[x]Sulge
või

Logi sisse
Kontrollkood:
meiemaa.ee
Pühapäev, 23. veebruar 2020  |  Logi sisse
Otsing
Sisesta otsingusõna
Sisukord

Reklaam
Arhiiv
eelmine kuu
veebruar 2020
järgmine kuu
E T K N R L P
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
242526272829




Uudised

Kassast praamipileti ostmist põhjendatakse sõidu mitteplaneerimisega (3)
Autor: MM
Kolmapäev, 30. oktoober 2019.

Loe kommentaare | Kommenteeri

TS Laevad viis suvel läbi mahuka sadamakassast parvlaeva pileti ostnud klientide rahulolu-uuringu, et saada reisijatelt, kes e-piletit ei kasuta, tagasisidet parvlaeva teenuste kohta ning mõista põhjusi, miks osa kliente eelistab e-piletile pileti ostmist sadamakassast.

TS Laevade juhatuse liikme ja teenindusvaldkonna juhi Pille Kauberi sõnul näitas suvine rahulolu-uuring, et sadamakassast parvlaeva pileti ostnud reisijad hindavad teenindust nii sadamas kui laeval üldiselt kõrgelt, kuid valmisolek sadamakassast pileti ostmise asemel e-teenuseid kasutada vajab veel harjumist.

„Uuringust selgus, et 98% Saaremaa liini ning 86% Hiiumaa liini küsitletud reisijatest pidas parvlaevade reisigraafikut täiesti sobivaks, 90% pidas sadama alal oleva järjekorra liikumise kiirust täiesti sobivaks, juhised sõiduks sadamaalal olid samuti enam kui 96%-le vastanutest arusaadavad,” kirjeldas Kauber.

Teenusega kail oli väga rahul 79% Hiiumaa liini ja 67% Saaremaa liini sadamakassast pileti ostnud klientidest ning madruste teenindust autotekil pidas nii Saaremaa kui Hiiumaa liinil väga heaks ligi 60% ning pigem heaks ligi 40% reisijatest. TS Laevade klienditeekonna osadest hinnati kõige kõrgemini kassa teenindust ehk teenindaja sõbralikkust, abivalmidust, viisakust, pidades seda väga heaks pea 100%-selt.

Uuringu järgi on 95% küsitletud sadamakassast pileti ostnud Hiiumaa liini reisijatest ning 78% Saaremaa liini reisijatest teadlikud, et parvlaeva piletit saab osta ette ka veebilehelt praamid.ee. Saaremaa liini reisijatest olid e-pileti võimalusega sagedamini kursis naised kui mehed ning rohkem püsielanikud kui saare külastajad. Hiiumaa liinil seevastu olulisi erinevusi selles osas ei olnud. Ilmnes veel, et mõlema liini puhul teadsid e-pileti ostmise võimalusest rohkem nooremad ning eesti keelt kõnelevad reisijad.

„Ligi 2/3 küsitletutest, kes olid kursis e-pileti ostmise võimalusega, põhjendasid kassast ostmist oma sõiduaja mitte ette planeerimisega. Saaremaa liini puhul järgnesid sellele mugavus ja harjumus ning Hiiumaa liinil ei jõutud piletit sõidu eel e-teenindusest osta. Muude põhjuste all toodi Hiiumaa liinil välja näiteks interneti puudumist, laiskust või lihtsalt soovi piletit kassast osta, Saaremaa liinil näiteks pileti ostmist firmale, roolis olekut või väheseid kogemusi e-süsteemiga,“ lisas Kauber.

Kauberi sõnul on e-pilet tegelikult sobilik ka juhul, kui klient täpset sõiduaega ei tea, sellisteks puhkudeks on olemas üldjärjekorra e-pilet. Kui on soetatud pilet kindlale reisile, aga plaanid muutuvad, siis e-pilet kehtib ka teistel reisidel üldjärjekorras alates pileti ostuhetkest kuni 48 tundi pärast piletil oleva reisi väljumisaega, samuti on e-pilet parim variant ettevõtte nimele piletit ostes.

TS Laevade sadamakassast parvlaeva pileti ostnud klientide rahulolu-uuringus osales perioodil juuni–august kokku 600 inimest, neist 300 reisis Saaremaa liinil ning 300 Hiiumaa liinil. Pärast esmaküsitlust saadeti vastanutele lisaküsimused laeval pakutavate teenuste kohta.

TS Laevade rahulolu-uuringu viis läbi Eesti Uuringukeskus.


Täna loetuimad
Perekondlik (2)
Oma kätega loodu pakub Raivole rahuldust ja rõõmu (2)
In memoriam Mihkel Smeljanski
Muhus jagati parimatele preemiaid ja tunnustusi
Meie Maa omanik Arne Pagil pälvis maakonna vapimärgi (1)
Toasooja hind võib edaspidi kerkida kuni 10 protsenti (11)
Bellingshauseni kapten Indrek Kivi: kartsin juhtide egosid (1)
Lümanda elutööpreemia pälvis spordihing Urve Vakker (3)
Mustjala teenetemärk jäi tänavu välja andmata
Sandra Sepp: advokaat peab olema inimlik
Priit Penule maaeluministeeriumi kuldne teenetemärk (1)
Kalurid soovivad Saaremaa suurmehi postmarkidele (4)
Toitumisekspert: tervisliku toitumise ABC tuleb kasuks igaühele
Rahvas, rahvus, riik (4)
Nädala loetavuse top 5
Kaunispe külas hukkus autot remontinud mees
Pulmapidu päädis kolmekordse luumurruga (11)
Valla järelevalve peaspetsialist lahkub ametist (21)
Imetüdruk läbis aastaga kaks klassi (29)
Sõnajalad kolivad tuuleenergeetika arenduskeskuse Saaremaalt ära (23)
Kommentaarid
Bellingshauseni kapten Indrek Kivi: kartsin juhtide egosid (1)
Tuba, kus maailm muutub paremaks (7)
Kalurid soovivad Saaremaa suurmehi postmarkidele (4)
Rahvas, rahvus, riik (4)
Sõnajalad kolivad tuuleenergeetika arenduskeskuse Saaremaalt ära (23)
Oma kätega loodu pakub Raivole rahuldust ja rõõmu (2)
Imetüdruk läbis aastaga kaks klassi (29)
Nelja maakonna naiskodukaitsjad õppisid evakuatsiooni (3)
Igor Gräzin asub tööle Saarte praostkonna vikaarina  (29)
Meie Maa omanik Arne Pagil pälvis maakonna vapimärgi (1)
Kasulikud viited
praamid.ee
Hiiu Leht
Saare Maavalitsus
Kuressaare linn
www.saaremaa.ee
e-riik
Ilm Kuressaares
Kuressaare Sõnumid
Ruhnlase blogi
Eesti Ajalehtede Liit
Saada vihje või teade
Tekst:
See on vajalik selleks, et veebirobotid ei saaks selle vormi kaudu meile automaatselt rämpsposti saata.
Sisesta sümbolid, mida pildil näed:
Sinu e-post (ei ole kohustuslik):
Meie Maa usaldab oma lugejaid ja ootab kõigilt vihjeid või teateid huvipakkuvate või murettekitavate sündmuste või teemade kohta. Saada vihje või teade siit ja võib-olla just Sinu info põhjal ilmub peatselt lugu Meie Maas. Vihje või teate saatja võib jääda anonüümseks.


Copyright © Saaremaa Raadio OÜ, 2020. Kõik õigused kaitstud