Autor:
Ahto JaksonReede, 12. aprill 2019.
Loe kommentaare |
KommenteeriVarasemasse Lääne-Saare valla arengukavasse kirjutatud Upa-Lilbi-Tahula kergliiklustee teine pool võibki jääda välja ehitamata, sest Saaremaa valla eelarvestrateegias seda ei ole. Endise Lääne-Saare valla 2015–2023 arengukavas oli kergliiklustee rajamine koostöös maanteeametiga marsruudil Upa-Lilbi-Tahula, mis pidi valmima aastaks 2020.
Projektist tehti ära ainult esimene pool ehk kergliiklustee Upa-Lilbi marsruudil. Lilbi- Tahula lõik pidi valmima aastaks 2020.
“Uuest arengukavast on see projekt välja jäetud, kuid inimesed ootavad ikkagi planeeritud tee valmimist ja ootused kergliiklustee suhtes on kõrged, mis on ka põhjendatud, kuna see lõik oli Lääne-Saare valla arengukavas sees,” kirjutasid Tahula-Vaivere kandi elanikud Saaremaa vallale saadetud pöördumises. Ühtlasi tahavad nad teada, millal Saaremaa vald selle projekti lõpule viib.
Saaremaa vallavalitsuse tugiteenuste osakonna juhataja Alo Heinsalu sõnul Saaremaa valla eelarvestrateegias seda kergliiklusteed ei ole. “Automaatselt ei ole võimalik üle võtta kõiki ühinenud valdade strateegiates olevaid objekte. Seda teed ei ole ka ühinemislepingus ja praegu on valla kohustus eelistada ühinemislepingu objekte. Teadaolevalt on riik kergliiklusteede ehitamise toetamise lõpetanud,“ ütles Heinsalu.