Autor:
MMReede, 27. september 2019.
Loe kommentaare |
KommenteeriIga ettevõte on loodud selleks, et see teeniks kasumit. Kasum tuleb sellest, kas ja kuidas inimesed kasutavad pakutavat teenust. Kui pakutav teenus on monopoolne, siis vahet ei ole, kas kvaliteet on väga hea või lihtsalt hea või normaalne.
Seega on teenuse pakkuja kuningas. Ta ei peagi arvestama sellega, mida tahavad need, kes konkreetset teenust tarbivad.
Muidugi oleks suurepärane, kui Saaremaale lendaks oluliselt uuem kui 20 aasta vanune lennuk, oleks hea, kui ei peaks Tallinnas uuesti tegema check-in’i. Otse Saaremaale ju ükski suurfirma ei lenda. Paraku jah, mõnikord jääb väga napiks see aeg, et kolida ühest lennukist teise ja ära teha vastavad lennujaama protseduurid. Arvestades ka seda, et Tallinna kontroll on mõne teise lennujaamaga võrreldes piinlikult punktuaalne. See, mis puudutab check-in’i.
Samas on alati võimalik praamiga mandrile sõita, ei pea arvestama pagasi ega igasuguste aeganõudvate protseduuridega. Maksimum neli tundi sõitu ei ole teab mis aeg. Niisiis, kas lennuliiklus ikka on monopoolne? Teenuse pakkuja võiks pigem sellele mõelda.
27. september 2019