[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Teisipäev, 02. juuni 2020  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
juuni 2020
järgmine kuu
E T K N R L P
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930




Uudised

Kassast praamipileti ostmist põhjendatakse sõidu mitteplaneerimisega (3)
Autor: MM
Kolmapäev, 30. oktoober 2019.

Loe kommentaare | Kommenteeri

TS Laevad viis suvel läbi mahuka sadamakassast parvlaeva pileti ostnud klientide rahulolu-uuringu, et saada reisijatelt, kes e-piletit ei kasuta, tagasisidet parvlaeva teenuste kohta ning mõista põhjusi, miks osa kliente eelistab e-piletile pileti ostmist sadamakassast.

TS Laevade juhatuse liikme ja teenindusvaldkonna juhi Pille Kauberi sõnul näitas suvine rahulolu-uuring, et sadamakassast parvlaeva pileti ostnud reisijad hindavad teenindust nii sadamas kui laeval üldiselt kõrgelt, kuid valmisolek sadamakassast pileti ostmise asemel e-teenuseid kasutada vajab veel harjumist.

„Uuringust selgus, et 98% Saaremaa liini ning 86% Hiiumaa liini küsitletud reisijatest pidas parvlaevade reisigraafikut täiesti sobivaks, 90% pidas sadama alal oleva järjekorra liikumise kiirust täiesti sobivaks, juhised sõiduks sadamaalal olid samuti enam kui 96%-le vastanutest arusaadavad,” kirjeldas Kauber.

Teenusega kail oli väga rahul 79% Hiiumaa liini ja 67% Saaremaa liini sadamakassast pileti ostnud klientidest ning madruste teenindust autotekil pidas nii Saaremaa kui Hiiumaa liinil väga heaks ligi 60% ning pigem heaks ligi 40% reisijatest. TS Laevade klienditeekonna osadest hinnati kõige kõrgemini kassa teenindust ehk teenindaja sõbralikkust, abivalmidust, viisakust, pidades seda väga heaks pea 100%-selt.

Uuringu järgi on 95% küsitletud sadamakassast pileti ostnud Hiiumaa liini reisijatest ning 78% Saaremaa liini reisijatest teadlikud, et parvlaeva piletit saab osta ette ka veebilehelt praamid.ee. Saaremaa liini reisijatest olid e-pileti võimalusega sagedamini kursis naised kui mehed ning rohkem püsielanikud kui saare külastajad. Hiiumaa liinil seevastu olulisi erinevusi selles osas ei olnud. Ilmnes veel, et mõlema liini puhul teadsid e-pileti ostmise võimalusest rohkem nooremad ning eesti keelt kõnelevad reisijad.

„Ligi 2/3 küsitletutest, kes olid kursis e-pileti ostmise võimalusega, põhjendasid kassast ostmist oma sõiduaja mitte ette planeerimisega. Saaremaa liini puhul järgnesid sellele mugavus ja harjumus ning Hiiumaa liinil ei jõutud piletit sõidu eel e-teenindusest osta. Muude põhjuste all toodi Hiiumaa liinil välja näiteks interneti puudumist, laiskust või lihtsalt soovi piletit kassast osta, Saaremaa liinil näiteks pileti ostmist firmale, roolis olekut või väheseid kogemusi e-süsteemiga,“ lisas Kauber.

Kauberi sõnul on e-pilet tegelikult sobilik ka juhul, kui klient täpset sõiduaega ei tea, sellisteks puhkudeks on olemas üldjärjekorra e-pilet. Kui on soetatud pilet kindlale reisile, aga plaanid muutuvad, siis e-pilet kehtib ka teistel reisidel üldjärjekorras alates pileti ostuhetkest kuni 48 tundi pärast piletil oleva reisi väljumisaega, samuti on e-pilet parim variant ettevõtte nimele piletit ostes.

TS Laevade sadamakassast parvlaeva pileti ostnud klientide rahulolu-uuringus osales perioodil juuni–august kokku 600 inimest, neist 300 reisis Saaremaa liinil ning 300 Hiiumaa liinil. Pärast esmaküsitlust saadeti vastanutele lisaküsimused laeval pakutavate teenuste kohta.

TS Laevade rahulolu-uuringu viis läbi Eesti Uuringukeskus.


Täna loetuimad
Kesklinna sulgemine lõpetab einetakso teenuse (41)
Lossipargi hooldamine tekitab küsimusi (2)
Kuressaare ametikoolis saab nüüd õppida ka kergete rõivaste rätsepaks
Vald on valmis Kaluri tee nimetama Kaluri tänavaks
Malevasse soovib 108 noort
Tulevad maakonna meistrivõistlused maastikujooksus
Nädala loetavuse top 5
Pöide kandi rahvas pole uute pakendikonteineritega rahul (11)
Kesklinna sulgemine lõpetab einetakso teenuse (41)
Vasakpööre ja möödasõit lõppesid avariiga (11)
Tänavafestival kutsus Kuressaarde sisse sõitma (27)
Lossipargi hooldamine tekitab küsimusi (2)
Kommentaarid
Kesklinna sulgemine lõpetab einetakso teenuse (41)
Reformierakond kesklinna liikluseks sulgemise eelnõu tagasi ei võta (84)
Pöide kandi rahvas pole uute pakendikonteineritega rahul (11)
Tänavafestival kutsus Kuressaarde sisse sõitma (27)
Lossipargi hooldamine tekitab küsimusi (2)
Vasakpööre ja möödasõit lõppesid avariiga (11)
Orissaare Konsum avab homme uksed (6)
Sõrves päästeti võrku kinni jäänud hüljes (6)
Koroonaosakond jätkab ravivalmisolekus (3)
Tiiu Aro: Edward Laane tunnustamiseks on teisi võimalusi (36)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Saada vihje või teade
Tekst:
See on vajalik selleks, et veebirobotid ei saaks selle vormi kaudu meile automaatselt rämpsposti saata.
Sisesta sümbolid, mida pildil näed:
Sinu e-post (ei ole kohustuslik):
Meie Maa usaldab oma lugejaid ja ootab kõigilt vihjeid või teateid huvipakkuvate või murettekitavate sündmuste või teemade kohta. Saada vihje või teade siit ja võib-olla just Sinu info põhjal ilmub peatselt lugu Meie Maas. Vihje või teate saatja võib jääda anonüümseks.


Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2020. Kõik õigused kaitstud