutuse kommentaator. Meie Maal on õigus kustutada kommentaare, mis ei vasta sisult headele tavadele so kommentaarid, mis on: teemavälised, kirjutatud teise isiku nimel, solvavad, labased, sisaldavad reklaami, vaenu õhutavad, ebaseaduslikule tegevusele üleskutsuvad.

Täna loetuimad
Tihe suupruukimine EKRE aadressil tõi Maria Kaljustele kaela aukohtu (3)
Säästumarketi hoone sai eile uue omaniku
In memoriam
Robootikavõistluse kulud võtavad koolil hinge kinni
Kuressaare saab veel kaks piirkonnapolitseid
Mis juhtus?
MEIE MAA TV! Töö- ja karjäärimessist sai osa üle 600 huvilise
Hea, kui oleme teinud kõik meist oleneva asjade kordaminekuks
Ruhnust tasuta autoteenindusse
Leisi alajaam uuendatakse miljoni euro eest
Pöide alustab läbirääkimisi ühinemiseks
Ilu meie ümber tuleb ise luua
VOOTELE HANSEN AINULT MEIE MAAS: Tõest möödumine ja võim (1)
JUHTKIRI - Tööotsingul
Nädala loetavuse top 5
Mis juhtus?
MARIA KALJUSTE: Tubli, Vladimir Putin! (8)
Liisa Saaremäel sai kristallkingakese
Ema käis mandril lapsi otsimas
Esimene Saaremaale loodav erakool leidis sobiva pedagoogi (2)
Kommentaarid
VOOTELE HANSEN AINULT MEIE MAAS: Tõest möödumine ja võim (1)
Tihe suupruukimine EKRE aadressil tõi Maria Kaljustele kaela aukohtu (3)
Pisiasjad viivad automõlkijate tabamiseni (3)
Saarlased soovivad pealinna suunal lisalende (2)
Saaremaa ühines nutikate saartega (1)
Ühistranspordi korraldamine võib minna Saaremaa vallale (3)
Agricenter – aiapidajale mõõdu ja vajaduse järgi (1)
Kohvik Nautleja avab lossipargis peagi uksed (8)
MARIA KALJUSTE: Tubli, Vladimir Putin! (8)
RAIVO AEG: Sõmerast – kaalutletult (29)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2017. Kõik õigused kaitstud