Autor:
Ivika Laanet-NuutLaupäev, 26. oktoober 2019.
Loe kommentaare |
KommenteeriToimetuse poole pöördus praamireisija, kes oli häiritud praamide väljumisaegade pikkadest vahedest. Kui pilet ei ole broneeritud, võib juhtuda, et jääd praamist maha ja sadamas tuleb oodata üle tunni.„Sõiduplaan koostatakse vastavalt nõudlusele ning koostöös maanteeameti ja kohaliku omavalitsusega,” selgitas AS-i Tallinna Sadam kommunikatsiooniosakonna juhataja Sirle Arro.
Sügisesel perioodil madalama nõudlusega aegadel ehk nädala sees ja päevasel ajal väljub parvlaev ühe tunni ja 10 minuti tagant. „Virtsu-Kuivastu liinil juhtub aeg-ajalt, et inimesed ei soeta piletit ette, kuigi e-pileteid on saadaval, n-ö sõidukite üldjärjekorda tuleb aga prognoosimatult palju soovijaid. Seetõttu võivad viimased saabujad soovitud reisile mitte mahtuda,” möönis Arro. Et tagada koht soovitud väljumisele, tuleb pilet alati broneerida.
„Pöörame tähelepanu, et piletit on võimalik muuta 15 minutit enne piletil märgitud reisi toimumist. Juhul, kui ei jõuta õigele reisile ja ei jõuta ka piletit muuta järgmisele väljumisele, siis kehtib etteostetud pilet üldjärjekorras veel 48 tundi pärast piletil märgitud kellaaega,” rõhutas Arro.