Autor:
Pamela TalziTeisipäev, 13. veebruar 2018.
Loe kommentaare |
Kommenteeri

Tänavune Visit Saaremaa messiboksi kujundus tõi saarlastele edu. FOTO: erakogu
Möödunud nädalalõpul toimunud turismimessil Tourest osalenud Visit Saaremaa reklaamplakati kujundus tõmbas ligi nii rahvast kui tõi MTÜ-le auhinna. Messiboksi kujundas Zukker Disain ja teostuse tegi AdGorilla.eeVisit Saaremaa turismispetsialist Kristina Mägi ütles, et tänavune mess paistis silma külastajate rohkuse poolest. Mullu oli külastajaid alla 30 000.
“Korraldajad tegid nüüd rohkem teavitustööd Tallinna venekeelse elanikkonna seas ja see andis juba kohapealses suhtluses tunda,” selgitas ta.
Edu võtmeks reklaamplakati väljanägemises pidas Mägi uut taustakujundust. “Näiteks tuulikut pidasid spaad endale sobimatuks ja spaa pildiga ei suutnud jällegi turismitalud end suhestada,” selgitas spetsialist. Nii otsustatigi valida taustaks mitu erinevat pilti.
Ettevalmistustega tehti algust juba mullusel messil, mil külastajate seas korraldati küsitlus, uurides, mis nende jaoks seostub Saaremaaga. “Pea kõik tõid välja kadakad, mere ja lossi. Aga kui Soome turul tuli esimeste seas välja spaa, siis lätlaste puhul see nii polnud,” osutas Mägi.
Tänavu olid messiboksis esindatud lisaks Visit Saaremaale kaheksa ettevõtet.