Kingime maski Meie Maa tellijale
[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Reede, 22. jaanuar 2021  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Arhiiv
eelmine kuu
jaanuar 2021
järgmine kuu
E T K N R L P
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031




Uudised

SISUTURUNDUS: Street Fighter II: The World Warrior – tagasi 90ndatesse (2)
Autor: MM
Teisipäev, 01. detsember 2020.

Loe kommentaare | Kommenteeri

Street Fighter II: The World Warrior on NetEnt poolt välja antud slotimäng, mis põhineb kunagisel videomängul. Mängus on kasutusel ehe disain ja muusika, mis viib mängija tagasi 90ndatesse. Järgnevalt teeme ülevaate populaarse videomängu ajaloost ning tutvustame slotimängu põhjalikumalt.

Originaalmängu ajaloost

Street Fighter II: The World Warrior on võitlusmäng, mille töötas välja Capcom 1991. aastal. Mäng oli järjeks Street Fighterile, mis ilmus 1987. aastal. Tegemist on esimese üks-ühele võitlusmänguna, mis andis mängijale võimaluse valida erinevate unikaalsete võitlusstiilidega tegelaste vahel. Spetsiaalsed käigukombinatsioonid said mängu põhiliseks elemendiks.

Street Fighter II sai enimmüüdud mäng peale arkaadmängude kuldajastut. 1994. aastaks oli Ameerika Ühendriikides mängu mänginud üle 25 miljoni inimese. Tänu selle edule anti välja täiendatud versioone, mis pakkusid mängijale lisafunktsioone ja tegelasi. Tänaseks on mängust saanud klassika, millele leidub fänne ka 30 aastat peale selle väljaandmist.

Slotimäng

Kuigi mäng on kunagise videomängu põhjal sündinud ning selle graafika ning muusika on võimalikult originaalmängu sarnased, on mängulooja NetEnt seda edasi arendanud, et see oleks võimalikult huvitav ka kasiinomänguritele. Mängus ei ole kindlaid võiduliine ning väljamakseid tehakse sümbolite kogumitest lähtuvalt.

Kuidas mängida?

Mängus saad valida 8 tegelaskuju vahel - Ryu, Ken, E. Honda, Guile, Chun-Li, Blanka, Zangief ja Dhalsim. Kõigil neil on erinevad tugevused ja nõrkused. Sinu vastasteks on boss – Balrogi, Vega, Sagati või M. Bison. Mõne tegelaskujuga saab võita rohkem, aga väiksemalt. Samamoodi on võitlejad, kellega võidad harvemini, kuid suuremalt. Seega on mängijal teatud mõttes võimalik mängu kulgu teadlikult mõjutada.

Pärast karakteri valikut valitakse mängu toimumise paik, milleks valitakse asukoht maailmakaardil. Iga võitlus kestab kümneid kuni sadu spinne ning lõpeb siis, kui ühe mängija tervisenäitaja liigub nullini. Tavamängu alguses on mõlema võitleja tervisenäidik 75 peal, tasuta spinnide voorus 25 peal. Kui esimesena jõuab tervisemõõdik nulli mängijal, pääseb ta Car Smash boonusmängu. Kui tervisemõõdik jõuab nulli esmalt aga vastasel, siis pääseb Beat the Boss boonusmängu ehk tasuta spinnide vooru.

Mäng pakub 5×5 positsioonidega mänguvälja nii, et võite saab samadest sümbolitest moodustuvate klastrite eest. Rahakõlinat kuuleb siis, kui neli või rohkem sama sümbolit on omavahel ühenduses. Võitmise teevad lihtsamaks 2×2 välju katvad kolossaalsed sümbolid, Wild Gauge, boonusmäng ja tasuta keerutused.

Võidu korral võidu toonud klastrid eemaldatakse mänguväljalt ja nende asemele ilmuvad uued sümbolid, mille abil on võimalik veelgi võita. Seega ühe spinniga võib võita mitmeid kordi järjest.

Mängijal on võimalik valida suure panusevahemiku vahel – minimaalne panus on 20 senti ning maksimaalne panus 700 eurot ühe spinni kohta. Mängu RTP on 96.02-96.08%. Antud mängus oleneb täpsem RTP sellest, milline karakter mängu alguses valida. Kui Insert Coin mäng aktiveerub, tõuseb mängu RTP veelgi ja jääb 98.7-100% vahele.


Täna loetuimad
Keskerakond jääb Saaremaa koordinaatorita (12)
Koerad puresid inimest (1)
Perekondlik (1)
Andres Põdra: oluline, et kogukonnatunne ei kaoks (1)
Poole sajandi vanune Regula jätkab meresõite (2)
Vald tahab kehtestada ülesaaremaalise reklaamimaksu (6)
Vastulause artiklile „Kalurid pole riigi otsustega rahul“ (11)
Lugu Saaremaa piimatoodete maine ühest kujundajast (4)
Paarisuhtest ja riigist (3)
Saaremaa valla elanike arv püsib muutumatuna (5)
Jäävihm ja tuisk tõid elektrikatkestusi  (1)
Ruhnu lennuki jaoks valmis angaar (5)
Lummavatel lumistel loodusradadel (2)
JUHTKIRI - Reipalt edasi, Regula! (4)
Kirikuteated (6)
Nädala loetavuse top 5
„Suure Tõllu” raamat sobib igas vanuses lugejale
In memoriam VAHUR TÕNISSOO (24.04.1964 – 17.01.2021)
Praamid võivad minna ristkasutusse (7)
Raivo Aeg võtab aja maha (17)
Viikingipealik võis otsa leida Saaremaal (5)
Kommentaarid
Eesti linnad jalgsi läbiv mees jõuab veebruaris Kuressaarde (7)
Andres Põdra: oluline, et kogukonnatunne ei kaoks (1)
Vald tahab kehtestada ülesaaremaalise reklaamimaksu (6)
Keskerakond jääb Saaremaa koordinaatorita (12)
Kirikuteated (6)
Poole sajandi vanune Regula jätkab meresõite (2)
Ruhnu lennuki jaoks valmis angaar (5)
Lugu Saaremaa piimatoodete maine ühest kujundajast (4)
Vastulause artiklile „Kalurid pole riigi otsustega rahul“ (11)
Saaremaa valla elanike arv püsib muutumatuna (5)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Saada vihje või teade
Tekst:
See on vajalik selleks, et veebirobotid ei saaks selle vormi kaudu meile automaatselt rämpsposti saata.
Sisesta sümbolid, mida pildil näed:
Sinu e-post (ei ole kohustuslik):
Meie Maa usaldab oma lugejaid ja ootab kõigilt vihjeid või teateid huvipakkuvate või murettekitavate sündmuste või teemade kohta. Saada vihje või teade siit ja võib-olla just Sinu info põhjal ilmub peatselt lugu Meie Maas. Vihje või teate saatja võib jääda anonüümseks.


Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2021. Kõik õigused kaitstud