Autor:
Ivika Laanet-NuutTeisipäev, 12. veebruar 2019.
Loe kommentaare |
KommenteeriKuressaare haigla alustas jaanuari lõpus testperioodiga, mil patsientidele saadetakse telefonile teavitus eriarsti esmase ning korduva vastuvõtu korral ja erinevate diagnostiliste uuringute toimumise aja broneerimisel 24 tundi enne broneeritud aega.Teavitus saadetakse patsientidele, kes on deklareerinud kontaktandmetes oma tegeliku mobiiltelefoni numbri.
„Ka meil on probleemiks mitteilmumised ja pigem sel põhjusel ka täiendava teavitamise käivitasime,” ütles Kuressaare haigla juhataja Märt Kõlli, kelle sõnul on praegu käimas nii-öelda testperiood, et kuu aja jooksul ebakõlad välja selgitada. Küsimusele, mida see testperiood on praegu näidanud, vastas Kõlli, et seni pretensioone pole olnud, kuid mõni vale number on ikka sisse lipsanud. Ta kutsus üles kõiki külastajaid vastuvõtuaja broneerimisel kontrollima üle oma kontaktinfo ning vajadusel lisama kehtiva mobiiltelefoni numbri.
Kuressaare haigla naha- ja suguhaiguste arst Erika Kesküla, kes on Kuressaare haiglas arstina töötanud juba üle 35 aasta ning kes on haigla tohtrite seas ka üks rekordiomanikke, tehes üle nelja tuhande vastuvõtu aastas, ütles Meie Maale, et korduva meeldetuletuse saatmine vastuvõtust, on ääretult positiivne. „Eks see ole ikka kaasaegne värk,” muheles Kesküla ja lisas, et inimesed ikka unustavad.
„Praegu ju ka – ootan patsienti, on kirjas, aga saabunud pole,” osutas Kesküla eile päeval ja viitas, et mittetulemise põhjusi on igasuguseid, kuid tihtipeale kiputakse lihtsalt arstiaega unustama.
Sama meelt oli ka alles hiljuti, jaanuarikuus Kuressaare haiglas eriarsti külastanud ning anonüümsust palunud patsient, kes uue süsteemi üle siiralt heameelt tundis. Kuna arstijärjekorrad on pikad, siis selleks ajaks jõuab juba ära ununeda, et see visiit üldse plaanis oli. „Mandril toimib see ammu ning on hea, et süsteem on nüüd ka meile jõudmas,” lausus ta, viidates, et taoline teavitus annab ka võimaluse vastuvõtu kellaaja ja kuupäeva ülekontrollimiseks.